|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
komop mulderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
pfff, me hart ging tekeer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou ook 'n beetje onterecht zijn |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
tuurlijk niemand had dit verloop van de wedstrijd verwacht.. Maar gezien de kansen die feyenoord heb gehad en op basis van strijd verdient feyenoord echt meer.. Maar goed elk punt is mooi meegenomen! .. Koppie erbij jongens want jullie streden zo goed.. Maar damn wat baal ik van die mulder pfff.... Durf laatste minuten bijna niet meer te kijken en die kut liesveld fluit ook tegen lijkt wel.. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en we fluiten nu echt overal voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
KOMOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
jammer, was toch nog een kans op 1-2 |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Jezus die tukkers krijgen bij elke wisje wasje een vrije trap! |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
die castaignos snapt er echt geen ruk van.. Pff waarom wil inter hem nou niet.. Simon had zelf de actie moeten maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ongelooflijk weer een klap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
GODVERRE DOMMMMMMMMMMMMMMMMMMME |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: heey nie vloeke he. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en ik maar hopen op een 1-1! eindelijk dat Twente dat eens een keer GEEN geluk zou hebben! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: godverdegodverdegodverredomme nog aan toe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (excuseer mijn taalgebruik)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Wat een teringscheidsrechter!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een kut keeper hebben wij. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit gelooft toch niemand, hoe is dit gvd mogelijk? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ze mogen alles vuile tyfus Jood!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
oh fuck ik zie t nu pas.. |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Onterecht, Alleen maar tegenslag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, maar wel hard gevochten |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Net als vorige week, te weinig gekregen. Maar uiteindelijk ook verloren van een tegenstander die gewoon efficienter is, niet beter. |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
onterecht! Gvd tyfus zooi waarom hebben we ook geen geluk ik word gek eindelijk strijd krijg je dit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en weer een mokerslag ipv een oppepper. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Dit is echt triest. Typisch Twente weer he in die laatste minuut. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
als ze maar wel naar het publiek gaan! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En weer laten we Twente winnen, zodat 020 in ieder geval niet profiteert ... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik heb er eerder in de wedstrijd niet op gelet, maar de laatste 10 minuten mag werkelijk waar ALLES doorgaan qua overtredingen tegen Feyenoord (achter op de rug springen/overtredingen/onbehoorlijke tackels) en Twente krijgt voor minder wel vrije trappen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tyfus duitserssssssssssssssssss |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
quote: Als we de lijn doortrekken zie ik wel hoop voor het linkerrijtje |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Tjonge jonge, weer een nederlaag |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Toch goed gespeeld. Je kan lullen wat je wil. Zo verder gaan. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik heb er eerder in de wedstrijd niet op gelet, maar de laatste 10 minuten mag werkelijk waar ALLES doorgaan qua overtredingen tegen Feyenoord (achter op de rug springen/overtredingen/onbehoorlijke tackels) en Twente krijgt voor minder wel vrije trappen... Dat bedoel ik, niet normaal... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik heb er eerder in de wedstrijd niet op gelet, maar de laatste 10 minuten mag werkelijk waar ALLES doorgaan qua overtredingen tegen Feyenoord (achter op de rug springen/overtredingen/onbehoorlijke tackels) en Twente krijgt voor minder wel vrije trappen... klopt. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't blijft een kwestie van kansen creeren, . . maar vooral die kansen benutten. iig deze speelwijze voortzetten en wat zorgvuldiger met de kansen omgaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijk, je verdiend hier gvd gewoon minimaal een punt.. Hoe is het mogelijk..
En laten we in godsnaam afscheid nemen van Mulder, wat een hopeloos lulletje... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|