BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn ze wel zo goed dan die talenten!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 23 januari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Ze boeken geen voortuitgang
Wijnaldum zakt gewoon weg hoe kan dat
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:18 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Jawel maar het gaat om de combi he,ervaring op welk niveau?!,en kracht en body wil niet meteen zeggen dat het fuctioneel is!!zie een Mertens en vroeger bij ons Gyan ieder op zijn manier!!zover liggen we op Utrecht niet acter den ik Leon..
Ze hebben slimme aankopen gedaan met Asare,Mertens,Duplan!Asare is bij ons weggestuurd en van het geld van Cisse had je Duplan,Van Wolfswinkel en Mertens kunnen kopen!!

Ben na vanmiddag Utrecht gezien te hebben dat met passie en beleving van spelers en een beter scoutingapparaat veel verder komt!!dan om de haverklap een nieuwe TD of Trainer aan te trekken die zich botvieren op de transfermarkt!!vanaf nu mensen die twijfelen of niet willen spelen voor ons:Wegwezen!!

En elke nieuwe aankoop of talent wat op doorbreken staat uit eigen jeugd langs:de trainer,de financieel directeur,de technisch directeur,hoofd scouting en hoofd jeugdopleiding laten gaan!!!
Zodat een ieder vanaf zijn eiland zijn visie op een speler kan geven!!

Is een aantal van 5 wat oneven maakt dus qua stemmen kom je uit,3 is een meerderheid
Nou die positieve blik die jij erop na houd ben ik helemaal kwijt...
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat zeg ik ook gisteren tegen de E7 hier..
Die pikken het volgens mij nog sneller op ook pffffff
dat weet ik wel zeker
sterski010
 sterski010 - zondag 23 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:16 schreef craven het volgende:

[..]

Gini overschat zijn kwaliteiten volgens mij, hij moet meer tikken. Heb je die bal op simon gisteren gezien, helemaal verkeerd gestoken. Ze lopen maar en hebben geen idee wat ze moeten doen. Kik waar je medespelers zijn voordat je de bal krijgt..
Gini is geen 10, daar heeft ie ook veels te weinig scorend vermogen voor. Bruins idem dito. We hadden Babovic niet zo makkelijk weg moeten laten gaan. Die heeft er 8 in liggen in Servie en dan heeft ie niet eens alles gespeeld.Iedereen zeurt altijd wel om een nieuwe spits maar een ECHTE nummer 10 MET scorend vermogen ontbreekt het nog meer aan.
de.fan
 de.fan - zondag 23 januari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
clubliefde?? Euroliefde zullen ze bedoelen!! Als er clubliefde is dan tekenen Fer, Vlaar en Wijnaldum zonder na te denken bij!! Ondanks dat ze uit vorm zijn en momenteel niks toevoegen. De club verlaten op een moment dat het beter gaat dat is clubliefde! Maar van mij mogen Bruins,Bahia,Mulder,van Dijk,de Cler,El Ahmadi,Biseswar,Schaken,van Beukering en Auasser zo vertrekken zonder voorwaardes. Ik roep al jaren geeft de jeugd de kans en wat belangrijker is de TIJD. Dit had de afgelopen maanden al gekunnen, dan was het ergste leed al geleden.

Darley of Lamprou in de goal

Fernandez,de Vrij,Vlaar en Martins indi in de verdediging

Mokotjo,Fer,Simon en van Leerdam op het middenveld

Castaignos en Wijnaldum in de aanval

En in de jeugd zal nog wel wat talenten rond lopen om de selectie aan te vullen zodat men verder kan bouwen aan de toekomst

En de talenten moeten vooral vertrouwen krijgen en niet na een wedstrijd worden afgekraakt. Dit kan men nu helaas niet meer toe passen zo midden in het seizoen maar Mario Been had er in het begin van het seizoen alvast werk van kunnen maken! Maar dat heeft ie helaas laten liggen
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou die positieve blik die jij erop na houd ben ik helemaal kwijt...
HAHAHAHAHA srry hoor!!;) hou gewoon teveel van de club en waar de club voor staat!!
Laat me geen zand in de ogen strooien door enge zakenmannentje die inwisselbaar zijn of een paar van die broekmannen die denken dat we een werkgever zijn zoals de AH,Douwe Egberts,Havenbedrijf Rotterdam of een van der Valk ofzo!!!waar niks mis mee is,integendeel
die gasten moeten nu echt maar dan ook echt is gaan beseffen hoe bevoorrecht ze ziin!!

Lees vooral dat laatste stuk van m'n vorige post,dan gaat het echt wel goedkomen
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 23 januari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:19 schreef piet de paler het volgende:
Ik zal wel wat ouder zijn,maar als ik ze al het veld op zie komen met hun oranje schoentjes ,en hun twijfel om bij te tekenen.Lijken het mij krokodillentranen (op die van de vrij na)Ik zou zo graag zien dat iemand de boel in het veld op scherp zet Ivd Berg had dit gekund)Ook zou ik wel eens willen weten of de Feyenoorders wel eens op vak T zien hoe een invalide man de tribune beklimt om zijn club te zien en hoe veel pijn het doet als je geen vechtlust ziet,en geen lijn , geen goede corner ziet.En dat we al zover gezakt zijn dat 2-0 tegen A we al tevreden zijn.Laat je gezicht eens zien op het vak en ervaar de liefde die Feyenoord heet.Ik had het gisteren helemaal gehad met de oranje schoentjes.EN WE BERUSTEN HIER IN DAT WE MINDER SPELERS HEBBEN.maar dan wil ik vechtlust zien en dan mag van mij Johan Derksen schande spreken over het harde spel van Feyenoord maar ik ga dan naar huis met een gevoel van we hebben er alles voor gedaan .(iedereen bedankt die dit leest ik ben mijn frustratie gedeeltelijk kwijd)
precies.
FRulez
 FRulez - zondag 23 januari 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Nee tuurlijk niet ze hebben geen talent onder Been, want hij is een kansloze rukeend.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 januari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:51 schreef FRulez het volgende:
Nee tuurlijk niet ze hebben geen talent onder Been, want hij is een kansloze rukeend.
Heb je die gezien tijdens de vogelteldag?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:47 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA srry hoor!!;) hou gewoon teveel van de club en waar de club voor staat!!
Laat me geen zand in de ogen strooien door enge zakenmannentje die inwisselbaar zijn of een paar van die broekmannen die denken dat we een werkgever zijn zoals de AH,Douwe Egberts,Havenbedrijf Rotterdam of een van der Valk ofzo!!!waar niks mis mee is,integendeel
die gasten moeten nu echt maar dan ook echt is gaan beseffen hoe bevoorrecht ze ziin!!

Lees vooral dat laatste stuk van m'n vorige post,dan gaat het echt wel goedkomen
nou dat laatste stuk heb ik juist een probleempke mee...
verschillende mensen die jij op noemt waar zo`n nieuwe speler langs moet
hebben er weinig tot niets verstand van...

maar de rest begrijp ik gozert.
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Feyenoord heeft Fer eindelijk uitgenodigd voor gesprek. Woensdag in VI een interview met Fer. Citaat: 'Ik teken echt niet zo maar bij.'

Man, van mij hoeft het al niet eens meer.. Sodemieter lekker op! Zijn genoeg spelers die wel graag voor Feyenoord willen spelen
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 18:58   quote  deeplink  
ze hoeven niet meer joh oprotten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn ze wel zo goed dan die talenten!









0.0090818