|
|
Milo
|
|
|
quote: tuurlijk lafaard, hahahaha... heb is een eigen mening man! jij waait echt met alle winden mee! ben benieuwd waar je morgen mee aankomt? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:46 schreef Milo het volgende:ik ben blij dat ik ff nog niet de kuip in mag, maar ik baal er ook van, want anders had ik gewoon een heel witlaken meegenomen! waar zon 10tonner op ligt..op een kingsize bed zeker? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik begin een beetje aan je te twijfelen pik als je dit zegt. Vertel mij eens!!Hoeveel in dit topic staan achter mijn mening? Vrijwel niemand!!Is er dan spraken van een eigen mening?? Ik dacht het van wel,i rest my case pik ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik begin een beetje aan je te twijfelen pik als je dit zegt. Vertel mij eens!!Hoeveel in dit topic staan achter mijn mening? Vrijwel niemand!!Is er dan spraken van een eigen mening?? Ik dacht het van wel,i rest my case pik ;) hahahaha.... relax pik hahahaha.... het zit hoog he? kut he? fucking Feyenoord! je wordt er gek van! wie heeft de juiste medicatie? help, help! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee hoor twijfelaartje hehehehe |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:55 schreef Milo het volgende:[..] hahahaha.... relax pik hahahaha.... het zit hoog he? kut he? fucking Feyenoord! je wordt er gek van! wie heeft de juiste medicatie? help, help! heb nog wel wat valium en morfine voor je, haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Vnny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:55 schreef Milo het volgende:[..] hahahaha.... relax pik hahahaha.... het zit hoog he? kut he? fucking Feyenoord! je wordt er gek van! wie heeft de juiste medicatie? help, help! hahahahahaha het zit wel goed pik !!!! vette pillen voor me schoudert,ik ga ze nu nemen!!! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: ooow dan, die kan je nog wel ff met je persoontje naast je vashouden, of de spelers t zien is een 2e..begrijpen is een 11100000e |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:55 schreef Milo het volgende:[..] hahahaha.... relax pik hahahaha.... het zit hoog he? kut he? fucking Feyenoord! je wordt er gek van! wie heeft de juiste medicatie? help, help! ik geloof dat ik dat heb, maar de dokter heeft aangeraden om het zelf te nemen ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahahahaha het zit wel goed pik !!!! vette pillen voor me schoudert,ik ga ze nu nemen!!! geef mij ook zo'n pil ik ga kapot van de pijn dit is erger dan de jaren 80! |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Zaterdagavond heb ik de toekomstige centrale verdediger van het Nederlands Elftal gezien. Wat speelde Stefan een geweldige wedstrijd! Ik koester me aan de talenten van Feyenoord. Cabral begon heel goed. De tegenstanders aan zijn kant hadden in no time gele kaarten te pakken. Simon speelde goed, was niet goed met zijn corners, da moet stukken beter. Swerts speelde een dike voldoende. De Cler was gewoon goed en betrouwbaar, net als Vlaar. El Ahmadi werkte heel hard maar zijn spel heeft gewoon te weinig rendament. Bruins blijft een moeilijk verhaal. Beukering is beperkt, maar dat wisten we. Hij had toch twee goede kansen waar er normaal gesproken een van invliegt, maar omdat we onderaan staan hebben we gewoon geen geluk. Of doordat we weinig geluk hebben staan we onderaan, vul maar in. Wijnaldum was niet gelukkig in zijn acties, maar probeerde wel het spel te verdelen door veel controle over de bal te houden. Door vermoeidheid (denk ik) had hij niet meer de kracht om mee te verdedigen bij dat tegendoelpunt. Stop ook eens een keer met dat massaal meeverdedigen bij dode spelmomenten. Zeker als je het vak van verdedigen niet beheerst. De chaos voor zo'n doel wordt alleen maar groter als er ook spelers bij gaan staan die toch niets doen. Ik heb Feyenoord aardig zien spelen (nog lang niet goed). Als wij een beetje geluk zouden hebben vliegt er in de eerste helft een in en speel je een gewonnen wedstrijd. Dat is het hele verschil. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:02 schreef el1986 het volgende:[..] ooow dan, die kan je nog wel ff met je persoontje naast je vashouden, of de spelers t zien is een 2e..begrijpen is een 11100000e ja samen met mijn "grote" vriend leon! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik neem ze mee tegen willem 2 :) |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: en je weet zeker...dat je dan een twijfelaartje wilt vasthouden? hebben jullie dan wel plek voor 4 handen ?:-| |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wijnaldum moet meer passen ipv pingelen, maar hier heeft ie wel een punt. Het legioen was ook niet in vorm zaterdag, vanaf de eerste minuut al niet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: top! misschien wel de wedstrijd van het seizoen, voor lijfsbehoud! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:08 schreef el1986 het volgende:[..] en je weet zeker...dat je dan een twijfelaartje wilt vasthouden? hebben jullie dan wel plek voor 4 handen ?:-| help je toch! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kijk het is eigenlijk heel simpel vanuit mijn gedachtegang...
De manier waarop hij en Vlaar/Fer hun contracten niet willen verlengen zeg ik ze zijn dat shirt niet waard!!!En dat meen ik dan ook...Dat is 020 gedrag...
Maar als hij zegt dat hij het niet meer weet wat hij op het veld moet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En aangeeft dat hij eigenlijk maar wat doet op het veld laat hij toch het aller diepste in zijn hart zien.Ik denk dan misschien wil hij juist niet meer bijtekenen omdat hij TOTAAL geen uitweg meer ziet in zijn ontwikkeling bij Feyenoord...
Er ligt een taak bij Feyenoord om die "talenten" verder te ontwikkelen...Maar eigenlijk geeft hij hier nu aan dat er niemand bij Feyenoord is die aan die taak kan voldoen?????
Het lijkt mij moeilijk dat als je het niet meer ziet zitten en je gaat het veld op met de gedachte ik heb in iedergeval het legioen nog en die keren zich dan ook nog eens tegen jou?????? Tja dan denk ik dat Wijnaldum idd aan zijn laatste seizoen bezig is!!!!
Die jongen heeft niet voor niks aangegeven dat hij het erg vond dat Verbeek weg is gegaan omdat hij het gevoel had dat die man erg goed was voor zijn ontwikkeling....
Ik weet ook dat de meningen verdeelt zijn ten aanzien van welke trainer we moeten hebben... Ik kies 100X liever voor een trainer als Been maar wat nou als Verbeek een veel betere trainer had geweest voor deze jongen groep??
Het legioen moet gewoon blijven doen waarom ze bekend staan en dat is voor 100% je club steunen.... Milo zegt dat ik met alle winden meewaait en dat klopt want uiteindelijk wil ik het beste voor de club Feyenoord en daarin moet je vind ik wikken en wegen... Velen mensen zeggen altijd het is ja of nee... Ik denk altijd als een kompas,je kan alle richtingen op je moet alleen de juiste vinden en zelf daarin kan je wederom alle richtingen op!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
hij raakt hem wel f aan...poeh..ff een traantje wegpikken snik snik.. nee grapje
je hebt volkomen gelijk!!+1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:43 schreef el1986 het volgende:hij raakt hem wel f aan...poeh..ff een traantje wegpikken snik snik.. nee grapje je hebt volkomen gelijk!!+1 vandaag geeft mijn kompas deze richting aan erwin.. Kan morgen weer anders zijn,ligt aan de wind richting!! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 12:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] vandaag geeft mijn kompas deze richting aan erwin.. Kan morgen weer anders zijn,ligt aan de wind richting!! ik zal er nog 1 laten voor je in dat geval :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha die gaat mij niet bereiken,de wind is Noord west noord dus hij gaat richting Brabant mijn vriend haha |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 12:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahahaha die gaat mij niet bereiken,de wind is Noord west noord dus hij gaat richting Brabant mijn vriend haha owjeej, dan blaas ik strx iets anders weg ben ik bang.. sorry braband!! geheh |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gini jongen, je vergeet dat het Legioen jullie door tal van moeilijke situaties heeft geholpen. Begrijp de frustratie eens, deze mensen houden van de club. Wat er ook gezegd is: de volgende wedstrijd staan ze weer achter het team. laten jullie via passie en werklust zien dat het gerechtvaardig is. kein geloel, Fussballen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt karakter toont Gini als ie nu juist bijtekent om het ongelijk van de supporters te bewijzen. Dát is pas topsportmentaliteit! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
Ik geef em wel gelijk dat er bij 0-0 gewoon zeker in deze periode niet gefloten mag worden dan vraag je om een nederlaag
ik kan best begrijpen dat gini bijv bij die kopbal in de 88e minuut door zo'n fluitconcert best zenuwachtig word terwijl je niet eens achter staat.
ik noem t geen blunder van hem die kopbal maar een blunder van het legioen, ons dus |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Kijk het is eigenlijk heel simpel vanuit mijn gedachtegang... De manier waarop hij en Vlaar/Fer hun contracten niet willen verlengen zeg ik ze zijn dat shirt niet waard!!!En dat meen ik dan ook...Dat is 020 gedrag... Maar als hij zegt dat hij het niet meer weet wat hij op het veld moet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En aangeeft dat hij eigenlijk maar wat doet op het veld laat hij toch het aller diepste in zijn hart zien.Ik denk dan misschien wil hij juist niet meer bijtekenen omdat hij TOTAAL geen uitweg meer ziet in zijn ontwikkeling bij Feyenoord... Er ligt een taak bij Feyenoord om die "talenten" verder te ontwikkelen...Maar eigenlijk geeft hij hier nu aan dat er niemand bij Feyenoord is die aan die taak kan voldoen????? Het lijkt mij moeilijk dat als je het niet meer ziet zitten en je gaat het veld op met de gedachte ik heb in iedergeval het legioen nog en die keren zich dan ook nog eens tegen jou?????? Tja dan denk ik dat Wijnaldum idd aan zijn laatste seizoen bezig is!!!! Die jongen heeft niet voor niks aangegeven dat hij het erg vond dat Verbeek weg is gegaan omdat hij het gevoel had dat die man erg goed was voor zijn ontwikkeling.... Ik weet ook dat de meningen verdeelt zijn ten aanzien van welke trainer we moeten hebben... Ik kies 100X liever voor een trainer als Been maar wat nou als Verbeek een veel betere trainer had geweest voor deze jongen groep?? Het legioen moet gewoon blijven doen waarom ze bekend staan en dat is voor 100% je club steunen.... Milo zegt dat ik met alle winden meewaait en dat klopt want uiteindelijk wil ik het beste voor de club Feyenoord en daarin moet je vind ik wikken en wegen... Velen mensen zeggen altijd het is ja of nee... Ik denk altijd als een kompas,je kan alle richtingen op je moet alleen de juiste vinden en zelf daarin kan je wederom alle richtingen op!!!!! dan moet hij zeggen trainert zet me op de bank want ik weet het niet meer! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:02 schreef Emile het volgende:Ik geef em wel gelijk dat er bij 0-0 gewoon zeker in deze periode niet gefloten mag worden dan vraag je om een nederlaag ik kan best begrijpen dat gini bijv bij die kopbal in de 88e minuut door zo'n fluitconcert best zenuwachtig word terwijl je niet eens achter staat. ik noem t geen blunder van hem die kopbal maar een blunder van het legioen, ons dus Wat een ongelooflijke onzin zeg, pfffff... |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:02 schreef Emile het volgende:Ik geef em wel gelijk dat er bij 0-0 gewoon zeker in deze periode niet gefloten mag worden dan vraag je om een nederlaag ik kan best begrijpen dat gini bijv bij die kopbal in de 88e minuut door zo'n fluitconcert best zenuwachtig word terwijl je niet eens achter staat. ik noem t geen blunder van hem die kopbal maar een blunder van het legioen, ons dus rot op gek... jij bent gewoon ook al niet wijs!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:02 schreef Emile het volgende:Ik geef em wel gelijk dat er bij 0-0 gewoon zeker in deze periode niet gefloten mag worden dan vraag je om een nederlaag ik kan best begrijpen dat gini bijv bij die kopbal in de 88e minuut door zo'n fluitconcert best zenuwachtig word terwijl je niet eens achter staat. ik noem t geen blunder van hem die kopbal maar een blunder van het legioen, ons dus tuurlijk het is de schuld van het legioen! jij bent gestoord kerel! lul nou niet iets recht wat krom is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:00 schreef craven het volgende:Gini jongen, je vergeet dat het Legioen jullie door tal van moeilijke situaties heeft geholpen. Begrijp de frustratie eens, deze mensen houden van de club. Wat er ook gezegd is: de volgende wedstrijd staan ze weer achter het team. laten jullie via passie en werklust zien dat het gerechtvaardig is. kein geloel, Fussballen.... Leuk maar wat als hij wel wil maar totaal niet kan,wat dan??? Kijk ik begrijp het gevoel van het legioen,ben er tenslotte een klein onderdeeltje van... Maar als Gini nou juist alleen nog maar een beetje kracht uitput vanwegen het legioen wat moet zo`n ventje dan?? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: idd, die verrekte kut het ook al geen verstand, tering ey |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:02 schreef Emile het volgende:Ik geef em wel gelijk dat er bij 0-0 gewoon zeker in deze periode niet gefloten mag worden dan vraag je om een nederlaag ik kan best begrijpen dat gini bijv bij die kopbal in de 88e minuut door zo'n fluitconcert best zenuwachtig word terwijl je niet eens achter staat. ik noem t geen blunder van hem die kopbal maar een blunder van het legioen, ons dus hoe heet dat ook alweer: nek en lullen??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:02 schreef Emile het volgende:Ik geef em wel gelijk dat er bij 0-0 gewoon zeker in deze periode niet gefloten mag worden dan vraag je om een nederlaag ik kan best begrijpen dat gini bijv bij die kopbal in de 88e minuut door zo'n fluitconcert best zenuwachtig word terwijl je niet eens achter staat. ik noem t geen blunder van hem die kopbal maar een blunder van het legioen, ons dus Je heb gelijk Emile!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Leuk maar wat als hij wel wil maar totaal niet kan,wat dan??? Kijk ik begrijp het gevoel van het legioen,ben er tenslotte een klein onderdeeltje van... Maar als Gini nou juist alleen nog maar een beetje kracht uitput vanwegen het legioen wat moet zo`n ventje dan?? stoppen met voetballen leon, de trainer en beenhakker vragen om ontbinding van zijn contract! scheeld feyenoord weer wat centjes! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:02 schreef Emile het volgende:Ik geef em wel gelijk dat er bij 0-0 gewoon zeker in deze periode niet gefloten mag worden dan vraag je om een nederlaag ik kan best begrijpen dat gini bijv bij die kopbal in de 88e minuut door zo'n fluitconcert best zenuwachtig word terwijl je niet eens achter staat. ik noem t geen blunder van hem die kopbal maar een blunder van het legioen, ons dus Had ik al gezegt dat ik jou gelijk geef!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: stop met die pijnstillers leon! nu! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt ik ben het toppunt van alle onzin op dit forum maar er zijn er hier een paar potenciele kandidaten die mij gaan inhalen hahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:02 schreef Emile het volgende:Ik geef em wel gelijk dat er bij 0-0 gewoon zeker in deze periode niet gefloten mag worden dan vraag je om een nederlaag ik kan best begrijpen dat gini bijv bij die kopbal in de 88e minuut door zo'n fluitconcert best zenuwachtig word terwijl je niet eens achter staat. ik noem t geen blunder van hem die kopbal maar een blunder van het legioen, ons dus EMILE////HELD!!!!!! hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
overigens:Bestel een Coen Moulijn-shirt en steun Feyenoord! Mooi, het shirt dat je kunt bestellen op de site van de Feyenoord Supporters Vereniging. Mooi ook, dat de opbrengsten, volgens de wens van de nabestaanden van Coen Moulijn, naar de Feyenoord supporters-steun voor onze club gaan!
Klik op het plaatje voor meer informatie en om een shirt te bestellen.
http://feyenoord.blog.nl/algemeen/2011/01/24/bestel-een-coen-moulijn-shirt-en-steun-feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:12 schreef craven het volgende:overigens:Bestel een Coen Moulijn-shirt en steun Feyenoord! Mooi, het shirt dat je kunt bestellen op de site van de Feyenoord Supporters Vereniging. Mooi ook, dat de opbrengsten, volgens de wens van de nabestaanden van Coen Moulijn, naar de Feyenoord supporters-steun voor onze club gaan! Klik op het plaatje voor meer informatie en om een shirt te bestellen. [ afbeelding ] mooi pik!!! ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dacht het niet! stort niks meer, koop niks meer! |
|
|
|