|
|
rv1992
|
|
|
he he, kan nu pas kijken... heb ik wat gemist behalve de TIFO? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ff serieus he,de vrij is op dit moment 2 x beter dan bahia.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
eens!! als de vrij zich goed ontwikkeld zie ik een potentieele ruud heus in hem. vd gijp denkt er anders over maar die mag op me pijp blazen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ze zijn op dit moment allemaal beter.....ik weet niet wat ze gegeten hebben..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
haha mooi balletje van de vrij met de borst |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik zeg 3 - 0, eitje voor feyenoord natuurlijk. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: hey gozer, mag je opblijven vanavond? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
de Vrij is echt een verademing!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Marco12345 -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Swerts is belg
ja verander snel je post maar, haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Vnny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee jij 4x beter... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2 joden bij elkaar wormgoor en rose |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
als wijnaldum niet uitkijkt met niet willen bijtekenen kan die straks bij vvv tekenen...dat is tch geen 10 joh |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:als wijnaldum niet uitkijkt met niet willen bijtekenen kan die straks bij vvv tekenen...dat is tch geen 10 joh hij is vandaag in ieder geval de minste |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: idd,en niet alleen vandaag vind ik... |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
pfff ze komen niet verder van de 16... en dan nog van die drama afstandschote.. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: en mist wel eens een kansje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
niet te geloven pfffffffff |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
die mag er ook echt wel in ook.. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
wijnaldum die voor de bal knokt, zie je niet vaak |
|
|
|
|
DY
|
|
|
de vrij bezorgt ze allemaal op de stropdas:P |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ja hij is gewoon te goed voor Feyenoord en deze kans was te makkelijk denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ff geloofwaardig blijven he,als er 1 altijd vecht voor de bal is het Gini,hij doet er alleen niks mee!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gini die naast schiet zie je wel vaak |
|
|
|
|
DY
|
|
|
een onmachtig feyenoord-.-, ze scoren misschien niet maar ze zijn heer en meester-.- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
wijnaldum wijnaldum wijnaldum
Zo kom je natuurlijk nooit bij een buitenlandse topclub.... |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ff geloofwaardig blijven he,als er 1 altijd vecht voor de bal is het Gini,hij doet er alleen niks mee!!! jaa okee daar heb je toch wel gelijk in haha maar laatste tijd speelt ie zo nonchalant :S |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ja het commentaar op EL is weer fantastisch |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ook op deze reactie IDD.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jaap stom en umberta stom. mer |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
maar 1 pluspunt (we) spelen naar het eigen doel toe de tweede helft!come on feyenoord!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zelfs ik vind bruins redelijk spelen de hele schterhoede. Er wordt hard gewerkt. Cabral niet gelukkig. Meer druk 2e helft dan komt het goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Luc Castaignos verlaat mogelijk spoedig de barre Rotterdamse weersomstandigheden voor een avontuur in het zonnige Milaan. Internazionale wil de 18-jarige aanvaller namelijk direct overnemen van Feyenoord, zo meldt Sky Sports.
In de eerste instantie zou Castaignos eerst nog voor anderhalf seizoen worden verhuurd aan Feyenoord, maar Internazionale wil de talentvolle spits nu graag definitief inlijven. Dit omdat aanvaller Diego Milito regelmatig met blessureleed kampt. Castaignos zou de Argentijn dan zo nu en dan kunnen vervangen bij de Italiaanse topclub.
Feyenoord en Internazionale zijn het overigens nog niet eens over de transfersom die voor Castaignos moet worden betaald. De Rotterdammers verlangen naar verluidt een bedrag van vijf miljoen euro, terwijl de Nerazzurri niet bereid zijn om verder te gaan dan drie miljoen euro.
Het is vooralsnog onduidelijk of Feyenoord bereid is mee te werken aan een vervroegd vertrek van Castaignos. Mario Been heeft het talent dit seizoen veel speelminuten gegund, maar vanavond moet hij op de bank plaatsnemen tijdens het duel met De Graafschap. Jhon van Beukering krijgt de voorkeur.
UPDATE: Internazionale heeft een officieel bod uitgebracht op Luc Castaignos, meldt Eredivisie Live. Beide clubs zijn momenteel in onderhandeling over de toekomst van de 18-jarige spits.
Over de exacte hoogte van het bod werden geen uitspraken gedaan, maar naar verluidt verlangt Feyenoord een bedrag van rond de vijf miljoen euro. Internazionale is echter niet bereid om verder te gaan dan drie miljoen euro, zo blijkt althans uit berichtgeving van Sky Sports.
Overigens werd het gerucht over een directe overgang van Castaignos naar Milaan door Humberto Tan naar het rijk der fabelen verwezen. De talentvolle aanvaller blijft dus voorlopig nog even in Rotterdam, al dan niet op huurbasis. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wie moeten we nog gaan wisselen 2e helft castagnos erbij extra??? of is dat te link? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
dan vraag je je af.. waarom kan dit niet elke week? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: miss naast van beukering dan ik denk dat dat ook lkkrder is voor castaignos omdat je geen bal van wijnaldum hoeft te verwachten....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Castaignos erin Wijnaldum eruit alleen is het nog wat vroeg!!! Zet van Beukering maar veredeld op 10... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 21:41 schreef DY het volgende:[..] miss naast van beukering dan ik denk dat dat ook lkkrder is voor castaignos omdat je geen bal van wijnaldum hoeft te verwachten....... hahaha wat jij zegt :) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Aldus de 47 jarige Leon?;p |
|
|
|