BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde: 'We twijfelen niet aan Been'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
henk K
 henk K - zondag 23 januari 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Gudde en Co kunnen wel lekker praten en we moeten keihard blijven werken zal wel maar zo spelen we als we geluk hebben nacompetitie en dat is geen droom maar de Keiharde werkelijkheid dus een ander voor de groep of willen we gewoon blijven kijken dat Mario ze NIET aan het spelen krijgt WE praten over Feijenoord toch
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Na de verloren Klassieker van afgelopen woensdag tegen Ajax in Amsterdam, werd er ook in de eigen Kuip verloren van De Graafschap. Ondanks de slechte resultaten hoeft Feyenoord-trainer Mario Been niet te vrezen voor zijn baan.

"We twijfelen niet aan Mario. Hij staat niet bij ons ter discussie", zo liet algemeen directeur Eric Gudde weten. Ondanks die woorden erkent Gudde de problemen binnen de club. "Natuurlijk zijn we heel ontevreden over de huidige stand van zaken. Dit is Feyenoord onwaardig. Maar we weten waarmee Mario bezig is en welk proces hij heeft ingezet. Het komt er helaas echter nog niet uit."

Nu de club zo ver in de problemen zit, is er volgens Gudde maar een ding wat ze kunnen doen. "We moeten juist nu elkaar blijven steunen. Alleen door met elkaar keihard te werken, kunnen we hier weer uit komen", zo gaat de algemeen directeur verder. "Maar deze nederlaag hakt er zwaar in. Het is een enorme dreun voor de hele club."

-----------------------------------

Ja.
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 09:31 schreef henk K het volgende:
Gudde en Co kunnen wel lekker praten en we moeten keihard blijven werken zal wel maar zo spelen we als we geluk hebben nacompetitie en dat is geen droom maar de Keiharde werkelijkheid dus een ander voor de groep of willen we gewoon blijven kijken dat Mario ze NIET aan het spelen krijgt WE praten over Feijenoord toch
wie wil je dan voor de groep? en mario zijn salaris afkopen? weet je wat dat kost? dat het kut is is bekent. maar zeg dan wie er wel voor minder wil komen. je kan iedereen eruit flikkeren maar lost dat nou echt het probleem op? en scheeld het in kosten?
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 09:39   quote  deeplink  
STEUN DE CLUB! laten we ons opnieuw rustig proberen te houden. tuurlijk valt dat niet altijd mee. maar we hebben geen keus. alleen gini moet effe een poosje op de bank. verder zag ik wel degelijk ander spel als tegen 020.
Germen
 Germen - zondag 23 januari 2011 - 10:31   quote  deeplink  
tuurlijk was het een ander spel als tegen 020, de Graafschap is van een hele andere klasse
Maximus
 Maximus - zondag 23 januari 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 10:31 schreef Germen het volgende:
tuurlijk was het een ander spel als tegen 020, de Graafschap is van een hele andere klasse
Ajaks speelde ook niet groots hoor...
Suijltje
 Suijltje - zondag 23 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
@obiku: klopt, ik vond ons Feyenoord niet echt slecht spelen, alleen "de spirit" ontbreekt nog - helaas - !
Het 'samenwerken' ontbreekt!
roel van elst
 roel van elst - zondag 23 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
na Twente komt het goed want dan moete we naar Vitesse en die zijn nog slechter (hoop ik)
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 10:52 schreef roel van elst het volgende:
na Twente komt het goed want dan moete we naar Vitesse en die zijn nog slechter (hoop ik)
reken je niet rijk zou ik zeggen. maar ik hoop net zo hard als jij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 09:39 schreef obiku010 het volgende:
STEUN DE CLUB! laten we ons opnieuw rustig proberen te houden. tuurlijk valt dat niet altijd mee. maar we hebben geen keus. alleen gini moet effe een poosje op de bank. verder zag ik wel degelijk ander spel als tegen 020.
+1
Quiroz
 Quiroz - zondag 23 januari 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 10:52 schreef roel van elst het volgende:
na Twente komt het goed want dan moete we naar Vitesse en die zijn nog slechter (hoop ik)
Als we die allebei zouden verliezen ben ik bang dat Mario hier niet meer zit..
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:43 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Als we die allebei zouden verliezen ben ik bang dat Mario hier niet meer zit..
Mario neemt dan misschien zelf de beslissing, ook al zegt hij dat hij door blijft gaan, als je die gasten niet meer kan motiveren: sjezus, dan weet je het op een gegeven moment ook niet meer
Quiroz
 Quiroz - zondag 23 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:46 schreef craven het volgende:

[..]

Mario neemt dan misschien zelf de beslissing, ook al zegt hij dat hij door blijft gaan, als je die gasten niet meer kan motiveren: sjezus, dan weet je het op een gegeven moment ook niet meer
Toch vond ik het gisteren al veel beter gaan dan voor de winterstop. Alleen was er af en toe toch weer angst in de ploeg.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Jongens, laten we realist zijn. Deze jongens zijn nu eenmaal niet veel beter. Gisteren was echt een leuke pot om naar te kijken, de combinaties die ik gisteren zag, was zeker een half jaar geleden. 20 schoten op het doel Dat heb ik dit seizoen helemaal nog niet gezien. En Been MOET wel positief blijven omdat er inderdaad heel veel angst in die groep zit, en als je dan als trainer ook nog gaat roepen dat het een zooitje is, dan komen die jongens nooit meer boven drijven.
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Wat zal Verbeek denken als hij hoort dat Gudde dit over Mario zegt?
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Gudde en Been zijn allebei staatsmongolen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde: 'We twijfelen niet aan Been'









0.0055720