BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie zou het beter kunnen??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
markw3
 markw3 - zondag 23 januari 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:55 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

En wat hadden Koeman E,Gullit en Verbeek dan gepresteerd voor ze kwamen?!tijdens en na Feyenoord?!

Zit nu Utrecht te kijken met ook echt niet het oudste team van de eredivisie en ook niet spelers die waardes van 10 tot 15 miljoen waard zijn!!
Maar een lekker sfeertje in het stadion in combi metdruk en beleving vergoed heel heel veel!!!

Mischien maar s op Varkenoord weer duidelijk maken in de opleiding wie of wat Feyenoord is
en waar het voor staat
Je laatste zin ben ik het absoluut mee eens en ik denk dat een v. hanegem, de Wolf, V. hooijdonk en Bosvelt daar veel in kan doen.

Je eerste standpunt begrijp ik niet echt... Die hebben niet of nauwelijk wat gepresteerd, bij Feyenoord niet en daarvoor (op verbeek na) en daarna niet echt. Dus nogmaals snap je standpunt ff niet. Als je v. Marwijk nou noemt, die had voor Feyenoord niets gepresteerd en zette daarna wel wat neer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door markw3 --
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 23 januari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Ik weet het niet meer
Heb de balen nog steeds. Hopen dat utrecht mijn weekend nog goed kan maken
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:55 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

En wat hadden Koeman E,Gullit en Verbeek dan gepresteerd voor ze kwamen?!tijdens en na Feyenoord?!

Zit nu Utrecht te kijken met ook echt niet het oudste team van de eredivisie en ook niet spelers die waardes van 10 tot 15 miljoen waard zijn!!
Maar een lekker sfeertje in het stadion in combi metdruk en beleving vergoed heel heel veel!!!

Mischien maar s op Varkenoord weer duidelijk maken in de opleiding wie of wat Feyenoord is
en waar het voor staat
Aan het rijtje trainers kan je nog wel wat namen toevoegen, Israels, van Hanegem, Dorjee, P. Verbeek en van Marwijk hadden ook nog niet zoveel gepresteerd, toen ze naar de Kuip kwamen. Blijkbaar houdt Feyenoord wel van een gokje of zitten ze graag voor een dubbeltje op de eerste rang.
Door van Hanegem toe te voegen aan de staf, kan Mario misschien afstand nemen tot de staf, ws goed voor hem en voor het elftal.
Hoop btw dat we voorlopig niet tegen onze vrienden uit Utrech hoeven......
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:59 schreef markw3 het volgende:

[..]

Je laatste zin ben ik het absoluut mee eens en ik denk dat een v. hanegem, de Wolf, V. hooijdonk en Bosvelt daar veel in kan doen.

Je eerste standpunt begrijp ik niet echt... Die hebben niet of nauwelijk wat gepresteerd, bij Feyenoord niet en daarvoor (op verbeek na) en daarna niet echt. Dus nogmaals snap je standpunt ff niet. Als je v. Marwijk nou noemt, die had voor Feyenoord niets gepresteerd en zette daarna wel wat neer!
Ja pcies je verwijst naar v Hanegem en wat die gepresteerd zou hebben,als volgens jouw prestaties op papier de norm zijn,moeten we de Capello's,Hiddink's van deze wereld gaan halen,gaat hem niet worden!!

En dan zie ik Willem erg graag komen naast Mario,ben een clubman
heb nou eenmaal moeite met type's als van Gaal en Adriaanse dat soort trainers hadden we ook niet in onze sucsesperiodes!!!dus zonder moet ook kunnen
markw3
 markw3 - zondag 23 januari 2011 - 13:13   quote  deeplink  
Dan lees je het toch echt maar half blijkbaar, ik zeg juist dat dat niet haalbaar is.

Maar je geeft nogmaals niet aan wat nou je standpunt is, je noemt trainers op die niets, maar dan ook echt helemaal niet gepresteerd hebben bij Feyenoord. Blijkbaar wil je nog wel zo'n trainer... Dit is de inhoud van jou punt, licht hem dan ff toe... Misschien dat je dan wel een punt hebt.

In de succesperiodes hadden we spelers, die tot het uiterste gingen voor de club en dan waarschijnlijk ook voor hun trainer. Dus deze trainers hadden blijkbaar een bepaald overwicht over de spelers, die volgens mij Been niet heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door markw3 --
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:13 schreef markw3 het volgende:
Dan lees je het toch echt maar half blijkbaar, ik zeg juist dat dat niet haalbaar is.

Maar je geeft nogmaals niet aan wat nou je standpunt is, je noemt trainers op die niets, maar dan ook echt helemaal niet gepresteerd hebben bij Feyenoord. Blijkbaar wil je nog wel zo'n trainer... Dit is de inhoud van jou punt, licht hem dan ff toe... Misschien dat je dan wel een punt hebt.

In de succesperiodes hadden we spelers, die tot het uiterste gingen voor de club en dan waarschijnlijk ook voor hun trainer. Dus deze trainers hadden blijkbaar een bepaald overwicht over de spelers, die volgens mij Been niet heeft
begrijpend lezen?!?!?!

Volgens mij pleit jij voor ene van Gaal of Adriaanse?!
En geen van Hanegem want die heeft als trainer niks gepresteerd volgens jouw.
Zeg ik het zo goed tot nu toe?!
Dan stel ik dat ik v Hanegem wel liever naast Been zie zitten aangezien hij kampioen in 92/93 en 2 bekers met een fantastisch team won en als voetballer het hoogste van het hoogste gewonnen heeft,bekend staat om z'n feillos voetbal geheugen en charisma heeft!!!

Ik noemde dus die andere trainers omdat die ook niks gepresteerd hebben en toch gehaald werden,andere weer wel.

Tot slot nogmaals de europese bekers die we wonnen en titels ging ook niet onder trainers type van Gaal,Adriaanse dus liever niet en jij liever wel.(punt)
markw3
 markw3 - zondag 23 januari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Eh nou ja goed het heeft niets met begrijpend lezen te maken, meer met een punt maken die nergens op gebasseerd is...

Begrijpend lezen is blijkbaar voor jou een moeilijk punt (vandaar dat je dat waarschijnlijk ook noemt), want ik zeg qua v. Hanegem precies het zelfde als jou, maar dat begrijp je blijkbaar niet.

En ik zeg niet dat v. hanegem niets gepresteerd heeft als trainer, ik zeg dat hij dat al 12 jaar niet meer gedaan heeft, nogmaals een punt van goed lezen!

Maar goed jij denkt dat je je punt hebt gemaakt, dus ga ik er maar verder niet op in.
Laten we het hier maar bij houden, heb geen zin om me nog meer druk te maken, gister al genoeg gedaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door markw3 --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 23 januari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 01:09 schreef Felbm het volgende:
Waarom niet gewoon het seizoen afmaken met Vlemmings? Die deed dat vorige keer ook niet onverdienstelijk in mijn ogen. Wie er volgend seizoen moet komen, durf ik niet te zeggen. Tuurlijk zou het waanzinnig zijn als een oud feyenoorder het weer op de rit krijgt, maar misschien is het wel verstandig om het net zo te doen als met van Marwijk. Die had ook geen feyenoord verleden en stond overal blanco tegenover. Die heeft uiteraard ook zijn fouten gemaakt, maar als ik terugdenk aan die periode haal ik met toch veel beter voetbal en wat prijzen voor de geest.
waarom moet iedereen zeiken over Been, je weet dat we op dit moment niet zijn afkoopsom kunnen betalen.
Been seizoen af laten maken, zorgen dat we gewoon niet degraderen, en gewoon punten pakken.
En misschien dat gister, de spelers heeft wakker gemaakt, hoe de beleving van een echte supporter is, hoe de angst is, en hoe de hoop is. Hoe onze clubliefde is, en dat we altijd op ons plekje in de kuip zitten. Dat is het belangrijkse.
markw3
 markw3 - zondag 23 januari 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:27 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

waarom moet iedereen zeiken over Been, je weet dat we op dit moment niet zijn afkoopsom kunnen betalen.
Been seizoen af laten maken, zorgen dat we gewoon niet degraderen, en gewoon punten pakken.
En misschien dat gister, de spelers heeft wakker gemaakt, hoe de beleving van een echte supporter is, hoe de angst is, en hoe de hoop is. Hoe onze clubliefde is, en dat we altijd op ons plekje in de kuip zitten. Dat is het belangrijkse.
Eens!

En ik hoop vooral dat een Vlaar dit een keer door heeft en zijn ploeg op sleeptouw gaat nemen... Het leek alsof hij schrok gister om de reactie van de Vrij, hopen dat meer spelers dit nou door hebben!
Nick4F
 Nick4F - zondag 23 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Wie nu nog denkt dat Mario heel goed weet waar ie mee bezig is, die moet dan wel nog wanhopiger zijn dan de Feyenoord coach zelf. Het is namelijk zo volstrekt duidelijk dat niemand op het veld ook nog maar het geringste benul heeft waar ie mee bezig is, dat iedere coach met enige realiteitszin zijn eigen vakmanschap ter discussie zou moeten stellen. Mario doet dat dus niet. Wil niet meer praten met de een of andere regionale radio omroep, omdat de verslaggever in kwestie te negatieve vragen stelde. "Wat we nu moeten doen is dicht bij elkaar blijven". Zegt Mario tegen de verslaggevers die hij nog wel te woord wil staan. Misschien slaagt de trainer daar nog wel in op het trainingsveld, in de kantine, kleedkamer of weet ik wat voor gelegenheid, - maar zeker niet op het veld. Bleven de linies in het veld maar lekker dicht bij elkaar, en met de achterste lijn het liefst tegen de middenlijn aan. Druk zetten op de tegenstander. Afjagen en slachten. Alleen El Ahmadi probeert er in dat opzicht nog iets van te maken, maar het is zinloos als de rest totaal niet begrijpt wat vervolgens hun rol is. Bovendien word ik van Mario's woorden alleen nog maar angstiger. Kunnen we dicht bij elkaar blijven alsjeblieft? Levert dat punten op? Als dat de enige tekst is waarmee Mario het nakende degradatiespook wil bestrijden, dan kan het alleen nog maar erger worden. Je moet er toch niet aan denken dat deze jonge, uiterst getalenteerde selectie straks degradatievoetbal gaat spelen? Dan breekt pas echt de pleuris rondom hen heen uit! Ga er maar aanstaan: 18,19 of 20 jaar oud, en het lot van het hele legioen op je schouders! Ik denk werkelijk dat Willem van Hanegem de enige man is die op korte termijn nog iets ten goede kan keren. En Willem weet dit zelf maar al te goed! Grootspraak van Willem? Ik denk het niet; hij heeft gewoon z'n ogen niet in z'n zak zitten. Daar heeft Van Hanegem in z'n fantastische carrière als actief speler al nooit last van gehad, en tot op de dag van vandaag zegt hij altijd heel zinnige dingen over het spelletje. De zwakte zit 'm niet in het materiaal - de zwakte openbaart zich wanneer dat materiaal samen een partijtje gaat voetballen. Ik verwijt Mario Been helemaal niets. Zal hem ook nooit iets kwalijk nemen, maar hij redt het niet! Hij redt het al een half jaar niet, en er is geen enkele reden om te denken dat hij het 't komend half jaar wel gaat redden.
De eerste divisie is veel dichterbij dan menigeen denkt. En wat moeten we dan?
bs
 bs - zondag 23 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
trainer = van Gastel
assistent = fraser
team manager = van hanegem
technisch directeur functie schrappen aangezien er toch geen geld is
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:46 schreef Nick4F het volgende:
Wie nu nog denkt dat Mario heel goed weet waar ie mee bezig is, die moet dan wel nog wanhopiger zijn dan de Feyenoord coach zelf. Het is namelijk zo volstrekt duidelijk dat niemand op het veld ook nog maar het geringste benul heeft waar ie mee bezig is, dat iedere coach met enige realiteitszin zijn eigen vakmanschap ter discussie zou moeten stellen. Mario doet dat dus niet. Wil niet meer praten met de een of andere regionale radio omroep, omdat de verslaggever in kwestie te negatieve vragen stelde. "Wat we nu moeten doen is dicht bij elkaar blijven". Zegt Mario tegen de verslaggevers die hij nog wel te woord wil staan. Misschien slaagt de trainer daar nog wel in op het trainingsveld, in de kantine, kleedkamer of weet ik wat voor gelegenheid, - maar zeker niet op het veld. Bleven de linies in het veld maar lekker dicht bij elkaar, en met de achterste lijn het liefst tegen de middenlijn aan. Druk zetten op de tegenstander. Afjagen en slachten. Alleen El Ahmadi probeert er in dat opzicht nog iets van te maken, maar het is zinloos als de rest totaal niet begrijpt wat vervolgens hun rol is. Bovendien word ik van Mario's woorden alleen nog maar angstiger. Kunnen we dicht bij elkaar blijven alsjeblieft? Levert dat punten op? Als dat de enige tekst is waarmee Mario het nakende degradatiespook wil bestrijden, dan kan het alleen nog maar erger worden. Je moet er toch niet aan denken dat deze jonge, uiterst getalenteerde selectie straks degradatievoetbal gaat spelen? Dan breekt pas echt de pleuris rondom hen heen uit! Ga er maar aanstaan: 18,19 of 20 jaar oud, en het lot van het hele legioen op je schouders! Ik denk werkelijk dat Willem van Hanegem de enige man is die op korte termijn nog iets ten goede kan keren. En Willem weet dit zelf maar al te goed! Grootspraak van Willem? Ik denk het niet; hij heeft gewoon z'n ogen niet in z'n zak zitten. Daar heeft Van Hanegem in z'n fantastische carrière als actief speler al nooit last van gehad, en tot op de dag van vandaag zegt hij altijd heel zinnige dingen over het spelletje. De zwakte zit 'm niet in het materiaal - de zwakte openbaart zich wanneer dat materiaal samen een partijtje gaat voetballen. Ik verwijt Mario Been helemaal niets. Zal hem ook nooit iets kwalijk nemen, maar hij redt het niet! Hij redt het al een half jaar niet, en er is geen enkele reden om te denken dat hij het 't komend half jaar wel gaat redden.
De eerste divisie is veel dichterbij dan menigeen denkt. En wat moeten we dan?
ik zou in jouw plaats eens bij de V.I. solliciteren, ze zijn daar dol op dit soort stukjes
markw3
 markw3 - zondag 23 januari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik zou in jouw plaats eens bij de V.I. solliciteren, ze zijn daar dol op dit soort stukjes
hahaha +1

Alleen zijn ze met alinea's geschreven, leest iets makkelijker!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door markw3 --
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Met z'n allen naar Telstar uit!
markw3
 markw3 - zondag 23 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Ook gezellig...
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 23 januari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
mijn weekend is weer een beetje goed
Utrecht @j@kkes 3-0
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 23 januari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:12 schreef Ronnie W het volgende:
mijn weekend is weer een beetje goed
Utrecht @j@kkes 3-0
+1
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:12 schreef Ronnie W het volgende:
mijn weekend is weer een beetje goed
Utrecht @j@kkes 3-0
't helpt iid wel een beetje na de kater van gisteravond
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
de hele tyfuswereld kan t beter dan al die vriendjes van elkaar die er nu zitten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:42 schreef Stylzz het volgende:
de hele tyfuswereld kan t beter dan al die vriendjes van elkaar die er nu zitten.
Henkie LARSSON halen mischien??samen met Been en de Wolf??
sterski010
 sterski010 - zondag 23 januari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Ik weet dat het hier vloeken in de kerk is maar ik zie graag Co Adriaanse komen.(sorry) Speelde met Willem II zelfs champion's league. Goede opbouw trainer die bewezen heeft jonge gasten echt beter te maken. Straalt gezag uit en is veeleisend van zijn selecties. Als van Geel komt zie ik zomaar een mogelijkheid hem binnen te halen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 16:35 schreef sterski010 het volgende:
Ik weet dat het hier vloeken in de kerk is maar ik zie graag Co Adriaanse komen.(sorry) Speelde met Willem II zelfs champion's league. Goede opbouw trainer die bewezen heeft jonge gasten echt beter te maken. Straalt gezag uit en is veeleisend van zijn selecties. Als van Geel komt zie ik zomaar een mogelijkheid hem binnen te halen.
Waarom Adriaanse,jullie hebben Been vrij jonge vent heeft alleen een goed team om zich heen nodig.voor elke linie een trainer,de Wolf Larsson en dat soort mensen.geen van Hanegem en dat soort oud spelers,Cruyff gaat ook het veld meer op
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:03 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Waarom Adriaanse,jullie hebben Been vrij jonge vent heeft alleen een goed team om zich heen nodig.voor elke linie een trainer,de Wolf Larsson en dat soort mensen.geen van Hanegem en dat soort oud spelers,Cruyff gaat ook het veld meer op
je hebt wel een punt hoor, maar we hebben die spelers niet lijkt het.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je hebt wel een punt hoor, maar we hebben die spelers niet lijkt het.
Waar zijn ze dan?? waar is de Wolf,Larsson,Fraser
Die mensen maken Feijnoord weer de club die het hoort te zijn
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
e
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
De Wolf!!! Adriaanse is geen optie vanwege financieeen!!
Been is een goede vent met een echt feyenoordhart maar op de verkeerde plaats op het verkeerde moment.
Een type de Wolf krijgt ze misschien aan het voetballen.
Daar ook mijn twijfels over!
Anders de halve selectie in de uitverkoop!!!
In de toekomst nog ens aan Been denken want het is een goede trainer als hij de mogelijkheden krijgt om de aankopen te doen voor zijn systeem!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Feyenoord till i die --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Op mijn werk zie ik het ook:jij verdient meer als ik dus los jij het maarop,volgens mij werkt dit ook in de BVO's.Ze spelen niet meer voor de club,ze spelen om zich in de kijker(scout)te spelen en vergeten het team belang.ikke ikke en de rest kan stikken
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:17 schreef nemam-tiL het volgende:
Op mijn werk zie ik het ook:jij verdient meer als ik dus los jij het maarop,volgens mij werkt dit ook in de BVO's.Ze spelen niet meer voor de club,ze spelen om zich in de kijker(scout)te spelen en vergeten het team belang.ikke ikke en de rest kan stikken
idd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Alles om geld,club liefde is dood
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Wij supporters zijn de lul,contributie,kaartjes,pakeergeld,biertje/broodje,ze hebben gewoon schijt aan ons en dat geldt voor elke club
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:23 schreef nemam-tiL het volgende:
Alles om geld,club liefde is dood
Nou jah hou me in ons geval vast aan:de terugkomst van Giovanni,Been die voor de mnakkelijkste weg had kunen kiezen maar beide kwamen toch!!het afscheid van Coen Moulijn!
Het afscheid van Gerard Meijer na 50!!!!jaar trouwe dienst,het altijd warme applaus voor oud spelers als ze weer in de Kuip komen,een Peter Houtman die als mannetje achter de EC1 stond voor een foto en zelf later ging voetballen voor Feyenoord en stadionspeaker is...
Eeen Obiku,de Wolf,een Blinker,een Wijnstekers,Troost,de selectie van de 70ér jaren die elke week weer op de tribune zitten!!
Een Taument,Hiele,van Gastel die op Varkenoord rondlopen

Nu stiekem de oprechte tranen van een de Vrij gisteravond!!

maar over het algemeen draait het nu om wie de meeste tatoes op twitter kan laten zien,de meeste Chiems gebald heeft,de gekste foons en spelletjes heeft en het meest vangt jah...

Vraag is hoe draai je het om?!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Hard zijn!! Niet presteren is naar de tribune!!!! Desnoods zet je er de hele A-jeugd in!!! Naar de tribune betekent ook dat het nooit meer wat word met je dus teken maar dat die gassies gaan presteren en bijtekenen!
Kan het overigens nog slechter worden???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Feyenoord till i die --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Vraag is hoe draai je het om?!

Prestatie contracten mischien,speel je klote geen muntjes,speel je goed wel muntjes.Wie bepaald dat????? het publiek want dat zijn de betalers.net als de romeinen duim omhoog of duim omlaag
BRAYY
 BRAYY - zondag 23 januari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Ik kan been zn gezicht niet meer zien. sorry hoor. elke keer die domme soesjes en grapjes en nu de kwaliteit van ed selectie in twijfel trekken. Hallo Mario de talenten worden alsmaar zwakker onder jou leiding hoe kan dat nou? Misschien nemen ze je niet serieus met je grapjes? een type gertjan verbeek zal het goed doen bij onze jeugd. half 8 naar bed als je niet luisterd. maarja verbeek hebben we verguist een tijdje terug. en dat was trouwens ook niet zo'n uithangbord voor de club.
Van Gastel kent bijna al deze jonges uit de selectie dus die moet je erbij halen maar hij heeft geen verdere ervaring als coach. van hanegem heeft zich al vaker negatief bewezen bij verschillende clubs als coach. En ik hoor zelfs mensen de wolf roepen die bij een amateur club ontslagen werd als eindverantwoordelijke haha. het is het allemaal net niet.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:42 schreef nemam-tiL het volgende:
Vraag is hoe draai je het om?!

Prestatie contracten mischien,speel je klote geen muntjes,speel je goed wel muntjes.Wie bepaald dat????? het publiek want dat zijn de betalers.net als de romeinen duim omhoog of duim omlaag
Klopt!!maar als ik ...........(weet niet meer wie,TV bazen,andere Media,Voetbalbestuurders,Bedrijfsbestuurders) moet geloven willen we meer comfort,meer luxe en elke jaar prijzen en dat kan alleen met veel geld volgens hun en de meerderheid van het publiek/toeschouwers/enquete ondervraagden!!!

Ik wil gewoon mn'n geliefde Feyenoord weer terug,die de laatste 30 jaar 3x kampioen geworden zijn idd!!!so f*ckin whatttttttttttttt!!
Als feyenoord maar het instituut blijft wat het al meer dan 100 jaar is ipv een commercieel gedrocht
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 23 januari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:21 schreef Gyan010 het volgende:
Mocht je van mening zijn dat been moet vertrekken... Wie zou het dan beter kunnen?
bokito
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:42 schreef nemam-tiL het volgende:
Vraag is hoe draai je het om?!

Prestatie contracten mischien,speel je klote geen muntjes,speel je goed wel muntjes.Wie bepaald dat????? het publiek want dat zijn de betalers.net als de romeinen duim omhoog of duim omlaag
Heb je niet gelezen wat ik de post voor jou neer zette??? Staat een duidelijk antwoord!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hard zijn!! Niet presteren is naar de tribune!!!! Desnoods zet je er de hele A-jeugd in!!! Naar de tribune betekent ook dat het nooit meer wat word met je dus teken maar dat die gassies gaan presteren en bijtekenen!
Kan het overigens nog slechter worden???
Geld geld en nogeens geld daar zijn ze gevoelig voor,niet voor het shirt wt ze dragen
V.Beukering9
 V.Beukering9 - zondag 23 januari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Van Basten.
V.Beukering9
 V.Beukering9 - zondag 23 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Van Basten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:36 schreef V.Beukering9 het volgende:
Van Basten.
??
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 19:43   quote  deeplink  
WIE ZOU HET BETER KUNNEN? IEDEREEN!! HET GAAT EROM DAT ER EEN NIEUWE INVLOED KOMT OP DE JONGENS, DAT GEKUT MET DIE BEEN IS EEN EINDELOZE LIJDENSWEG. ALS BEEN BLIJFT VERANDERD ER NIKS. Snappen jullie dan niks???
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:43 schreef FRulez het volgende:
WIE ZOU HET BETER KUNNEN? IEDEREEN!! HET GAAT EROM DAT ER EEN NIEUWE INVLOED KOMT OP DE JONGENS, DAT GEKUT MET DIE BEEN IS EEN EINDELOZE LIJDENSWEG. ALS BEEN BLIJFT VERANDERD ER NIKS. Snappen jullie dan niks???
capslock
Vnny
 Vnny - zondag 23 januari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:43 schreef FRulez het volgende:
WIE ZOU HET BETER KUNNEN? IEDEREEN!! HET GAAT EROM DAT ER EEN NIEUWE INVLOED KOMT OP DE JONGENS, DAT GEKUT MET DIE BEEN IS EEN EINDELOZE LIJDENSWEG. ALS BEEN BLIJFT VERANDERD ER NIKS. Snappen jullie dan niks???
gelukkig hebben we jou erbij op dit forum Einstein
V.Beukering9
 V.Beukering9 - zondag 23 januari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Anders zetten we Van Basten voor de groep.
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:57 schreef Vnny het volgende:

[..]

gelukkig hebben we jou erbij op dit forum Einstein
Het is dat jij het al zegt.. maar je hebt volkomen gelijk. Dit forum zit vol hersenloze teletekst supporters die helemaal niet door hebben wat deze club nodig heb.
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:58 schreef V.Beukering9 het volgende:
Anders zetten we Van Basten voor de groep.
ALles beter dan Been! :D
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 januari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:59 schreef FRulez het volgende:

[..]

Het is dat jij het al zegt.. maar je hebt volkomen gelijk. Dit forum zit vol hersenloze teletekst supporters die helemaal niet door hebben wat deze club nodig heb.
Het is wetenschappelijk bewezen dat hersenlozen zichzelf projecteren op slimmere medemensen.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 23 januari 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:59 schreef FRulez het volgende:

[..]

ALles beter dan Been! :D
van basten? een ras echte neus? dan zeg je dat sommige op t forum der niks van snappen...
KKL
 KKL - zondag 23 januari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
dit bestuur kennende dan gok ik op Ronald Koeman

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie zou het beter kunnen??









0.0175220