|
|
Marco12345
|
|
|
Wat kan die Bruins toch verschrikkelijk goed voetballen, het is zo jammer dat hij de bezieling mist... |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
Kunnen we hem geen enkele reis Antartica bezorgen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Beuk speelde niet slecht, had em naast luc willen zien. Jammer... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hij gaat er niet in vandaag |
|
|
|
|
DY
|
|
|
er word wel leuk gevoetbald tot de 16, er is tenminste verbetering |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zit wel een verschil in 020 of de superboeren he.. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
Zou het aan de kleur van de voetbalschoenen liggen... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
de Cler is echt top vandaag |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Nou nu kan Mario ook opzouten samen met don't Leo! Wat een kutwedstrijd, sorry hoor dames voor mijn woordkeuze............... |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
Zelfs een stunt tegen de graafschap lukt nie meer... ik denk dat we ons erg zorgen mogen gaan maken onderhand.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hou toch eens op man...ze spelen met passie, dat wilde we toch? 20 keer op doel geschoten, maar helaas is er niets in gegaan...maar zo slecht zijn ze niet hoor, in vergelijking met van de week |
|
|
|
|
DY
|
|
|
een kut wedstrijd? er word gewoon leuk gevoetbald maar t word moeilijk als ze met zn 8en voor eht doel gaan liggen. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 22:00 schreef Marco12345 het volgende:Wat kan die Bruins toch verschrikkelijk goed voetballen, het is zo jammer dat hij de bezieling mist... bezieling,flair, motoriek ....wat mist ie niet!! Een drama die Bruins |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: alleen is gini flop |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
het wordt tijd om het forum te sluiten, de zeikerds komen er weer aan |
|
|
|
|
DY
|
|
|
weet je wie een drama is, castaignos-.- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: ja, zo slecht zijn ze niet vandaag...het zit gewoon ook niet mee.... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: weet je wat een drama is : DY op het forum |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat een elftal zonder flair is dit toch ook.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
er wordt nog geen lantaarnpaal uitgespeeld vandaag!! Als jullie dan kunnen genieten?? Nog geen fatsoenlijke aanval gezien! Er zit helemaal geen vaste patronen in dit elftal!! Ja alleen achteruit en tikje terug. En ja hoor daar is de 0-1 |
|
|
|
|
DY
|
|
|
dan kijk je echt naar een andere wedstrijd, of misschien toch naar de opticien? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ga jij lekker terug naar sbs6.....de hele wedstrijd horen we je niet omdat er weinig te klagen was, en nu opeens kom je zeiken. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zit hier echt met tranen in me ogen, is me nog nooit gebeurd |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: mag je niet kritisch zijn dan henk? het slaat toch ook nergens op dit? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Mario.................. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
jaa hoor... gaat weer de goede kant op! word wel gezellig vanavond in Rotterdam |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat nu? ik weet het nu echt niet meer. wat een drama dit |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: je mag best kritisch zijn, maar de hele wedstrijd hoor je ze niet, en nu opeens lopen zeiken, daar kan ik niet tegen. zo slecht waren ze niet, het is gewoon een seizoen waarin ALLES tegen zit.... doorgaan met adem halen en opnieuw proberen. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
stunten tegende graafschap is al te moeilijk...wat een drama seizoen zeg.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Wat een eerbetoon.....ik schaam me voor dit team.... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
hoezo dag mario, is het niet om ziek van te worden al die negatievelingen, het enige wat ik vraag is een beetje strijd in de wedstrijd en dat hebben ze meer dan geleverd vandaag, en jah als ie aan de ene kant niet valt..... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: zal wel met voetbal intelligentie te maken hebben. Ik hou van mooi en aanvallend voetbal en niet van gestuntel en waardeloze voetballers!! En inderdaad ik ben niet gauw tevreden zoals jullie... |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 22:32 schreef henkie1969 het volgende:[..] je mag best kritisch zijn, maar de hele wedstrijd hoor je ze niet, en nu opeens lopen zeiken, daar kan ik niet tegen. zo slecht waren ze niet, het is gewoon een seizoen waarin ALLES tegen zit.... doorgaan met adem halen en opnieuw proberen. tja hoelang moeten we het nog pikken? want nu gaat het wel heeeeeel erg de verkeerde kant op... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ik ook niet, wat een drama, ik zie het ff echt niet meer zitten.
Volgende week mogen we naar Enschede..... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
maar 1 wissel snap ik totaal niet... v beukering eruit en castaignos erin? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 22:32 schreef henkie1969 het volgende:[..] je mag best kritisch zijn, maar de hele wedstrijd hoor je ze niet, en nu opeens lopen zeiken, daar kan ik niet tegen. zo slecht waren ze niet, het is gewoon een seizoen waarin ALLES tegen zit.... doorgaan met adem halen en opnieuw proberen. ik doe me best. heb niet eens meer de kracht om te zeiken. kan wel janken gvd!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Teringzooitje, stelletje lamzakken. Flikker toch op, jullie zyn t shirt niet waard. |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
0-1 sorry dit is de druppel, bij deze been oprutte |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
kan godverdomme wel janken |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
de vrij is in tranen... en wat doen bruins enzo, die rennen snel naar binnen... StefanDeVrij///HELD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hey denk gini als ik ook ga janken krijg ik respect !!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat een wereldclub is dit dan toch, toch kippenvel, verkeerde moment maarja |
|
|
|
|
craven
|
|
|
De vry/ held, jy houd van je club |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: haha zo ziet het dr wel uit idd.. maarja ik ga maar niet zo oordele... want ik geloof ook wel dat die knul dr kapot van is.. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
emotie's tonen dat zijn de echte feyenoorders en niet zo'n lul als Bruins, Mulder die direct de kleedkamer opzoeken |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Nee,Nee,Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg dat het niet waar is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|