|
|
Loetje
|
|
|
Jongens pak het niet heel te zwaar op ofzo dit topic, maar de afgelopen dagen trek ik het niet zo meer op die transfermarkt! aangezien er nog maar 8 dagen tegaan zijn, vraag ik me af of we nog opvolgers kunnen halen! urby weg mounir zie ik niet blijven want elke keer is het iets met hem van der wiel met city en niet te vergeten onze luis ben al blij dat eriksen wil blijven! verwachten jullie dat ze weggaan en wie zien jullie als opvolgers! ik heb bewust even een apart topic gemaakt , omdat het nu de afgelopen 2 dagen vrij heftig wordt! als je niet wilt reageren ook zeker niet doen! |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Leegverkoop is beetje overtrokken. Is jaarlijks ritueel, niks anders dan anders. Urby is een logisch vertrek. Ben blij voor hem, misschien dat er een spits gaat, maar dan heeft ajax heus wel een back up..al is suarez niet te vervangen.
No worry... geruchten zijn snel gemaakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door eSCee -- |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Precies !!
We krijgen ook weer wat centjes binnen .... er zullen zeker versterkingen gehaald worden indien Suarez of v/d Wiel gaan vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer heeft toezeggingen dat hij geld mag investeren als er spelers vertrekken, en dat er niks vertrekt op het laatste moment. Weinig om ons zorgen om te maken dus... |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 18:10 schreef remco k het volgende:De Boer heeft toezeggingen dat hij geld mag investeren als er spelers vertrekken, en dat er niks vertrekt op het laatste moment. Weinig om ons zorgen om te maken dus... precies ! Ik maak me ook nog geen zorgen. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
No worries! Urby is niet meer dan logisch.. (Zowel voor hemzelf (Club als AC Milan laat je niet voorbij gaan)als voor Ajax (Transfersom).. El Hamdaoui mag van mij gaan maar niet voor 3,5 miljoen zoals in de geruchten wordt aangegeven.. Minimaal 5 miljoen! Van der Wiel moeten we maar afwachten, eveneens geruchten! En Suarez mag van mij blijven en dan mag El Hamdaoui zeker WEG.. 31 januari zullen we het allemaal weten.. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
het gaat nog een spannend weekie worden vrees ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat denk ik inderdaad ook, ik hoop echt dat suarez zal blijven tot het einde van het seizoen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zie Suarez niet zo snel naar Liverpool vertrekken, hij wil volgend seizoen toch CL spelen? En ik denk niet dat zij dat gaan halen, daar is volgens mij het gat met de nr's 1, 2 en 3 te groot voor |
|
|
|
|
svennie
|
|
|
volgens de telegraaf is liverpool vandaag in A dam.>!!
Van onze speciale verslaggever AMSTERDAM - Ajax heeft vandaag in Nederland een ontmoeting met een delegatie van Liverpool om aan te horen hoe ver de Engelsen willen gaan voor Luis Suarez. Acht dagen geleden werd de leiding van Ajax (Rik van den Boog) tijdens de trip naar Turkije door de Engelse club op de hoogte gebracht van de interesse voor de international van Uruguay. Daarna kwam het spel volledig op de wagen. De zaakwaarnemer van Suarez, Pere Guardiola, fungeerde in de afgelopen week als belangrijkste mediator tussen alle partijen. Suarez weet via de broer van de Barcelona-coach welke mogelijkheden er voor hem op Anfield zijn. Zowel financieel als sportief is het plaatje voor hem geschetst.
Op basis daarvan heeft de speler vertrouwen in een toekomst in de Premier League, waar hij tweemaal zoveel gaat verdienen. Maar hij is volledig afhankelijk van de onderhandelingen tussen Liverpool en Ajax.Namens Liverpool leidt technisch directeur Damien Comolli alle transferonderhandelingen.
Samen met Liverpool-coach Kenny Dalglish voert hij het technisch beleid. De Amerikaanse eigenaar George W. Henry zal nu moeten bepalen of Liverpool meer dan achttien miljoen euro kan vrijmaken Suarez. |
|
|
|