BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reddingsplan voor ONZE CLUB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik den dat peer hierover even moet nadenken . . . . . ?
misschien moet ie t even testen :)
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Nee hoor; duidelijk verschil van mening. Dat kan. Punt is dat Mulder niet de keeper is die voor ons wedstrijden zal winnen.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:31 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

Rot op man, de Cler was gister de enige die beetje inzet en lef toonde samen met de Vrij. en dan wil je hem weg doen? en van beukering? En mulder heb ons tegen ajax paar x gered.
Misschien moet je de samenvatting nog x kijken man !
eens
el-loco
 el-loco - zondag 23 januari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Op een of twee uitzonderingen na heb ik het idee dat die gasten niet willen! Bruins en wijnaldum laat been maar staan, dit terwijl hij ziet dat ze Totaal niets extra's toevoegen. FER,WIJNALDUM, VLAAR voor het eind van de week tekenen ander op de transferlijst zetten!
el-loco
 el-loco - zondag 23 januari 2011 - 15:10   quote  deeplink  
de cler en de vrij waren idd de enige die inzet toonde!
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 23 januari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:10 schreef el-loco het volgende:
de cler en de vrij waren idd de enige die inzet toonde!
dat bedoel ik, en dat begrijp mr peer niet helemaal geloof ik.
Maar idd, als ze deze week niet tekenen, op rotten met die gozerts.
el-loco
 el-loco - zondag 23 januari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Mulder is inderdaad neit de keeper die punten pakt!
el-loco
 el-loco - zondag 23 januari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
niet
peer 2
 peer 2 - zondag 23 januari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:13 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

dat bedoel ik, en dat begrijp mr peer niet helemaal geloof ik.
Maar idd, als ze deze week niet tekenen, op rotten met die gozerts.
De Vrij staat niet ter discussie. Was gisteren de beste van het veld.
De Cler verdient ruim 1 miljoen per jaar en was gisteren één van de mensen die wel inzet vertoonde. Echter inkomsten versus prestaties door het jaar heen staat absoluut niet in verhouding.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:21 schreef el-loco het volgende:
Mulder is inderdaad neit de keeper die punten pakt!
21 jaar moet toch een kans verdienen ,je kan moeilijk met v Dijk doorgaan tot die 70 is?
Mulder komt er wel
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 23 januari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:14 schreef henkie1969 het volgende:

En dan dat geroep om van Hanegem, wat heeft hij als trainer dan gepresteerd? Met betere spelers bij AZ was het ook een chaos verder loopt hij alleen maar te roepen vanaf de zijlijn, maar voegt totaal niets toe.
Zeker het kampioenschap vergeten zeker?
Hij weet de spelers wel beter te maken met zijn ervaring.
Als je een trainer hebt die in iedere zin 3x "nogmaals" zegt, kan ik me best voorstellen dat je niet beter wordt.
Noem eens een speler op die echt beter/ slimmer is gaan spelen onder zijn leiding.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 23 januari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:09 schreef el-loco het volgende:
Op een of twee uitzonderingen na heb ik het idee dat die gasten niet willen! Bruins en wijnaldum laat been maar staan, dit terwijl hij ziet dat ze Totaal niets extra's toevoegen. FER,WIJNALDUM, VLAAR voor het eind van de week tekenen ander op de transferlijst zetten!
Zet Bruins erbij dan!!
wim de ruit
 wim de ruit - zondag 23 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
7 -Alle mp-3 spelers inleveren, en na elk verlies een week werken in het stukgoed,kunnen de verwende jongetjes meteen zien hoe een nieuwe week eruit ziet voor supporters als hun club weer eens heeft verloren door een patat generatie
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 16:54 schreef wim de ruit het volgende:
7 -Alle mp-3 spelers inleveren, en na elk verlies een week werken in het stukgoed,kunnen de verwende jongetjes meteen zien hoe een nieuwe week eruit ziet voor supporters als hun club weer eens heeft verloren door een patat generatie
ik heb er net 1 besteld? Voor t hardlopen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:51 schreef peer 2 het volgende:
Mulder probeert met rechterhand bal te pakken die links van hem komt; kom je dus tekort; duidelijk zat. Bovendien schot van ruim 30 meter!
haha, zelf nooit gevoetbald? toch maar wat meer op keepers letten. elke keeper doet dit en de reden waarom geeft Stylzz hierboven al aan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 januari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 10:54 schreef peer 2 het volgende:
Onderstaand aantal suggesties om ons weer omhoog te helpen;

1) Spelers en staf betalen bij elke wanprestatie (zoals tegen 020 en De Graafschap) ieder 20.000 Euro (25x20.000= half miljoen). Zo wordt elk verlies wat dragelijker bij de wetenschap dat de schuld versneld wordt afgelost.

2) Binnen 2 weken tekenen Wijnaldum, Fer en Vlaar uit solidariteit met de supporters en als dank voor wat de club voor hun tot nu toe heeft betekend. Dit zal een belangrijk signaal voor een ieder zijn.

3) We laten Cissé afkeuren en beuren nog wat verzekeringsgeld.

4) Elke supporter stort nu uiteindelijk minimaal 10 Euro en blijft vooral de thuiswedstrijden bezoeken!

5)Mario blijft zitten, niet omdat hij geweldig presteert, maar omdat er geen alternatief is en afkoop te duur is. Verder is het een geweldige vent die deze verwende jochies niet gemotiveerd krijgt. Mario stopt wel met geleuter over te jonge selectie en we gaan voor het linkerrijtje. HET GAAT NU ALLEEN NOG OM NIET DEGRADEREN!

6) Enkele niets toevoegende spelers vertrekken; Bahia, Biseswar,de Cler, Bruins, Mulder, Darley, Leerdam, Schaken, Auassar, Martins Indi en van Beukering.

7) Vullen jullie maar aan..........
1) is natuurlijk een sprookje.

2) idem, al sluit ik zeker niet uit dat ze bijtekenen. vooral bij Fer heb ik goede hoop.

3) haha.....

4) veel mensen hebben al een hoop gestort, maar ik ga zelf na elke overwinning nog een extra bedrag storten. die overwinningen laten echter nogal op zich wachten...

5) niet gaan degraderen is wel heel een erg minimale doelstelling, al lijkt er soms niet veel meer in te zitten. je moet ook ambitie tonen, linkerrijtje staat nu 10 punten voor op ons, maar is nog niet volledig uit het zicht. dat Mario moet blijven ben ik het mee eens.

6) ten eerste denk jij kennelijk dat het goed gaat komen met alleen een 40+ keeper in de selectie??? bovendien verdienen zowel Leerdam als Indi nog wat meer krediet aangezien ze jonge gasten zijn, waarbij Indi uberhaupt nog nauwelijks basis heeft gespeeld en Leerdam vooral op rechtsback, terwijl hij toch echt een middenvelder is. De Beuk en De Cler zijn nuttig en zeker De Cler is toch een van de minst slechtste Feyenoorders van dit seizoen. en al helemaal sinds de winterstop. de andere spelers kan ik op zich wel inkomen, maar zolang je geen betere vervanger hebt... nooit je ouwe schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt

7) hoe moeilijk het ook is, elke wedstrijd opnieuw blijven steunen. van uitfluiten wordt niemand beter. STEUNEN IS GOUD.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:51 schreef peer 2 het volgende:
Mulder probeert met rechterhand bal te pakken die links van hem komt; kom je dus tekort; duidelijk zat. Bovendien schot van ruim 30 meter!
als je hier mee wilt lullen kom dan eens met goede posts!!!
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 23 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Reddings plan is

Munsterman halen.
Heeft Twente d.m.v. nieuw stadion e.d. tot de gezondste club van nederland gemaakt

Man is ook slim met transfers en onderhandelen daarvan.

Hij had al aangegeven Feyenoord een fantastische club te vinden met veel potentie.

Haal zo'n man let maar op dan staan we samen met de vrienden van feyenoord binnen 3 jaar weer in de top.

Gudde is een gebed zonder eind

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Ronnie W --
Vnny
 Vnny - zondag 23 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 16:54 schreef wim de ruit het volgende:
7 -Alle mp-3 spelers inleveren, en na elk verlies een week werken in het stukgoed,kunnen de verwende jongetjes meteen zien hoe een nieuwe week eruit ziet voor supporters als hun club weer eens heeft verloren door een patat generatie
pff heb je hem weer mr. mp3

Je bent een grammofoonplaat die is blijven hangen maar ik vind het liedje niet zo goed

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reddingsplan voor ONZE CLUB









0.0095949