BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland: 'VvF en RvC delen mening supporters, deze week ingrijpen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:21 schreef de.fan het volgende:
Eerst maar eens zien of er wat gebeurt daar in Rotterdam! Het zou niet verkeerd zijn hoor.
zegt me al weer genoeg, . . "daar in Rotterdam" . . . . . . . . . mister positivo!
kan jij niet een ander forum vinden om jouw bijdragen te spuien?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:49 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

vind het dan wel weer een schop richting Gio.
Gaan we dan nog meer oud spelers erbij halen? Nu lopen Gio, Makaay en van Gastel er al bij.
jij wilt niemand pijn doen Henkie en dat siert je,maar als iemand
zich nergens te groot voor voelt is het Gio wel....
de flh
 de flh - zondag 23 januari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:38 schreef FRulez het volgende:
'Nachtelijk gesprek met supporters'

Gisteren verloor Feyenoord tegen De Graafschap in de slotfase van de tweede helft, tot grote frustratie en verdriet van alle aanwezigen in de Kuip. Direct na afloop verzamelden een paar honderd supporters zich voor het Maasgebouw om uiting te geven aan hun teleurstelling. Ondanks de gespannen sfeer wisten de supporters de rust wederom te bewaren. Tegen het eind van de avond vond er vervolgens een gesprek plaats tussen vertegenwoordigers uit de diverse supporters geledingen, de FSV, het bestuur van de club, de Vrienden van Feyenoord (VvF) en politieagenten van de voetbaleenheid. Alle aanwezigen spraken elkaar tot diep in de nacht waarbij de emoties hoog opliepen.

Pim Blokland heeft namens de VvF en Raad van Commissarissen (RvC) na afloop van het gesprek aangegeven dat de frustraties worden gedeeld en dat hij de mening van de supporters komende week zal overbrengen aan de VvF, de RvC en de voltallige directie. Daarbij heeft hij ook aangegeven dat hij binnen een week een terugkoppeling zal geven aan de supporters.
Het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door de flh --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:24 schreef sevillana het volgende:

[..]

zegt me al weer genoeg, . . "daar in Rotterdam" . . . . . . . . . mister positivo!
kan jij niet een ander forum vinden om jouw bijdragen te spuien?
Ach een fan daar moet je niet naar luisteren,supporters wel btw
de flh
 de flh - zondag 23 januari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:38 schreef FRulez het volgende:
'Nachtelijk gesprek met supporters'

Gisteren verloor Feyenoord tegen De Graafschap in de slotfase van de tweede helft, tot grote frustratie en verdriet van alle aanwezigen in de Kuip. Direct na afloop verzamelden een paar honderd supporters zich voor het Maasgebouw om uiting te geven aan hun teleurstelling. Ondanks de gespannen sfeer wisten de supporters de rust wederom te bewaren. Tegen het eind van de avond vond er vervolgens een gesprek plaats tussen vertegenwoordigers uit de diverse supporters geledingen, de FSV, het bestuur van de club, de Vrienden van Feyenoord (VvF) en politieagenten van de voetbaleenheid. Alle aanwezigen spraken elkaar tot diep in de nacht waarbij de emoties hoog opliepen.

Pim Blokland heeft namens de VvF en Raad van Commissarissen (RvC) na afloop van het gesprek aangegeven dat de frustraties worden gedeeld en dat hij de mening van de supporters komende week zal overbrengen aan de VvF, de RvC en de voltallige directie. Daarbij heeft hij ook aangegeven dat hij binnen een week een terugkoppeling zal geven aan de supporters.
Zwaar tendentieuze topictitel!!! Nergens staat dat VVF en RVC deze week willen ingrijpen!!!

Laat je toch niet zo gek maken door die FRulez..
Don oss
 Don oss - zondag 23 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
En dan, net als van Geel, die vertrekt toch weer na 1 jaar.
Heeft ie altijd gedaan, als ze maar geld schokken.
MrChriz
 MrChriz - zondag 23 januari 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:40 schreef Els het volgende:
Het punt om aangeboden hulp af te slaan, is wat mij betreft allang voorbij. Dus als ik Mario was ging de rode loper uit als Willem kwam, en ging er alsnog een belletje met positief nieuws naar John de Wolf
John de Wolf inderdaad, dat lijkt me een hele goede! Die jongens leren hoe je als man speelt. Er moet gif in de ploeg, strijden met je borst(/noppen :p) vooruit :)

Willem inderdaad als verfrissende blik ook toevoegen, er zijn nieuwe inzichten nodig om dit nog aan de praat te krijgen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
ik ben t eigenlijk wel een beetje zat met deze hele teringzooi.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 23 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 12:49 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

vind het dan wel weer een schop richting Gio.
Gaan we dan nog meer oud spelers erbij halen? Nu lopen Gio, Makaay en van Gastel er al bij.
Je zegt het goed ze lopen er maar bij
de kromme2
 de kromme2 - zondag 23 januari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Laten we om te beginnen Beenhakker op staande voet ontslaan voor het misbruiken van een persconferentie voor het uiten van kritiek op het bestuur. In welk bedrijf kan dat !?
Wegwezen met die gozer. Is een onruststoker en splijtzwam. Dat kan niet goed gaan. En als Mario zich ook zo blijft opstellen (tegen directie voor Leo) dan zal ie ook wegmoeten. Dat is een onhoudbare situatie.
Je moet wel lef hebben om met zoveel kritiek op de directie te komen terwijl je zelf zulke kut prestaties op het veld legt.
Zolang Blokland cs achter directie staan, sta ik er ook achter. Eerst moet Feyenoord weer financieel gezond worden gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door de kromme2 --
de kromme2
 de kromme2 - zondag 23 januari 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Stylzz, je haalt me de woorden uit de mond. Maar Leo staat bij mij nu nr 1 op mijn hitlist. Ik ben zo klaar met die gozer. Wat ie deze week heeft gedaan vind ik totaal onacceptabel. Een ouwe verzuurde egotripper is het !
Hèrald
 Hèrald - zondag 23 januari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Mensen laten we het elftal gewoon blijven steunen. Met zeiken en zeuren pakken we zeker geen punten. Ook ik baal, maar blijf mijn club trouw ook als we zouden degraderen
de kromme2
 de kromme2 - zondag 23 januari 2011 - 17:38   quote  deeplink  
precies, maar zeiken en zeuren omdat je op je 68e niet nog een paar jaar mag bijtekenen en zeiken en zeuren omdat dat 'niet netjes' aan je verteld wordt, dat vind ik he-le-maal de blody limit !
wat je zegt: al degraderen ze...het blijft mijn club.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
blijf mijn culb altijd trouw net als velen anderen. Waardoor we naar mijn mening ook ons ongenoegen mogen uiten en misschien wel meer inspraak horen te hebben!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
jongens laten we gewoon reeel zijn. ben vanochtend 1200 de deur uit gegaan omdat ik moest voetballen. net terug. en ja 3-6 verloren. maar dat is niet belangrijk meer. wat mij opvald en wat ik vermoed. is dat er een heleboel joodjes zitten te stangen. ik zie ineens allerlei nieuwe naampjes, mensen die eerder nooit reageerde en we laten ons met zijn allen gek maken. we moeten het bij onze club houden. niet bij een stelletje kksnavels die waarschijnlijk 15 zijn en hier de zogenaamde internet hooli komen uithangen. ik stel voor: is de naam niet bekent. totaal negeren. echt helemaal niemand meer reageren. focus op ons zelf. en als er een weiland opgezocht dient te worden dan hoor je dat vanzelf. uiteraard doen ze dit nooit via een forum als dit. want is wel heel makkelijk te traceren. laat je niet gek maken door een stelletje apen die eigelijk liever voor onze club zijn, maar niet durven omdat ze de stress niet aan kunnen. wij zijn Feyenoord!!! en de rest kan aan mijn 24 cm lange zwarte pijp gaan hangen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
onzin!!! In deze tijd is het logisch dat er nieuwe namen bij komen die ook hun verhaal kwijt willen of er in ieder geval over willen praten. Er zitten rotte appels tusen maar ze niet allemaal over 1 kam scheren!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 18:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:
onzin!!! In deze tijd is het logisch dat er nieuwe namen bij komen die ook hun verhaal kwijt willen of er in ieder geval over willen praten. Er zitten rotte appels tusen maar ze niet allemaal over 1 kam scheren!!
je kan toch merken wie komt voor onze club of wie komt om te fucken. laat de fuckers links leggen. dat bedoel ik ftid. dan zijn ze zo weg. zonder dat het onze gasten bannen op gaat leveren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Dat ben ik dan weer eens maar soms moet je ook meer geduld hebben voor de onderbouwing!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 23 januari 2011 - 18:49   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 18:49 schreef El Aanmeldi het volgende:
weg met beenhakker. zo snel mogelijk
kort en bondig, ik hou dr van.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Onderbouwing (hahaahahha)
Overigens rammelt het aan beide kanten dit verhaal!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Feyenoord till i die --
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:30 schreef de flh het volgende:

[..]

Zwaar tendentieuze topictitel!!! Nergens staat dat VVF en RVC deze week willen ingrijpen!!!

Laat je toch niet zo gek maken door die FRulez..
Ach de intentie van het verhaal wordt jou ook niet helemaal duidelijk zo te zien :S
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
ik heb al zo vaak ingrijpen gehoord,dus ik verwacht hier niets van
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 januari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Titel topic: "VvF en RvC delen MENING supporters....

Is dat nou weer voor een riooltitel?

Ze delen de FRUSTRATIE van de supporters....

Wel een verschil he.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 23 januari 2011 - 20:52   quote  deeplink  
el aanmeldi: we zijn het helemaal eens !
weg met die gozert !
de flh
 de flh - donderdag 27 januari 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:30 schreef de flh het volgende:

[..]

Zwaar tendentieuze topictitel!!! Nergens staat dat VVF en RVC deze week willen ingrijpen!!!

Laat je toch niet zo gek maken door die FRulez..
Terugkoppeling Blokland: Niemand staat ter discussie

Pim Blokland sprak gisteren samen met commercieel directeur Mark Koevermans opnieuw met een delegatie fans. Het was een uitvloeisel van het langdurige gesprek diep in de nacht na de nederlaag tegen De Graafschap.

Blokland had daarbij aangegeven de gevoelens en meningen over te brengen en terugkoppeling te geven. Die terugkoppeling kregen de fans nu. Ik heb benadrukt dat er niemand in de organisatie ter discussie staat.

Feyenoord moet nu vooral de rust bewaren. Die boodschap heb ik nogmaals overgebracht, aldus Blokland in het Algemeen Dagblad. Achter de schermen blijft gewerkt worden aan versterking van de selectie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 januari 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 09:39 schreef de flh het volgende:

[..]

Terugkoppeling Blokland: Niemand staat ter discussie

Pim Blokland sprak gisteren samen met commercieel directeur Mark Koevermans opnieuw met een delegatie fans. Het was een uitvloeisel van het langdurige gesprek diep in de nacht na de nederlaag tegen De Graafschap.

Blokland had daarbij aangegeven de gevoelens en meningen over te brengen en terugkoppeling te geven. Die terugkoppeling kregen de fans nu. Ik heb benadrukt dat er niemand in de organisatie ter discussie staat.

Feyenoord moet nu vooral de rust bewaren. Die boodschap heb ik nogmaals overgebracht, aldus Blokland in het Algemeen Dagblad. Achter de schermen blijft gewerkt worden aan versterking van de selectie
dus we kunnen weer over voetbal praten?
de flh
 de flh - donderdag 27 januari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 09:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dus we kunnen weer over voetbal praten?
zodra iedereen me gelijk heeft gegeven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 januari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:00 schreef de flh het volgende:

[..]

zodra iedereen me gelijk heeft gegeven.
oke +1 dan hahaha
de flh
 de flh - donderdag 27 januari 2011 - 10:05   quote  deeplink  
dat is al een begin iig. :)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 januari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:00 schreef de flh het volgende:

[..]

zodra iedereen me gelijk heeft gegeven.
NOOIT!!!
de flh
 de flh - donderdag 27 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

NOOIT!!!
wacht maar.. als Been er volgend jaar zit, ga ik zeggen dat jij altijd z'n tegenstander was.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 januari 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:35 schreef de flh het volgende:

[..]

wacht maar.. als Been er volgend jaar zit, ga ik zeggen dat jij altijd z'n tegenstander was.
Schoft!
de flh
 de flh - donderdag 27 januari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Schoft!
hehehe, in voetbal en oorlog is alles geoorloofd.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 januari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:14 schreef de flh het volgende:

[..]

hehehe, in voetbal en oorlog is alles geoorloofd.
Vieze beenhakker dat je dr bent!
de flh
 de flh - donderdag 27 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Jij bent een smerige gudde!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 januari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:17 schreef de flh het volgende:
Jij bent een smerige gudde!
Dat is laag....
Rovert
 Rovert - donderdag 27 januari 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:17 schreef de flh het volgende:
Jij bent een smerige gudde!
oei
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 27 januari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Deze week ingrijpen??? voorlopig staat geen enkele positie ter disccussie!!! BAH BAH!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland: 'VvF en RvC delen mening supporters, deze week ingrijpen'









0.0184321