|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, ik ben ook zo voorspelbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja stinkend naar braadworst en curry |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Heel voorzichtig spelen aardig, vooral eerste 25 minuten. Maar is het genoeg? Leerdam op het middenveld.. goed. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:18 schreef piet de paler het volgende:passie alleen Bruins niet de rest vecht ...waarom niet afgelopen zaterdag zo voetballen Zit toch niet altijd die bruins af te zeiken man! Die geeft ballen die jij niet eens gezien hebt... Als ie in vorm komt is die net zo goed als affelay! Heb een prima 1e helft gezien! Zo doorgaan! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahahaha, kappen nou |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ben dik tevreden met hoe het de 1e helft is verlopen! Lang geleden, dat we ze zo hebben zien knokken. Heb goeie hoop op 2e! Alleen Perez zou z'n muil moeten houden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:23 schreef Djee het volgende:Ben dik tevreden met hoe het de 1e helft is verlopen! Lang geleden, dat we ze zo hebben zien knokken. Heb goeie hoop op 2e! Alleen Perez zou z'n muil moeten houden! blijt een duitse jood |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: vond ik toch 1 van de zwakkere,samen met Vlaar(wat is die teruggevallen,behalve die actie uit die corner)Cabral elke week in de basis tot eind van het seizoen svp..... Swerts dikke plus...
Is natuurlijk wel zo dat Twente op 70% van z'n kunnen speelt wat niet alleen met Feyenoord te maken heeft |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De beste aanvaller van Twente is onze eigen linksbuiten, die heeft nog weinig goed gedaan. De rest speelt aardig. Hopen dat Simon fit genoeg is voor een helft en dat Cabral mag douchen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:23 schreef Maximus het volgende:[..] Zit toch niet altijd die bruins af te zeiken man! Die geeft ballen die jij niet eens gezien hebt... Als ie in vorm komt is die net zo goed als affelay! Heb een prima 1e helft gezien! Zo doorgaan! hup Luigi! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
De Vrij bevalt me prima in het centrum |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:23 schreef Maximus het volgende:[..] Zit toch niet altijd die bruins af te zeiken man! Die geeft ballen die jij niet eens gezien hebt... Als ie in vorm komt is die net zo goed als affelay! Heb een prima 1e helft gezien! Zo doorgaan! Joh, geef het op. Zo zitten ze bij ons nou eenmaal in elkaar. Voor de groepsvorming hebben wij het blijkbaar nodig om 1 persoon af te fakkelen en af te maken. Beetje zoals een troep hyena's met een prooi. Fraai is anders, maar het lijkt onuitroeibaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:25 schreef Alexmem het volgende:De beste aanvaller van Twente is onze eigen linksbuiten, die heeft nog weinig goed gedaan. De rest speelt aardig. Hopen dat Simon fit genoeg is voor een helft en dat Cabral mag douchen. eens, of Biseswar, ook kak. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, dat klopt wel, alles erop en eraan. Maar dan dat karakter, he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
(((((((((((((((((((((((((((LEERDAM DAG VANDAAG)))))))))))))))))))))))))))))) He`s here he`s there,he`s fucking everywhere Kelvin Leerdam Kelvin Leerdam!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:18 schreef piet de paler het volgende:passie alleen Bruins niet de rest vecht ...waarom niet afgelopen zaterdag zo voetballen koekwaus~! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
het word wel een probleem als ruiz erin komt:P |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij was voor de wedstrijd wel positief en aardig over Feyenoord. Alleen de opmerking dat elke spits bij Feyenoord een welkome versterking was, vond ik niet zo'n leuke. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: (((((((((((((((((((((((((((LEERDAM DAG VANDAAG)))))))))))))))))))))))))))))) He`s here he`s there,he`s fucking everywhere Kelvin Leerdam Kelvin Leerdam!!!!! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt, alleen houdt die nog wel eens een bal vast, zonder direct in te leveren. Daardoor kan Swerts een beetje aansluiten. Cabral verliest aanvallend en verdedigend gewoon 9 van de 10x de bal.
@Leon: Vlaar bouwt matig op omdat ie als linker centrale verdediger speelt. Daarom zijn al zijn inspeelballen over de grond met links. En dat is duidelijk niet z'n sterkste been [understatement]. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] (((((((((((((((((((((((((((LEERDAM DAG VANDAAG)))))))))))))))))))))))))))))) He`s here he`s there,he`s fucking everywhere Kelvin Leerdam Kelvin Leerdam!!!!! Aardig |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] (((((((((((((((((((((((((((LEERDAM DAG VANDAAG)))))))))))))))))))))))))))))) He`s here he`s there,he`s fucking everywhere Kelvin Leerdam Kelvin Leerdam!!!!! Doet t prima die "kindsoldaat":)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 4 ballen uit het strafschopgebied gehaald ,in 1 x raken op het middenveld en mee in de aanval..1 van de beste MMM hahahahha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan komt straks de rode kaart.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat dan weer wel hahaha |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ja, die verwacht ik op eoa manier ook. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ga dr weer voor zitten! groeten aan de buren!!!:)) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tweede helft lekker zo doorgaan, misschien met Simon en De Beuk als verse invalkrachten en dan vlak voor tijd 0-1 door BRUINS! Echt, ik lach me de vouwen uit de broek als dat gebeurt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:32 schreef JanM het volgende:Tweede helft lekker zo doorgaan, misschien met Simon en De Beuk als verse invalkrachten en dan vlak voor tijd 0-1 door BRUINS! Echt, ik lach me de vouwen uit de broek als dat gebeurt! Blijven dromen, knulletje... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahahaha die leonarda heeft zeker geld gehad van ajaks zo een opzichtige bloeper jajaja zie je wist wel dat het neusje was..... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: We hebben volgens mij niet samen geknikkerd dus knulletje getuigt van bijzonder weinig respect, VRIEND! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leerdam is de stofzuiger vandaag. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
wat ik zei Swerts een dikke plus vandaag |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat een aankoop die Swerts! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooalllllllllll
wat een mazzel. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
godver mn salontafel naar de maas! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ze laten n toch gewoon zien dat ze het wel KUNNEN. Echt, het is puur een kwestie van vertrouwen. En als het dan vandaag ook eens een keertje mee zit, kunnen we gewoon met punten terug naar R'dam en alle critici de mond snoeren! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Stap nu in de auto om die scheids te vragen of hij wil affluiten. Of heeft iemand zijn telefoonnummer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
al was de voorzet wel goed geweest kon luc m zo binnen lopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaaa Swerts, wereldgoal |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:40 schreef Els het volgende:Stap nu in de auto om die scheids te vragen of hij wil affluiten. Of heeft iemand zijn telefoonnummer? dacht dat jij al lang onderweg was joh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
teeeeeeeeeeering.. die had er in gemoeten. |
|
|
|