BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DOORGAAN!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RW
 RW - zaterdag 22 januari 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Ik kijk naar de situatie waar feyenoord in verkeerd Maximus, maar ik ben van mening dat hij niet slechter is dan dat we nu hebben aan spelersmateriaal in de spits. Feyenoord heeft goede flankspelers en ik ben van mening dat hij meer doelpunten kan maken bij feyenoord dan dat hij er nu maakt bij Excelsior. En nogmaals kijk ik ook naar de financiƫn van feyenoord om een goede spits die veel scoort te kunnen contracteren.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zaterdag 22 januari 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Sta voor het maasgebouw. Supporters scanderen teksten als laat zien dat je je shirt waart ben en werken voor je kk geld. Voor zover ik weet niet heel veel grote problemen. En @ronald, kker op naar je eigen forum.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 23:54   quote  deeplink  
beetje hypert?
sevillana
 sevillana - zaterdag 22 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 23:53 schreef Stefan-FR-08 het volgende:
Sta voor het maasgebouw. Supporters scanderen teksten als laat zien dat je je shirt waart ben en werken voor je kk geld. Voor zover ik weet niet heel veel grote problemen. En @ronald, kker op naar je eigen forum.
't is nu wel duidelijk, Stefan. loud and clear zogezegd.
Terminator
 Terminator - zaterdag 22 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 23:47 schreef Roetboy>>BoyHavelaar het volgende:

[..]

kankerneus ga naar je eigen forum verdwaalde dwaas
wat heeft die neus gezegd dan?
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 23 januari 2011 - 00:00   quote  deeplink  
na de wedstrijd zag ik 2 ambulances met hoge snelheid aan komen rijden, ze stopten op de marathonweg ter hoogte van het uitvak bij een bus en een kleiner busje. het leek of er iemand aangereden was
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:00 schreef Southside 1908 het volgende:
na de wedstrijd zag ik 2 ambulances met hoge snelheid aan komen rijden, ze stopten op de marathonweg ter hoogte van het uitvak bij een bus en een kleiner busje. het leek of er iemand aangereden was
oh, . . . tsja, shit happens
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 23 januari 2011 - 00:37   quote  deeplink  
go wat heb ik de pest in man
Wst moet er nu gebeuren om niet te degraderen. Staan nog maar 4 punten los van degradatie wedstrijden.
Hoop dat fer snel terug komt
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:37 schreef Ronnie W het volgende:
go wat heb ik de pest in man
Wst moet er nu gebeuren om niet te degraderen. Staan nog maar 4 punten los van degradatie wedstrijden.
Hoop dat fer snel terug komt
de reddende engel?
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 23 januari 2011 - 00:46   quote  deeplink  
doorgaan tot deze club echt kapot is..is dat wat je wil? er moet gvd worden ingegrepen. dit laat je als supporter toch niet toe.
Quiroz
 Quiroz - zondag 23 januari 2011 - 00:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Quiroz --
Quiroz
 Quiroz - zondag 23 januari 2011 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:46 schreef Feijenoord1908 het volgende:
doorgaan tot deze club echt kapot is..is dat wat je wil? er moet gvd worden ingegrepen. dit laat je als supporter toch niet toe.
Doe jij het dan azijnzeiker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Quiroz --
raket
 raket - zondag 23 januari 2011 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 23:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

heel veel sirenes bij de kuip?Verders weet ik niks maar iemand gelooft dat het niet lekker loopt daar?
Die sirene's hadden niks met Feyenoord te maken,kwam ook nog een brandweerwagen langs.Er waren een paar honderd supporters voor de kuip.Die zongen.Ze zijn het shirt niet waard en werken voor je k.....geld.De hooligans van de 3 e generatie maakten uit wat er gebeurde,onder leiding van dat irritante kleine pigelmeetje,die nergens wat te zeggen heeft,behalve hier.Een grote groep wilden gaan rellen,maar hij heeft dat tegen gehouden door middel van een gesprek.En als ik het goed zag,waren er scf ers binnen in het maasgebouw(waaronder ik een van die grote rellennegers dacht te zien,maar die stonden bier te drinken en te praten,waarschijnlijk gedrogeerd door Feyenoord.De jongens die vroeger voor de hommelles zorgden,krijgen nu aandacht van de vrienden van Feyenoord en het bestuur en zo word de rust bewaard,hoe ironisch het ook is door de hooligans.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DOORGAAN!!









0.0099399