BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker weet niets van tegenbod voor Castaignos

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  'Wtf is dit?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Update: Beenhakker weet niets van tegenbod voor Castaignos
Zondag, 23 januari 2011 om 21:40Internazionale heeft dit weekend haar langverwachte bod uitgebracht op Luc Castaignos. De Italianen hebben naar verluidt drie miljoen euro over voor de aanvaller; een bedrag dat algemeen directeur Eric Gudde in gesprek met NUSport niet wilde bevestigen of ontkennen. Wij gaan nu een tegenvoorstel doen, zei de sportbestuurder.

Castaignos wist zaterdagavond niet te scoren tegen De Graafschap (0-1 nederlaag), maar bij Inter is men inmiddels overtuigd van de kwaliteiten van de achttienjarige aanvaller. In Italiaanse media is het gerucht verschenen dat de wereldkampioen Castaignos zelfs per direct wil hebben. Dat zou opmerkelijk zijn, omdat alle partijen het er eerder over eens werden dat het voor de ontwikkeling van de spits beter is als hij tot medio 2012 (op huurbasis) in de Kuip blijft.

"Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Luc nu al naar Inter vertrekt. Dat lijkt me stug, want volgens mij wil hij dat zelf niet eens", zei Gudde, die overigens niet uitsloot dat Feyenoord deze transferperiode nog een versterking haalt: We blijven superalert op de transfermarkt, want er kan altijd wat met onze eigen spelers gebeuren."

Update 21:40 uur - Beenhakker weet niets van tegenbod voor Castaignos
Algemeen directeur Eric Gudde liet eerder deze zondag weten dat Feyenoord een eerste bod had ontvangen van Internazionale op Luc Castaignos en dat de Rotterdammers zouden reageren met een tegenvoorstel. Technisch directeur Leo Beenhakker, de man die daarover gaat, weet echter van niets. Wel bevestigt hij dat Inter dit weekend een bod heeft uitgebracht.

"Inter heeft de uitkomst van onze eerdere gesprekken over en met Luc op papier gezet'', legde Beenhakker zondagavond uit aan het ANP. "Ze willen hem echt hebben. Het is daarbij wel de bedoeling dat Luc nog anderhalf jaar bij Feyenoord blijft spelen. Of we een tegenbod gaan doen, weet ik nu nog niet. We doen het rustig aan in deze zaak.''

Nieuwe seizoen, nieuwe kansen! Wed en ontvang €50 bonus
Rovert
 Rovert - zondag 23 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Beenhakker? wat heeft die er nou weer mee te maken???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:03 schreef Rovert het volgende:
Beenhakker? wat heeft die er nou weer mee te maken???
hij word gepasseerd als TD denk ik en gaat omzich heen slaan?
Rovert
 Rovert - zondag 23 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hij word gepasseerd als TD denk ik en gaat omzich heen slaan?
laat Beenhakker nou gewoon naar huis gaan (zonder centen), hij gooit de handdoek in de ring maar blijft nog een half jaar zitten, das gek
erik
 erik - zondag 23 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
??????????????/
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 23 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
dit is toch godverremedomme ongelooflijk, laat ze nou ÉÉN keertje duidelijk zijn naar hun SUPPORTERS, want we worden tegenwoordig behandeld als stront, als honden, als neuzen. Daar passen we toch voor?
Rovert
 Rovert - zondag 23 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:06 schreef Stefan-FR-08 het volgende:
dit is toch godverremedomme ongelooflijk, laat ze nou ÉÉN keertje duidelijk zijn naar hun SUPPORTERS, want we worden tegenwoordig behandeld als stront, als honden, als neuzen. Daar passen we toch voor?
je praat poep
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

laat Beenhakker nou gewoon naar huis gaan (zonder centen), hij gooit de handdoek in de ring maar blijft nog een half jaar zitten, das gek
lijkt er wel idd,maar of hij naar huis gaat zonder centen?wat denk jij...
Rovert
 Rovert - zondag 23 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lijkt er wel idd,maar of hij naar huis gaat zonder centen?wat denk jij...
ik snap dat niet, echt niet, als ik ontslag neem bij mijn baas zegt hij toedelodokie
Ik vind dat leo een mooie praatjesmaker is, maar dit kan niet. Hoe kan hij nu nog functioneren????

En nee, dat geld hoort bij ons niet bij hem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik snap dat niet, echt niet, als ik ontslag neem bij mijn baas zegt hij toedelodokie
Ik vind dat leo een mooie praatjesmaker is, maar dit kan niet. Hoe kan hij nu nog functioneren????

En nee, dat geld hoort bij ons niet bij hem
je heb gelijk.
Quiroz
 Quiroz - zondag 23 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik snap dat niet, echt niet, als ik ontslag neem bij mijn baas zegt hij toedelodokie
Ik vind dat leo een mooie praatjesmaker is, maar dit kan niet. Hoe kan hij nu nog functioneren????

En nee, dat geld hoort bij ons niet bij hem
Hij neemt geen ontslag, dat is t m..
Rovert
 Rovert - zondag 23 januari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:13 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Hij neemt geen ontslag, dat is t m..
Hij besluit zelf dat hij zijn contract niet wil beeindigen, dat houdt voor mij in dat hij het wel best vindt verder. Als het een kerel was dan nam hij wel ontslag ipv een circus opte bouwen na een betrekkelijke rust-periode en vlak voor ajax uit
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 23 januari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
just-me
 just-me - zondag 23 januari 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hij word gepasseerd als TD denk ik en gaat omzich heen slaan?
Ja lijkt mij ook!
Maximus
 Maximus - zondag 23 januari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Of hij wacht tot gudde eruit geflikkert wordt?
Rovert
 Rovert - zondag 23 januari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Toch fijn dat Leo niet even een weekje kon wachten met de onrust aanwakkeren
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
wie is beenhakker?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 januari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 23:13 schreef craven het volgende:
wie is beenhakker?
Da's die werknemer die de laatste maanden nog veel sigaartjes op kan roken van het lekkere salaris dat ie nog vangt.
craven
 craven - zondag 23 januari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
oja..nou herinner ik hem weer
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik snap dat niet, echt niet, als ik ontslag neem bij mijn baas zegt hij toedelodokie
Ik vind dat leo een mooie praatjesmaker is, maar dit kan niet. Hoe kan hij nu nog functioneren????

En nee, dat geld hoort bij ons niet bij hem
Contract van Beenhakker loopt aan het einde van het seizoen af, directie liep te dralen met de mededeling dat dat contract niet verlengd zou worden, Beenhakker heeft de knoop doorgehakt en gezegd dat hij het contract aan het einde van het seizoen niet zou verlengen. De baas zegt dus wel toedeledokie, maar kan dat pas 30 juni (om en nabij) zeggen. Of hij nog kan functioneren, hangt van de volwassenheid van alle betrokkenen af, maar ze zien er geen van allen uit alsof ze net van de brommer komen, dus het zou moeten kunnen.
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 22:55 schreef El Aanmeldi het volgende:
beenhakker toegang tot de kuip verbieden
Ja, dit is weer de meest zinvolle bijdrage van de dag. Wel eens van advocaten gehoord, en recht op arbeid, en dreigend arbeidsconflict?
Wtje
 Wtje - zondag 23 januari 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 23:48 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, dit is weer de meest zinvolle bijdrage van de dag. Wel eens van advocaten gehoord, en recht op arbeid, en dreigend arbeidsconflict?
Misschien kunnen ze hem beter doorbetaald thuis laten zitten, is nu toch geen waarde meer. En veroorzaakt alleen maar onrust.
Els
 Els - zondag 23 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 23:50 schreef Wtje het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze hem beter doorbetaald thuis laten zitten, is nu toch geen waarde meer. En veroorzaakt alleen maar onrust.
Kan, of je kan hem een duidelijke taakomschrijving meegeven voor de laatste paar maanden. De ergste storm lijkt op dit moment niet de positie van Beenhakker, maar je kunt het wel per week evalueren, wat kost het me, en wat brengt het me op.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 23 januari 2011 - 23:54   quote  deeplink  
R van C moet nu op gaan treden.
Beenhakker stoppen met die flauwekul. Gudde en Jacobs en Koevermans pak je koffers voordat jullie onze club kapot maken.

Blokland leen Feyenoord de overige miljoenen en haal Munsterman binnen.
Dan vang je 2 vliegen in een klap. Kan de club gezond maken. Weet hoe je een nieuw stadion kan opbouwen. En qua transfer beleid een slimme man. Laat niet iedereen voor een appel en een ei weggaan. Gudde heeft nog niet eens verstand van de Fjes
Wtje
 Wtje - zondag 23 januari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 23:53 schreef Els het volgende:

[..]

Kan, of je kan hem een duidelijke taakomschrijving meegeven voor de laatste paar maanden. De ergste storm lijkt op dit moment niet de positie van Beenhakker, maar je kunt het wel per week evalueren, wat kost het me, en wat brengt het me op.
Inderdaad
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Munsterman is een engnek.
Els
 Els - maandag 24 januari 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 23:58 schreef hotjumper het volgende:
Munsterman is een engnek.
Dat kan ik niet zo goed zien, z'n haar hangt er voor ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker weet niets van tegenbod voor Castaignos









0.0124278