BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geplaagde Been denkt niet aan opstappen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Mario I'm with you!
mithell13
 mithell13 - zaterdag 22 januari 2011 - 23:41   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/155426/Geplaagde_Been_denkt_niet_aan_opstappen.html

Geplaagde Been denkt niet aan opstappen
Mario Been had de hatelijke en bijtende liederen in De Kuip tijdens en na de ontluisterende wedstrijd tegen De Graafschap (0-1) natuurlijk ook gehoord. "Het ging door merg en been", gaf de geplaagde Feyenoord-coach ronduit toe.

"Ik ben een echte Feyenoorder, ik begrijp wat de supporters nu voelen en meemaken. Maar we moeten door met z'n allen. Alleen door keihard te knokken kunnen we hier uit komen", bleef de trainer optimistisch richting de toekomst.

Been wilde na de zoveelste deceptie in dit rampzalige seizoen van geen opgeven weten. "Ik blijf altijd positief, ik ben een knokker. Als er iemand is die het beter kan met deze spelersgroep, doe ik meteen een stap opzij. Maar zo lang dat niet het geval is, ga ik door. Ik zal nooit uit mezelf stoppen."
mithell13
 mithell13 - zaterdag 22 januari 2011 - 23:42   quote  deeplink  
dus van hanegem snel komen dan doet been een stap opzij
Felbm
 Felbm - zaterdag 22 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
Ik ben absoluut niet anti-been, maar ik denk dat je inmiddels op een punt benr aangekomen dat er echt iets moet veranderen om weer de weg naar boven te vinden. zelfs ik ga denken dat het tijd is voor een frisse wind. alleen welke???
qwerto
 qwerto - zaterdag 22 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 23:42 schreef mithell13 het volgende:
dus van hanegem snel komen dan doet been een stap opzij
Jaa met willem als coch gaat het vast beter ! rot toch op man die gast gebruikt trainingsmethodes uit 1970 !

Nee wat we nu nodig hebben is een jong fris type die lef heeft en niet vasthoud aan een Slecht systeem !
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 23 januari 2011 - 00:02   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 00:04   quote  deeplink  
jammer dat veel supporters denken dat het afkraken van Mario en de selectie zal helpen om de zaken te verbeteren. nog los van de vraag wat het met het vertrouwen van de spelers doet. een echt trouwe supporter blijft steunen en achter de ploeg staan. overigens ben ik ook wel van mening dat er iets moet gaan gebeuren, . . . maar wat? daar zal in alle rust nog eens goed over nagedacht moeten worden.
Terminator
 Terminator - zondag 23 januari 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Been moet gewoon weg dat zeg ik al tijden!want voorafgande het seizoen praatte hij het elftal al de grond in!terwijl er toen nog niks aan de hand was!als hij meer vertrouwen in zijn selectie miss had gehad had het beter gegaan maar deze trainer had er zelf al geen vertrouwen in dus opzoutuh nu helemaal!

Ps:wat zei die voorafgaande aan de wedstrijd tegen ajaks ook alweer??ik weet niet precies wat maar het was iets negatiefs tov ons eigen selectie!wat denk je dan dat die spelers gaan krijgen dan??zelfvertrouwen??hij lult zichzelf tegen!hij haalt ze naar beneden via de media en dan zegt tie dat ze met zelfvertrouwen moeten spelen????pfff wat voor trainer ben je dan lulhanness!dit is echt triest nogmaals dat je met zo een selectie geen europees speelt volgend jaar maaar dat je nu ook nog tegen degradatie moet spelen....magoed wie zegt dat niet he?
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 00:17   quote  deeplink  
ik snap nu wel waarom been zo vaak nogmaals zegt. dat gaat natuurlijk over het puntenverlies
mithell13
 mithell13 - zondag 23 januari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 23:57 schreef qwerto het volgende:

[..]

Jaa met willem als coch gaat het vast beter ! rot toch op man die gast gebruikt trainingsmethodes uit 1970 !

Nee wat we nu nodig hebben is een jong fris type die lef heeft en niet vasthoud aan een Slecht systeem !
ow dus jij wil de komende weken alleen maar verliezen en voor degradatie voetballen ik ben ook een voorstander voor been maar ja kan toch wel zien dat dit gewoon niet gaat lukke haal van hanegem gewoon die brengt temiste en beetje pit mee en stelt de juiste spelers op niet zoals bruins of wijnaldum
Germen
 Germen - zondag 23 januari 2011 - 00:38   quote  deeplink  
Wat denken sommige mensen dat Willem heilig is en dat hij het 1,2,3,op de rit kan krijgen,nou ik denk dat Willem teveel lof over hem heen krijgt!
Als het kut bestuur Verbeek niet naar huis had gestuurd stonden er nu kerels op het veld en geen jongetjes!
En ik heb nog alle vertrouwen in Been tuurlijk zit hij er in mijn ogen er ook weleens naast, maar ben er wel van bewust dat de fouten bij de spelers liggen die moeten het waarmaken en Been is jammer genoeg de eindverantwoordelijker!!!
En ik vind het heel jammer dat ik te vaak lees de laatste dagen dat Been weg moet en dat Willem kan komen!! Als Willem er is en het draait niet en JANTJE zegt, schrijft er een stuk over in het AD, dan is Willem niet goed want dan moet JANTJE komen!!!!!!
Het is lekker makkelijk om te roepen van een afstand, en tuurlijk zelf kan je het altijd beter dan een ander en het is ook makkelijk de fouten van een ander te zien.
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 00:39   quote  deeplink  
amen
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 23 januari 2011 - 01:57   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 23 januari 2011 - 01:57   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 23 januari 2011 - 03:26   quote  deeplink  
waarom niet alex pastoor. de oplossing ligt dichter bij dan je denkt

het is wel een gok, maar ik zou het wagen met hem. is een beetje een type verbeek die er vel bovenop zit en het lukt het maximale uit een speler te halen. heeft een wat aparte methodiek, maar tenminste geen 13 in een dozijn trainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Feijenoord1908 --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 23 januari 2011 - 03:43   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FIIIR
 FIIIR - zondag 23 januari 2011 - 04:50   quote  deeplink  
is wel een goed idee een pastoor bij allemaal kleine kinderen
FIIIR
 FIIIR - zondag 23 januari 2011 - 05:09   quote  deeplink  
feyenoord gaat helemaal naar de klote zo, zit helemaal niks in dit kk elftal clowns
de.fan
 de.fan - zondag 23 januari 2011 - 06:37   quote  deeplink  
Been moet eens af van die lulhannes van een Bruins, El Ahmadi, Bahia, de Cler en als assistent moet Been eens aan de Wolf en JP van Gastel gaan denken ipv Vlemniks.
Als er iets duidelijk is dan is het dat er WAT MOET gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!
ted
 ted - zondag 23 januari 2011 - 07:50   quote  deeplink  
Bruins lijkt wel een beetje op de speler Mario been nl. net niet .Al was Been mischien ietsjes beter maar dat komt ook omdat hij in een veel beter team speelde
Bruins is geen speler voor Feyenoord ech niet .
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 08:28   quote  deeplink  
Bruins was gisteren niet de slechtste. Eigenlijk speelden de meesten beter dan voor de winterstop. Gini is het helemaal kwijt daarentegen.

Waar ik me aan erger is dat we achteruit blijven rennen bij balverlies. Druk zetten, maar dat durven ze niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario I'm with you!

quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 01:32 schreef raket het volgende:

[..]

Bij 0-0 een spits voor een spits ruilen tegen de graafschap,verlies je je geloofwaardigheid,dat is gewoon gehannus van het ergste soort en moet je gewoon je biezen pakken of aan willem van hanegem vragen of die die mongool van bas van noordwijk een tieves trap wil geven en op zijn plaats gaan zitten.
er is sinds mario er is maar zelden een spits bij een spits gezet.
feyenoord speelde gewoon redelijk en verdiende het niet om te verliezen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geplaagde Been denkt niet aan opstappen









0.0063509