BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum heeft het een beetje bij mij verbruikt,maar heeft hier een sterk punt...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Wijnaldum baalt van fans: "Sta ik niet achter"
Georginio Wijnaldum had het na de nederlaag tegen De Graafschap (0-1) even niet meer. De middenvelder, die twee minuten voor tijd een belangrijk kopduel verloor, liet zijn tranen de vrije loop.

Wijnaldum kon vlak voor het einde niet voorkomen dat Leon Broekhof bij de tweede paal de 0-1 naar binnen kon werken. In de eerste helft miste de schaduwspits al de grootste kans op de 1-0. "Ik zoek naar oplossingen, maar er zijn zoveel tegenslagen dat ik het ook niet meer weet", sprak hij hopeloos.

"Aan ons veldspel kon je goed zien dat wij in een moeilijke fase zitten. We doen eigenlijk maar wat", vervolgt Wijnaldum in het Algemeen Dagblad. "De supporters hebben ons altijd gesteund, ook na de 10-0 tegen PSV. Maar vanavond werden ze al negatief toen het 0-0 stond. Ik vind niet dat het zo hoort. Daar sta ik niet achter. Bij de 0-1 begreep ik het wel, maar bij 0-0 hadden wij de steun zo hard nodig. Het zal te maken hebben met de nederlaag bij Ajax."
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
rot op zeg! we hebben ze het hele seizoen al gesteunt maar het houd een keer op!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:04 schreef Milo het volgende:
rot op zeg! we hebben ze het hele seizoen al gesteunt maar het houd een keer op!
klopt maar lees zijn verhaal ff..
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 januari 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Ik vind het vervelend voor die jongen.
Els
 Els - maandag 24 januari 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt maar lees zijn verhaal ff..
Als het aan het begin van het seizoen was gebeurd, had hij een punt gehad. Nu niet meer. Daarnaast, 0-0 tegen de Graafschap thuis is ook niet echt een prestatie om trots op te zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het vervelend voor die jongen.
+1 vooral met de gedachte dat hij straks weer het veld op moet met het idee
van hoe moet ik het nu weer allemaal gaan doen...
teld voor alle spelers trouwens
Els
 Els - maandag 24 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Misschien moet je je door Bruins laten inspireren en niet achterom kijken. Zondag is een nieuwe dag, er kunnen 3 punten gewonnen worden. Ik denk dat Feyenoord zo elke wedstrijd moet oppakken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:08 schreef Els het volgende:

[..]

Als het aan het begin van het seizoen was gebeurd, had hij een punt gehad. Nu niet meer. Daarnaast, 0-0 tegen de Graafschap thuis is ook niet echt een prestatie om trots op te zijn.
ik begrijp jou 100% Els maar toch ook het verhaal van Wijnaldum...
Een beetje forumlid weet hoe ik over zijn bijteken situatie denkt,
maar als hij eerlijk zegt dat hij niet maar net zwemmen kan is
het wat minder dat wij zijn hoofd hebben onder geduwt..
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het vervelend voor die jongen.
ik voor de olifant.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik voor de olifant.
hey clif
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Ik vind t overigens ook heel erg vervelend voor ons.
Els
 Els - maandag 24 januari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik begrijp jou 100% Els maar toch ook het verhaal van Wijnaldum...
Een beetje forumlid weet hoe ik over zijn bijteken situatie denkt,
maar als hij eerlijk zegt dat hij niet maar net zwemmen kan is
het wat minder dat wij zijn hoofd hebben onder geduwt..
Leon, als ik die jongens zie huilen, dan heb ik ook medelijden. Ik vind het afschuwelijk voor ze, ondanks alles. Want uiteindelijk, achter die stoere en harde houding, zit ook maar gewoon een watje..... en dan heb ik het nu dus over mezelf. Als ik Mario was, zou ik deze week ook nauwelijks trainen, maar praten. Feyenoord zakt momenteel niet op voetbalgebied door het ijs, maar volledig op het mentale. En er is niemand aan wie ze zich vast kunnen klampen. Een echte persoonlijkheid is er niet in de Kuip. Misschien is dat wel dé reden waarom Willem moet komen.
Vnny
 Vnny - maandag 24 januari 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Die jongen moet ook begrijpen dat er een hoop teleurstelling en maanden frustratie op dat moment bij de supporters naar boven komt. We roepen en schreeuwen dan allemaal dingen waar we (ik spreek in ieder geval voor mijzelf) niet meer achter staan. De volgende thuiswedstrijd zit er waarschijnlijk gewoon weer 40.000 man die bij het begin van de wedstrijd weer achter de ploeg staan.
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het vervelend voor die jongen.
moet hij stoppen met voetballen en gaan dammen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:17 schreef Els het volgende:

[..]

Leon, als ik die jongens zie huilen, dan heb ik ook medelijden. Ik vind het afschuwelijk voor ze, ondanks alles. Want uiteindelijk, achter die stoere en harde houding, zit ook maar gewoon een watje..... en dan heb ik het nu dus over mezelf. Als ik Mario was, zou ik deze week ook nauwelijks trainen, maar praten. Feyenoord zakt momenteel niet op voetbalgebied door het ijs, maar volledig op het mentale. En er is niemand aan wie ze zich vast kunnen klampen. Een echte persoonlijkheid is er niet in de Kuip. Misschien is dat wel dé reden waarom Willem moet komen.
+1
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+1 vooral met de gedachte dat hij straks weer het veld op moet met het idee
van hoe moet ik het nu weer allemaal gaan doen...
teld voor alle spelers trouwens
moet hij wat anders gaan! denk aan de centen wat die gasten krijgen!
Els
 Els - maandag 24 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:19 schreef Milo het volgende:

[..]

moet hij stoppen met voetballen en gaan dammen!
Nou....kan hard aankomen hoor, zo'n dambord. Vraag maar aan de tegenstander van Jannes.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:19 schreef Vnny het volgende:
Die jongen moet ook begrijpen dat er een hoop teleurstelling en maanden frustratie op dat moment bij de supporters naar boven komt. We roepen en schreeuwen dan allemaal dingen waar we (ik spreek in ieder geval voor mijzelf) niet meer achter staan. De volgende thuiswedstrijd zit er waarschijnlijk gewoon weer 40.000 man die bij het begin van de wedstrijd weer achter de ploeg staan.
Dit wou ik horen vnny ,100%
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:22   quote  deeplink  
hij staat niet achter ons ik sta niet meer achter de spelers!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:20 schreef Milo het volgende:

[..]

moet hij wat anders gaan! denk aan de centen wat die gasten krijgen!
Ga jij nu maar ff aan die halters rukken ouwe ;) kan je ff stoom afblazen hahaha
Vnny
 Vnny - maandag 24 januari 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ga jij nu maar ff aan die halters rukken ouwe ;) kan je ff stoom afblazen hahaha
haha +1
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
als hij voldoende voetbal leverd,steun ik hem..als hij laat zien dat hij geen oplossingen zou hebben, steun ik hem..als hij laat zien dat hij WILT, en niet steeds zn broekje goed doet of zn haren niet steeds goed zit te doen, of hij jaagd op de ballen, waar die kan en MOET jagen..steun ik hem...

ik was net als velen hier denk ik, in de kuip, en deze dingen zag ik 90 minuten lang bij hem, of heb ik niet gezien..nee sorry gini, bij mij heb je t verneukt, dan steun ik je idd niet..wie ik wel steunde? simon, met zn kut corners, maar wat een vechters mentaliteit het dat kereltje..de cler, kon ik verleden seizoen wel killen, maar dit seizoen, 1 van de betere, de vrij??topper, dag bahia. cabral? kwam niet veel uit opzich, maar ook net als simon; wat een vechters mentaliteit.. zulke jongens steun ik!..en dat gejank van je?prima, je zal best een feyenoord hart ergens hebben, maar laat dat gvd eens op het veld zien dan!!..bal in gespeeld krijgen, om je heen kijken en direct weer doorspelen, je kan gvd niet door 5 man heen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door el1986 --
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:25   quote  deeplink  
als die gozert het zo erg vind, waarom sweept hij ons nooit op? met arm gebaren? bij corners en bij gemiste kansen?
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:24 schreef el1986 het volgende:
als hij voldoende voetbal leverd,steun ik hem..als hij laat zien dat hij geen oplossingen zou hebben, steun ik hem..als hij laat zien dat hij WILT, en niet steeds zn broekje goed doet of zn haren niet steeds goed zit te doen, of hij jaagd op de ballen, waar die kan en MOET jagen..steun ik hem...

ik was net als velen hier denk ik, in de kuip, en deze dingen zag ik 90 minuten lang bij hem, of heb ik niet gezien..nee sorry gini, bij mij heb je t verneukt, dan steun ik je idd niet..wie ik wel steunden? simon, met zn kut corners, maar wat een vechters mentaliteit het dat kereltje..de cler, kon ik verleden seizoen wel killen, maar dit seizoen, 1 van de betere, de vrij??topper, dag bahia. cabral? kwam niet veel uit opzich, maar ook net als simon; wat een vechters mentaliteit.. zulke jongens steun ik!..en dat gejank van je?prima, je zal best een feyenoord hart ergens hebben, maar laat dat gvd eens op het velt zien dan!!..bal in gespeeld krijgen, om je heen kijken en direct weer doorspelen, je kan gvd niet door 5 man heen!
yeh man dit wilde IK horen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:24 schreef el1986 het volgende:
als hij voldoende voetbal leverd,steun ik hem..als hij laat zien dat hij geen oplossingen zou hebben, steun ik hem..als hij laat zien dat hij WILT, en niet steeds zn broekje goed doet of zn haren niet steeds goed zit te doen, of hij jaagd op de ballen, waar die kan en MOET jagen..steun ik hem...

ik was net als velen hier denk ik, in de kuip, en deze dingen zag ik 90 minuten lang bij hem, of heb ik niet gezien..nee sorry gini, bij mij heb je t verneukt, dan steun ik je idd niet..wie ik wel steunde? simon, met zn kut corners, maar wat een vechters mentaliteit het dat kereltje..de cler, kon ik verleden seizoen wel killen, maar dit seizoen, 1 van de betere, de vrij??topper, dag bahia. cabral? kwam niet veel uit opzich, maar ook net als simon; wat een vechters mentaliteit.. zulke jongens steun ik!..en dat gejank van je?prima, je zal best een feyenoord hart ergens hebben, maar laat dat gvd eens op het velt zien dan!!..bal in gespeeld krijgen, om je heen kijken en direct weer doorspelen, je kan gvd niet door 5 man heen!
lees zijn verhaal,lees lees en misschien in jou geval haha lees het nog een keer...
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:26 schreef Milo het volgende:

[..]

yeh man dit wilde IK horen!!!!!!!!!!!!!!!!!
thnx.. dat moest er sinds zaterdag avond al uit.. wat heb ik me aan hem,bruins, el ahmadi gerergerd..wel moet ik zeggen dat er voorin vrij weinig beweging was.. maar jhon, kwam steeds in de bal, had ook niet de beste afspeel ballen, maar hij vroeg teminste, toen luc er in kwam, zag je meteen dat er voorin weinig beweging was(vond ik) maar als luc een goeie loop actie ging opzetten, vergat gini, zoals 90 minuten, de bal af te geven.. el ahmadi weinig van gezien, maar die kon de bal ook niet kwijt..en bruins..tjah.. daar zijn we t allemaal zon beetje wel over eens denk ik...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:25 schreef Milo het volgende:
als die gozert het zo erg vind, waarom sweept hij ons nooit op? met arm gebaren? bij corners en bij gemiste kansen?
ik hou niet van gemaakt opzweepen,dat is alleen voor die enkele weggelegt
waarbij het past...zie de baap topic hehe
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lees zijn verhaal,lees lees en misschien in jou geval haha lees het nog een keer...
come on leon je bent weer ingepakt door een 19 jarig jochie!
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lees zijn verhaal,lees lees en misschien in jou geval haha lees het nog een keer...
moet ik medelijden met hem gaan krijgen? door zn gejank?
ik heb medelijden met de supp, dat ze voor zon kereltje normaal gesproken naar t stadion gaan..waar de seizoenskaarten en toegangskaarten met zoveel procent omhoog zijn gegaan, en dan laten ze zoiets zien? op een avond dat een mooie avond had moeten zijn? moeten winnen, zoiezo omdat je dat verplicht bent aan moulijn???en dan eer je hem op zon manier??? nee..wat die gozer ook schrijft, hij had gvd die ballen 10x kunnen afgeven op links naar simon bijv.. maar nee, hij moest persee lopen, hij kan schrijven en zeggen wat die wilt..maar ik trap er niet in, tijd voor hem om weer eens met zn voeten te spreken, dan pas, dan zal ik hem weer steunen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door el1986 --
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:29 schreef Milo het volgende:

[..]

come on leon je bent weer ingepakt door een 19 jarig jochie!
heeeeeeeeeeeeee..24 lul!! hahahah :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:29 schreef Milo het volgende:

[..]

come on leon je bent weer ingepakt door een 19 jarig jochie!
lees topic titel Milo,niks in laten pakken..
ik denk er nog steeds het zelfde over!!
Ik kan tering hard zijn maar als iemand eerlijk toegeeft
dat hij zwemt op het veld en telkens verzuipt, toon
ik mijn hart..Hij heeft godverdomme niet het tassie van me opoe gerooft!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:31 schreef el1986 het volgende:

[..]

heeeeeeeeeeeeee..24 lul!! hahahah :)
19 jokert haha
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik hou niet van gemaakt opzweepen,dat is alleen voor die enkele weggelegt
waarbij het past...zie de baap topic hehe
het maakt niet uit of het gemaakt is. zo gaan wij erweer in geloven, en gaan wij erachter staan. en zij gaan beter spelen, die krokodillen tranen doen me niks die van de vrij waren echt!
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lees topic titel Milo,niks in laten pakken..
ik denk er nog steeds het zelfde over!!
Ik kan tering hard zijn maar als iemand eerlijk toegeeft
dat hij zwemt op het veld en telkens verzuipt, toon
ik mijn hart..Hij heeft godverdomme niet het tassie van me opoe gerooft!!!
ho ho, ik reageer het ook niet op jou af he haha.. hij heeft t bij mij ook verbruikt:P.. tuurlijk heeft hij een sterk punt''dat wij hun altijd steunen'' dat is het enige dat die gelijk in heeft...en dat t ons tegen ajakkes nog dwars zit?? rot op met zn gelul..
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:33 schreef Milo het volgende:

[..]

het maakt niet uit of het gemaakt is. zo gaan wij erweer in geloven, en gaan wij erachter staan. en zij gaan beter spelen, die krokodillen tranen doen me niks die van de vrij waren echt!
dat vind ik ook..ik vond het een fijn sfeertje tot aan het moment dat de beuk eraf werdt gehaald, want toen waren de kansen ook vrij weinig tot niet meer aanwezig, maar ik snap niet dat als ze een actie maken, voorin, hun niet kunnen/willen realiseren dat wij er van oppeppen, dat merkte je gewoon..denken hun dn niet van; '' ey..als ik een actie maak, aanvallend,,knalt de kuip uit zn voegen''.....
KKL
 KKL - maandag 24 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wijnaldum baalt van fans: "Sta ik niet achter"
Georginio Wijnaldum had het na de nederlaag tegen De Graafschap (0-1) even niet meer. De middenvelder, die twee minuten voor tijd een belangrijk kopduel verloor, liet zijn tranen de vrije loop.

Wijnaldum kon vlak voor het einde niet voorkomen dat Leon Broekhof bij de tweede paal de 0-1 naar binnen kon werken. In de eerste helft miste de schaduwspits al de grootste kans op de 1-0. "Ik zoek naar oplossingen, maar er zijn zoveel tegenslagen dat ik het ook niet meer weet", sprak hij hopeloos.

"Aan ons veldspel kon je goed zien dat wij in een moeilijke fase zitten. We doen eigenlijk maar wat", vervolgt Wijnaldum in het Algemeen Dagblad. "De supporters hebben ons altijd gesteund, ook na de 10-0 tegen PSV. Maar vanavond werden ze al negatief toen het 0-0 stond. Ik vind niet dat het zo hoort. Daar sta ik niet achter. Bij de 0-1 begreep ik het wel, maar bij 0-0 hadden wij de steun zo hard nodig. Het zal te maken hebben met de nederlaag bij Ajax."
Vraagje aan Gini:'Wie steunt ons, de supporters?'

Dank u voor de aandacht.
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lees topic titel Milo,niks in laten pakken..
ik denk er nog steeds het zelfde over!!
Ik kan tering hard zijn maar als iemand eerlijk toegeeft
dat hij zwemt op het veld en telkens verzuipt, toon
ik mijn hart..Hij heeft godverdomme niet het tassie van me opoe gerooft!!!
nee, nee bij is het te laat niet! niet willen verlengen, krokodillen tranen, neeee, basta tot ziens!
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:35 schreef KKL het volgende:

[..]

Vraagje aan Gini:'Wie steunt ons, de supporters?'

Dank u voor de aandacht.
PUNT elke week weer he!
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:37 schreef Milo het volgende:

[..]

PUNT elke week weer he!
hahaha idd.. goeie kkl..
ik zoek elke week weer steun bij mn oma die als volgt antwoord'' vroegahh..in de oorlog, toen we nog rijst vrate met onze vingers..'' op zon moment denk ik.. ach, zo erg ist allemaal niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:33 schreef Milo het volgende:

[..]

het maakt niet uit of het gemaakt is. zo gaan wij erweer in geloven, en gaan wij erachter staan. en zij gaan beter spelen, die krokodillen tranen doen me niks die van de vrij waren echt!
klopt daar ben ik het mee eens...
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt daar ben ik het mee eens...
weet ik, ik heb altijd gelijk!
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:33 schreef Milo het volgende:

[..]

het maakt niet uit of het gemaakt is. zo gaan wij erweer in geloven, en gaan wij erachter staan. en zij gaan beter spelen, die krokodillen tranen doen me niks die van de vrij waren echt!
eens, en iemand die mocht janken, want hij was 1 van de betere, dus hij mag janken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:35 schreef KKL het volgende:

[..]

Vraagje aan Gini:'Wie steunt ons, de supporters?'

Dank u voor de aandacht.
ik denk niet dat gini dit leest ?
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
lekker topic leon hahahaha
KKL
 KKL - maandag 24 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
ik twitter wel ff naar hem
el1986
 el1986 - maandag 24 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
maar.. ik moet wel even toegeven aan gini, ALS je WILT en je weet van jezelf dat t dr momenteel niet uitkomt, dat je best geroerd bent omdat het er niet uit wilt komen, wat dat betreft kan ik tranen nog een beetje voorstellen, maar zeg dan niet dat je niet weet of je bij wilt tekenen, en zeg dat dan ook in dat stukkie van wat leon net aangkaart, dat je wel wilt, maar dat je momenteel in een dip zit.. dat je daar moedeloos van word, dan ben je eerlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door el1986 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:19 schreef Vnny het volgende:
Die jongen moet ook begrijpen dat er een hoop teleurstelling en maanden frustratie op dat moment bij de supporters naar boven komt. We roepen en schreeuwen dan allemaal dingen waar we (ik spreek in ieder geval voor mijzelf) niet meer achter staan. De volgende thuiswedstrijd zit er waarschijnlijk gewoon weer 40.000 man die bij het begin van de wedstrijd weer achter de ploeg staan.
ik ga voor deze reactie in dit topic!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:43 schreef el1986 het volgende:
maar.. ik moet wel even toegeven aan gini, ALS je WILT en je weet van jezelf dat t dr momenteel niet uitkomt, dat je best geroerd bent omdat het er niet uit wilt komen, wat dat betreft kan ik tranen nog een beetje voorstellen, maar zeg dan niet dat je niet weet of je bij wilt tekenen, en zeg dat dan ook in dat stukkie van wat leon net aangkaart, dat je wel wilt, maar dat je momenteel in een dip zit.. dat je daar moedeloos van word, dan ben je eerlijk
kijk,zo moeilijk is het niet hahaha
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 10:46   quote  deeplink  
ik ben blij dat ik ff nog niet de kuip in mag, maar ik baal er ook van, want anders had ik gewoon een heel witlaken meegenomen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:46 schreef Milo het volgende:
ik ben blij dat ik ff nog niet de kuip in mag, maar ik baal er ook van, want anders had ik gewoon een heel witlaken meegenomen!
daar heb je niks aan met die kleine armpjes van je!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum heeft het een beetje bij mij verbruikt,maar heeft hier een sterk punt...









0.0106918