BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Recht uit het hart

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Ingezonden; Recht uit het hart
Supporters nieuws
Beste Selectie van Feyenoord,

Ook ik was gisteren zoals zo vaak te vinden in De Kuip. Na een draak van een wedstrijd en daarbij de beleving meegerekend kan ik niet anders concluderen dat het jullie niks doet (uitzonderingen daargelaten). Ik zie jullie op het veld staan en het doet jullie he-le-maal niks als mensen zingen schaam je dood of werken voor je geld. Doet het jullie iets als een heel stadion zingt dat jullie het shirt van Feyenoord niet waard zijn?

Zou het jullie iets doen als je de vele duizenden supporters die vanuit heel Nederland (Zeeland, Limburg, Groningen etc.) naar Rotterdam komen elke wedstrijd met tranen in hun ogen te zien? Zou het jullie iets doen dat ik elke wedstrijd pas midden in de nacht thuis kom? Dat ik heel de week schor ben omdat ik heel de wedstrijd sta te zingen en schreeuwen? Zou het jullie iets doen dat ik gisteren kruipend naar boven moet om bij mijn bed te komen? Zou het jullie iets doen dat ik letterlijk ziek ben omdat ik heel de avond in de kou heb gestaan? Nee hé? Het doet jullie niks, er zit geen beleving achter jullie spel.

En dat is waarom ik het moderne voetbal zo haat, omdat het jullie niks doet. De meeste van jullie gaan lekker snel naar huis, een douche pakken en dan lekker ballen met een chimeid. Want zo werkt het anno 2011 toch? Daarna nog even pingen met jullie rappende vriendjes uit Neerlands grootste poel des verderfs. Ach ja, je speelt gewoon elke week een wedstrijd die nergens over gaat, het begint bijna gewoon te worden. Maar wat zou het? Jullie krijgen je geld wel, ken je weer lekker heel de dag op de Playstation nieuwe spellen spelen i.p.v. je voor te bereiden op een belangrijke wedstrijd. Laat die supporters maar lekker lullen hoor ik jullie denken, nou ik heb nieuws voor jullie, wij zijn de club. Niet Eric Gudde, Onno Jacobs of wie dan ook, Feyenoord is van ons! We willen bloed, zweet en tranen zien op het veld, als jullie dat niet kunnen opbrengen mogen jullie van mij inderdaad oprotten, dan zijn jullie het shirt niet waard!

Youri
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 23 januari 2011 - 18:11   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
MMM
 MMM - zondag 23 januari 2011 - 18:21   quote  deeplink  
+1
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 18:22   quote  deeplink  
I second that.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 18:28   quote  deeplink  
WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!! WIJ WILLEN MEER INSPRAAK OF EEN HARD BELEID!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
nee, ik wil vooral strijd passie beleving en een transparant goed beleid.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 januari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Vind dit goede aanvullingen op!!
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
duidelijk verhaal en spijkert op z'n kop!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
goed verhaal, draaid de schroef er precies in!!
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:04 schreef obiku010 het volgende:
goed verhaal, draaid de schroef er precies in!!
het is een schroevendraaiert
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zondag 23 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
werklust dat ze de tegenstander willen opvreten dat is wat we willen zien!!
Rovert
 Rovert - zondag 23 januari 2011 - 22:12   quote  deeplink  
ik vind het eigenlijk een hele lange open deur.

Wat is gisteren meer zag was dat we een paar kansen missen en er dan zelf één om de oren krijgen. Ik vond eerder dat ze kwalitatief tekort kwamen dan dat ze nou te beroerd waren om achter een bal aan te sjokken.
Germen
 Germen - zondag 23 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Het geen wat ik mis zijn punten!!! en hoe ze dat gaan doen is voor mij nu niet belangrijk!!!
Rovert
 Rovert - zondag 23 januari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:15 schreef Germen het volgende:
Het geen wat ik mis zijn punten!!! en hoe ze dat gaan doen is voor mij nu niet belangrijk!!!
Ik zelf hoopte gisteren dat een van de spelers een bal onder zijn shirt had verstopt en dat die dan snel in de goal van de boeren had getrapt op het moment dat niemand oplette.
gfvp1
 gfvp1 - zondag 23 januari 2011 - 22:18   quote  deeplink  
+2
Royaal
 Royaal - zondag 23 januari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:03 schreef Wolfmen het volgende:
duidelijk verhaal en spijkert op z'n kop!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 januari 2011 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:12 schreef Rovert het volgende:
ik vind het eigenlijk een hele lange open deur.

Wat is gisteren meer zag was dat we een paar kansen missen en er dan zelf één om de oren krijgen. Ik vond eerder dat ze kwalitatief tekort kwamen dan dat ze nou te beroerd waren om achter een bal aan te sjokken.
Zo zie ik het ook.
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 18:08 schreef craven het volgende:
Ingezonden; Recht uit het hart
Supporters nieuws
Beste Selectie van Feyenoord,

Ook ik was gisteren zoals zo vaak te vinden in De Kuip. Na een draak van een wedstrijd en daarbij de beleving meegerekend kan ik niet anders concluderen dat het jullie niks doet (uitzonderingen daargelaten). Ik zie jullie op het veld staan en het doet jullie he-le-maal niks als mensen zingen schaam je dood of werken voor je geld. Doet het jullie iets als een heel stadion zingt dat jullie het shirt van Feyenoord niet waard zijn?

Zou het jullie iets doen als je de vele duizenden supporters die vanuit heel Nederland (Zeeland, Limburg, Groningen etc.) naar Rotterdam komen elke wedstrijd met tranen in hun ogen te zien? Zou het jullie iets doen dat ik elke wedstrijd pas midden in de nacht thuis kom? Dat ik heel de week schor ben omdat ik heel de wedstrijd sta te zingen en schreeuwen? Zou het jullie iets doen dat ik gisteren kruipend naar boven moet om bij mijn bed te komen? Zou het jullie iets doen dat ik letterlijk ziek ben omdat ik heel de avond in de kou heb gestaan? Nee hé? Het doet jullie niks, er zit geen beleving achter jullie spel.

En dat is waarom ik het moderne voetbal zo haat, omdat het jullie niks doet. De meeste van jullie gaan lekker snel naar huis, een douche pakken en dan lekker ballen met een chimeid. Want zo werkt het anno 2011 toch? Daarna nog even pingen met jullie rappende vriendjes uit Neerlands grootste poel des verderfs. Ach ja, je speelt gewoon elke week een wedstrijd die nergens over gaat, het begint bijna gewoon te worden. Maar wat zou het? Jullie krijgen je geld wel, ken je weer lekker heel de dag op de Playstation nieuwe spellen spelen i.p.v. je voor te bereiden op een belangrijke wedstrijd. Laat die supporters maar lekker lullen hoor ik jullie denken, nou ik heb nieuws voor jullie, wij zijn de club. Niet Eric Gudde, Onno Jacobs of wie dan ook, Feyenoord is van ons! We willen bloed, zweet en tranen zien op het veld, als jullie dat niet kunnen opbrengen mogen jullie van mij inderdaad oprotten, dan zijn jullie het shirt niet waard!

Youri
AMEN!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:17 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik zelf hoopte gisteren dat een van de spelers een bal onder zijn shirt had verstopt en dat die dan snel in de goal van de boeren had getrapt op het moment dat niemand oplette.
Mooie column maar idd wat Rovert zegt..
Ik heb de wedstrijd helaas op tv moeten kijken en dan is de beleving wat minder
maar ook ik heb een beter Feyenoord dan een de Graafschap gezien...
De juiste verhoudingen zijn alleen niet in doelpunten uitgedrukt..
de flh
 de flh - maandag 24 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 18:08 schreef craven het volgende:
Neerlands grootste poel des verderfs.
Wat is dit voor een kut-Provinciaal?

Misschien wordt het weer tijd om er een club van te maken voor de regio Rotterdam met Rotterdamse (regio) supporters.. deze jonge spelers zijn ook bijna allemaal uit de regio.. zetten zich altijd in.. maar weten niet goed met tegenslagen om te gaan.. zijn ze ook niet gewend.. want het zijn de beste jeugd van Nederland
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 11:32 schreef de flh het volgende:

[..]

Wat is dit voor een kut-Provinciaal?

Misschien wordt het weer tijd om er een club van te maken voor de regio Rotterdam met Rotterdamse (regio) supporters.. deze jonge spelers zijn ook bijna allemaal uit de regio.. zetten zich altijd in.. maar weten niet goed met tegenslagen om te gaan.. zijn ze ook niet gewend.. want het zijn de beste jeugd van Nederland
Hohoho ik laat t stukje alleen lezen...
de flh
 de flh - maandag 24 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 11:44 schreef craven het volgende:

[..]

Hohoho ik laat t stukje alleen lezen...
Had het over die Youri, niet over jou Craven :)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 11:32 schreef de flh het volgende:

[..]

Wat is dit voor een kut-Provinciaal?

Misschien wordt het weer tijd om er een club van te maken voor de regio Rotterdam met Rotterdamse (regio) supporters.. deze jonge spelers zijn ook bijna allemaal uit de regio.. zetten zich altijd in.. maar weten niet goed met tegenslagen om te gaan.. zijn ze ook niet gewend.. want het zijn de beste jeugd van Nederland
En jij vind het vervelend dat hij Amsterdam zo noemt omdat?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Recht uit het hart









0.0050780