BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer wil rust bij Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
AMSTERDAM - De komende week voor het sluiten van de transfermarkt zal duidelijk worden of de Ajax-directie de in het diepe gegooide Frank de Boer een reddingsboei toewerpt of laat verzuipen.

Trainer Frank de Boer wil rust bij Ajax.Het jeugdige en lichte Ajax maakt onder leiding van De Boer zichtbaar stappen in de goede richting, maar blijkt als het er echt op aankomt zonder Luis Suarez, Mounir El Hamdaoui en Urby Emanuelson nog uiterst kwetsbaar. Geen prettige wetenschap na het vertrek van Urby naar AC Milan, het getrek aan Suarez door Liverpool en de problemen en belangstelling (Bordeaux) betreffende El Hamdaoui. "Ik hoop dat het rustig blijft op de transfermarkt, zei De Boer na de oorwassing bij FC Utrecht (3-0) wellicht tegen beter weten in.

De directie gaf zaterdag in elk geval een verkeerd signaal af. "Ik heb tegen Ajax gezegd dat ik Urby liever niet liet gaan, aldus De Boer. "Zijn vertrek is een streep door de rekening. Op de linkerflank zitten er goede talenten aan te komen, maar zij zijn er nog niet. Ik had liever een half jaar speling gehad, maar moest lijdzaam toezien hoe hij toch werd verkocht. We zijn er nog niet uit of er een versterking moet komen. Daar wil ik over nadenken, want zo iemand mag talenten ook niet in de weg staan.

Het drietal Rik van den Boog, Henri van der Aat en Jeroen Slop moet er in samenspraak met de raad van commissarissen voor zorgen dat de Ajax-selectie op peil blijft of liever nog een kwaliteitsimpuls krijgt. Dat kan door alles in het werk te stellen om Suarez en El Hamdaoui binnenboord te houden. De Boer opteert hiervoor. Financieel interessanter is het voor Ajax, dat afgelopen jaar 22,8 miljoen euro netto verlies leed, echter om de nieuwe trainer een frisse start te laten maken en met een (groot) deel van het geld uit de transfers van Suarez en El Hamdaoui zijn eigen groep te laten samenstellen. Daarmee zou De Boer bovendien kunnen worden behoed voor een onvoorziene valkuil.

Als Suarez en El Hamdaoui tegen hun zin aan hun contract worden gehouden, zullen de aanvallers op 1 februari wellicht voor de vorm zeggen zich weer voor honderd procent in te zetten voor Ajax. Of dat in de praktijk ook zo is, moet worden afgewacht. Suarez is nu met zijn hoofd al bij Liverpool, omdat hij via zijn zaakwaarnemer weet dat hij op Anfield Road het dubbele van zijn Ajax-salaris kan opstrijken. De knop weer omzetten, blijkt in zon geval vaak lastig.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8817557/__De_Boer_wil_rust_bij_Ajax__.html?p=1,1
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote."Ik heb tegen Ajax gezegd dat ik Urby liever niet liet gaan, aldus De Boer. "Zijn vertrek is een streep door de rekening.

inderdaad weer tegen het advies van de trainer in laat ajax een speler vertrekken, het ouwe spelletje(kut bestuur) gaat gewoon verder.
natuurlijk snap ik dat ajax nog kon cashen maar.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door verbrande harry --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 24 januari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:44 schreef verbrande harry het volgende:
quote."Ik heb tegen Ajax gezegd dat ik Urby liever niet liet gaan, aldus De Boer. "Zijn vertrek is een streep door de rekening.

inderdaad weer tegen het advies van de trainer in laat ajax een speler vertrekken, het ouwe spelletje(kut bestuur) gaat gewoon verder.
Geloof mij maar dat ook Suarez nog gaat vertrekken deze winterstop. Ik heb steeds meer het gevoel dat hij weggaat. Mocht hij gaan dan is dit een aderlating voor het elftal en zeker voor de voorhoede. Ik hoop dat het bestuur inziet dat een kampioenschap en daarbij plaatsing voor CL op dit moment belangrijker is dan een x-aantal miljoenen. Maar ja met het huidige bestuur weet je het niet.
biba1970
 biba1970 - maandag 24 januari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
suarez niet laten gaan kost je het kampioenschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el hammie verkopen en heel snel en dan bast dost kopen
remco k
 remco k - maandag 24 januari 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Ik heb ook sterk het gevoel dat we keihard genaaid gaan worden door dit bestuur, Suarez heb ik ook bijna opgegeven, Mounir weet ik niet of we daar ubehaubt iets mee kunnen, en het is inderdaad schreinend om te zien dat het bestuur weer eens tegen de trainer in gaat., puur om er wat centen aan over te houden.

Bas dost is trouwens alles behalve een versterking voor ons Ajax.
Pietje
 Pietje - maandag 24 januari 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:44 schreef verbrande harry het volgende:

Ik ben het helemaal met je eens, Harry. Je kon het aan je klompen aanvoelen. Ik heb een week of 2 (of 3) geleden Jeroen Slop op de radio gehoord... Nou, dat loog er niet om. Er moest uit verkoop van spelers gecasht worden om het verlies terug te dringen. Dat verrotte bestuur zit er achter. En dat gaat ook nog gebeuren, deze week nog, met Luis Suárez. Dat garandeer ik je. Het bedrijf Ajax B.V. is weer bezig en niet de voetbalclub Ajax. GVD!!! Let maar op, Frank de Boer kan laag of hoog springen, hij raakt wat dragende spelers kwijt. Leve de aandeelhouders!!!!!
AFCA!
 AFCA! - maandag 24 januari 2011 - 17:38   quote  deeplink  
Dan heb je eens een goede trainer met de juiste visie, Cruijff bemoeit zich er eindelijk mee.. en dan zit je nog steeds met dit probleem. Laten we hopen dat Johan hier wat verandering in kan gaan brengen..
Pietje
 Pietje - maandag 24 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 17:38 schreef AFCA! het volgende:
Dan heb je eens een goede trainer met de juiste visie, Cruijff bemoeit zich er eindelijk mee.. en dan zit je nog steeds met dit probleem. Laten we hopen dat Johan hier wat verandering in kan gaan brengen..
Dat hoop ik zeker, AFCA!
Het is nu nog steeds een regelrechte bende. Alles draait bij dit bestuur om poen!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 24 januari 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 17:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat hoop ik zeker, AFCA!
Het is nu nog steeds een regelrechte bende. Alles draait bij dit bestuur om poen!
Niet zo naïef Pietje, we zijn een bedrijf en geen amateur club meer.
Urby gratis of voor geld, jammer voor ons maar voor beide partijen een fijne oplossing.
Ook de Boer weet dat we er heel slecht voorstaan en financiële oplossingen als verkoop van transfervrije spelers met een hoog salaris past prima binnen dit beleid.
Suarez voor 20 of meer past daar ook prima in.
De titel kan je dan vergeten maar je geeft Frank wel alle ruimte.
Misschien komt dan zelfs El Hammie los.
Ondanks alles een geweldige doelpuntenmaker.
Maar die zal geen krediet meer hebben bij de supporters.
AFCA!
 AFCA! - maandag 24 januari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Krediet zal hij wel weer krijgen als hij ons aan het kampioenschap helpt denk ik zo..
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - maandag 24 januari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
ruud geels in de spits!!!
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - maandag 24 januari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
en de zeeuw moet maar gaan turnen!!!!
Robin-am*dam
 Robin-am*dam - maandag 24 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Al die zelfzuchtige mensen moeten gewoon weg. Alleen mensen met een echt voetbalhart mogen bij ajax
Toegelaten worden! Weg met die geldgieren! Ze verpesten ons mooie Ajax. En dat is hoe ik er over denk.
alibabba
 alibabba - maandag 24 januari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 17:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, Harry. Je kon het aan je klompen aanvoelen. Ik heb een week of 2 (of 3) geleden Jeroen Slop op de radio gehoord... Nou, dat loog er niet om. Er moest uit verkoop van spelers gecasht worden om het verlies terug te dringen. Dat verrotte bestuur zit er achter. En dat gaat ook nog gebeuren, deze week nog, met Luis Suárez. Dat garandeer ik je. Het bedrijf Ajax B.V. is weer bezig en niet de voetbalclub Ajax. GVD!!! Let maar op, Frank de Boer kan laag of hoog springen, hij raakt wat dragende spelers kwijt. Leve de aandeelhouders!!!!!
Volledig gelijk Pietje! Het word tijd dat er weer een Ledenraad plaatsvind, waarin ze het handelen van het bestuur eens onder de loep gaan nemen. Coronel die onlangs al lulde dat de rol van de Ledenraad een adviserende rol moet zijn, maar ik wil dat de rol van de Ledenraad bepalend word om enkele droplullen weg te sturen. Ik roep het al jaren en ik moet met lede ogen toezien hoe ze telkens handelen volgens het bedrijf Ajax en daar moeten we vanaf, want ik word er kots en kotsmisselijk van!
joduh
 joduh - maandag 24 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
!abbabila nam sjiw nee tneb jiJ
Pietje
 Pietje - maandag 24 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:58 schreef joduh het volgende:
Hé... joduh, spreek jij Arabisch?? Goed man! Maar wat betekent het? Whahaha Oh spiegelschrift. Zeker, alibabba is een wijs man!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 24 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:54 schreef alibabba het volgende:

[..]

Volledig gelijk Pietje! Het word tijd dat er weer een Ledenraad plaatsvind, waarin ze het handelen van het bestuur eens onder de loep gaan nemen. Coronel die onlangs al lulde dat de rol van de Ledenraad een adviserende rol moet zijn, maar ik wil dat de rol van de Ledenraad bepalend word om enkele droplullen weg te sturen. Ik roep het al jaren en ik moet met lede ogen toezien hoe ze telkens handelen volgens het bedrijf Ajax en daar moeten we vanaf, want ik word er kots en kotsmisselijk van!
Klopt, alibabba. Maar waarom ziet niet iedereen dit, waarom heeft niet iedereen dat vervloekte bestuur door?! Ik schreeuw het ook al zolang van de daken. Weg met die B.V. Ik wil weer een voetbalclub zien, mijn voetbalclub, MIJN AJAX! Tjonge, jonge, Coronel met z'n rapport...
alibabba
 alibabba - maandag 24 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Neem er nog ééntje Joduh...:)
alibabba
 alibabba - maandag 24 januari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 22:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, alibabba. Maar waarom ziet niet iedereen dit, waarom heeft niet iedereen dat vervloekte bestuur door?! Ik schreeuw het ook al zolang van de daken. Weg met die B.V. Ik wil weer een voetbalclub zien, mijn voetbalclub, MIJN AJAX! Tjonge, jonge, Coronel met z'n rapport...
100% gelijk Pietje!
alibabba
 alibabba - maandag 24 januari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Ik heb 'm door Joduh, dankzij Pietje! Eigenwijs of niet wijs? Hahaha..
dege
 dege - maandag 24 januari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 22:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

het rapport van Coronel is weinig tot niets mee gedaan, probleem is gewoon dat binnen het bestuur te weinig mensen zitten met een hart voor AJAX. Opzouten met die lui, let maar op, we gaan Suarez ook kwijtraken door die lui, en waar staan wij dan weer als supporters, met lege handen.
Er moet nu alles aan gedaan worden om die 3e ster binnen te halen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Na 3 kwartier heb je rust!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 17:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

ja pietje dat gezeik moet maar is over zijn al die focking gasten er uit trappen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer wil rust bij Ajax

0.0073478