BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We hebben Bikkels nodig!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Is Frank de Boer nou zo dom? Of ben ik zo slim?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Heb me vandaag weer zitten ergeren.
Vooral omdat je fysiek niks in te brengen heb! Denk dat er in deze selectie te weinig balans is. Kijk op dagen dat AJAX kan voetballen is er niks aan de hand maar zodra er gestreden moet worden laten teveel spelers het afweten. Kan me er zo aan ergeren.
Wat heeft deze selectie nodig volgens jullie?
Ik denk een spits(groot en sterk) en een centrale middelvelder die de baas is op het middenveld.
Haalbare opties?
Theo Jansen? was nooit echt fan van hem maar staat er denk wel
Stein Schaars? Vind ik wel een goede voor op het middenveld
Bas Dost? heeft de lengte maar twijfel of ie het waar kan maken
Mido had vandaag trouwens ook nuttig kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Hummel10 --
Pema
 Pema - zondag 23 januari 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Types als: van Bommel, de Jong etc
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 januari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:44 schreef Pema het volgende:
Types als: van Bommel, de Jong etc
Inderdaad spelers die het team bij de hand kunnen pakken en voorop in de strijd gaan.
Zeg niks over bv Vertonghen die word fysiek steeds sterker maar de rest blijft een beetje achter. Kijk bv twente daar staan wel veel meer sterke spelers in.
dege
 dege - zondag 23 januari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
ajax heeft mits iedereen aanwezig genoeg kwaliteit om ieder team in de eredivisie aan te kunnen, ze hoeven het niet op te lossen met bikkels. We hebben genoeg voetballende kwaliteiten in huis, alleen kwam dat er vandaag niet uit. Het is een wijze les voor ajax en hopenlijk worden ze er beter van.
De Kenner
 De Kenner - zondag 23 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax eens naar echte voetballers moet gaan zoeken. Geen watjes, maar echte kerels. Het was even iets, maar het wordt weer niets. Volgend jaar opnieuw proberen is mijn advies.
Pema
 Pema - zondag 23 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
Suarez, El Hamdoui en Van der Wiel nu verkopen levert nog wat meer op dan wanneer dit na het seizoen gebeurt.
Rest van het seizoen gebruiken om het huidige team tegen het licht te houden en te inventariseren wat Ajax nodig heeft.
Voor volgend jaar 3 gerichte aankopen doen moet kunnen met de opbrengst van de bovenstaande verkopen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Ik weet het niet... Ik heb van jullie in een ander topic gelezen dat het een collectief falen was tegen FC Utrecht. Ik maak mij eerder zorgen, dat Ajax geen diepe spits heeft. Niemand kan ontkennen dat ons Ajax op dit moment moeilijk scoort. Daardoor ligt de druk vooral op de verdediging: de nul MOET achterin worden vastgehouden omdat het maar de vraag is of er voorin gescoord gaat worden. Daarom denk ik dat we binnen enkele dagen beslist een diepe "9" moeten halen, ervan uitgaande dat Suárez ons toch gaat verlaten plus het feit dat El Hamdaoui - mocht hij blijven - bijzonder blessuregevoelig is. Dat was hij bij AZ ook al en bij de andere clubs waar hij gespeeld heeft. Op zich denk ik dat we in potentie genoeg "bikkels" hebben in de selectie: Vertonghen, Enoh, Lindgren, Ooijer. Ook de Zeeuw kan bikkelen. Dat zijn volgens mij toch wel spelers die bereid zijn de mouwen op te stropen. Maar ja, dat is mijn mening.
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Als vandaag Seedorf gespeeld had i.p.v. de Zeeuw had het er heel anders uit kunnen zien. Een echte leider ontbreekt Ajax wanneer het tegenzit. Ik zeg niet dat we met Seedorf vandaag hadden gewonnen, maar dan was het niet zo'n afgang als vandaag geweest.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:05 schreef Pietje het volgende:
Ik weet het niet... Ik heb van jullie in een ander topic gelezen dat het een collectief falen was tegen FC Utrecht. Ik maak mij eerder zorgen, dat Ajax geen diepe spits heeft. Niemand kan ontkennen dat ons Ajax op dit moment moeilijk scoort. Daardoor ligt de druk vooral op de verdediging: de nul MOET achterin worden vastgehouden omdat het maar de vraag is of er voorin gescoord gaat worden. Daarom denk ik dat we binnen enkele dagen beslist een diepe "9" moeten halen, ervan uitgaande dat Suárez ons toch gaat verlaten plus het feit dat El Hamdaoui - mocht hij blijven - bijzonder blessuregevoelig is. Dat was hij bij AZ ook al en bij de andere clubs waar hij gespeeld heeft. Op zich denk ik dat we in potentie genoeg "bikkels" hebben in de selectie: Vertonghen, Enoh, Lindgren, Ooijer. Ook de Zeeuw kan bikkelen. Dat zijn volgens mij toch wel spelers die bereid zijn de mouwen op te stropen. Maar ja, dat is mijn mening.
Je hebt helemaal gelijk Piet,wat een paniek reacties hiero,we verliezen een pot,leer je van met die jonge kerels die staan nu met hun hoofd tegen de muren te bonken
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:10 schreef alibabba het volgende:
Als vandaag Seedorf gespeeld had i.p.v. de Zeeuw had het er heel anders uit kunnen zien. Een echte leider ontbreekt Ajax wanneer het tegenzit. Ik zeg niet dat we met Seedorf vandaag hadden gewonnen, maar dan was het niet zo'n afgang als vandaag geweest.
Maar ik heb Seedorf een dag of 10 geleden horen zeggen, dat hij voorlopig niet naar Ajax terugkeert... Die jongen is nog steeds topfit en is en blijft een heel grote meneer bij AC Milan.
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:10 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk Piet,wat een paniek reacties hiero,we verliezen een pot,leer je van met die jonge kerels die staan nu met hun hoofd tegen de muren te bonken
Ja, nemam, maar ik heb begrepen dat de manier waarop Ajax verloren heeft zo'n pijn doet. Zonder strijd, zonder felheid.
bully
 bully - zondag 23 januari 2011 - 15:19   quote  deeplink  
ook diepe spits had in deze wedstrijd niet geholpen.
maar ben het er wel mee ens dat die nodig is.
als je had gezien hoe ze werden afgetroeft.
wat je vantevoren kon incalculeren tegen utrecht die felheid.
dit was collectief falen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, nemam, maar ik heb begrepen dat de manier waarop Ajax verloren heeft zo'n pijn doet. Zonder strijd, zonder felheid.
Vanaf dat de Boer er zit is alles Hossana,die jongens spelen met de billen samengeknepen en dat werkt niet,ze mogen niet verliezen.Bluf en Flair is wat Ajax nodig heeft.Komt er ook wel ben ik van overtuigt zeker met de Boer,maar heeft wel even tijd nodig
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar ik heb Seedorf een dag of 10 geleden horen zeggen, dat hij voorlopig niet naar Ajax terugkeert... Die jongen is nog steeds topfit en is en blijft een heel grote meneer bij AC Milan.
Klopt Pietje, maar ik wil aangeven dat de Zeeuw vandaag slecht speelde en Seedorf vandaag een ander AJAX had kunnen laten zien.
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Klopt Pietje, maar ik wil aangeven dat de Zeeuw vandaag slecht speelde en Seedorf vandaag een ander AJAX had kunnen laten zien.
Ik heb op dit forum begrepen, dat Ajax vandaag collectief faalde. Ik heb geen Eredivisie Live, dus heb ik helemaal noppes gezien. Maar de reacties hier spraken boekdelen. Eigenlijk vond ik de afgelopen weken dat juist de Zeeuw en van der Wiel weer iets van hun oude vorm lieten zien. Maar hier las ik dat met name die twee er vandaag niks van bakten. Jammer alibabba... En volgende week weer zo'n lastige uitwedstrijd tegen een tegenstander (NAC) die ook al bereid is om fysieke strijd te leveren. Ajax kan de borst natmaken.
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb op dit forum begrepen, dat Ajax vandaag collectief faalde. Ik heb geen Eredivisie Live, dus heb ik helemaal noppes gezien. Maar de reacties hier spraken boekdelen. Eigenlijk vond ik de afgelopen weken dat juist de Zeeuw en van der Wiel weer iets van hun oude vorm lieten zien. Maar hier las ik dat met name die twee er vandaag niks van bakten. Jammer alibabba... En volgende week weer zo'n lastige uitwedstrijd tegen een tegenstander (NAC) die ook al bereid is om fysieke strijd te leveren. Ajax kan de borst natmaken.
Het was ook een collectief falen, maar een man als Seedorf had daar richting aan kunnen geven. Er was echt niemand die het elftal stuurde en daar moet verandering in komen vind ik. Toch is er nog niets verloren, want 6 punten achterstand is te overbruggen en Twente en Psv winnen echt niet alles!
biba1970
 biba1970 - zondag 23 januari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
luister als twente vandaag verliest is er niks aan de hand pisvee is ook weer drama en die verliezen ook nog hun potjes kom op wij zijn ajax en we gaan voor de titel gewoon een off day vandaag
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Echt de grootste onzin dit, Ajax heeft geen bikkels nodig, dat hebben we vrijwel nooit nodig gehad, Ajax heeft prima spelers, en een goed gebalanceerde selectie, alleen bleek vandaag dat met het missen van een aantal vaste klachten, dat we het niet kunnen volhouden, om ons eigen spelletje te spelen, Ajax mag NOOIT meegaan in het spel van een tegenstander, en dat is wel wat vandaag gebeurde, en daar verlies je het. Ajax zette totaal geen druk op de tegenstander en liep constant verkeerd.

Fysieke power is iets dat we nooit nodig hebben gehad, en ook niet nodig zullen hebben, De Boer is bezig met het bouwen aan een elftal, en dat gaat nu eenmaal met vallen en opstaan...

Een wijs man zei ooit eens, "het gaat er niet om, hoe hoog je kan klimmen op de ladder, het gaat erom, hoe snel je weer opstaat, wanneer je er af valt" ... Denk daar maar eens over na mensen...
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het was ook een collectief falen, maar een man als Seedorf had daar richting aan kunnen geven. Er was echt niemand die het elftal stuurde en daar moet verandering in komen vind ik. Toch is er nog niets verloren, want 6 punten achterstand is te overbruggen en Twente en Psv winnen echt niet alles!
En juist daarom, vind ik Stekelenburg niet de geschikte aanvoerder..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Wat van der WIel betreft: In de literatuur worden enkele meldingen gemaakt van sarcoïdose na het laten zetten van een tatoeage. Ook komt het een enkele keer voor dat de in de huid aangebrachte Oost-Indische inkt allergische reacties oproept.

De ziekte openbaart zich vaak met klachten van moeheid, hoesten en kortademigheid.

Ben geen arts maar waar is zijn vorm van weleer??
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben het dan ook helemaal met je eens, alibabba. Ook ik vind Seedorf een gigant! Hij houdt het ook niet voor niks zo lang uit bij dat machtige AC Milan. Van mij mag hij komen, liever vandaag dan morgen. Ook ik vind hem een echte leider, een speler die anderen bij de hand neemt en waar tegen velen, zeker ook bij de tegenstander, tegen opzien. Maar helaas, hij komt (nog) niet :-(
En zeker, Twente en PSV zullen niet alles gaan winnen, maar ik verwacht eerlijk gezegd, dat Ajax dat ook niet gaat doen. Helaas...
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:30 schreef remco k het volgende:
Echt de grootste onzin dit, Ajax heeft geen bikkels nodig, dat hebben we vrijwel nooit nodig gehad, Ajax heeft prima spelers, en een goed gebalanceerde selectie, alleen bleek vandaag dat met het missen van een aantal vaste klachten, dat we het niet kunnen volhouden, om ons eigen spelletje te spelen, Ajax mag NOOIT meegaan in het spel van een tegenstander, en dat is wel wat vandaag gebeurde, en daar verlies je het. Ajax zette totaal geen druk op de tegenstander en liep constant verkeerd.

Fysieke power is iets dat we nooit nodig hebben gehad, en ook niet nodig zullen hebben, De Boer is bezig met het bouwen aan een elftal, en dat gaat nu eenmaal met vallen en opstaan...

Een wijs man zei ooit eens, "het gaat er niet om, hoe hoog je kan klimmen op de ladder, het gaat erom, hoe snel je weer opstaat, wanneer je er af valt" ... Denk daar maar eens over na mensen...
Heel goed verwoord Remco en vooral dat vetgedrukte!
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:

Eens! Dus.... + 1
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En juist daarom, vind ik Stekelenburg niet de geschikte aanvoerder..
In deze selectie vind ik dat wel, omdat er verder niemand de persoonlijkheid meer heeft dan die van Steek. In principe is een veldspeler beter, maar dan moet ie wel meerwaarde hebben t.o.v. Stekelenburg. Vertonghen of de Zeeuw zou ik die verantwoordelijkheid niet durven geven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

In deze selectie vind ik dat wel, omdat er verder niemand de persoonlijkheid meer heeft dan die van Steek. In principe is een veldspeler beter, maar dan moet ie wel meerwaarde hebben t.o.v. Stekelenburg. Vertonghen of de Zeeuw zou ik die verantwoordelijkheid niet durven geven.
Ooier mischien ??
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:41 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ooier mischien ??
Ooijer zou ik geen basisspeler maken, omdat Alderweireld/Vertonghen het over het algemeen prima doen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:41 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ooier mischien ??
Hahaha, maar die speelt niet...
Eerlijk gezegd heb ik beslist geen moeite met Stekelenburg. Er zijn volgens mij vele keepers aanvoerder of aanvoerder geweest en dat ging prima!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Pietje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Vond hem tegen brazilie een van de beste dus waarom niet
bully
 bully - zondag 23 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
ooier is geen basis speler
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:44 schreef nemam-tiL het volgende:
Vond hem tegen brazilie een van de beste dus waarom niet
Hij (Ooijer) wordt er niet jonger op. Bovendien vind ik niet dat je aan het duo Vertonghen/Alderweireld moet tornen. Die twee gaan het - denk ik - alleen nog maar beter doen. Of Frank de Boer zou Ooijer als rechtsback moeten neerzetten, op die plek kan hij ook zeer goed uit de voeten. Maar ja... daar staat van der Wiel...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:44 schreef bully het volgende:
ooier is geen basis speler
nog niet maar wordt het wel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hij (Ooijer) wordt er niet jonger op. Bovendien vind ik niet dat je aan het duo Vertonghen/Alderweireld moet tornen. Die twee gaan het - denk ik - alleen nog maar beter doen. Of Frank de Boer zou Ooijer als rechtsback moeten neerzetten, op die plek kan hij ook zeer goed uit de voeten. Maar ja... daar staat van der Wiel...
dat bedoel ik vd Wiel gaat of weg of wordt gepasseerd
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:51 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

dat bedoel ik vd Wiel gaat of weg of wordt gepasseerd
Ik heb begrepen, dat (ook) van der Wiel vandaag niet goed speelde. Maar eerlijk gezegd vond ik de afgelopen periode dat juist van der Wiel (en de Zeeuw) langzaam maar zeker weer iets van hun oude vorm begonnen terug te krijgen. En of van der Wiel weggaat? Ik heb geen idee, het is al vaker geopperd en nog steeds staat hij in Ajax-1. Een van der Wiel in goeden doen, mag van mij blijven!
rob bie de bobbie
 rob bie de bobbie - zondag 23 januari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Mij maakt het niet uit wie er staat maar als ik vanmiddag naar de wedstrijd zit te kijken dan denk ik aan de vorige keer uit bij Utrecht
Daar hadden wij het uit erg lastig dus zullen wij deze middag wat aan onze instelling veranderen? Nee hoor wij laten ons aftroeven.
De overwinning op de kakkerlakken was al geen graadmeter en met dit spel en de komende
verkopen ga ik echt twijfelen aan en de 3e ster. De WK dip van enkele spelers dat is voorbij.Dat geouwehoer wil ik niet meer horen dus het wordt niet alleen tijd voor branie in de mond maar ook op het veld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door rob bie de bobbie --
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Vertongen zou in mijn optiek wel klaar zijn voor die stap, er moest iets gebeuren vandaag in het veld, de angel moest uit het spel van Utrecht worden gehaald, en dat is niet gebeurt, ook moest men er op geattendeerd worden dat Ajax hun eigen spel moest gaan spelen, maar niemand kon tot de jonge gasten doorddringen, en eerlijk gezegd, heb ik Steek weinig zien proberen, zelfs niet bij corners van de tegenstanders..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:

Ik weet niet hoor maar volgens mij missen we een echte leider hoor. Kan me nog we een paar
bikkels herinneren hoor:
Davids, Heitinga, nigel, Stam, Chivu, Vermaelen, type Zlatan zou ook niet mistaan in de spits hoor
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Hummel10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:59 schreef dege het volgende:
ajax heeft mits iedereen aanwezig genoeg kwaliteit om ieder team in de eredivisie aan te kunnen, ze hoeven het niet op te lossen met bikkels. We hebben genoeg voetballende kwaliteiten in huis, alleen kwam dat er vandaag niet uit. Het is een wijze les voor ajax en hopenlijk worden ze er beter van.
hoeveel wijze lessen heb je nodig ?
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:10 schreef alibabba het volgende:
ik zeg seedorf ipv eriksen, geen goeie bal afgekomen.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:43 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ooijer zou ik geen basisspeler maken, omdat Alderweireld/Vertonghen het over het algemeen prima doen.
zelfs vandaag, waren de 2 beste van het veld..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 januari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:10 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Niks paniek met dit team word je gewoon geen kampioen. Teveel dezefde type spelers en
je mis een echte leider en een aanspeelpunt. Tuurlijk mis je Suarez die had het utrecht ook wel lastiger gemaakt. Alleen vind dat je nooit afhankelijk van 1 speler mag zijn er is geen goede balans in dit team. Ene week goed en daarna weer zwaar onder de maat
ok utrecht uit kan je overkomen.

Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 januari 2011 - 17:55   quote  deeplink  
OK, nu goeg gezeken over Utrecht-AJAX, klaar!! op naar de volgende wedstrijd en die gaan we gewoon weer winnen. Ik zeg nog steeds dat we dit seizoen kampioen worden op de laatste speeldag. Lekker spannend tot het eind, Toch???
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar volgens mij missen we een echte leider hoor. Kan me nog we een paar
bikkels herinneren hoor:
Davids, Heitinga, nigel, Stam, Chivu, Vermaelen, type Zlatan zou ook niet mistaan in de spits hoor
.
En daar staan nu andere spelers voor, vergelijk die spelers aub niet met hoe ze nu spelen, maar hoe ze waren bij hun verblijf in A'dam, Chivu, Nigel en Vermaelen waren nu niet bepaald de bikkels van het team... en voor heitinga gelde dat alleen in z'n laatste seizoen. Spelers als Zlatan hebben we, SUAREZ!!!!!
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoeveel wijze lessen heb je nodig ?
Als je net begint met een nieuwe trainer, dan loop je weleens tegen de lamp. dat hoort bij het leerproces dat voetbal heet..
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg seedorf ipv eriksen, geen goeie bal afgekomen.
de enige die vadaag een speler voor de goal heeft gezet, en over 1 wedsrtijd iemand beoordelen is wel heel erg triest..
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Stelletje trieste supporters lopen hier rond eigenlijk zeg, vanaf dat de Boer er stond tot aan het verlies vandaag, was het een euforiche stemming, en na 1 verlies klopt er geen ene reet meer van???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 januari 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Zo als ik zei Remco,we verliezen een pot en er is gelijk paniek hiero,donder toch op,komt allemaal goed zoniet dit seizoen danwel volgend seizoen
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Inderdad, wat verwacht je, een trainerswissel en toch nog kampioen worden???
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 januari 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 18:44 schreef remco k het volgende:
Stelletje trieste supporters lopen hier rond eigenlijk zeg, vanaf dat de Boer er stond tot aan het verlies vandaag, was het een euforiche stemming, en na 1 verlies klopt er geen ene reet meer van???
Er klopt al het hele seizoen geen reet van. Op een paar goede wedstrijden na dan.
Waar zeg ik dat ik verwacht dat de boer ajax gelijk kampioen maakt dan? Ligt niet aan hem
hoor maar de afgelopen jaren staat ons aller ajax er niet wanneer het erop aan komt.
Kun je wel gaan zeggen dat ik een trieste supporter ben als ik mijn mening geef!
Heb het beste voor met ajax en vind zo een wedstrijd als vandaag ajax onwaardig en je mis
wel degelijk iemand die het neer kan zetten in het veld!
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er klopt al het hele seizoen geen reet van. Op een paar goede wedstrijden na dan.
Waar zeg ik dat ik verwacht dat de boer ajax gelijk kampioen maakt dan? Ligt niet aan hem
hoor maar de afgelopen jaren staat ons aller ajax er niet wanneer het erop aan komt.
Kun je wel gaan zeggen dat ik een trieste supporter ben als ik mijn mening geef!
Heb het beste voor met ajax en vind zo een wedstrijd als vandaag ajax onwaardig en je mis
wel degelijk iemand die het neer kan zetten in het veld!
Waar zeg ik dat ik het over jou heb???
soccer
 soccer - zondag 23 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:

nou remco ik dacht dat je verstand van Ajax had maar nu val je toch lelijk door de maand. kijk maar naar de feiten .Als Ajax het goed deed was er altijd wel een "bikkel" op het veld die het voortouw nam. Neeskens Schoenaker Wouters Davids.Daarbij liepen dan ook nog spelers die ook nog weleens wilde uitdelen Hulshof ophof boeve bogarde. En elke club in de top van europa heeft of had ook wel enekel van zo'n spelers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We hebben Bikkels nodig!!

0.0076138