BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie zou het beter kunnen??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gyan010
 Gyan010 - zondag 23 januari 2011 - 00:21   quote  deeplink  
Mocht je van mening zijn dat been moet vertrekken... Wie zou het dan beter kunnen?
MMM
 MMM - zondag 23 januari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
Willem kan er nog wel wat uithalen het komende half jaar.
mithell13
 mithell13 - zondag 23 januari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
Willem van hanegem of pastoor
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
ron jans, willem maar alleen samen met been, pastoor met willem, of andries jonkert ;-)
Terminator
 Terminator - zondag 23 januari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
ik
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
huup stevens.... die komt in ieder geval zijn dugout out, eh uit
Terminator
 Terminator - zondag 23 januari 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:27 schreef obiku010 het volgende:
huup stevens.... die komt in ieder geval zijn dugout out, eh uit
tjah been heeft het koud dus die blijft zitten?die snapt het ook niet net als de spelers want als je veel beweegt en de dugout uitkomt dan krijg je het vanzelf warm...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Terminator --
Gyan010
 Gyan010 - zondag 23 januari 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Het mooiste zou zijn Been met van Hanegem... Anders zou ik van Hanegem met Erwin Koeman ook wel willen zien.
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:27 schreef obiku010 het volgende:
huup stevens.... die komt in ieder geval zijn dugout out, eh uit
hahahahaha
qwerto
 qwerto - zondag 23 januari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
Pastoor
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:30 schreef sevillana het volgende:

[..]

hahahahaha
huub had al 3 keer het veld in gerent om er een paar een draai om de oren te geven. heb je hem gezien gisteren bij vi? het is een bullebak. maar gotver wat is hij gek in zijn kop. dat zou nu bij ons niet misstaan
Fr. Elmo
 Fr. Elmo - zondag 23 januari 2011 - 00:33   quote  deeplink  
Jp van Gastel, is al een paar x kampioen geworden met een aantal huidige selectiespelers en is een echte Feyenoorder
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:32 schreef qwerto het volgende:
Pastoor
die vergrijpt zich waarschijnlijk aan de vrij en cabral. je weet hoe het gaat met paters en pastoors
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
v gastel samen met willem is ook een optie
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 23 januari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
Jean Paul van Gastel
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

huub had al 3 keer het veld in gerent om er een paar een draai om de oren te geven. heb je hem gezien gisteren bij vi? het is een bullebak. maar gotver wat is hij gek in zijn kop. dat zou nu bij ons niet misstaan
of anders Atteveld misschien? die heeft/had toch ook iets met oren?
qwerto
 qwerto - zondag 23 januari 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:33 schreef obiku010 het volgende:

[..]

die vergrijpt zich waarschijnlijk aan de vrij en cabral. je weet hoe het gaat met paters en pastoors
NEE Castaignos ! die is jonger en dus nog strakker
Maar dat even terzijde Alex maakt van excelsior ook een sterk geheel dus geef hem een kans
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

of anders Atteveld misschien? die heeft/had toch ook iets met oren?
kleine omscholing voor atteveld. geen oren trekken maar dreads, dan zie ik het wel goed komen ;-)
MrChriz
 MrChriz - zondag 23 januari 2011 - 00:53   quote  deeplink  
Wie niet...
Felbm
 Felbm - zondag 23 januari 2011 - 01:09   quote  deeplink  
Waarom niet gewoon het seizoen afmaken met Vlemmings? Die deed dat vorige keer ook niet onverdienstelijk in mijn ogen. Wie er volgend seizoen moet komen, durf ik niet te zeggen. Tuurlijk zou het waanzinnig zijn als een oud feyenoorder het weer op de rit krijgt, maar misschien is het wel verstandig om het net zo te doen als met van Marwijk. Die had ook geen feyenoord verleden en stond overal blanco tegenover. Die heeft uiteraard ook zijn fouten gemaakt, maar als ik terugdenk aan die periode haal ik met toch veel beter voetbal en wat prijzen voor de geest.
raket
 raket - zondag 23 januari 2011 - 01:12   quote  deeplink  
Raket
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 23 januari 2011 - 03:00   quote  deeplink  
geen vlemniks, die kreeg het voor mekaar om de laatste beslisende play-off wedstrijd met 4-0 van nac te verliezen, notabene in de eigen kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Feijenoord1908 --
Rondje Eric
 Rondje Eric - zondag 23 januari 2011 - 03:23   quote  deeplink  
Waarom niet Martin des Indi voor Bahia en De Vrij als rechtermiddenvelder? En waarom was Mario weer een angsthaas? Met 0-0 heb je niks meer te verliezen. Dan zet je er toch een spits BIJ en WISSEL je toch niet van spits? Desnoods Bahia in de spits zetten. Dan heb je tenminste een rommelaar extra in de zestien en bovendien maakt hij nog weleens een doelpuntje met zijn hoofd. Maar mijnheer Mario weet het natuurlijk beter. heeft zelf altijd een beetje wisselvallig gespeeld bij Feyenoord, heeft in Italie ook niet de echte top gehaald en heeft als trainer alleen maar ervaring opgedaan bij Excelsior en Nijmegen waarmee hij zowaar de 9e plaats haalde. Echt een topprestatie op grond waarvan je een club als Feyenoord onder je hoede kan nemen. Mario goed gebluft maar langzamerhand worden er een paar supporters wakker. Ik hoorde al dat je assistent het beter zou doen. Deed het na het vertrek van Verbeek inderdaad nog niet zo slecht en heeft ook bij NAC beter gepresteerd dan Mario bij NEC. De oplossing hoeft dus niet duur te zijn.
Waarom niet Martin des Indi voor Bahia en De Vrij als rechtermiddenvelder? En waarom was Mario weer een angsthaas? Met 0-0 heb je niks meer te verliezen. Dan zet je er toch een spits BIJ en WISSEL je toch niet van spits? Desnoods Bahia in de spits zetten. Dan heb je tenminste een rommelaar extra in de zestien en bovendien maakt hij nog weleens een doelpuntje met zijn hoofd. Maar mijnheer Mario weet het natuurlijk beter. heeft zelf altijd een beetje wisselvallig gespeeld bij Feyenoord, heeft in Italie ook niet de echte top gehaald en heeft als trainer alleen maar ervaring opgedaan bij Excelsior en Nijmegen waarmee hij zowaar de 9e plaats haalde. Echt een topprestatie op grond waarvan je een club als Feyenoord onder je hoede kan nemen. Mario goed gebluft maar langzamerhand worden er een paar supporters wakker. Ik hoorde al dat je assistent het beter zou doen. Deed het na het vertrek van Verbeek inderdaad nog niet zo slecht en heeft ook bij NAC beter gepresteerd dan Mario bij NEC. De oplossing hoeft dus niet duur te zijn.
FIIIR
 FIIIR - zondag 23 januari 2011 - 03:28   quote  deeplink  
ik zou adolf voor de groep zetten , een beetje disipline en iemand die op zijn strepen gaat staan
FIIIR
 FIIIR - zondag 23 januari 2011 - 03:34   quote  deeplink  
de vrij als rechter middenvelder , volgens mij heb jij het licht ook niet uitgevonden , hij is al onzeker als hij op zijn eigen positie moet spelen {gudde moet opkankeren }
Bami
 Bami - zondag 23 januari 2011 - 05:38   quote  deeplink  
KIPRICH!!
rikkierik
 rikkierik - zondag 23 januari 2011 - 06:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 03:28 schreef FIIIR het volgende:
ik zou adolf voor de groep zetten , een beetje disipline en iemand die op zijn strepen gaat staan
Worden ze in neuzenland ook mischien weer een beetje bang voor ons.
de.fan
 de.fan - zondag 23 januari 2011 - 06:31   quote  deeplink  
Ik zie wel dat er helemaal geen echte trainers worden genoemd! Ik zou wel eens een trainer willen zien die spelers echt beter maakt en die het al hebben bewezen!
Tja en dan kom je uit bij asociale figuren en jullie weten wel welke ik dan bedoel!
En anders is Willem van Hanegem de enige optie
kekum
 kekum - zondag 23 januari 2011 - 06:50   quote  deeplink  
Niemand, spelers zijn te lui
just-me
 just-me - zondag 23 januari 2011 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 06:19 schreef rikkierik het volgende:

[..]

Worden ze in neuzenland ook mischien weer een beetje bang voor ons.
Wat een tyfus opmerking!
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 07:00 schreef just-me het volgende:

[..]

Wat een tyfus opmerking!
stuur je vrouw erop af!! dat zal hem leren
Marco12345
 Marco12345 - zondag 23 januari 2011 - 07:31   quote  deeplink  
Heeft van Geel niet fantastisch samengewerkt met Adriaanse bij Willem II en AZ??

Maar Mario moet blijven.
Vnny
 Vnny - zondag 23 januari 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 07:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

stuur je vrouw erop af!! dat zal hem leren
hahaha
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Elke trainer,niet omdat Been het slecht zou doen .Maar omdat er een frisse wind moet komen.Als ik gisteren weer kijk,geen corner komt aan.Mister Feyenoord ????Vlaar bakt er niets van.Er zit geen lijn in en dat is toch het minste wat goed zou moeten gaan,
man van de wedstrijd met strijdlust waren Simon,en de Vrij.
En ik ben met een rot gevoel naar huis gegaan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 06:50 schreef kekum het volgende:
Niemand, spelers zijn te lui
slaat nergens op want als er dan gisteren een club lui had moeten zijn de was dat de graafschap wel...en die winnen gewoon.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 23 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Wie het beter zou kunnen? Wat dacht je van de spelers zelf. Een andere trainer is miisschien even een oplossing,
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 23 januari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 03:23 schreef Rondje Eric het volgende:
Waarom niet Martin des Indi voor Bahia en De Vrij als rechtermiddenvelder? En waarom was Mario weer een angsthaas? Met 0-0 heb je niks meer te verliezen. Dan zet je er toch een spits BIJ en WISSEL je toch niet van spits? Desnoods Bahia in de spits zetten. Dan heb je tenminste een rommelaar extra in de zestien en bovendien maakt hij nog weleens een doelpuntje met zijn hoofd. Maar mijnheer Mario weet het natuurlijk beter. heeft zelf altijd een beetje wisselvallig gespeeld bij Feyenoord, heeft in Italie ook niet de echte top gehaald en heeft als trainer alleen maar ervaring opgedaan bij Excelsior en Nijmegen waarmee hij zowaar de 9e plaats haalde. Echt een topprestatie op grond waarvan je een club als Feyenoord onder je hoede kan nemen. Mario goed gebluft maar langzamerhand worden er een paar supporters wakker. Ik hoorde al dat je assistent het beter zou doen. Deed het na het vertrek van Verbeek inderdaad nog niet zo slecht en heeft ook bij NAC beter gepresteerd dan Mario bij NEC. De oplossing hoeft dus niet duur te zijn.
Waarom niet Martin des Indi voor Bahia en De Vrij als rechtermiddenvelder? En waarom was Mario weer een angsthaas? Met 0-0 heb je niks meer te verliezen. Dan zet je er toch een spits BIJ en WISSEL je toch niet van spits? Desnoods Bahia in de spits zetten. Dan heb je tenminste een rommelaar extra in de zestien en bovendien maakt hij nog weleens een doelpuntje met zijn hoofd. Maar mijnheer Mario weet het natuurlijk beter. heeft zelf altijd een beetje wisselvallig gespeeld bij Feyenoord, heeft in Italie ook niet de echte top gehaald en heeft als trainer alleen maar ervaring opgedaan bij Excelsior en Nijmegen waarmee hij zowaar de 9e plaats haalde. Echt een topprestatie op grond waarvan je een club als Feyenoord onder je hoede kan nemen. Mario goed gebluft maar langzamerhand worden er een paar supporters wakker. Ik hoorde al dat je assistent het beter zou doen. Deed het na het vertrek van Verbeek inderdaad nog niet zo slecht en heeft ook bij NAC beter gepresteerd dan Mario bij NEC. De oplossing hoeft dus niet duur te zijn.
Eens!!!!
scarface1979
 scarface1979 - zondag 23 januari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Vleminx en van Hanegem!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:48 schreef scarface1979 het volgende:
Vleminx en van Hanegem!
vleminx,nee toch?
Terminator
 Terminator - zondag 23 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 03:28 schreef FIIIR het volgende:
ik zou adolf voor de groep zetten , een beetje disipline en iemand die op zijn strepen gaat staan
Precies!

Ein Volk Ein Reich Ein Feyenoord!
coach
 coach - zondag 23 januari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Iedereen die ervoor gaat staan doet het beter.
Je ziet elke keer de zelfde fouten of tekortkomingen.
Zet Wim van Hanegem erbij die zal het aantonen!!!!
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Meeste trainers zullen er niet in willen stappen, kans op reputatieschade is veel te groot.
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:55 schreef Terminator het volgende:

[..]

Precies!

Ein Volk Ein Reich Ein Feyenoord!
Sukkeltjes.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

slaat nergens op want als er dan gisteren een club lui had moeten zijn de was dat de graafschap wel...en die winnen gewoon.
eens
Maximus
 Maximus - zondag 23 januari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:09 schreef Els het volgende:
Meeste trainers zullen er niet in willen stappen, kans op reputatieschade is veel te groot.
Gisteren op megastad hadden ze t erover dat ELKE trainer er nu wel in zou willen stappen.. Veel slechter kan t toch niet en een frisse wind zou goed kunnen zijn. Dit houdt niet in dat ik het ermee eens ben btw...
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:35 schreef qwerto het volgende:

[..]

NEE Castaignos ! die is jonger en dus nog strakker
Maar dat even terzijde Alex maakt van excelsior ook een sterk geheel dus geef hem een kans
gadver
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:21 schreef Maximus het volgende:

[..]

Gisteren op megastad hadden ze t erover dat ELKE trainer er nu wel in zou willen stappen.. Veel slechter kan t toch niet en een frisse wind zou goed kunnen zijn. Dit houdt niet in dat ik het ermee eens ben btw...
elke trainer die nu dus werkeloos is?
zullen die echt zoveel beter zijn?
markw3
 markw3 - zondag 23 januari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Ik snap echt niet dat er mensen zijn, die denken dat Willem het wel even gaat maken als hij trainer zou worden. Deze man heeft, met alle respect, niets gepresteerd de laatste 12 jaar als trainer en dat was het jaar dat hij met AZ kampioen werd, van de eerste divisie!

Wel denk ik dat hij als inspirator (gezien zijn status als voetballer) bij kan dragen aan een verbeterde mentaliteit van de jonge jongens. Ik heb sterk het gevoel dat Been te dicht bij de spelers staat en er niet boven en dan kun je Willem, die normaal gesproken toch indruk zal maken op de spelers, goed gebruiken.

Mijn inziens is alleen een trainer als van Gaal (krijg het zowat niet uit mijn strot), iemand die de spelers op hun plaats kan zetten en weer aan het voetballen krijgt. Alleen zal dit door meerdere oorzaken nooit gebeuren.

Voor de rest kan ik niemand opnoemen die de boel op de rit krijgt. Pastoor is absoluut een goede trainer, alleen heeft zich totaal nog niet bewezen en dan ga je er weer een onervaren man voor zetten.

Wat Els zegt is ook nog eens waarheid, de kan op reputatieschade is wel heel groot. De grote namen zullen hun handen er niet aan willen branden lijkt me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door markw3 --
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:28 schreef markw3 het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn, die denken dat Willem het wel even gaat maken als hij trainer zou worden. Deze man heeft, met alle respect, niets gepresteerd de laatste 12 jaar als trainer en dat was het jaar dat hij met AZ kampioen werd, van de eerste divisie!

Wel denk ik dat hij als inspirator (gezien zijn status als voetballer) bij kan dragen aan een verbeterde mentaliteit van de jonge jongens. Ik heb sterk het gevoel dat Been te dicht bij de spelers staat en er niet boven en dan kun je Willem, die normaal gesproken toch indruk zal maken op de spelers, goed gebruiken.

Mijn inziens is alleen een trainer als van Gaal (krijg het zowat niet uit mijn strot), iemand die de spelers op hun plaats kan zetten en weer aan het voetballen krijgt. Alleen zal dit door meerdere oorzaken nooit gebeuren.

Voor de rest kan ik niemand opnoemen die de boel op de rit krijgt. Pastoor is absoluut een goede trainer, alleen heeft zich totaal nog niet bewezen en dan ga je er weer een onervaren man voor zetten.

Wat Els zegt is ook nog eens waarheid, de kan op reputatieschade is wel heel groot. De grote namen zullen hun handen er niet aan willen branden lijkt me.
En wat hadden Koeman E,Gullit en Verbeek dan gepresteerd voor ze kwamen?!tijdens en na Feyenoord?!

Zit nu Utrecht te kijken met ook echt niet het oudste team van de eredivisie en ook niet spelers die waardes van 10 tot 15 miljoen waard zijn!!
Maar een lekker sfeertje in het stadion in combi metdruk en beleving vergoed heel heel veel!!!

Mischien maar s op Varkenoord weer duidelijk maken in de opleiding wie of wat Feyenoord is
en waar het voor staat
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:21 schreef Maximus het volgende:

[..]

Gisteren op megastad hadden ze t erover dat ELKE trainer er nu wel in zou willen stappen.. Veel slechter kan t toch niet en een frisse wind zou goed kunnen zijn. Dit houdt niet in dat ik het ermee eens ben btw...
Maar Megastad heeft nu even een hekel aan Mario, dus die opmerking zal ook wel een beetje gekleurd zijn. En ik denk dat de meeste trainers realistischer zijn, het kan nog slechter, 4 plekken, om precies te zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie zou het beter kunnen??









0.0151028