BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland: 'VvF en RvC delen mening supporters, deze week ingrijpen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
'Nachtelijk gesprek met supporters'

Gisteren verloor Feyenoord tegen De Graafschap in de slotfase van de tweede helft, tot grote frustratie en verdriet van alle aanwezigen in de Kuip. Direct na afloop verzamelden een paar honderd supporters zich voor het Maasgebouw om uiting te geven aan hun teleurstelling. Ondanks de gespannen sfeer wisten de supporters de rust wederom te bewaren. Tegen het eind van de avond vond er vervolgens een gesprek plaats tussen vertegenwoordigers uit de diverse supporters geledingen, de FSV, het bestuur van de club, de Vrienden van Feyenoord (VvF) en politieagenten van de voetbaleenheid. Alle aanwezigen spraken elkaar tot diep in de nacht waarbij de emoties hoog opliepen.

Pim Blokland heeft namens de VvF en Raad van Commissarissen (RvC) na afloop van het gesprek aangegeven dat de frustraties worden gedeeld en dat hij de mening van de supporters komende week zal overbrengen aan de VvF, de RvC en de voltallige directie. Daarbij heeft hij ook aangegeven dat hij binnen een week een terugkoppeling zal geven aan de supporters.
just-me
 just-me - zondag 23 januari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Dan weet je het wel...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Word gevaarlijk met Pim Blokland!!!Doet hij dit zonder de rest van de RvC op de hoogte te brengen?
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Word gevaarlijk met Pim Blokland!!!Doet hij dit zonder de rest van de RvC op de hoogte te brengen?
Staat toch in de laatste zinnetjes?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:42 schreef FRulez het volgende:

[..]

Staat toch in de laatste zinnetjes?
Heeft namens!!Wil niet zeggen dat hij de rest heeft ingeligt toch...
Als hij over Feyenoord in het algemeen spreekt is dat altijd namens de RvC
want hij is nu eenmaal een onderdeel daarvan toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Leon FR1908 --
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zondag 23 januari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
iedereen kan allemaal wel wat lullen maar er is maar een ding wat telt en dat is de ranglijst en die is diep treurig..en het feit dat er maar geen gif in de ploeg komt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:46 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
iedereen kan allemaal wel wat lullen maar er is maar een ding wat telt en dat is de ranglijst en die is diep treurig..en het feit dat er maar geen gif in de ploeg komt
paar druppeltje roundup in de bidonnetjes doen tijdens de training zal helpen haha
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 23 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Wie is Blokland nou helemaal? Zijn geld zijn in aandelen omgezet, dus dat is hij niet kwijt. Wij de supporters storten ook geld, maar krijgen dat geld niet terug! Hooguit zeggenschap. Nu moet (pas) het roer om en grijpt hij naar de macht. Is dit wel zo goed voor Feyenoord?
vries60
 vries60 - zondag 23 januari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Blokland is ook supporter en reageert als de meeste supporters,dit kan zo niet doorgaan! Ook de doelstellingen komen in gevaar als de club maar blijft door modderen.Er zijn nog miljoenen extra nodig om uit de schulden te raken maar de animo om te investeren wordt met de week minder als het zo door blijft gaan.
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:02 schreef vries60 het volgende:
Blokland is ook supporter en reageert als de meeste supporters,dit kan zo niet doorgaan! Ook de doelstellingen komen in gevaar als de club maar blijft door modderen.Er zijn nog miljoenen extra nodig om uit de schulden te raken maar de animo om te investeren wordt met de week minder als het zo door blijft gaan.
Probleem is dat Blokland en Been BFF's zijn.
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:08 schreef FRulez het volgende:

[..]

Probleem is dat Blokland en Been BFF's zijn.
Is dat wel zo? Is deze week weinig van te merken. Vind alle ontwikkelingen deze week, en ook deze weer, bedenkelijk. Feyenoord is typisch een club die kan imploderen. Dat risico wordt steeds groter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:08 schreef FRulez het volgende:

[..]

Probleem is dat Blokland en Been BFF's zijn.
befteefjes?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:12 schreef Els het volgende:

[..]

Is dat wel zo? Is deze week weinig van te merken. Vind alle ontwikkelingen deze week, en ook deze weer, bedenkelijk. Feyenoord is typisch een club die kan imploderen. Dat risico wordt steeds groter.
+1
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Hééé Leon, gaat het weer een beetje?
MMM
 MMM - zondag 23 januari 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Nou, ben benieuwd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:13 schreef Els het volgende:
Hééé Leon, gaat het weer een beetje?
Nou Els jij heb het drama aanschouwd,ik zat warm achter de PC helaas.
Dus Els hoe gaat het met Je?Al een beetje bijgekomen van de ergste schrik ;) ???
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 januari 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

befteefjes?
Bisexual fist fuckers?
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 januari 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou Els jij heb het drama aanschouwd,ik zat warm achter de PC helaas.
Dus Els hoe gaat het met Je?Al een beetje bijgekomen van de ergste schrik ;) ???
Herdenking van Coen was erg mooi.
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou Els jij heb het drama aanschouwd,ik zat warm achter de PC helaas.
Dus Els hoe gaat het met Je?Al een beetje bijgekomen van de ergste schrik ;) ???
Nee, het gaat niet. Ik zit helemaal stuk. Als een zombie op de bank. Ik weet eigenlijk ook geen oplossingen meer. Misschien moeten ze nu maar een weekje op trainingskamp, met een paar psychologen, want de staf en de spelers zitten volgens mij ook helemaal stuk.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
Blokland heeft er geld in gestopt en denkt dat hij nu als enige de club mag vertegenwoordigen. Lekker van binnenuit ruzie maken met iedereen, lekken naar de pers en zorgen dat iedereen ontevreden is.
Als hij echt supporter zou zijn geweest, dan had hij geroepen wat hij in het begin had geroepen, namelijk dat we het dit seizoen heel slecht blijven doen, maar in het 5 jarenplan er echt wel betere tijden aankomen. Maar dat we wel geduld moeten hebben. Maar nee, we gaan op een onsympathieke manier met Beenhakker om, we gaan buiten Been om met van Hanegem praten en duwen hem desnoods door de strot van Been. Tevens gaan we roepen dat het roer om moet, dus dat betekend voor iedereen die daar zit (Gudde e.d.) moet vertrekken. Lekker slim allemaal.Maar goed, hij is iemand die denkt : wie betaald bepaald. en daar ben ik het niet mee eens. Hij heeft GEEN meerderheid!!!!
Maximus
 Maximus - zondag 23 januari 2011 - 12:22   quote  deeplink  
TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!???
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:19 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet. Ik zit helemaal stuk. Als een zombie op de bank. Ik weet eigenlijk ook geen oplossingen meer. Misschien moeten ze nu maar een weekje op trainingskamp, met een paar psychologen, want de staf en de spelers zitten volgens mij ook helemaal stuk.
iedereen zit stuk, maar dat geruzie binnenskamers helpt ook niet echt. Gudde is tenminste duidelijk : het vertrek van Been zal niets uitmaken. Maar de RvC loopt al weer te stoken. Ik ben ze dankbaar voor de centen, maar dit gaat iedereen geld kosten op deze manier.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:19 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet. Ik zit helemaal stuk. Als een zombie op de bank. Ik weet eigenlijk ook geen oplossingen meer. Misschien moeten ze nu maar een weekje op trainingskamp, met een paar psychologen, want de staf en de spelers zitten volgens mij ook helemaal stuk.
rustig aan Els,neem een lekker bakkie koffie,koekje erbij de dag duurd nog lang ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bisexual fist fuckers?
oh bah!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Herdenking van Coen was erg mooi.
ja ik zag het idd,jammer dat ik dat missen moest!!!!!
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 23 januari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:21 schreef henkie1969 het volgende:
Blokland heeft er geld in gestopt en denkt dat hij nu als enige de club mag vertegenwoordigen. Lekker van binnenuit ruzie maken met iedereen, lekken naar de pers en zorgen dat iedereen ontevreden is.
Als hij echt supporter zou zijn geweest, dan had hij geroepen wat hij in het begin had geroepen, namelijk dat we het dit seizoen heel slecht blijven doen, maar in het 5 jarenplan er echt wel betere tijden aankomen. Maar dat we wel geduld moeten hebben. Maar nee, we gaan op een onsympathieke manier met Beenhakker om, we gaan buiten Been om met van Hanegem praten en duwen hem desnoods door de strot van Been. Tevens gaan we roepen dat het roer om moet, dus dat betekend voor iedereen die daar zit (Gudde e.d.) moet vertrekken. Lekker slim allemaal.Maar goed, hij is iemand die denkt : wie betaald bepaald. en daar ben ik het niet mee eens. Hij heeft GEEN meerderheid!!!!
mee eens
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:21 schreef henkie1969 het volgende:
Blokland heeft er geld in gestopt en denkt dat hij nu als enige de club mag vertegenwoordigen. Lekker van binnenuit ruzie maken met iedereen, lekken naar de pers en zorgen dat iedereen ontevreden is.
Als hij echt supporter zou zijn geweest, dan had hij geroepen wat hij in het begin had geroepen, namelijk dat we het dit seizoen heel slecht blijven doen, maar in het 5 jarenplan er echt wel betere tijden aankomen. Maar dat we wel geduld moeten hebben. Maar nee, we gaan op een onsympathieke manier met Beenhakker om, we gaan buiten Been om met van Hanegem praten en duwen hem desnoods door de strot van Been. Tevens gaan we roepen dat het roer om moet, dus dat betekend voor iedereen die daar zit (Gudde e.d.) moet vertrekken. Lekker slim allemaal.Maar goed, hij is iemand die denkt : wie betaald bepaald. en daar ben ik het niet mee eens. Hij heeft GEEN meerderheid!!!!
Als ik zoveel geld er in zou stoppen zou ik ook i.i.g. mijn woordje willen doen in de club...
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:31 schreef craven het volgende:

[..]

Als ik zoveel geld er in zou stoppen zou ik ook i.i.g. mijn woordje willen doen in de club...
dat zeg je goed : IN de club, dus niet daarbuiten en voor onrust zorgen.
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:32 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

dat zeg je goed : IN de club, dus niet daarbuiten en voor onrust zorgen.
idd in de club, er is al genoeg gezeik buitenom. Maar overigens vindt ik wel dat hij ze mening mag geven, hij moet idd niet alles in de media op stelten zetten. Misschien denkt hij: als meerdere dat feyenoord nou geen spreekbuis heeft...
Nick4F
 Nick4F - zondag 23 januari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
De VvF, bij monde van Pim Blokland, delen de frustraties. Hebben de Vrienden niet gisteren een gesprek gehad met Willem van Hanegem? Als er deze week wordt ingegrepen dan lijkt het me duidelijk dat dit door Van Hanegem gaat gebeuren. Ik ben persoonlijk van mening dat Willem met onmiddellijke ingang aan de technische staf moet worden toegevoegd. Mario weet het echt niet meer. Hij krijgt deze ploeg al meer dan 6 maanden niet aan het voetballen, en ik kan geen enkele reden bedenken dat hem dit op korte termijn wel gaat lukken. Met "we moeten nu dicht bij elkaar blijven" verschiet hij al tijden zn allerlaatste technische kruit. Volgens mij zit deze groep al maanden heel dicht bij elkaar, tot aan een "fantastisch" trainingskamp in Oman toe, maar op het veld gaat het slechter en slechter. Wie deze uiterst talentvolle (laat vdGijp maar lullen en lachen) groep jongelingen de afgelopen week heeft zien spelen, hoeft geen groot kenner te zijn om te snappen dat nu echt niemand meer weet wat ie moet doen. En laat me dan ook nog eens dit zeggen: Wanneer deze piepjonge selectie straks echt om de drie onderste plaatsen moet spelen, dan komt er een druk op die jongens te liggen waar een gemiddeld mens niet tegen bestand is! Willem is iemand die juist heel erg goed weet wat ie moet doen! Van Hanegem heeft een kennis van het spelletje zoals er maar heel weinig mensen hier in Nederland rondlopen. En Willem is in staat dat over te brengen! Er is geen speler die ooit met Van Hanegem heeft gewerkt, die iets anders zal beweren. Iemand met kennis, ervaring en vertrouwen - dat is waar deze groep om staat te springen. Als die degradatiestreep nadert en nadert, dan willen deze jongens een hand kunnen vast houden die vertrouwen geeft. Ik ben bang dat tegen die tijd Mario's handen nog natter zijn dan die van z'n spelers als het om de dood of de gladiolen gaat. Waarom?
Omdat Mario zo verschrikkelijk veel van Feyenoord houdt! Er zou niemand zijn die er meer kapot aan zou gaan dan Mario als het daadwerkelijk fout afloopt. Daarom moet hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Van Hanegem moet onmiddellijk aan de slag! Voor het te laat is! De hele selectie bulkt van het talent; ze kunnen stuk voor stuk geweldig voetballen, maar hoe ze samen een klus moeten klaren is ze gewoon helemaal niet duidelijk. Het is nog niet te laat!
Maximus
 Maximus - zondag 23 januari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:37 schreef Nick4F het volgende:
De VvF, bij monde van Pim Blokland, delen de frustraties. Hebben de Vrienden niet gisteren een gesprek gehad met Willem van Hanegem? Als er deze week wordt ingegrepen dan lijkt het me duidelijk dat dit door Van Hanegem gaat gebeuren. Ik ben persoonlijk van mening dat Willem met onmiddellijke ingang aan de technische staf moet worden toegevoegd. Mario weet het echt niet meer. Hij krijgt deze ploeg al meer dan 6 maanden niet aan het voetballen, en ik kan geen enkele reden bedenken dat hem dit op korte termijn wel gaat lukken. Met "we moeten nu dicht bij elkaar blijven" verschiet hij al tijden zn allerlaatste technische kruit. Volgens mij zit deze groep al maanden heel dicht bij elkaar, tot aan een "fantastisch" trainingskamp in Oman toe, maar op het veld gaat het slechter en slechter. Wie deze uiterst talentvolle (laat vdGijp maar lullen en lachen) groep jongelingen de afgelopen week heeft zien spelen, hoeft geen groot kenner te zijn om te snappen dat nu echt niemand meer weet wat ie moet doen. En laat me dan ook nog eens dit zeggen: Wanneer deze piepjonge selectie straks echt om de drie onderste plaatsen moet spelen, dan komt er een druk op die jongens te liggen waar een gemiddeld mens niet tegen bestand is! Willem is iemand die juist heel erg goed weet wat ie moet doen! Van Hanegem heeft een kennis van het spelletje zoals er maar heel weinig mensen hier in Nederland rondlopen. En Willem is in staat dat over te brengen! Er is geen speler die ooit met Van Hanegem heeft gewerkt, die iets anders zal beweren. Iemand met kennis, ervaring en vertrouwen - dat is waar deze groep om staat te springen. Als die degradatiestreep nadert en nadert, dan willen deze jongens een hand kunnen vast houden die vertrouwen geeft. Ik ben bang dat tegen die tijd Mario's handen nog natter zijn dan die van z'n spelers als het om de dood of de gladiolen gaat. Waarom?
Omdat Mario zo verschrikkelijk veel van Feyenoord houdt! Er zou niemand zijn die er meer kapot aan zou gaan dan Mario als het daadwerkelijk fout afloopt. Daarom moet hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Van Hanegem moet onmiddellijk aan de slag! Voor het te laat is! De hele selectie bulkt van het talent; ze kunnen stuk voor stuk geweldig voetballen, maar hoe ze samen een klus moeten klaren is ze gewoon helemaal niet duidelijk. Het is nog niet te laat!
+1
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Het punt om aangeboden hulp af te slaan, is wat mij betreft allang voorbij. Dus als ik Mario was ging de rode loper uit als Willem kwam, en ging er alsnog een belletje met positief nieuws naar John de Wolf
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Els, ik ben het vaak met je eens, maar waarom John de Wolf? We hebben Gio al erbij...
vries60
 vries60 - zondag 23 januari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Oneens. Natuurlijk weten we dat het geen geweldig seizoen zou worden maar het ene dieptepunt wordt al weer snel opgevolgd door een volgende dieptepunt.Dat kan gewoon niet bij Feyenoord en een ieder die als trainer wordt aangesteld weet dat er bij zulke dramatische resultaten en manier van voetballen het afgelopen is. In dat opzicht heeft Mario heel veel krediet gekregen.Zelf zal hij niet opstappen maar als de leiding iemand anders ernaast zet is dat hun goed recht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door vries60 --
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:40 schreef Els het volgende:
Het punt om aangeboden hulp af te slaan, is wat mij betreft allang voorbij. Dus als ik Mario was ging de rode loper uit als Willem kwam, en ging er alsnog een belletje met positief nieuws naar John de Wolf
idd ja, gewoon clubmensen met een echt hart voor feyenoord binnenhalen
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:42 schreef henkie1969 het volgende:
Els, ik ben het vaak met je eens, maar waarom John de Wolf? We hebben Gio al erbij...
Omdat hij graag wil helpen. En je niet in de positie bent om een uitgestoken hand te weigeren. Gio is middenvelder, en omgeschoold tot lb. Succesvol, nooit degradatievoetbal gespeeld, zelfs niet bij RKC. De Wolf heeft weinig talent, maar heeft op inzet er een leuke carriere uitgeperst. Dat is een kwaliteit. En misschien kan je eens proberen of hij iets over kan brengen. Je hoeft hem maar voor een week uit te nodigen, en dan evalueren of het werkt. Als ik Feyenoord ws, zou ik heel weinig uitgestoken handen afslaan. Want we staan er echt heel erg slecht voor.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Als ze het gratis doen zijn ze welkom
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:48 schreef henkie1969 het volgende:
Als ze het gratis doen zijn ze welkom
Tientje, biertje en een fatsoenlijk overhemd ;-)
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:47 schreef Els het volgende:

[..]

Omdat hij graag wil helpen. En je niet in de positie bent om een uitgestoken hand te weigeren. Gio is middenvelder, en omgeschoold tot lb. Succesvol, nooit degradatievoetbal gespeeld, zelfs niet bij RKC. De Wolf heeft weinig talent, maar heeft op inzet er een leuke carriere uitgeperst. Dat is een kwaliteit. En misschien kan je eens proberen of hij iets over kan brengen. Je hoeft hem maar voor een week uit te nodigen, en dan evalueren of het werkt. Als ik Feyenoord ws, zou ik heel weinig uitgestoken handen afslaan. Want we staan er echt heel erg slecht voor.
vind het dan wel weer een schop richting Gio.
Gaan we dan nog meer oud spelers erbij halen? Nu lopen Gio, Makaay en van Gastel er al bij.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:49 schreef Els het volgende:

[..]

Tientje, biertje en een fatsoenlijk overhemd ;-)
de originele John de Wolf overhemd ???
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:49 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

vind het dan wel weer een schop richting Gio.
Gaan we dan nog meer oud spelers erbij halen? Nu lopen Gio, Makaay en van Gastel er al bij.
Nee, en zo zou niemand het op moeten vatten. Je kunt niet alles zelf, dat moet je accepteren. Gio staat daar als stagiair, hij is nog in opleiding, voor hem ook alleen maar nuttig als er inbreng bijkomt. Enige moeilijkheid is, dat het organisatorisch te regelen moet zijn. Maar echt alle ego's moeten nu even opzij.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Ik ben alleen zo bang dat er straks voor iedere speler een eigen trainer staat. En ik ben niet bang voor de ego's, want iedereen wil het beste voor Feyenoord, maar ik ben bang dat we een beetje door slaan.
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:54 schreef henkie1969 het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat er straks voor iedere speler een eigen trainer staat. En ik ben niet bang voor de ego's, want iedereen wil het beste voor Feyenoord, maar ik ben bang dat we een beetje door slaan.
Als dat nodig is om Feyenoord te redden, dan is dat maar zo. Nood breekt wet.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 23 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Nogmaals, als ze het allemaal gratis doen zijn ze welkom, maar alsjeblieft niet op de loonlijst....en zeker geen contracten
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:19 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet. Ik zit helemaal stuk. Als een zombie op de bank. Ik weet eigenlijk ook geen oplossingen meer. Misschien moeten ze nu maar een weekje op trainingskamp, met een paar psychologen, want de staf en de spelers zitten volgens mij ook helemaal stuk.
join the club, . . ben ook aan 't proberen om de klap te verwerken, maar 't gaat moeizaam
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

join the club, . . ben ook aan 't proberen om de klap te verwerken, maar 't gaat moeizaam
Chocola en chips helpt een beetje. Misschien moet jij aan die mix wat rum toevoegen.
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:10 schreef Els het volgende:

[..]

Chocola en chips helpt een beetje. Misschien moet jij aan die mix wat rum toevoegen.
moet nu nog ff niet aan alcohol denken
kekum
 kekum - zondag 23 januari 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Wat is dat nou toch weer we zitten stuk, je denkt toch zeker niet dat ik mijn zondag laat verpesten door een stel voetballers die het verdommen om hun best te doen.
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:16 schreef kekum het volgende:
Wat is dat nou toch weer we zitten stuk, je denkt toch zeker niet dat ik mijn zondag laat verpesten door een stel voetballers die het verdommen om hun best te doen.
Ik benijd dan ook de mensen voor wie Feyenoord een hobby is. Bij mij is het volkomen doorgeslagen. Heb gisteren slecht geslapen, zit totaal vertyft op de bank, pijnig mijn hersens met mogelijkheden om Feyenoord er weer bovenop te helpen. Dus ga ook een zware week tegemoet. Gelukkig zijn er volgende week weer voetbalplaatjes............
de.fan
 de.fan - zondag 23 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Eerst maar eens zien of er wat gebeurt daar in Rotterdam! Het zou niet verkeerd zijn hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland: 'VvF en RvC delen mening supporters, deze week ingrijpen'









0.0092301