|
|
biba1970
|
|
|
is suarez volgende week speel gerechtigd? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja tegen de graafschap weer. Tegen nac is laatste wedstrijd schorsing. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nog twee wedstrijden dus?, ik dacht door de beker dat hij al weer uit bij Nac mee mag doen, ik weet het alleen niet hoor... |
|
|
|
|
Nick Thielen
|
|
|
Zondag tegen Nac is Suarez er weer bij |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: De bekerwedstrijd telt ook mee gelukkig volgende week doet ie gelukkig weer mee. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
De clubleiding van Ajax had Suarez zelf al voor twee wedstrijden geschorst, waardoor hij de wedstrijden tegen VVV-Venlo en NEC mist. Daar komen nu nog eens de duels met Vitesse, Feyenoord, AZ (KNVB-beker), FC Utrecht en NAC bij. De Uruguayaan is op 4 februari tegen De Graafschap weer beschikbaar voor trainer Martin Jol. Oud stukje maar wel de waarheid,, Tegen de graafschap dus.. |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 19:48 schreef freakie het volgende:De clubleiding van Ajax had Suarez zelf al voor twee wedstrijden geschorst, waardoor hij de wedstrijden tegen VVV-Venlo en NEC mist. Daar komen nu nog eens de duels met Vitesse, Feyenoord, AZ (KNVB-beker), FC Utrecht en NAC bij. De Uruguayaan is op 4 februari tegen De Graafschap weer beschikbaar voor trainer Martin Jol. Oud stukje maar wel de waarheid,, Tegen de graafschap dus.. Als je het zo zegt is die er volgende week zondag weer bij bij NAC uit voor de COMP. want er zit donderdag een beker wedstrijd tussen tegen NAC. :) |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 19:48 schreef freakie het volgende:De clubleiding van Ajax had Suarez zelf al voor twee wedstrijden geschorst, waardoor hij de wedstrijden tegen VVV-Venlo en NEC mist. Daar komen nu nog eens de duels met Vitesse, Feyenoord, AZ (KNVB-beker), FC Utrecht en NAC bij. De Uruguayaan is op 4 februari tegen De Graafschap weer beschikbaar voor trainer Martin Jol. Oud stukje maar wel de waarheid,, Tegen de graafschap dus.. de komende bekerwedstrijd tegen NAC telt ook weer mee, en dus zal hij komend weekend uit tegen NAC weer meespelen.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
dat dacht ik dus ook remco slaap deze week dan een stukje rustiger |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
als die er dan nog is remco.. maar wat klote dat je in 4 dagen tijd 2 x tegen NAC moet.. win je NAC thuis zou NAC alles op alles zetten in eigenhuis om het goed te maken.. wint NAC in de beker denken ze ze thuis ook wel te verslaan en word het weer makkelijker voor Ajax daar.. en als ik mag kiezen tussen de Beker en de Titel dan is de keuze makkelijk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: nou ik niet.. vrees dat hij weggaat.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ben bang dat Suarez helemaal niet meer zal meedoen in het shirt van onze club. Met een beetje beste wil van Liverpool zit Suarez dinsdag in Engeland en draagt hij een heel ander shirt :-( Tis te hopen van niet natuurlijk, maar ik ben er niet gerust op met onze geld beluste directeuren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 21:21 schreef nummer10 het volgende:als die er dan nog is remco.. maar wat klote dat je in 4 dagen tijd 2 x tegen NAC moet.. win je NAC thuis zou NAC alles op alles zetten in eigenhuis om het goed te maken.. wint NAC in de beker denken ze ze thuis ook wel te verslaan en word het weer makkelijker voor Ajax daar.. en als ik mag kiezen tussen de Beker en de Titel dan is de keuze makkelijk Met alle respect, maar als je kampioen wil worden, moet je gewoon twee keer van NAC in deze vorm winne. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad gewoon alles winnen ,en als eerste zorgen dat je een echte spits hebt want met deze voorhoed van afgelopen zondag wordt je geen kampioen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:27 schreef nora het volgende:Inderdaad gewoon alles winnen ,en als eerste zorgen dat je een echte spits hebt want met deze voorhoed van afgelopen zondag wordt je geen kampioen. eens het is duidelijk dat je een spits mist,en suarez natuurlijk...haha |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hope dat ie net weg gaat hebbbe hem echt nodig |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: eens mocht ajax hem toch laten gaan wie of wat haal je terug die de zelfde kwaliteiten heeft...vind hem maar is. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Update 14:27 uur - Suárez 'wisselt van gedachten' met Ajax Volgens De Telegraaf hebben Ajax en Luis Suárez van gedachten gewisseld, nu een eerste ontmoeting tussen Liverpool en de Amsterdammers op niets is uitgedraaid. Suárez beraadt zich met zaakwaarnemer Pere Guardiola over de ontstane situatie bij zijn club. De ongekend hoge eisen van Ajax betekenen een tegenvaller voor Suárez die zich financieel enorm kon verbeteren in Engeland en het idee had dat Ajax, met een bedrag tussen de vijftien en twintig miljoen euro, ook flink winst op hem zou maken. Tsja... wie de historie kent tussen Groningen en Ajax en Suarez kan nu al inschatten wat er gaat gebeuren.
Oftewel.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: arbitragezaak ik denk als hij dat gaat doen dat hij bij ajax een persona non grata word. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: dat d8 ik ook al toen ik dat las, laten we hopen dat het niet zo ver hoeft te komen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
als dat zo is... Suarez verdient het... |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Suarez moet niet gewoon lekker doorgaan met goed voetballen, dan komt het geld vanzelf |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: maybe a little coke...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
And a small piece of spacecake maybe? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax was destijds, sportief een grotere uitdaging, en dat is Liverpool nu niet, die spelen namelijk in het rechterrijtje, zonder enig uitzicht op Europees oetbal,, en dat is in dat soort zaken wel heel belangrijk. Ik denk ook niet dat Suarez het zover zal laten komen dit keer. Bij ajax moeten blijven is nu niet bepaald een beschadiging van je carriere. |
|
|
|