|
|
piet de paler
|
|
|
ik lees dat er diverse groepen en de politie gesproken hebben met elkaar.Ook de supp vereniging was erbij maar wat is daar gezegd.of houden we dit geheim. Het enige wat je hoort zijn de maatregelen van P.Blokland. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
We hebben het gehad over de catering in het Stadion |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: die erwtensoep moet gewoon heter... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: precies, maar er zijn er ook die vinden dat er minder worst in moet. Die zijn van de vega-kant. Enfin, een hele discussie volgde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 22:07 schreef Rovert het volgende:[..] precies, maar er zijn er ook die vinden dat er minder worst in moet. Die zijn van de vega-kant. Enfin, een hele discussie volgde die vega kern moet gewoon oprotten,gingen laatst met de krokketen gooien...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik stond er tussen, zal helemaal onder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ut zijn dan ook scharrel-krokettuh. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: mar jij haat dan ook walvissen |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
ik lever de vis wel hotjumper |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: walvissen zijn geweldige dieren. er word lippestift van gemaakt ook. en als je de geschiedenis erop na slaat, dan kan je te weten komen dat vrouwen hun lippen accentueren met lipstick om hun lipjes doorbloed te laten lijken. dit in relatie tot de lipjes aan de onderkant. dit is typisch was typisch voor de vrouwen vroegert.zo waren ze immers aantrekkelijker voor de maskulate en testoronische man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 21:06 schreef piet de paler het volgende:ik lees dat er diverse groepen en de politie gesproken hebben met elkaar.Ook de supp vereniging was erbij maar wat is daar gezegd.of houden we dit geheim. Het enige wat je hoort zijn de maatregelen van P.Blokland. Pim blokland komt deze week met een persverklaring naar buiten.
Inhoudelijk komt er nu dus niets naar buiten omdat we hebben afgesproken als één blok naar buiten te treden.
Maar dat er een aantal (opvallende ) zaken deze week gaan gebeuren, kan ik je alvast wel vertellen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Uit veel onderzoeken blijkt dat de mond een grote rol speelt bij de seksuele aantrekkingskracht. Volle, rode lippen doen de mens onbewust denken aan seksuele opwinding; ze schijnen (ook onbewust) een associatie op te roepen met de schaamlippen. Dat komt doordat de mond bij seksuele opwinding voller en roder wordt, en daarmee meer opzichtig. Om die reden zouden vrouwen al duizenden jaren hun lippen rood maken. Weinigen zullen bewust lippenstift opdoen om opwinding te suggereren. Feit is dat volle lippen als aanlokkelijk worden gezien, getuige de huidige rage de lippen op te vullen tot soms groteske proporties.
http://forum.fok.nl/topic/1579293
hier een ander forum waar we het over lippestiftjes kunnen hebben. (ik begin de dag wel goed he? hahahaha) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:38 schreef KKL het volgende:[..] Pim blokland komt deze week met een persverklaring naar buiten. Inhoudelijk komt er nu dus niets naar buiten omdat we hebben afgesproken als één blok naar buiten te treden. Maar dat er een aantal (opvallende ) zaken deze week gaan gebeuren, kan ik je alvast wel vertellen. Ja maak ons maar nieuwsgierig, haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:38 schreef KKL het volgende:[..] Pim blokland komt deze week met een persverklaring naar buiten. Inhoudelijk komt er nu dus niets naar buiten omdat we hebben afgesproken als één blok naar buiten te treden. Maar dat er een aantal (opvallende ) zaken deze week gaan gebeuren, kan ik je alvast wel vertellen. gezellig. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dus het word weer om de 5 minuten kijken op het nieuws. pfff. ben nieuwsgierig ook |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:38 schreef KKL het volgende:[..] Pim blokland komt deze week met een persverklaring naar buiten. Inhoudelijk komt er nu dus niets naar buiten omdat we hebben afgesproken als één blok naar buiten te treden. Maar dat er een aantal (opvallende ) zaken deze week gaan gebeuren, kan ik je alvast wel vertellen. Wanneer deze week??????????????????????????????????????????????????? Ik ben ook nieuwschierig. |
|
|
|