BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zo 30-01-2011 , 14:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:36 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

rot op man, vond je bruins goed? dan heb jij TUKKERSTRONT in je ogen!!!!!!
Tussen goed en de slechtste zit nog heel veel variatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Els --
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 30 januari 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Perez lamlulllll!
Maximus
 Maximus - zondag 30 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:36 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

rot op man, vond je bruins goed? dan heb jij TUKKERSTRONT in je ogen!!!!!!
Dat zeg ik toch niet??? Lezen malloot! Is gewoon een zwaktebod van JOU om bruins als de slechtste te bestempelen!
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 30 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Laat maar joh ... sommigen willen alleen maar zeiken en janken. Zouden niet misstaan tussen de weglopers uit 020!
Pas op Jan, ik ben geen jood/neus/020, en ik loop niet weg, maar als je ziet, Gini, Luc, Diego en de rest, toonde allemaal inzet en hadden lol in hun spel, maar bruins gaf zulke klote passjes!
Maximus
 Maximus - zondag 30 januari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:39 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

Pas op Jan, ik ben geen jood/neus/020, en ik loop niet weg, maar als je ziet, Gini, Luc, Diego en de rest, toonde allemaal inzet en hadden lol in hun spel, maar bruins gaf zulke klote passjes!
Echt een plaat staal voor je kop...
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 30 januari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:40 schreef Maximus het volgende:

[..]

Echt een plaat staal voor je kop...
+1
JanM
 JanM - zondag 30 januari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:39 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

Pas op Jan, ik ben geen jood/neus/020, en ik loop niet weg, maar als je ziet, Gini, Luc, Diego en de rest, toonde allemaal inzet en hadden lol in hun spel, maar bruins gaf zulke klote passjes!
Je gedrag lijkt er wel verdomd veel op! En blijkbaar heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik. Tuurlijk was ik in mijn hart ook bang voor een afstraffing, maar de hele ploeg heeft eindelijk laten zien wat ze blijkbaar tijdens de trainingen wel laten zien en ze hebben er keihard voor gevochten. Als je dan zoveel pech hebt dat je toch verliest, verdient dat alsnog veel respect! Of tenminste STEUN. En ik vind van iedere Feyenoord-supporter, maar blijkbaar is niet iedereen dat met me eens ... jammer!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Je gedrag lijkt er wel verdomd veel op! En blijkbaar heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik. Tuurlijk was ik in mijn hart ook bang voor een afstraffing, maar de hele ploeg heeft eindelijk laten zien wat ze blijkbaar tijdens de trainingen wel laten zien en ze hebben er keihard voor gevochten. Als je dan zoveel pech hebt dat je toch verliest, verdient dat alsnog veel respect! Of tenminste STEUN. En ik vind van iedere Feyenoord-supporter, maar blijkbaar is niet iedereen dat met me eens ... jammer!
Ik begrijp de frustratie van sommige maar ik moet jou in deze wel gelijk geven...
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Je gedrag lijkt er wel verdomd veel op! En blijkbaar heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik. Tuurlijk was ik in mijn hart ook bang voor een afstraffing, maar de hele ploeg heeft eindelijk laten zien wat ze blijkbaar tijdens de trainingen wel laten zien en ze hebben er keihard voor gevochten. Als je dan zoveel pech hebt dat je toch verliest, verdient dat alsnog veel respect! Of tenminste STEUN. En ik vind van iedere Feyenoord-supporter, maar blijkbaar is niet iedereen dat met me eens ... jammer!
De supporters die er waren hebben het wel begrepen, die stonden achter de ploeg.
MrChriz
 MrChriz - zondag 30 januari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Mulder heeft mooie reddingen maar maakt ook elke week een cruciale fout.. En dat is iets wat we ons niet kunnen permiteren. Van Dijk is in mijn ogen toch echt meer betrouwbaar momenteel. Ze kunnen beter Mulder bij Excelsior stallen en hem daar die foutjes uit zn spel laten spelen.
Verder is Bruins misschien zwak maar kijk inderdaad eens waar bij tegenaanvallen de Cler loopt. 4 vd 5 keer NIET linksback, wat toch echt zijn positie is.

Anyways, de 0 punten zijn weer 'binnen' en daar is niets meer aan te doen. Al is effe flink schelden en zeiken wel lekker natuurlijk. Maar ze moeten er maar een touw aan vastknopen dat ze met de juiste instelling ook Twente het moeilijk kunnen maken. Gewoon vol erin klappen tegen Vitesse en Heracles, strijden en passie tonen. Dan moet het gewoon 6 uit 2 worden :)
maasoeverbewoner
 maasoeverbewoner - zondag 30 januari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
anders stoppen we is met vingertjes wijzen.. eindelijk weer eens als collectief gespeeld. het zat wederom niet mee, punt.
JanM
 JanM - zondag 30 januari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik begrijp de frustratie van sommige maar ik moet jou in deze wel gelijk geven...
Dat stel ik erg op prijs Leon! Biertje, zonder dat je me de fles in mijn *** toewenst dan maar?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:45 schreef MrChriz het volgende:
Mulder heeft mooie reddingen maar maakt ook elke week een cruciale fout.. En dat is iets wat we ons niet kunnen permiteren. Van Dijk is in mijn ogen toch echt meer betrouwbaar momenteel. Ze kunnen beter Mulder bij Excelsior stallen en hem daar die foutjes uit zn spel laten spelen.
Verder is Bruins misschien zwak maar kijk inderdaad eens waar bij tegenaanvallen de Cler loopt. 4 vd 5 keer NIET linksback, wat toch echt zijn positie is.

Anyways, de 0 punten zijn weer 'binnen' en daar is niets meer aan te doen. Al is effe flink schelden en zeiken wel lekker natuurlijk. Maar ze moeten er maar een touw aan vastknopen dat ze met de juiste instelling ook Twente het moeilijk kunnen maken. Gewoon vol erin klappen tegen Vitesse en Heracles, strijden en passie tonen. Dan moet het gewoon 6 uit 2 worden :)
ja die kreeg er in 1 wedstrijd 10 om z`n oren ...
wie het echt weet mag het zeggen!!!!
JanM
 JanM - zondag 30 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:45 schreef Els het volgende:

[..]

De supporters die er waren hebben het wel begrepen, die stonden achter de ploeg.
Dat zijn èchte supporters. RESPECT!
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 30 januari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:46 schreef maasoeverbewoner het volgende:
anders stoppen we is met vingertjes wijzen.. eindelijk weer eens als collectief gespeeld. het zat wederom niet mee, punt.
eens, hard gewerkt, weinig geluk, balen, als we zo doorgaan komt het gegarandeerd goed, alleen was dit een uitzondering?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat stel ik erg op prijs Leon! Biertje, zonder dat je me de fles in mijn *** toewenst dan maar?
hahahaha nee ik zit hier te sterven van de kou,neem nog een bakkie maar bedankt voor het aanbod..
craven
 craven - zondag 30 januari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
oke oke, maar behalve de uitslag ben ik niet terleurgesteld, je kan zeiken, schelden en weet ik wat, maar als je zo speelt dan komt t nog wel goed...
JanM
 JanM - zondag 30 januari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha nee ik zit hier te sterven van de kou,neem nog een bakkie maar bedankt voor het aanbod..
Hou je 'm van me tegoed!
sevillana
 sevillana - zondag 30 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:45 schreef MrChriz het volgende:
kijk inderdaad eens waar bij tegenaanvallen de Cler loopt. 4 vd 5 keer NIET linksback, wat toch echt zijn positie is.

dus het valt jou toch ook wel op?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
Is goed JanM!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Leon FR1908 --
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 30 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Pech Pech Pech dat we zo'n slemiele keeper hebben.
Wat heeft die Mulder toch?

Moeilijkste ballen heeft ie en rolletjes laat ie gewoon door zijn handen en benen glijden.

Wat een pech en Mario met hier kunnen we uit voort borduren. Wat een lul praat van hem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:53 schreef Ronnie W het volgende:
Pech Pech Pech dat we zo'n slemiele keeper hebben.
Wat heeft die Mulder toch?

Moeilijkste ballen heeft ie en rolletjes laat ie gewoon door zijn handen en benen glijden.

Wat een pech en Mario met hier kunnen we uit voort borduren. Wat een lul praat van hem
Maar het is wel zo wat Mario zegt!!!
Klop
 Klop - zondag 30 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:46 schreef maasoeverbewoner het volgende:
anders stoppen we is met vingertjes wijzen.. eindelijk weer eens als collectief gespeeld. het zat wederom niet mee, punt.
Eens, maar de zwakke moeten er nu helaas onder lijden. Zo komen we tot een collectief dat weer punten gaat pakken en kennen we weer omhoog kijken. Toch?
craven
 craven - zondag 30 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
idd ik heb weer eens een feyenoord gezien die wil, je kan wel blijven zeiken maar iedereen kan bij twente verliezen
MrChriz
 MrChriz - zondag 30 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

dus het valt jou toch ook wel op?
Haha jazeker, jammer dat hij geen schijntje meer is van de speler die hij was in zijn 1e jaar bij ons. Wordt nu toch iets te oud denk ik. Snap ook niet dat hij voor die vrijetrappen op rechts ook aaaaaltijd oversteekt terwijl hij weet dat hij nooit op tijd terug kan zijn met zijn van Beukering snelheid :p
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 30 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Vandaag Feyenoord 2.0 zitten kijken, waren ze hier nu het hele seizoen te lui voor?
Ze kunnen het dus wel.
Maximus
 Maximus - zondag 30 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:54 schreef Klop het volgende:

[..]

Eens, maar de zwakke moeten er nu helaas onder lijden. Zo komen we tot een collectief dat weer punten gaat pakken en kennen we weer omhoog kijken. Toch?
Klop van de molen gehad? de zwakken moeten er onder lijden? wat een prietpraat man! Ga een stuk touw zoeken...
sevillana
 sevillana - zondag 30 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:55 schreef craven het volgende:
idd ik heb weer eens een feyenoord gezien die wil, je kan wel blijven zeiken maar iedereen kan bij twente verliezen
in principe een verlies wat je kon incalculeren, al had er idd wel wat meer in gezeten, . . vond het verlies vorige week tegen die boeren eigenlijk toch wel wat zwaarder te verteren
craven
 craven - zondag 30 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:58 schreef sevillana het volgende:

[..]

in principe een verlies wat je kon incalculeren, al had er idd wel wat meer in gezeten, . . vond het verlies vorige week tegen die boeren eigenlijk toch wel wat zwaarder te verteren
zo is het...
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Ze hebben keihard geknokt, chapeau voor de inzet en bij vlagen was het voetbal ook niet onaardig. Misschien had je zelfs op 0-2 moeten komen (Bruins, Wijnaldum en ik dacht Luc?) Ongelooflijk dat je 'm in de blessuretijd tegen krijgt, 't zit ook niet mee af en toe.
craven
 craven - zondag 30 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:00 schreef MMM het volgende:
Ze hebben keihard geknokt, chapeau voor de inzet en bij vlagen was het voetbal ook niet onaardig. Misschien had je zelfs op 0-2 moeten komen (Bruins, Wijnaldum en ik dacht Luc?) Ongelooflijk dat je 'm in de blessuretijd tegen krijgt, 't zit ook niet mee af en toe.
Ja wet van Murphy he, als alles tegen zit...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 30 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Volgende week gaan we winnen....Let maar op
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:57 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Vandaag Feyenoord 2.0 zitten kijken, waren ze hier nu het hele seizoen te lui voor?
Ze kunnen het dus wel.
Leggen wij de lat niet te laag?!

Niemand van iemand van de spelers tot iemand van de technische staf zegt jah daar waren
het hele seizoen te lui voor,maar ook niet wat dan wel..
En elke week maar weer blijf aanknopen en rijgen,vandaag een sterke 1e 65/70minuten
Maar Twente speelde van begin af aan ongeconcentreerd en had uiteindelijk procentueel
toch meer balbezit,een gelijkspel was echt verdiend geweest,maar voorlopig kunen we elke week wel 1 mooi momentje of lichtpuntje eruithalen maar sta je wel:

15e met 24 doelpunten voor en 38 tegen

En dat doet erg veel pijn
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 30 januari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:04 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Leggen wij de lat niet te laag?!

Niemand van iemand van de spelers tot iemand van de technische staf zegt jah daar waren
het hele seizoen te lui voor,maar ook niet wat dan wel..
En elke week maar weer blijf aanknopen en rijgen,vandaag een sterke 1e 65/70minuten
Maar Twente speelde van begin af aan ongeconcentreerd en had uiteindelijk procentueel
toch meer balbezit,een gelijkspel was echt verdiend geweest,maar voorlopig kunen we elke week wel 1 mooi momentje of lichtpuntje eruithalen maar sta je wel:

15e met 24 doelpunten voor en 38 tegen

En dat doet erg veel pijn
Ligt aan Mulder dus...
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 januari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:09 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Ligt aan Mulder dus...
anders maak jij een leuke verwijzing naar de lat te laag leggen....

lol...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
gvd gvd gvd gvd, met opzet niet gaan kijken, wilde alleen laatste kwartier (in auto) radio 1 ff luisteren...Net 1-1 geworden en dan...wtf

Ik luister ook geen radio meer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Ik zag in de herhaling pas wat er gebeurde bij de 1-1.
De bal werd teruggelegd door Douglas op Janssen, die stond klaar om te schieten, maar volgens mij Brama kwam er voor en schoot in, daardoor verwachtte Mulder de bal nog niet. Denk ik.

Kijk het maar eens terug.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 januari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik zag in de herhaling pas wat er gebeurde bij de 1-1.
De bal werd teruggelegd door Douglas op Janssen, die stond klaar om te schieten, maar volgens mij Brama kwam er voor en schoot in, daardoor verwachtte Mulder de bal nog niet. Denk ik.

Kijk het maar eens terug.
En toch zou ik het prettig vinden als een keeper elke bal van een tegenstander
vanaf +/- 18 meter verwacht.....
Vnny
 Vnny - zondag 30 januari 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:10 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

En toch zou ik het prettig vinden als een keeper elke bal van een tegenstander
vanaf +/- 18 meter verwacht.....
Ja je kan ook gewoon lezen wat je wil lezen
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 januari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:10 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

En toch zou ik het prettig vinden als een keeper elke bal van een tegenstander
vanaf +/- 18 meter verwacht.....
ja.. joh.. is t heus,
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:11 schreef Vnny het volgende:

[..]

Ja je kan ook gewoon lezen wat je wil lezen
doe ik dus vervolgens ook.....

Vind het alleen steeds moeilijker te verteren dat je dingen in de herhaling moet bekijken,onder een vergrootglas moet leggen,1 actie van een speler over 90 min wedstrijd,een bouwlamp moet plaatsen om nog uberhaupt iets te zien en het daar vervolgens mee moet doen,

Volgens mij is iets op een gegeven moment gewoon goed of k*t...
Doet me denken aan het 10'tje van Sjaak Swart bij de DWDD,de manier waarop "dat arme Feyenoord toch met een big smile",wat zat ik daar niet op te wachten,terwijl de meesten hier zullen zeggen,mooi toch weer een tientje extra..
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja.. joh.. is t heus,
ja heus....
Erg??!!
Vnny
 Vnny - zondag 30 januari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:19 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

doe ik dus vervolgens ook.....

Vind het alleen steeds moeilijker te verteren dat je dingen in de herhaling moet bekijken,onder een vergrootglas moet leggen,1 actie van een speler over 90 min wedstrijd,een bouwlamp moet plaatsen om nog uberhaupt iets te zien en het daar vervolgens mee moet doen,

Volgens mij is iets op een gegeven moment gewoon goed of k*t...
Doet me denken aan het 10'tje van Sjaak Swart bij de DWDD,de manier waarop "dat arme Feyenoord toch met een big smile",wat zat ik daar niet op te wachten,terwijl de meesten hier zullen zeggen,mooi toch weer een tientje extra..
Ik vind dat die jongen meer krediet verdiend, we hebben op het moment ook niets beters dus we kunnen hem beter vertrouwen geven ipv afbranden.

Fuck Sjaak Swart en zijn pleuris tientje, liever een jaar langer in de schulden dan geld aannemen van een jood
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 30 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
hebben we nu onze bijdrage weer geleverd aan het netnietfeesie in 020?
Vnny
 Vnny - zondag 30 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:28 schreef kansenbenutter het volgende:
hebben we nu onze bijdrage weer geleverd aan het netnietfeesie in 020?
dat dan weer wel
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 30 januari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
als ze dan ook op 9 doelpunten na de 2e plek mislopen tracteer ik voor ieder die wilt een avondje OQ.
Vnny
 Vnny - zondag 30 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Deal!
hotjumper
 hotjumper - zondag 30 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:09 schreef MMM het volgende:
Dat deed Bruins goed
Boink!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 22:40   quote  deeplink  
hahahahaha
FlrRico
 FlrRico - zondag 30 januari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
volgende week gaan we gewoon verliezen let maar op ik zie het ak weer egbeure dat ze met een slape instelling het veld op lope dit word niks meer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zo 30-01-2011 , 14:30): 2 - 1









0.0160100