BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reddingsplan voor ONZE CLUB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Onderstaand aantal suggesties om ons weer omhoog te helpen;

1) Spelers en staf betalen bij elke wanprestatie (zoals tegen 020 en De Graafschap) ieder 20.000 Euro (25x20.000= half miljoen). Zo wordt elk verlies wat dragelijker bij de wetenschap dat de schuld versneld wordt afgelost.

2) Binnen 2 weken tekenen Wijnaldum, Fer en Vlaar uit solidariteit met de supporters en als dank voor wat de club voor hun tot nu toe heeft betekend. Dit zal een belangrijk signaal voor een ieder zijn.

3) We laten Cissé afkeuren en beuren nog wat verzekeringsgeld.

4) Elke supporter stort nu uiteindelijk minimaal 10 Euro en blijft vooral de thuiswedstrijden bezoeken!

5)Mario blijft zitten, niet omdat hij geweldig presteert, maar omdat er geen alternatief is en afkoop te duur is. Verder is het een geweldige vent die deze verwende jochies niet gemotiveerd krijgt. Mario stopt wel met geleuter over te jonge selectie en we gaan voor het linkerrijtje. HET GAAT NU ALLEEN NOG OM NIET DEGRADEREN!

6) Enkele niets toevoegende spelers vertrekken; Bahia, Biseswar,de Cler, Bruins, Mulder, Darley, Leerdam, Schaken, Auassar, Martins Indi en van Beukering.

7) Vullen jullie maar aan..........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door peer 2 --
Suijltje
 Suijltje - zondag 23 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
zzzzzzzzz.......zzzzzzzzz.......zzzzzzzzz
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Punt 7 omdat de helft van de selectie weggestuurd is gaan we op een half veld 7 tegen 7 spelen
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 januari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
7. Ik zal dit zeker invullen punt 7 .vd Beukering was niet slecht of kijk je naar de samenvattingen ????? en de rest zijn dingen die alleen in de efteling gebeuren
mithell13
 mithell13 - zondag 23 januari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
1) is wel een goed idee
2) laat fer en vlaar maar bijtekenen laat wijnaldum maar lkkr verkopen die voetbalt toch als een krant
3) beter dat je dat niet doet is een goede speler gewoon afwachten wat het gaat worden
4) Doen
5) ik weet niet miss moet hij weer assistent trainer worden vlemniks weg en van hanegem of john de wolf als nieuwe trainer
6) Waarom de cler daley van beukering en mulder weg de rest mag weg
darter1991
 darter1991 - zondag 23 januari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
been eruit
Roy15
 Roy15 - zondag 23 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
waarom INDI weg???
darter1991
 darter1991 - zondag 23 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
ja wrom indi weg en niet been?
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Indi heeft mij in geen enkele wedstrijd nog kunnen overtuigen.
Maar ok, wie eigenlijk wel. Vanwege zijn jeugd en mentaliteit nog enig respijt!
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:01 schreef hotjumper het volgende:
Punt 7 omdat de helft van de selectie weggestuurd is gaan we op een half veld 7 tegen 7 spelen
Nee, we trekken spelers aan in de stijl van Bosveld, van Gastel, van Wonderen, etc qua mentaliteit en betalen die geen 900.000 Euro.
biba1970
 biba1970 - zondag 23 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
slechte trainer en heel slechte spelers je moet het accepteren hoe wil je met schaken de cler wijnaldum bruins johnny van beukering bahia goed voetbal spelen kom op man van beukering kon nog niet mee bij go ahead heb werkelijk nog nooit in mijn leven zo een erbarmelijk triest trooosteloos feyenoord gezien het is het lachertje van europa
mithell13
 mithell13 - zondag 23 januari 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:23 schreef biba1970 het volgende:
slechte trainer en heel slechte spelers je moet het accepteren hoe wil je met schaken de cler wijnaldum bruins johnny van beukering bahia goed voetbal spelen kom op man van beukering kon nog niet mee bij go ahead heb werkelijk nog nooit in mijn leven zo een erbarmelijk triest trooosteloos feyenoord gezien het is het lachertje van europa
jonge ga is kijken naar je clubie gister was de cler zkr 1 van de beste en van beukering ook alleen was op dat wel te begrijpen is de rest bahia aussar schaken wijnaldum bruins biseswar mogen mij betreft wel vertrekken
biba1970
 biba1970 - zondag 23 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
dat ben ik volledig met je eens maar ik bedoel de cler brengt je ook niet verder en van beukering heeft wel geknokt en een beetje pech gehad met die 2 kop ballen maar die andere ja zeer triest en bruins slaat werkelijk alles dat ben je toch met me eens of niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:24 schreef mithell13 het volgende:

[..]

jonge ga is kijken naar je clubie gister was de cler zkr 1 van de beste en van beukering ook alleen was op dat wel te begrijpen is de rest bahia aussar schaken wijnaldum bruins biseswar mogen mij betreft wel vertrekken
de cler was de beste gisteren samen met de vrij
mithell13
 mithell13 - zondag 23 januari 2011 - 11:29   quote  deeplink  
ja zkr bruins is wel een goede voetballer maar in het veld wilt hij het gewoon niet hij doet zo mieterig aan de bal en denkt dat hij messi is en ja je kan ze niet verder brengen maar wie wil je der anders neer zette van de laatste tijd is de cler gewoon het beste op het veld en van beukering moet gewoon nog speeltijd nodig hebbe die komt er wel
de.fan
 de.fan - zondag 23 januari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Mulder , Bahia, de Cler, Bruins, Biseswar, Auasser, Schaken, El ahmadi, van Dijk,
van Beukering die zijn absoluut niet bekwaam om voor Feyenoord te spelen als we hogerop willen. Maar als we degradatie voetbal willen blijven spelen kunnen ze blijven! Nee geintje deze moeten zeker weg! En Mario moet wat mij betreft ook weg want hij heeft geen een speler beter gemaakt en ook het voetballen is niet om aan te zien! Ik zou graag een van Gaal voor de groep willen zien maar dat zal wel utopie zijn maar dit soort types trainer hebben we wel nodig!!En voor mijn part komt er een een RvC en directie met alleen leden van de vrienden van Feyenoord en misschien kan Pim Blokland een 'vriend' uit Oman zover krijgen om er wat geld in te steken om van feyenoord weer een mooie en toon aangevende club binnen nederland en europa te maken. We blijven dromen ...........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:40 schreef de.fan het volgende:
Mulder , Bahia, de Cler, Bruins, Biseswar, Auasser, Schaken, El ahmadi, van Dijk,
van Beukering die zijn absoluut niet bekwaam om voor Feyenoord te spelen als we hogerop willen. Maar als we degradatie voetbal willen blijven spelen kunnen ze blijven! Nee geintje deze moeten zeker weg! En Mario moet wat mij betreft ook weg want hij heeft geen een speler beter gemaakt en ook het voetballen is niet om aan te zien! Ik zou graag een van Gaal voor de groep willen zien maar dat zal wel utopie zijn maar dit soort types trainer hebben we wel nodig!!En voor mijn part komt er een een RvC en directie met alleen leden van de vrienden van Feyenoord en misschien kan Pim Blokland een 'vriend' uit Oman zover krijgen om er wat geld in te steken om van feyenoord weer een mooie en toon aangevende club binnen nederland en europa te maken. We blijven dromen ...........
Wij verwachten dan ook niet dat medesupporters met een lasbril de wedstrijd bekijken...
just-me
 just-me - zondag 23 januari 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wij verwachten dan ook niet dat medesupporters met een lasbril de wedstrijd bekijken...
+1 !!
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Overigens wat mij de laatste tijd opvalt en eveneens irriteert is dat de warming-up voor de wedstrijd steeds korter wordt. Vijftien minuten begint normaal te worden!? En die vreselijk gekleurde schoentjes lijken voor onze "boys" ook veel belangrijker dan presteren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:51 schreef peer 2 het volgende:
Overigens wat mij de laatste tijd opvalt en eveneens irriteert is dat de warming-up voor de wedstrijd steeds korter wordt. Vijftien minuten begint normaal te worden!? En die vreselijk gekleurde schoentjes lijken voor onze "boys" ook veel belangrijker dan presteren.
die schoenen zijn de oorzaak dat ze niet scoren,die verblinden hun eigen ogen..
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:40 schreef de.fan het volgende:
Mulder , Bahia, de Cler, Bruins, Biseswar, Auasser, Schaken, El ahmadi, van Dijk,
van Beukering die zijn absoluut niet bekwaam om voor Feyenoord te spelen als we hogerop willen. Maar als we degradatie voetbal willen blijven spelen kunnen ze blijven! Nee geintje deze moeten zeker weg! En Mario moet wat mij betreft ook weg want hij heeft geen een speler beter gemaakt en ook het voetballen is niet om aan te zien! Ik zou graag een van Gaal voor de groep willen zien maar dat zal wel utopie zijn maar dit soort types trainer hebben we wel nodig!!En voor mijn part komt er een een RvC en directie met alleen leden van de vrienden van Feyenoord en misschien kan Pim Blokland een 'vriend' uit Oman zover krijgen om er wat geld in te steken om van feyenoord weer een mooie en toon aangevende club binnen nederland en europa te maken. We blijven dromen ...........
van Gaal?!
Die man staat symbool voor alles wat 020 is,te lang en te vaak in de jaren 90 daar aan het werk gezien..

Toonaangevend?!Ik wil gewoon dat Feyenoord weer Feyenoord word,in de jaren 70 kwamen we uit het niks,evenals begin jaren 90 en eind jaren 90/begin 2000!!met slim gescoute aankopen waar gedachtes en beleid achter zat

Een vriend uit Oman en dan het "failitesse"scenario?!?!

Nee Willem samen met of van Gastel of de Wolf naast Mario.

Verkopen wat je verkopen kan(bruins,wijnaldum,bahia,darley en fer bvb)
Wuijtens voor dat geld bij Utrecht wegplukken en naast Vlaar neerzetten en hopen op chemie,rechts Swerts of Fernandez.
El ahmadi zien te ruilen bij Psv voor Pietersz als linksback,en Lamprou weg halen bij Excelsior om het Mulder erg lastig te maken

Dan komt er ruimte op het middenveld met het vertrek van deze gasten...
Koolwijk van Excelsior lijkt me een potentiele en verbeterde versie van Fer,keus genoeg eromheen met van Haren,Mokotjo,Simon,Leerdam,Cabral,evt Swerts of Schenkeveld!!

Daar moet ff naar gekeken worden door de Tecnische staf evenals voorin met Cise en Tomasson(gaan ze nog opgelapt worden?!)Castaignos(hoe lang voordat hij naar Inter gaat?)van Beukering(blijft een breekijzer voor laatste 20 min?)De japanse sensatie van arsenal(hoe lang mogen we hem lenen?!)

Hou je de Cler als stand in voor Pietrsz,
Heb je de Vrij,Indi Martins,Schaken,Bisseswar en Aussar nog
Hiervoor kijken of je die kan gebruiken als concurenten voor de basisspelers of mischien slim verhuren/ruilen of verkopen

Van achteruit beginnen en denk dat je dat doet met zo'n verdediging met een gemotiveerde Wuijtens(wil graag voor Feyenoord spelen) en Pietrsz(voormalig international uit beeld geraakt bij pisvee)!!nederlandse taal achterin en een mooie gemiddelde leeftijd en lengte!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Wolfmen --
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Van Gaal staat inderdaad symbool voor alles wat 020 is. Maar, misschien hebben we dat wel een beetje nodig. Een beetje arrogantie, beetje zelfverzekerdheid.. te horen krijgen van je trainer dat jij de beste bent, dat helpt al een heel eind..

Maar van Gaal komt nooit, jammer genoeg. Wat een voetbalvisie heeft die man! En lekker streng ook.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Als mensen nu eens op de training gaat kijken, dan zie je dat van Bronckhorst, Makaay én van Gastel de technische staf compleet maken.
Dus het wegsturen van Been is ook gelijk het wegsturen van deze drie.
En dan dat geroep om van Hanegem, wat heeft hij als trainer dan gepresteerd? Met betere spelers bij AZ was het ook een chaos verder loopt hij alleen maar te roepen vanaf de zijlijn, maar voegt totaal niets toe.
Maximus
 Maximus - zondag 23 januari 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Ik vind die verdediging van gister zo slecht nog niet! Mooi zo laten staan rest van seizoen! Middenveld Bruins wisselen met wijnaldum en een fitte Fer erbij op de plaats van Bruins. Wijnaldum er maar s een tijdje naast laten... Voorin Cabral en Simon laten staan. Spitspositie is mij om het even...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:14 schreef henkie1969 het volgende:
Als mensen nu eens op de training gaat kijken, dan zie je dat van Bronckhorst, Makaay én van Gastel de technische staf compleet maken.
Dus het wegsturen van Been is ook gelijk het wegsturen van deze drie.
En dan dat geroep om van Hanegem, wat heeft hij als trainer dan gepresteerd? Met betere spelers bij AZ was het ook een chaos verder loopt hij alleen maar te roepen vanaf de zijlijn, maar voegt totaal niets toe.
Henkie ongetwijfeld word en doet iedereen zijn uiterste best op en rond de training.
Niemand wil verliezen,de spelers niet maar ook de technische staf niet..
Maar is Wijnaldum gisteren tegen zichzelf beschermt door de staf??
Waar het hele elftal redelijk aan het voetballen was liep Gini tegen
zijn eigen wil weer de hele wedstrijd te kut kloten...
Na het drama van woensdag werd er kritisch met een vingertje naar
die jongen gewezen door Been.Vreemd als je Gini in de volgende
wedstrijd gaat belonen met het nummer 10 en hem helemaal laat verzuipen.
Dat Been dat niet ziet dat kan maar hij heeft ook nog 2 klootzakken
naast hem zitten die op hun beurd Been weer laten verzuipen..
Er klopt iets niet en het word tijd dat het opgelost word...
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Ik heb een veel vreselijkere conclusie getrokken.
Ze kunnen gewoon niet beter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:24 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb een veel vreselijkere conclusie getrokken.
Ze kunnen gewoon niet beter.
dat zou 100% waar kunnen zijn...
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Inderdaad, ze kunnen gewoon niet beter, en dan kunnen we hier allemaal gaan roepen dat iedereen weg moet, maar dat is niet realistisch. Nogmaals, zo slecht waren ze gisteren niet. We zullen het met deze spelers, trainers, assistenten, bestuur en RvC moeten doen.Dus dit gaat nog wel een tijdje door.
Maximus
 Maximus - zondag 23 januari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:24 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb een veel vreselijkere conclusie getrokken.
Ze kunnen gewoon niet beter.
Dan ben je sportief failliet...
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
De Vrij: ,,Ik vind alle emoties bij de supporters volkomen begrijpelijk. Ze willen ook graag dat er iets verandert bij de ploeg. Maar ik vind dat wij moeten doorgaan op de huidige wijze. Ja, ook met onze trainer Mario Been.'' De Cler, die eerder dit seizoen hard in aanraking kwam met zijn coach, pleitte Been evenwel niet vrij. ,,We zijn met z'n allen in deze situatie beland. We hebben dus allemaal schuld. Ons wacht een strijd tegen degradatie. Dat is de realiteit. We hebben verder niet veel meer te willen.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:24 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb een veel vreselijkere conclusie getrokken.
Ze kunnen gewoon niet beter.
Ik trek eerst een andere conclusie VLEMINX EN v NOORTWIJK weg!!!
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
punt 1> Iedereen draagt zwarte kicksen
punt 2> Allemaal kale kop, geen gekke pipi vlechtjes, kraaltjes ..
Punt 3> Allemaal verplicht dvd's kijken van feyenoord uit de tijd: met coen,willem of fraser/de wolf ,Obiku etc
Punt 4> verplicht mp3's luisteren met: hoe schiet ik op goal(gini)Of hoe huil ik echt(gini)
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Ik weet even niet wat er moet gebeuren om de club beter te maken, maar een hoop van jouw voorstellen zijn weliswaar heel leuk op papier, maar gaan in de praktijk niet gebeuren. Daarnaast is het moeilijk om individuele spelers nu te beoordelen. Je kunt constateren dat er geen leider is, en dat ze ook niet bij machte zijn om elkaar tot betere prestaties te motiveren. Been zou die rol kunen vervullen, maar hij is blijkbaar ook geen Happeltype. Blijkt trouwens nogal eens voor te komen, want Michels wordt regelmatig als goede trainer gezien, maar steeds vaker hoor je van spelers dat ze ondanks en niet dankzij Michels kampioen zijn geworden.
Velen van ons willen Been vervangen en Pastoor of van gastel of.... voor de groep zetten. Het gevaar is, dat de groep nu er dusdanig doorheen zit, dat er voor hen ook geen eer meer aan te behalen is, en dan ga je in sneltreinvaart door potentieel toekomstige trainers heen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:30 schreef craven het volgende:
punt 1> Iedereen draagt zwarte kicksen
punt 2> Allemaal kale kop, geen gekke pipi vlechtjes, kraaltjes ..
Punt 3> Allemaal verplicht dvd's kijken van feyenoord uit de tijd: met coen,willem of fraser/de wolf ,Obiku etc
Punt 4> verplicht mp3's luisteren met: hoe schiet ik op goal(gini)Of hoe huil ik echt(gini)
punt 4 was aandoenlijk slecht,ik kreeg bijna een gevoel van haat over mij heen..

DE VRIJ///HELD!!!
melrdam010
 melrdam010 - zondag 23 januari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
heel dat team deruit kankere en een nieuw elftal aanschaffen.. koop de selectie van de graafschap ofzo die pakken nog wat puntjes..is meer waard dan dit hele graf elftal bij elkaar
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:34 schreef melrdam010 het volgende:
heel dat team deruit kankere en een nieuw elftal aanschaffen.. koop de selectie van de graafschap ofzo die pakken nog wat puntjes..is meer waard dan dit hele graf elftal bij elkaar
pffff....grow up.....van welk geld beste man
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:34 schreef melrdam010 het volgende:
heel dat team deruit kankere en een nieuw elftal aanschaffen.. koop de selectie van de graafschap ofzo die pakken nog wat puntjes..is meer waard dan dit hele graf elftal bij elkaar
Euhhhhh, stel dat we dat zouden willen, DAAR HEBBEN WE GEEN GELD VOOR!!!!Q!
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
Net eerste 25 min. gezien van Utrecht-020; door jagen en stijd staat de Domploeg terecht voor met 2-0. Als je naar bijvoorbeeld ADO kijkt; mindere kwaliteit dan bij ons. Er staat echter wel een team dat wil winnen en voor elke meter strijd leveren. Die van ons komen niet vooruit omdat de zak met geld te zwaar op hun rug weegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door peer 2 --
de.fan
 de.fan - zondag 23 januari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
van Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal maakt in ieder geval spelers beter!!!!!!!!!!!!!!!!
En so what dat ie een 020 verleden heeft! Kunnen we die gasten ook weer stangen.
De beste trainers zijn trainers die blijven herhalen herhalen en nog eens herhalen.
En niet zoals Mario Been: angsthazen voetbal en pupillen manier verdedigen over alle linies! Ze kunnen niet eens hun eigen mensen ´bewaken´ Steeds zie je 4-5 van Feyenoord als een hoopje om 1 tegenstander wandelen, dat is pupillenvoetbal!!
En Wijnaldum is uit vorm, dat zie een blinde nog wel en toch laat Been hem staan.
Zo zijn er nog wel meer voetballers die helemaal niks presteren en toch blijven ze het vertrouwen van Been houden?? En waar heb je wisselspelers voor ? Alleen om de bank blijkbaar warm te houden. Niet alleen Wijnaldum was schuldig aan het tegendoelpunt ook Bruins met een dombo overtreding zoals dat wel vaker gebeurt en dan Mulder, die is bijna 2 meter en toch blijft ie in zijn doelgebied staan!! Dat godverdomme eruit komt ipv toekijken
de flh
 de flh - zondag 23 januari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:01 schreef hotjumper het volgende:
Punt 7 omdat de helft van de selectie weggestuurd is gaan we op een half veld 7 tegen 7 spelen
hahahaha
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 14:26   quote  deeplink  
UTRECHT - Het werd 'slechts' 3-0, maar FC Utrecht leek zeker in de eerste helft al snel medelijden te hebben met Ajax. De superieure ploeg van Ton du Chatinier greep de Amsterdammers vanaf de eerste minuut bij de strot en liet pas los na ruim negentig enerverende minuten.

Genoten van passie en inzet van FC Utrecht. Neuzen afgedroogd. Mario moet de band van deze wedstrijd maar eens op het netvlies van onze "spelers" branden!!! (en bij Utrecht verdienen de meeste spelers nog geen kwart wat ze bij ons verdienen).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door peer 2 --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 23 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 10:54 schreef peer 2 het volgende:
Onderstaand aantal suggesties om ons weer omhoog te helpen;

1) Spelers en staf betalen bij elke wanprestatie (zoals tegen 020 en De Graafschap) ieder 20.000 Euro (25x20.000= half miljoen). Zo wordt elk verlies wat dragelijker bij de wetenschap dat de schuld versneld wordt afgelost.

2) Binnen 2 weken tekenen Wijnaldum, Fer en Vlaar uit solidariteit met de supporters en als dank voor wat de club voor hun tot nu toe heeft betekend. Dit zal een belangrijk signaal voor een ieder zijn.

3) We laten Cissé afkeuren en beuren nog wat verzekeringsgeld.

4) Elke supporter stort nu uiteindelijk minimaal 10 Euro en blijft vooral de thuiswedstrijden bezoeken!

5)Mario blijft zitten, niet omdat hij geweldig presteert, maar omdat er geen alternatief is en afkoop te duur is. Verder is het een geweldige vent die deze verwende jochies niet gemotiveerd krijgt. Mario stopt wel met geleuter over te jonge selectie en we gaan voor het linkerrijtje. HET GAAT NU ALLEEN NOG OM NIET DEGRADEREN!

6) Enkele niets toevoegende spelers vertrekken; Bahia, Biseswar,de Cler, Bruins, Mulder, Darley, Leerdam, Schaken, Auassar, Martins Indi en van Beukering.

7) Vullen jullie maar aan..........
Rot op man, de Cler was gister de enige die beetje inzet en lef toonde samen met de Vrij. en dan wil je hem weg doen? en van beukering? En mulder heb ons tegen ajax paar x gered.
Misschien moet je de samenvatting nog x kijken man !
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
t wordt steeds minder MIJN club, meer HUN club.
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:31 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

Rot op man, de Cler was gister de enige die beetje inzet en lef toonde samen met de Vrij. en dan wil je hem weg doen? en van beukering? En mulder heb ons tegen ajax paar x gered.
Misschien moet je de samenvatting nog x kijken man !
Eerste wedsrtijd dit seizoen dat de Cler eens nivo haalt; beetje weinig. Bij de meeste wedstrijden staat hij op de verkeerde plek en irritant te doen. Mulder was schuldig aan 1e doelpunt van 020 en ging gisteren ook niet vrij uit. Alhoewel het slechte ingrijpen van Wijnaldum en de domme vrije trap van Bruins het doelpunt inleide. Bij 1e doelpunt 020 liep Wijnaldum weg en stond Bruins toe te kijken. Sterk duo dus!
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:46 schreef peer 2 het volgende:

[..]

Mulder was schuldig aan 1e doelpunt van 020 en ging gisteren ook niet vrij uit.
Ja inderdaad wat een lul! Echt wat een loser!!!
Je kan toch wel armen van 3 meter kweken, wat een prutser!

slaat nergens op peer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:46 schreef peer 2 het volgende:

[..]

Eerste wedsrtijd dit seizoen dat de Cler eens nivo haalt; beetje weinig. Bij de meeste wedstrijden staat hij op de verkeerde plek en irritant te doen. Mulder was schuldig aan 1e doelpunt van 020 en ging gisteren ook niet vrij uit. Alhoewel het slechte ingrijpen van Wijnaldum en de domme vrije trap van Bruins het doelpunt inleide. Bij 1e doelpunt 020 liep Wijnaldum weg en stond Bruins toe te kijken. Sterk duo dus!
Klopt geen reet van,tenminste in de voetballer van het jaar klassement
haald de Cler als 1 van de weinige constant een voldoende.
Punten worden gegeven door niet de minste oud voetballers!!
Wie moet ik dan geloven?Een peertje of oud spelers?
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Mulder probeert met rechterhand bal te pakken die links van hem komt; kom je dus tekort; duidelijk zat. Bovendien schot van ruim 30 meter!
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:51 schreef peer 2 het volgende:
Mulder probeert met rechterhand bal te pakken die links van hem komt; kom je dus tekort; duidelijk zat. Bovendien schot van ruim 30 meter!
tegen 020 ja, gisteren viel hem niets aan te rekenen.

ohja btw als je met je rechterhand strekt over je linker kant kan je verder reiken want je kan je langer maken. maar goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Stylzz --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 23 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tegen 020 ja, gisteren viel hem niets aan te rekenen.

ohja btw als je met je rechterhand strekt over je linker kant kan je verder reiken want je kan je langer maken. maar goed.
ach, laat die jongen toch. Hij begrijpt het gewoon niet
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tegen 020 ja, gisteren viel hem niets aan te rekenen.

ohja btw als je met je rechterhand strekt over je linker kant kan je verder reiken want je kan je langer maken. maar goed.
ik den dat peer hierover even moet nadenken . . . . . ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reddingsplan voor ONZE CLUB









0.0094161