|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: precies craven ,,,,precies jongen!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: daarom verbaasde mij dat been dat zaterdag niet deed, hij zag toch wel dat de dreiging niet van de zijkanten kwam, een spits voor een spits wisselen, why? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en dus komen we bij mijn geliefde 3-5-2 uit! vrij vlaar de cler en de rest mogen jullie zelf in vullen! beter met ballen verliezen dan zonder ballen.... ook verliezen |
|
|
|
|
erik
|
|
|
hij maakt wel zn doelpuntjes ongeacht zijn mentaliteit!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:49 schreef craven het volgende:[..] daarom verbaasde mij dat been dat zaterdag niet deed, hij zag toch wel dat de dreiging niet van de zijkanten kwam, een spits voor een spits wisselen, why? Dat gevoel had ik vorigjaar al telkens om Luc op de bank te houden.. Nee ik hou hem op de bank anders vermoord ik Luc? En nu dan?Het spijt mij om te zeggen maar ik vind die 4de plaats van vorig jaar niet eens zo knap.Had meer in gezeten als je Luc soms wat vaker naast Roy had gezet.. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Eindelijk goed nieuws.......ze moeten 'spijkers met koppen slaan'nu, echt type spits voor Feyenoord (ala Houtman)...met de voorzet(jes) van Cabral en Simon moet dat lukken....dan nog een echte mid-mid er achter, en en tij zal keren,zeker met Willem en Mario als koppel daarboven........ach, blijven dromen vrees ik |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
Lekker daar houden, is voor de verkeerde club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:49 schreef craven het volgende:[..] daarom verbaasde mij dat been dat zaterdag niet deed, hij zag toch wel dat de dreiging niet van de zijkanten kwam, een spits voor een spits wisselen, why? Laffe coach.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
als je het geld hebt, vlemincx halen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mulder swerts vlaar de vrij indi cler simon karim cabral de beuk luc |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
blijkt dus om huurperiode te gaan. dat zie ik eigenlijk nog wel gebeuren. hij komt bij Heerenveen niet aan spelen toe, maar ik denk niet dat ze al definitief van hem af willen. Dost zou wel de nodige stootkracht in de aanval kunnen brengen. ik zie het eigenlijk wel zitten. |
|
|
|
|
FRulez
|
|
|
Natuurlijk gaat het om een huurperiode. Feyenoord mag geeneens spelers met een transfersom halen van de KNVB. Echt een stelletje imbecielen hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:16 schreef FRulez het volgende:Natuurlijk gaat het om een huurperiode. Feyenoord mag geeneens spelers met een transfersom halen van de KNVB. Echt een stelletje imbecielen hier. Huren met optie tot....
Pannekoek. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:49 schreef craven het volgende:[..] daarom verbaasde mij dat been dat zaterdag niet deed, hij zag toch wel dat de dreiging niet van de zijkanten kwam, een spits voor een spits wisselen, why? Heeft niks met lafheid te maken MMM. Beetje nichterig om dat zo te zeggen.
Burger King heeft gewoon niet de conditie niet om een hele wedstrijd te voetballen... dat ie de tweede helft haalde viel al mee... !! |
|
|
|
|
FRulez
|
|
|
quote: Dat meen je niet, hahahaha. Wat een opmerking zeg.
1. 3 op de 4 spelers die worden verhuurd hebben de mogelijkheid door de verhuurde club verkocht te worden na een bepaalde periode 2. Lijkt me logisch dat Feyenoord deze optie wilt zien worden bevestigd, want aan een half jaar Dost heb je geen moer.
Nee, je bent lekker attent haha. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Update 15.01 'Alleen huur van Dost is een optie voor Feyenoord' In navolging van Ajax heeft ook Feyenoord interesse in SC Heerenveen-spits Bas Dost, maar de Rotterdammers zijn niet in staat om de aanvaller helemaal over te nemen van de Friezen. Volgens De Telegraaf kan Feyenoord Dost slechts op huurbasis naar De Kuip halen, aangezien de Rotterdamse club in Categorie I van de licentiecommissie van de KNVB zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:24 schreef FRulez het volgende:[..] Dat meen je niet, hahahaha. Wat een opmerking zeg. 1. 3 op de 4 spelers die worden verhuurd hebben de mogelijkheid door de verhuurde club verkocht te worden na een bepaalde periode 2. Lijkt me logisch dat Feyenoord deze optie wilt zien worden bevestigd, want aan een half jaar Dost heb je geen moer. Nee, je bent lekker attent haha. ooooh wat doe je dapper <3 <3 <3 -xxx- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:21 schreef de flh het volgende:[..] Heeft niks met lafheid te maken MMM. Beetje nichterig om dat zo te zeggen. Burger King heeft gewoon niet de conditie niet om een hele wedstrijd te voetballen... dat ie de tweede helft haalde viel al mee... !! Ja en wie heeft Van Beukering gehaald? Juist ja. |
|
|
|
|
FRulez
|
|
|
quote: Heeft niks met dapper te maken, deze mensen hier zijn gewoon realiteitsblind. Denken dat Dost ff komt en er ff 3 miljoen wordt betaald.. <333333333 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:35 schreef FRulez het volgende:[..] Heeft niks met dapper te maken, deze mensen hier zijn gewoon realiteitsblind. Denken dat Dost ff komt en er ff 3 miljoen wordt betaald.. <333333333 Welnee. Volgens mij mijn eerste post in deze thread.
Voor de rest, ach, als ze geen hoop meer hebben, wat blijft er dan over. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:35 schreef FRulez het volgende:[..] Heeft niks met dapper te maken, deze mensen hier zijn gewoon realiteitsblind. Denken dat Dost ff komt en er ff 3 miljoen wordt betaald.. <333333333 er zijn meerdere opties denkbaar. bijvoorbeeld een ruil oid. wie zegt trouwens dat ie 3 miljoen moet kosten. werk jij toevallig bij Heerenveen? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Is ie nou laf of had ie van Beukering nooit moeten halen?
Wat wil je nou? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] er zijn meerdere opties denkbaar. bijvoorbeeld een ruil oid. wie zegt trouwens dat ie 3 miljoen moet kosten. werk jij toevallig bij Heerenveen? Geef gewoon toe dat je die eerste post niet had gelezen. is iedereen van je gezeik af. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Pfffffffffff, NIET halen en zeker niet, als je 'm alleen maar kan huren! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: waar slaat deze reactie nou weer op. doe effe normaal man. waar in de eerste post staat dat ie 3 miljoen moet kosten of dat het om een huurperiode gaat. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] waar slaat deze reactie nou weer op. doe effe normaal man. waar in de eerste post staat dat ie 3 miljoen moet kosten of dat het om een huurperiode gaat. Haha, sorry ik dacht dat je FR Rulez was. had ik me in vergist. On topic, denk dat iedereen wel snapt dat er meerdere mogelijkheden zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 16:07 schreef de flh het volgende:[..] Haha, sorry ik dacht dat je FR Rulez was. had ik me in vergist. On topic, denk dat iedereen wel snapt dat er meerdere mogelijkheden zijn. haha ok. had al een vaag vermoeden dat het voor FRulez bestemd was. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
weg met El-dramadi en welkom Dost!! dan is alleen de vraag wat jem et de beuk moet? Of zou Castaignos direct vertrekken?? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hahahaha zie jij het ook niet meer zitten Leon?:)
Als we deze jongen kunnen krijgen kom ik met anderhalve vinger klaar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Feyenoord zoekt investeerder voor transfer Dost
Feyenoord gaat op zoek naar één of meerdere investeerders om de transfer van wellicht Dost mogelijk te maken. De club maakt er geen geheim van interesse te hebben in de spits van Heerenveen. Ook Immers en Schöne zijn mogelijke slachtoffers. Martin van Geel vertelt Nu Sport over mogelijke investeerders. "Dat kunnen eventueel de Vrienden van Feyenoord zijn. Maar het mogen van ons ook andere externen zijn. De zoektocht zal de nodige tijd in beslag nemen. Je moet eerder aan weken denken dan aan dagen. We gaan dit proces langzaam opstarten." Heerenveen wil graag vijf miljoen euro ontvangen voor haar spits. |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
whahahaha dat is de vern**kte versie van die friezen whahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: klopt. het woord slachtoffer viel me op.... klotn boern |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
zou het de frieze AD zijn hehe |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Dost was geen optie meer volgens Van Geel. 5 miljoen is ook veel te veel. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Mensen, gaan we weer ouwe lijken opgraven??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als er nieuws is wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dat die acteur van TBS ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben bang dat het Wout wegworst het gaat worden Weg - worst is een grapje geeb spelfout
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is reuze populair hier :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vond het eerst alleen een vervelend overkomend mannetje,maar na die finale ook een eng mannetje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2018 - 09:47 schreef piet de paler het volgende:Ik ben bang dat het Wout wegworst het gaat worden Weg - worst is een grapje geen spelfout |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|