BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been staat aan dezelfde kant als het legioen! Snappen jullie dat niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:48 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik hou het erop dat we een echte spits missen. Castaignos is een talent van hier tot daar, maar hij is nog te licht (een jongetje). Indien we een aanspeelpunt hebben, kunnen we er ook beter en sneller uitkomen... En we moeten ook een keer wat meer geluk hebben, alles komt wel goed, maar het wordt daar nou wel tijd voor!!
Echt niet ,wat Milo al aangaf die wedstrijd tegen Twente...
Luc was niet te stoppen,de beste Nederlandse verdediger Dougles werd zoek gelopen
door hem...Waarom???Omdat Makaay Luc bij de hand nam....
Luc mist ervaring om hem heen ,zo ook de rest...
Wijnaldum kreeg die hand van Tomasson,de talenten worden nu heel
hard met de neus op de feiten gedrukt...
Balans is het toverwoord en ik zou liegen als Mario
dit niet meerdere malen had aangeven in het begin van het seizoen..
Dat heeft Mario wel degelijk ,alleen hij kan tot mijn grote spijt
de talenten niet meer prikkelen!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:50 schreef craven het volgende:

[..]

Luc en de beuk samen...
+1
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Misschien... Ik hoop dat dat de oplossing is en anders doen ze er verstandig aan toch een goede spits op te halen. Dan moeten ze maar ergens geld zien los te weken. (hopenlijk het geld wat ze evt. vangen voor El Ahmadi, hoewel ik het jammer vind als hij gaat. Aan de andere kant: middenvelders hebben we genoeg). Wat zou die Boymans van VVV eigenlijk moeten kosten? Of is die ook te licht? Ik vind het wel een aardig spitsje. Ik weet niet of hij topclubwaardig is, maar bij VVV vind ik hem best oké...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:56 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien... Ik hoop dat dat de oplossing is en anders doen ze er verstandig aan toch een goede spits op te halen. Dan moeten ze maar ergens geld zien los te weken. (hopenlijk het geld wat ze evt. vangen voor El Ahmadi, hoewel ik het jammer vind als hij gaat. Aan de andere kant: middenvelders hebben we genoeg). Wat zou die Boymans van VVV eigenlijk moeten kosten? Of is die ook te licht? Ik vind het wel een aardig spitsje. Ik weet niet of hij topclubwaardig is, maar bij VVV vind ik hem best oké...
Een spits en een Danny Buijs idd...
Nooit gedacht dat ik Danny weer zou terug willen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Leon FR1908 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Echt niet ,wat Milo al aangaf die wedstrijd tegen Twente...
Luc was niet te stoppen,de beste Nederlandse verdediger Dougles werd zoek gelopen
door hem...Waarom???Omdat Makaay Luc bij de hand nam....
Luc mist ervaring om hem heen ,zo ook de rest...
Wijnaldum kreeg die hand van Tomasson,de talenten worden nu heel
hard met de neus op de feiten gedrukt...
Balans is het toverwoord en ik zou liegen als Mario
dit niet meerdere malen had aangeven in het begin van het seizoen..
Dat heeft Mario wel degelijk ,alleen hij kan tot mijn grote spijt
de talenten niet meer prikkelen!!
Nou, dan ligt het toch niet aan Mario, maar aan het feit dat we, hoe krom ook, ervaring missen? Want die ervaren rotten die je net noemt en je vergeet Bronckhorst nog, zijn er niet... in elk geval niet (meer) in het veld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:59 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, dan ligt het toch niet aan Mario, maar aan het feit dat we, hoe krom ook, ervaring missen? Want die ervaren rotten die je net noemt en je vergeet Bronckhorst nog, zijn er niet... in elk geval niet (meer) in het veld.
Precies en Mario krijgt het niet op de rit.
Dus dan moeten er ervaren spelers komen of een andere trainer
die wel de groep boven zichzelf kan doen uitstijgen!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Met het eerste ben ik met je eens, maar het ligt niet zozeer aan de trainer. Dat geloof ik niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
Met het eerste ben ik met je eens, maar het ligt niet zozeer aan de trainer. Dat geloof ik niet.
We zullen het nooit weten tenzij er een ander voor de groep komt?
Het risico daarin is wel groot idd..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Ik hou het erop dat Been de pech heeft dat hij belangrijke spelers mist en dat de huidige groep te licht is om dit maar even op te vangen. We missen een Tomasson, een Cissé (wat ik absoluut een goede voetballer vind) en een te jonge groep moet dit opvangen. Ze komen fysiek te kort, maar ook mentaal en dan moeten een paar oudere spelers de handschoen oppakken en die jonkies op sleeptouw nemen. Nu moeten enkele spelers dit doen die zelf nog jonkie zijn... Dat kan niet. Ik denk trouwens ook wel dat Luc beter tot zijn recht komt met een fysiek-sterke spits naast hem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:13 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk trouwens ook wel dat Luc beter tot zijn recht komt met een fysiek-sterke spits naast hem
Waarom doet Been dat dan al 2 jaar niet?
Makaay laten verzuipen afgewisseld door Luc...
Ze verzuipen alleen niet met een Tomasson achter zich
maar die is er nooit!!Speel je dan een wedstrijd
zoals tegen twente vorig jaar met 2 spitsen de
sterren van de hemel gooit hij de volgende wedstrijd
weer een spits op de bank!!!
Wie is nu de baas in de KUIP??????
IDD Feyenoord dus vol op in de aanval thuis...lef tonen svp..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Misschien wil hij dat wel en is dat ook de bedoeling, maar als er angst in zit bij die gasten lopen ze achteruit in plaats van vooruit. Ik ben er allang blij van dat hij De Vrij in het centrum naast Vlaar heeft gezet ipv Bahia. Ook heeft hij Cabral de kans gegeven en heeft hij misschien nu wel in de gaten dat Wijnaldum in het centrum moet staan... Het is paniek als we Been eruit gooien. Als we rustig blijven komt het wel goed... Die paniek laten we ons aanpraten. Moet je eens kijken naar de interviews die Been de laatste maanden geven moet. Elke journalist stelt hem de vraag of hij het nog wel ziet zitten. We moeten ons niet in paniek laten brengen door de pers (die daar brood in ziet!)...
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:33 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien wil hij dat wel en is dat ook de bedoeling, maar als er angst in zit bij die gasten lopen ze achteruit in plaats van vooruit. Ik ben er allang blij van dat hij De Vrij in het centrum naast Vlaar heeft gezet ipv Bahia. Ook heeft hij Cabral de kans gegeven en heeft hij misschien nu wel in de gaten dat Wijnaldum in het centrum moet staan... Het is paniek als we Been eruit gooien. Als we rustig blijven komt het wel goed... Die paniek laten we ons aanpraten. Moet je eens kijken naar de interviews die Been de laatste maanden geven moet. Elke journalist stelt hem de vraag of hij het nog wel ziet zitten. We moeten ons niet in paniek laten brengen door de pers (die daar brood in ziet!)...
oke hier heb je een punt, maar waarom wil je karim verhuren en laat je bruins week in week uit spelen? cabral was leuk, toonde lef, maar been grijpt nooit in op het juiste moment als de wedstrijd erom vraagt!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 24 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:48 schreef Arie.Klooster het volgende:
alles komt wel goed
en daar zit je dus mis. het komt niet meer goed, nooit meer.
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Mario moet blijven! Laat eerst de mensen die hem in deze positie hebben gebracht hun conclusie trekken. Jullie verwijten de spelers dat ze niet loyaal zijn maar ondertussen zie je er geen been in de trainer vervroegd er uit te schoppen, die ook nog eens een echte Feyenoorder is. Zeik dan ook niet op Fer, Wijnaldum en Vlaar.
wim de ruit
 wim de ruit - maandag 24 januari 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Been is een goede supporter, maar als echte supporter moet hij toch echt eens typetjes als Bruins en Wijnalbum buiten het elftal laten....dit soort gasten kunnen alleen beter worden onder een type als van Hanegem....geen medelijden maar werken voor je dure geld
Milo
 Milo - maandag 24 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:49 schreef hotjumper het volgende:
Mario moet blijven! Laat eerst de mensen die hem in deze positie hebben gebracht hun conclusie trekken. Jullie verwijten de spelers dat ze niet loyaal zijn maar ondertussen zie je er geen been in de trainer vervroegd er uit te schoppen, die ook nog eens een echte Feyenoorder is. Zeik dan ook niet op Fer, Wijnaldum en Vlaar.
been moet zeker blijven maar heeft hulp nodig in de vorm van 2 ervaren spelers
of naast hem op de bank,of hij naast een ander op de bank...
er moet nu iets gebeuren..
over noortwijk en vleminx hoefen we zowiezo niet te discuceren voor hun
telt ,,,,bedankt en tot ziens..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Van Hanegem is helemaal niet aan de orde. Iemand heeft dat een keer gezegd of zo en de hele meute rent er weer achteraan.... En nu is Been ineens meer supporter dan trainer... Hebben jullie wel eens gezien hoe blij ze in Nijmegen met hem waren? Toen werd hem zelfs nog een hele grote carriere toegedicht bij studio voetbal. Hij was de kroonprins van het nederlandse trainersgilde... en nu kan hij er niets meer van...? Onzin!
de flh
 de flh - maandag 24 januari 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Van Hanegem is helemaal niet aan de orde. Iemand heeft dat een keer gezegd of zo en de hele meute rent er weer achteraan.... En nu is Been ineens meer supporter dan trainer... Hebben jullie wel eens gezien hoe blij ze in Nijmegen met hem waren? Toen werd hem zelfs nog een hele grote carriere toegedicht bij studio voetbal. Hij was de kroonprins van het nederlandse trainersgilde... en nu kan hij er niets meer van...? Onzin!
Heb je weer gelijk!
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Van Hanegem is helemaal niet aan de orde. Iemand heeft dat een keer gezegd of zo en de hele meute rent er weer achteraan.... En nu is Been ineens meer supporter dan trainer... Hebben jullie wel eens gezien hoe blij ze in Nijmegen met hem waren? Toen werd hem zelfs nog een hele grote carriere toegedicht bij studio voetbal. Hij was de kroonprins van het nederlandse trainersgilde... en nu kan hij er niets meer van...? Onzin!
hou is op met dat ge jullie
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
275.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Stylzz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:44 schreef craven het volgende:

[..]

hou is op met dat ge jullie
Zit niet zo te zeveren. Aan wie moet ik het dan richten? Hun hullie en zullie?
Terminator
 Terminator - maandag 24 januari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
hahahahaha te laat!

gaat heen been en vermenigvuldig u niet!
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:53 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zit niet zo te zeveren. Aan wie moet ik het dan richten? Hun hullie en zullie?
wat zeveren, jij generaliseerd de hele tijd man, kap daar eens mee
perkele1908
 perkele1908 - maandag 24 januari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
triest eerst was het het mario dit mario dat nu na anderhalf jaar moet hij weg lekker trouw zijn jullie wat ken hij er aan doen dan het was al een ploeg die totaal geen zelfvertrouwen had voor dat hij kwam ik vind het gewoon een goed team alleen geen zelvertrouwen maar kijk bijvoorbeel hoeveel overtredingen er zijn die niet bestraft worden en dan klaagt er niemand van de spelers een paar spelers die dat wel doen en het wor veel beter been kan doen wat hij wil maar als de spelers wat anders doen... dezelfe verhalen waren er bij alle trainer de afgelopen 3 4 jaar dus...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 16:01 schreef craven het volgende:

[..]

wat zeveren, jij generaliseerd de hele tijd man, kap daar eens mee
Jij, niet jullie, maar jij wilt niet snappen dat ik met jullie diegenen bedoel waarop datgene slaat wat ik zeg. Dus als ik zeg dat jullie niet moeten zeveren, bedoel ik alleen die lui die zeveren. Als jij dan niet zevert, slaat het dus niet op jou, maar dat lijkt me eigenlijk best logisch!
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 januari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Hup Mario
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Verder geen strijd hoor. We staan aan dezelfde kant!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 januari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 16:42 schreef hotjumper het volgende:
Hup Mario
Hup Hotjumper
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 16:43 schreef Arie.Klooster het volgende:
Verder geen strijd hoor. We staan aan dezelfde kant!
pfff weet ik man, is gewoon frustratie
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 24 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 11:24 schreef MMM het volgende:
Leuk dat Mario aan dezelfde kant van het Legioen staat.

Niet presteren = wegwezen, wie dan ook! Elke andere trainer was er allang uitgepleurd.

Wegwezen met deze onbenul en laat 'm z'n vriendje Bruins meenemen naar de volgende klus.
Dan krijgen de spelers weer hun gelijk!!!! Als zij niet presteren moet de trainer eruit!!! Ik zeg de bezem door de selectie en dan maar met A-jeugd gaan voetballen!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 januari 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 17:35 schreef craven het volgende:

[..]

pfff weet ik man, is gewoon frustratie
Bij mij hetzelfde
Milo
 Milo - dinsdag 25 januari 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 17:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dan krijgen de spelers weer hun gelijk!!!! Als zij niet presteren moet de trainer eruit!!! Ik zeg de bezem door de selectie en dan maar met A-jeugd gaan voetballen!!
dit riepen we vorig seizoen ook al, en kijk wat er is gebeurt!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 25 januari 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Been is de goede trainer met het goede hart maar op de verkeerde plaats op het verkeerde moment.
Overigens vind ik hem tactisch zeer discutabel!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 januari 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 17:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dan krijgen de spelers weer hun gelijk!!!! Als zij niet presteren moet de trainer eruit!!! Ik zeg de bezem door de selectie en dan maar met A-jeugd gaan voetballen!!
We voetballen toch al met een veredelde A-jeugd?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been staat aan dezelfde kant als het legioen! Snappen jullie dat niet?









0.0194621