|
|
rv1992
|
|
|
quote: +100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maand? (Is gelukkig bijna om)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Prutser! dan de tegenstander! Uiteraard. Wat heb je nou aan vorige week. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: hahaha natuurlijk maar ik wou het spannend houden:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
normaal ga ik wel kijken maar ik blijf thuis vandaag kan het ff niet opbrengen |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Lekker joh thuis kijken, kun je gewoon bier drinken, zingen wat je wil en ook nog eens ongestraft de boel afbreken, haha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja vinn maar kost ook weer geld de boel afbreken thuis doe ik liever daar hahhaha |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:34 schreef Vnny het volgende:Lekker joh thuis kijken, kun je gewoon bier drinken, zingen wat je wil en ook nog eens ongestraft de boel afbreken, haha Jij wel? Ik niet.. Heb al een net voor de tv gespannen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En de ramen opengezet? ;-) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: haha nee nog niet. de buren hebben een hekel aan een heftig vloekende buurman:) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ik heb 3 televisies dus de komende twee weekenden kan ik ook nog kijken |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bij mij sterft het van de snavels, dus ik wacht wel tot de politie aanbelt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze wedstrijd boeit me geen tyfus, erg he. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
FC Twente speelt vanmiddag in De Grolsch Veste de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Het duel begint om 14.30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Richard Liesveld. Scheidsrechter: Richard Liesveld Opstelling FC Twente: Mihaylov, Rosales, Wisgerhof, Douglas, Tiendalli, Brama, Landzaat, Janssen, Chadli, Janko, Bajrami. Reservespelers: Boschker, Bengtsson, Ruiz, Bruggink, Berghuis, Leugers, John. Opstelling Feyenoord: Mulder, Swerts, De Vrij, Vlaar, De Cler, Leerdam, Bruins, Wijnaldum, Cabral, Biseswar, Castaignos. Reservespelers: Van Dijk, Bahia, Van Beukering, Mokotjo, Simon, Van Haaren, Martins Indi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 13:16 schreef Maximus het volgende:FC Twente speelt vanmiddag in De Grolsch Veste de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Het duel begint om 14.30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Richard Liesveld. Scheidsrechter: Richard Liesveld Opstelling FC Twente: Mihaylov, Rosales, Wisgerhof, Douglas, Tiendalli, Brama, Landzaat, Janssen, Chadli, Janko, Bajrami. Reservespelers: Boschker, Bengtsson, Ruiz, Bruggink, Berghuis, Leugers, John. Opstelling Feyenoord: Mulder, Swerts, De Vrij, Vlaar, De Cler, Leerdam, Bruins, Wijnaldum, Cabral, Biseswar, Castaignos. Reservespelers: Van Dijk, Bahia, Van Beukering, Mokotjo, Simon, Van Haaren, Martins Indi. 7-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mokotjo op de bank, het is een schande. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb je mooi de tijd om van Leerdam eens goed te beoordelen ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je doet t expres he.
je gaat nu wel zien of karim nu de vertragende factor was... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Mooi nu kunnen (we) in ieder geval met een gerust hart dit weekend verliezen van twente hahaha
tussenstand excelsior-ado 1-4 |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
weet echt totaal niet meer wat ik van vanmiddag op voorhand moet gaan vinden .... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
We gaan gewoon facking hard winnen!
In de 53ste minuut! Invaller Bruno Martins Indi! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb voorspeld dat de Vrij de 0-1 maakt in de 17e minuut. Daarna wordt t 5-1 |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Het wordt helemaal niks. Leerdam krijgt de voorkeur boven Mokotjo. castaignos en Biseswar hun zelfvertrouwen zal heel laag zijn door Been zn selectiebeleid. Ik hoop maar dat de schade beperkt blijft... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 14:10 schreef scarface1979 het volgende:Het wordt helemaal niks. Leerdam krijgt de voorkeur boven Mokotjo. castaignos en Biseswar hun zelfvertrouwen zal heel laag zijn door Been zn selectiebeleid. Ik hoop maar dat de schade beperkt blijft... ja idd 5-1
past mooi bij onze concurrenten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat heb ik dan weer wel op sportpooler. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik ook, laat ik een keer gelijk hebben... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik vind van leerdam gezien zijn leeftijd nog niet zo slecht.. misschien komt het door z`n positieve uitstraling,ik weet het niet maar ik zie soms ook een mooie drive bij dat ventje.. |
|
|
|