BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet de nieuwe linksback worden als Urby vertrekt?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Twanus
 Twanus - zaterdag 22 januari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Urby zal waarschijnlijk per direct naar Milan vertrekken, Atouba mag ook weg uit Amsterdam, Anita zal onder de Boer geen linksback spelen, maar wie dan? Zal Daley, Boilesen, Chivu (zou mooi zijn) of iemand anders deze leegte in gaan vullen? Mijn voorkeur gaat uit naar Chivu dan kan hij volgend jaar mooi doorschuiven naar het centrum als Jan ons mocht verlaten. Chivu is een echte Ajaxied met ervaring die aangegeven heeft ooit weer terug te keren naar Ajax. Mooi moment dacht ik om de steeds jonger wordende selectie op sleeptouw te nemen.
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 22 januari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
daley blind ligt voor de hand,boilesen is een cv dacht ik,chivu is niet meer te betalen...
Medi..
 Medi.. - zaterdag 22 januari 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Daley natuurlijk, maar als we het over echte AjaCieden hebben, hoor jij er niet bij
beugies
 beugies - zaterdag 22 januari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Daley lijkt me de meest verstandige oplossing, deed het ook goed tegen feyenoord
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 22 januari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Gewoon, Blind. Seedorf terughalen zou geweldig zijn. Kan een prima verlengstuk van De Boer zijn in het veld.
Sicko
 Sicko - zaterdag 22 januari 2011 - 13:41   quote  deeplink  
Wat is dit nou voor Topic? Wij zijn allen toch ajacieden en willen toch eigen jeugd,keus is simpel Daley eerste keus en die jonge Deen bij het eerste halen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 januari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Dit topic is goed hoor, goed om te peilen wie we linksback willen....

Blind is de juiste optie in mijn ogen!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 januari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
gewoon dayley, ik hoop misschien ook wel klein beetje op een wonder dat seedorf terug komt volgend seizoen als hij de landstitel heeft gepakt met Milan. denk alleen niet dat Ajax seedorf in zoon deal betrokken kan hebben aangezien urby anders gewoon eind van dit seizoen gratis was gegaan..
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 22 januari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:
gewoon dayley, ik hoop misschien ook wel klein beetje op een wonder dat seedorf terug komt volgend seizoen als hij de landstitel heeft gepakt met Milan. denk alleen niet dat Ajax seedorf in zoon deal betrokken kan hebben aangezien urby anders gewoon eind van dit seizoen gratis was gegaan..
Dat zal ook wel niet. Daar komt natuurlijk ook bij dat Seedorf ook moet willen. Ik denk dat Milan tegen Seedorf best weleens zou kunnen zeggen: Je was geweldig, bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor onze club. Je mag gaan en we hoeven geen geld voor je. Zoals ze destijds ook bij Rijkaard hebben gedaan.
remco k
 remco k - zaterdag 22 januari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Lijkt me niet eens een discussie, de afgelopen wedstrijd miste ik Urby niet eens, dus gewoon Blind als eerste linksback, alleen moet er wel een vervanger nijkomen, iemand enig idee of er ok nog een jeugdspeler rondloopt met potentie om het eerste te halen...
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
Ik sluit me aan bij allen hierboven. Daley Blind is de enige (en niet verkeerde) optie. Ik heb veel vertrouwen in hem!
R!ck
 R!ck - zaterdag 22 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Hier komen jullie wel heel laat achter zeg.... Daley Blind was altijd al de beste linksback maar de voorkeur werd gegeven aan Emanuelson en Anita en iedereen was daar blij mee... Nja ik ben blij dat ik toch verstand heb van talent inzien dat ik al meteen zei: DALEY BLIND ERIN!!!
PS: Dat was nog voor de verhuur aan Groningen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door R!ck --
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 januari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:40 schreef R!ck het volgende:
Hier komen jullie wel heel laat achter zeg.... Daley Blind was altijd al de beste linksback maar de voorkeur werd gegeven aan Emanuelson en Anita en iedereen was daar blij mee... Nja ik ben blij dat ik toch verstand heb van talent inzien dat ik al meteen zei: DALEY BLIND ERIN!!!
Nee, hoor, lees mijn posts op diverse topics maar na. Ik, en met mij vele anderen, roepen al heel lang om Daley Blind!!
remco k
 remco k - zaterdag 22 januari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:40 schreef R!ck het volgende:
Inderdaad, riep al jaren dat het een groot talent is, fijn voor je dat jij jeelf zo fantastisch vind...
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
Ik ga blind voor Blind!
AFCA!
 AFCA! - zaterdag 22 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Daley Blind.. Wie kent hem niet?
bird
 bird - zaterdag 22 januari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
ben je blind ofzo
joduh
 joduh - zondag 23 januari 2011 - 07:25   quote  deeplink  
snap niet eens dat dat een vraag is man????????
cvita
 cvita - zondag 23 januari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
cker Atoubahahaha !
dege
 dege - zondag 23 januari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
zoals ik al in een ander topic aanhaalde, het vertrek van Ema maakt de weg vrij voor Blind. Hij doet het gewoon goed, is een linkspoot dus ligt voor de hand.
R!ck
 R!ck - zondag 23 januari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, hoor, lees mijn posts op diverse topics maar na. Ik, en met mij vele anderen, roepen al heel lang om Daley Blind!!
Dat klopt idd! Maar wel vlak na het verhaal dat Anita begin van t jaar in de basis moest starten. Sommige zeiden dan ja doe Blind maar, maar een groot gedeelte gaf de voorkeur aan de nieuwe Milanees of Anita. En Pietje dat jij dat zei oke, dan snap jij ook tenminste dat Jol ontsettend dom is geweest met de keuze Anita.

En remco k, jup klopt, kben blij dat ik altijd Daley Blind koos, welke keuze had jij gedaan eigenlijk? Emanuelson?
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 23 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

klopt pietje ik heb nooit begfrepen waarom jol daley links heeft laten liggen is 100 keer beter dan die hele anita.
R!ck
 R!ck - zondag 23 januari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 10:55 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

klopt pietje ik heb nooit begfrepen waarom jol daley links heeft laten liggen is 100 keer beter dan die hele anita.
Justem, ik snap ook niet waarom Van Marwijk hem ooit bij het Nederlands elftal op die positie heeft laten debuteren
AFCA!
 AFCA! - zondag 23 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Zo slecht was Anita ook weer niet, maar Blind heeft gewoon meer potentie in mijn ogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet de nieuwe linksback worden als Urby vertrekt?

0.0078041