BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We hebben Bikkels nodig!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 januari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik het over jou heb???
Volgens mij heb ik dit topic aangemaakt en is mijn mening vrij duidelijk.
Dus mag ik me wel aangespoken voelen.

Ontopic. Kijk dan eens naar de selectie en waarom je al een paar jaar net te kort komt.
Je heb gewoon een paar spelers nodig met een over mijn lijk mentaliteit(Suarez, Vertonghen
kunnen het ook niet alleen)
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:56 schreef soccer het volgende:

[..]

nou remco ik dacht dat je verstand van Ajax had maar nu val je toch lelijk door de maand. kijk maar naar de feiten .Als Ajax het goed deed was er altijd wel een "bikkel" op het veld die het voortouw nam. Neeskens Schoenaker Wouters Davids.Daarbij liepen dan ook nog spelers die ook nog weleens wilde uitdelen Hulshof ophof boeve bogarde. En elke club in de top van europa heeft of had ook wel enekel van zo'n spelers.
Volgens mij viel dat Bikkelen van Davids in zijn eerste Ajax periode wel mee, en ja Neeskens was een harde, maar dat is Enoh ook, en Vertongen is ook een harde speler.

denk dat dit door de mand vallen dus wel meevalt..

Overigens kijk eens naar Barcelona, alleen Puyol is daar hard van de vaste basiself.
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dit topic aangemaakt en is mijn mening vrij duidelijk.
Dus mag ik me wel aangespoken voelen.

Ontopic. Kijk dan eens naar de selectie en waarom je al een paar jaar net te kort komt.
Je heb gewoon een paar spelers nodig met een over mijn lijk mentaliteit(Suarez, Vertonghen
kunnen het ook niet alleen)
Een speler met een over mijn lijk mentaliteit had ons afgelopen jaar ook niet de winst tegen Sparta opgeleverd.....En je vergeet Enoh...
soccer
 soccer - zondag 23 januari 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij viel dat Bikkelen van Davids in zijn eerste Ajax periode wel mee, en ja Neeskens was een harde, maar dat is Enoh ook, en Vertongen is ook een harde speler.

denk dat dit door de mand vallen dus wel meevalt..

Overigens kijk eens naar Barcelona, alleen Puyol is daar hard van de vaste basiself.
Over davids verschillen we dan van menig. Enoh vind ik gewoon een ongeleid projectiel en een schopper. Vertongen is wel hard maar niet iemand die er nu eens in klapt om de boel op scherp te zetten. bij Barcalona met al hun kwaliteiten hebbben ze dus toch nog zo,n speler rond lopen. Dus is het toch nodig.
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Vertongen zou in mijn optiek wel klaar zijn voor die stap, er moest iets gebeuren vandaag in het veld, de angel moest uit het spel van Utrecht worden gehaald, en dat is niet gebeurt, ook moest men er op geattendeerd worden dat Ajax hun eigen spel moest gaan spelen, maar niemand kon tot de jonge gasten doorddringen, en eerlijk gezegd, heb ik Steek weinig zien proberen, zelfs niet bij corners van de tegenstanders..
Ik zie in beide eigenlijk niet echte aanvoerders, maar als ik dan toch moet kiezen kies ik voor onze keeper. Vertonghen is in zijn ijverigheid zijn emoties niet altijd de baas, maar goed ieder zijn mening Remco:)!
Robinho
 Robinho - zondag 23 januari 2011 - 22:00   quote  deeplink  
We hebben helemaal geen bikkels nodig, we hebben tijd nodig!
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg seedorf ipv eriksen, geen goeie bal afgekomen.
Je moet niet vergeten dat Eriksen een geweldig talent en nog erg jong is! Hij moet nog ontzettend veel leren, maar potentie heeft ie:)!
joduh
 joduh - zondag 23 januari 2011 - 22:01   quote  deeplink  
en ik impotentie sinds vanmiddag man.......
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:01 schreef joduh het volgende:
Whahahahaha. Lachen, lol. En arm vrouwtje van je ;-)
joduh
 joduh - zondag 23 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat Eriksen een geweldig talent en nog erg jong is! Hij moet nog ontzettend veel leren, maar potentie heeft ie:)!
en tenger en klein en een neuspeutertje en broekenpoeper is.......man!!!!!seedorf is eeen paar treden hoger op de ladder hoor?Wat?die staat op de hoogste tree!!!!
joduh
 joduh - zondag 23 januari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Is Frank de Boer nou zo dom? Of ben ik zo slim?

quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:08 schreef Ikke_tik het volgende:
Omdat ze afgelopen week zo eenvoudig van Feyenoord hebben gewonnen... jeugdige overmoed en onderschatting van de tegenstander van vandaag.
oh?en dat is alles????makkelijk hoor.......worden we kampioen mee.........
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zelfs vandaag, waren de 2 beste van het veld..
Alderweireld/Vertonghen zijn krijgers en geven zich optimaal!
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:01 schreef joduh het volgende:
Wat ben je toch een geweldige kerel en wanneer ik naar Amsterdam reis, wil ik je ontmoeten man!
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:08 schreef joduh het volgende:

[..]

en tenger en klein en een neuspeutertje en broekenpoeper is.......man!!!!!seedorf is eeen paar treden hoger op de ladder hoor?Wat?die staat op de hoogste tree!!!!
:)
roagma
 roagma - zondag 23 januari 2011 - 23:50   quote  deeplink  
ben het met pema eens ----suarez en alhammi ook verkopen nu.
30 miljoen in de pokket en dan andere spelers kopen en alvast inpassen voor het nieuwe seizoen. kampioen worden we toch niet meer realities gezien.
blind en dejong eruit.
roagma
 roagma - zondag 23 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
steek
van der wiel vertongen alderweireld ???
de zeeuw eriksen enoh
sulimani ???? ????

3 versterkingen alvast inpasssen
bully
 bully - maandag 24 januari 2011 - 07:57   quote  deeplink  
roepen om een seedorf die niet komt is zinloos.
de meeste dachten na paar leuke wedstrijden dat het lek boven was.
ook frank is geen supermens.
en of hij goede trainer is zal de tijd ons leren.
maar wat ze hem niet kunnen afnemen is dat hij nu de jeugt een kans geeft.
en dat ze geeneens tegenvallen.
ze weten dat de haat in utrecht tegen onz zo groot is zodat het extra krachten bij hun vrijmaakt.
en dat is al jaren bekent,en nog steeds kunnen de spelers van ajax daar niet mee omgaan.
het was geeneens de jeugt die het liet afweten maar de ervaren spelers.
D.B.
 D.B. - dinsdag 25 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 23:57 schreef roagma het volgende:
steek
van der wiel vertongen alderweireld ???
de zeeuw eriksen enoh
sulimani ???? ????

3 versterkingen alvast inpasssen
Volgens mij speelt Suarez nog gewoon bij Ajax, dus zie niet echt de reden waarom hij niet in je opstelling staat :P Daarnaast zou ik Ebicilio er gewoon inzetten, die jongen doet goede dingen voor iemand die er net bij zit ;) Linksback ... tsja, jammer dat Urby weg is :(
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 26 januari 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:26 schreef D.B. het volgende:

[..]

Volgens mij speelt Suarez nog gewoon bij Ajax, dus zie niet echt de reden waarom hij niet in je opstelling staat :P Daarnaast zou ik Ebicilio er gewoon inzetten, die jongen doet goede dingen voor iemand die er net bij zit ;) Linksback ... tsja, jammer dat Urby weg is :(
Ik vind het wel jammer dat urby weg is, maar ja voor hem is het beter hij is wel toe aan een stapje hoger.
Maar ajax heeft Blind nu of Anita....alhoewel blind tegen utrecht egt slecht was en tegen feyenoord ook niet super
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Tegen Feyenoord juist heel goed, verdedigens 0 keer in de problemen, en aanvallend 2/3 goede voorzetten, de combinatie met Ebecilio was heel erg goed te noemen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 januari 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 08:34 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ik vind het wel jammer dat urby weg is, maar ja voor hem is het beter hij is wel toe aan een stapje hoger.
Maar ajax heeft Blind nu of Anita....alhoewel blind tegen utrecht egt slecht was en tegen feyenoord ook niet super
Hieruit blijkt alweer dat je totaal geen kijk op Ajax hebt, Blind niet echt goed tegen feyenoord????

Zeg maar waarom niet dan.....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hieruit blijkt alweer dat je totaal geen kijk op Ajax hebt, Blind niet echt goed tegen feyenoord????

Zeg maar waarom niet dan.....
Ik wilde in 1ste instantie ook reageren op dat bericht, maar heb het direct weer verwijderd. Ik kan niet discussieren met iemand die dingen roept zonder er echt kijk op te hebben. Blind speelde in de wedstrijd tegen Feyenoord namelijk een goede wedstrijd. En tegen Utrecht was hij inderdaad minder, maar ja wie was er in de wedstrijd wel goed aan Ajax-zijde.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
-jaja-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door amsterdammer113 --
Pietje
 Pietje - woensdag 26 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:56 schreef soccer het volgende:

[..]

nou remco ik dacht dat je verstand van Ajax had maar nu val je toch lelijk door de maand. kijk maar naar de feiten .Als Ajax het goed deed was er altijd wel een "bikkel" op het veld die het voortouw nam. Neeskens Schoenaker Wouters Davids.Daarbij liepen dan ook nog spelers die ook nog weleens wilde uitdelen Hulshof ophof boeve bogarde. En elke club in de top van europa heeft of had ook wel enekel van zo'n spelers.
Op zich klopt dat rijtje wel van je, maar ik denk dat wij op dit moment een dergelijke speler ook hebben: Enoh!
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:22 schreef amsterdammer113 het volgende:
-jaja-
Ik keer klikken, soms duurt het ff, maar dan gaat het wel goed.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 12:48 schreef remco k het volgende:
Tegen Feyenoord juist heel goed, verdedigens 0 keer in de problemen, en aanvallend 2/3 goede voorzetten, de combinatie met Ebecilio was heel erg goed te noemen.
feyenoord is niet echt een goed meetpunt denk ik.. zelfs degraafschap wint ervan..
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

feyenoord is niet echt een goed meetpunt denk ik.. zelfs degraafschap wint ervan..
Een klssieker is een klassieker, en staat altijd op zich, dat feyenoord zo slecht was, kan ook komen omdat Ajax opppermachtig was
Pietje
 Pietje - woensdag 26 januari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik wilde in 1ste instantie ook reageren op dat bericht, maar heb het direct weer verwijderd. Ik kan niet discussieren met iemand die dingen roept zonder er echt kijk op te hebben. Blind speelde in de wedstrijd tegen Feyenoord namelijk een goede wedstrijd. En tegen Utrecht was hij inderdaad minder, maar ja wie was er in de wedstrijd wel goed aan Ajax-zijde.
De spijker op zijn kop, amsterdammer!!
Ook ik vond Blind tegen Feyenoord een nagenoeg foutloze wedstrijd spelen.
Het tweede doelpunt van Utrecht, afgelopen zondag, waarvan een aantal mensen schreven dat het een fout was van Daley, kun je niet in zijn schoenen schuiven! Ik vond eerlijk gezegd, dat de scheidsrechter makkelijk had kunnen affluiten voor een overtreding tegen Daley: Hij werd wel erg hard in de rug gesprongen en omver geduwd. Er zijn zat scheidsrechters, die dat wel durven!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik keer klikken, soms duurt het ff, maar dan gaat het wel goed.
Heeft niets met klikken te maken, maar met de internetverbinding op het werk (ja daar was ik alweer na gisterenavond). Maar vanmiddag als ik thuis ben zal ik niet meer dubbel posten ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
-dubbel-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Heeft niets met klikken te maken, maar met de internetverbinding op het werk (ja daar was ik alweer na gisterenavond). Maar vanmiddag als ik thuis ben zal ik niet meer dubbel posten ;-)
Mijn vebinding is namelijk ook beroerd langzaam op kantoor. . maar bij mij werkt het geduld opbrengen wel, jammer dat het bij jou niet werkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door remco k --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

De spijker op zijn kop, amsterdammer!!
Ook ik vond Blind tegen Feyenoord een nagenoeg foutloze wedstrijd spelen.
Het tweede doelpunt van Utrecht, afgelopen zondag, waarvan een aantal mensen schreven dat het een fout was van Daley, kun je niet in zijn schoenen schuiven! Ik vond eerlijk gezegd, dat de scheidsrechter makkelijk had kunnen affluiten voor een overtreding tegen Daley: Hij werd wel erg hard in de rug gesprongen en omver geduwd. Er zijn zat scheidsrechters, die dat wel durven!
Ik had zelf ook het idee dat het tweede doelpunt zou worden afgefloten vanwege een aanvallende fout, maar is niet gebeurd. Ik verwijt het Blind ook niet. Als je ziet hoe ons middenveld acteerde en je als verdedigers dan met zijn 3en tegenover een overmacht komt te staan dan gaat het gewoon fout. Daarnaast zeg ik met zijn 3en, aangezien ik Gregory niet eens meetelde. Deze speelde gewoon een dramatische wedstrijd en was totaal niet met verdedigen bezig.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
-dubbel-

amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn vebinding is namelijk ook beroerd langzaam op kantoor. . maar bij mij werkt het geduld opbrengen wel, jammer dat het bij jou niet werkt.
Haha ok, nee als ik hier op toevoegen druk gaat hij wel terug naar het forum, maar heeft hij het bericht gelijk 2 keer geplaatst.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 januari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Haha ok, nee als ik hier op toevoegen druk gaat hij wel terug naar het forum, maar heeft hij het bericht gelijk 2 keer geplaatst.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 januari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
ja idd alles wordt 2 x geplaatst van jou

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We hebben Bikkels nodig!!

0.0063779