|
|
hotjumper
|
|
|
Dus geef Mario dezelfde mogelijkheden als Gullit dan kunnen we eens kijken wat hij echt waard is! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:45 schreef hotjumper het volgende:Dus geef Mario dezelfde mogelijkheden als Gullit dan kunnen we eens kijken wat hij echt waard is! Gullit, is dat die man die al je geld uitgeeft??? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja en nu de grote man van tsjetsjenië, dat is pas een geldwolf |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:45 schreef hotjumper het volgende:Dus geef Mario dezelfde mogelijkheden als Gullit dan kunnen we eens kijken wat hij echt waard is! Dat hoeft nog geen eens. Been stond bijna laatste met NEC in de winterstop enkele jaren geleden. Dat was in zijn eerste jaar waar Been opgescheept zat met de erfenis van de vorige trainer.
Er kwam een klein budget beschikbaar en Been haalde 4 a 5 spelers en haalde nog Europees voetbal. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Ik kan dit topic natuurlijk niet helemaal laten afzakken. Ik heb nog lamme klauwen van het tikken van dat verhaal.
Zijn we al overtuigd dat Mario gewoon moet blijven? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 15:26 schreef Crisismanager het volgende:Ik kan dit topic natuurlijk niet helemaal laten afzakken. Ik heb nog lamme klauwen van het tikken van dat verhaal. Zijn we al overtuigd dat Mario gewoon moet blijven? Nee en dat zal niet gebeuren ook. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: misschien, als hij er voor zorgt dat we bij twente winnen, en de rest van t seizoen punten gaan pakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 15:43 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] misschien, als hij er voor zorgt dat we bij twente winnen, en de rest van t seizoen punten gaan pakken. Onmogelijk, helaas.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 15:26 schreef Crisismanager het volgende:Ik kan dit topic natuurlijk niet helemaal laten afzakken. Ik heb nog lamme klauwen van het tikken van dat verhaal. Zijn we al overtuigd dat Mario gewoon moet blijven? Ik nog steeds! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Me2 alleen wel Willem erbij! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
maakt geen reet uit wie dr voor de groep staat. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Je moet idd. roeien met de riemen die je hebt. En betere spelers zouden idd. meer van Mario's tekortkomingen verstoppen.
Maar juist op dit soort momenten kun je zien uit wat voor hout een trainer gesneden is. Juist nu zou de trainer verschil kunnen maken. Door logische keuzes, goed people management, enz. En op al die vlakken zakt Mario gewoon door het ijs.
Kortom Mario is gewoon niet zo'n goede roeier.
Jammer dat hij nog zoveel krediet heeft bij veel mensen. Want als hij minder binding met de club had, hadden er waarschijnlijk ook een hoop mensen objectiever naar de situatie kunnen kijken. En was hij allang weggeweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door Kees010 -- |
|
|
|
|
Morpheus
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 16:57 schreef Kees010 het volgende:Je moet idd. roeien met de riemen die je hebt. En betere spelers zouden idd. meer van Mario's tekortkomingen verstoppen. Maar juist op dit soort momenten kun je zien uit wat voor hout een trainer gesneden is. Juist nu zou de trainer verschil kunnen maken. Door logische keuzes, goed people management, enz. En op al die vlakken zakt Mario gewoon door het ijs. Kortom Mario is gewoon niet zo'n goede roeier. Jammer dat hij nog zoveel krediet heeft bij veel mensen. Want als hij minder binding met de club had, hadden er waarschijnlijk ook een hoop mensen objectiever naar de situatie kunnen kijken. En was hij allang weggeweest. Mee eens! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:28 schreef Crisismanager het volgende:[..] Leon, Gullit liet zijn ploeg de eerste paar maanden inderdaad sexy voetbal spelen. Maar men moet niet vergeten dat Gullit de beschikking had over Kuijt, Kalou, Buffel, Castelen en Smolarek. Ook Lazovic, Paauwe, Goor, Song, Ono, Bosschaart en Babos waren op dat moment goede spelers. Onder Gullit zijn ze allemaal slechter geworden, behalve Kuijt, Kalou en Castelen. Kuijt vertrok voor miljoenen. Kalou is voor een relatief laag bedrag vertrokken en Castelen had veel blessures en vertrok ook niet voor veel centjes. Als we de lijst van spelers bekijken die onder het bewind Gullit/Wotte gehaald zijn, en het totale bedrag van die spelers die verkocht/vertrokken zijn en wat ze gekost hebben, heb je een negatief getal van miljoenen. Dat is allemaal onder toezicht van de Grote Kale Leider gebeurd Leon.. Die stelde in de winter van 2006 Peter Bosz aan, die vervolgens ook alle ruimte kreeg om miskopen te halen. Dat duurde maar liefst 3 jaar lang. Het gevolg is dat Feyenoord heden ten dage nog met spelers als Darley, Lamprou en Manteiga zit opgescheept in de salarissfeer. Bekender zijn El Ahmadi, Bruins, de Cler, Tomasson en Biseswar die allen een vermogen verdienen, terwijl ze amper prestaties hebben geleverd. Dat heeft een totaal schuld gemaakt van miljoenen. Gudde is keihard aan het saneren om dat enorme gat in de begroting teniet te maken. Dat lukt behoorlijk trouwens, het ging van 17 miljoen verlies naar 4 miljoen, en nu word een klein verlies verwacht of misschien een summiere winst. Door die maatregelen die Gudde MOET nemen, zit Mario nu met een selectie met spelers als: Mulder, van Dijk, Bahia, de Cler, Martins Indi, Leerdam, Bruins, van Haaren, Biseswar etc. Uiteraard zitten daar grote talenten tussen en dat is op de lange termijn uitstekend, maar de situatie is zelfs zo dat een van de grootste talenten van Nederland/Europa, namelijk Luc Castaignos voor 2 miljoen naar Inter vertrekt. Daarvan gaat 25% nog naar de investeerders. Dan blijft dus 1,5 miljoen over en die word bijna helemaal gebruikt om de schulden af te lossen. De spelers die Been heeft kunnen halen, namelijk Cisse en Fernandez zijn alleen maar geblesseerd geweest maar dat kan je de trainer absoluut niet kwalijk nemen. Alle anderen spelers zoals Auassar, Schaken, Smolov, Babovic, Lumb, Ignjatovic, Swerts etc die gehaald zijn onder Been/Beenhakker hadden stuk voor stuk de voorwaarde dat ze bijna niks mogen kosten. Zonder een cent op zak boodschappen doen zegmaar. Dan krijg je ook alleen het oude brood van de bakker mee en moet je nog maar afwachten of het een beetje te vreten is. Buffel was er al niet meer onder Gullit en Smolarek ging direct weg onder Gullit,dat is het enige wat ik hem tot op de dag van vandaag nog kwalijk neem..Het beviel Gullit niet hoe Ebi uit z`n ogen keek hahaha wat een lul... Verders moet je kijken naar wat hij gehaald heeft en wat dat bij verkoop weer heeft opgeleverd........ Basto 1 Gibs2 Östlund///Held!!! 1 Boschaert Ghaly///HELD!!!!4 Castelen transfervrij van Ado 5 Kalou/jeugd// 7 de cijfers zijn als ik dat goed heb onthouden de opbrengsten.. iedereen lult hier maar mee wat wotte en gullit betreft maar wat is de waarheid? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 17:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Buffel was er al niet meer onder Gullit en Smolarek ging direct weg onder Gullit,dat is het enige wat ik hem tot op de dag van vandaag nog kwalijk neem..Het beviel Gullit niet hoe Ebi uit z`n ogen keek hahaha wat een lul... Verders moet je kijken naar wat hij gehaald heeft en wat dat bij verkoop weer heeft opgeleverd........ Basto 1 Gibs2 Östlund///Held!!! 1 Boschaert Ghaly///HELD!!!!4 Castelen transfervrij van Ado 5 Kalou/jeugd// 7 de cijfers zijn als ik dat goed heb onthouden de opbrengsten.. iedereen lult hier maar mee wat wotte en gullit betreft maar wat is de waarheid? De waarheid ... is hard! We zullen het met Been en de huidige selectie moeten doen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: en dan komen we er wel als iedereen het geduld nog kan opbrengen..incl mezelf |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: We hoeven het helemaal niet met Been te doen, die ligt er binnenkort uit. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Betaalt Babovic dat ook dan? |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Je bespaart er uiteindelijk gewoon op. Hoeven er geen schakens en van Beukerings meer worden gehaald. Voor z'n favo systeempje. + Waarde vermindering van huidige selectie een halt toeroepen. + als hij zelf opstapt, scheelt het een vergelijkbaar bedrag ten opzichte van wat er nu door het legioen is ingezameld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als Mario een echte Feyenoorder is ziet hij af van z'n geld. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat doet 'ie niet. Hij wil de klus waar hij aan begonnen is gewoon afmaken i.t.t. Beenhakker, die zichzelf onmogelijk gemaakt heeft en nu wel zijn centjes wil beuren tot einde contract maar ook ontslagen zou kunnen worden zonder vergoeding? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:33 schreef JanM het volgende:[..] Dat doet 'ie niet. Hij wil de klus waar hij aan begonnen is gewoon afmaken i.t.t. Beenhakker, die zichzelf onmogelijk gemaakt heeft en nu wel zijn centjes wil beuren tot einde contract maar ook ontslagen zou kunnen worden zonder vergoeding? Als je faalt tijdens de klus, je het niet meer op de rit krijgt en altijd maar aangeeft dat hij zo'n echte Feyenoorder is zeg je: 'Jongens, ik heb het geprobeerd maar ik krijg het niet meer aan de praat, daarbij zie ik af van mijn geld'.
Meneer verdiend nog bijna 1 miljoen ook, schandalig hoog..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:35 schreef MMM het volgende:[..] Als je faalt tijdens de klus, je het niet meer op de rit krijgt en altijd maar aangeeft dat hij zo'n echte Feyenoorder is zeg je: 'Jongens, ik heb het geprobeerd maar ik krijg het niet meer aan de praat, daarbij zie ik af van mijn geld'. Meneer verdiend nog bijna 1 miljoen ook, schandalig hoog.. Het zou me niet verbazen als Mario er zo inzit |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:35 schreef MMM het volgende:[..] Als je faalt tijdens de klus, je het niet meer op de rit krijgt en altijd maar aangeeft dat hij zo'n echte Feyenoorder is zeg je: 'Jongens, ik heb het geprobeerd maar ik krijg het niet meer aan de praat, daarbij zie ik af van mijn geld'. Meneer verdiend nog bijna 1 miljoen ook, schandalig hoog.. Heeft gewoon een rechtsgeldig arbeidscontract dat jij en ik ook zouden uitdienen. Hij heeft altijd gedroomd van deze job en hij kwam aan de vroege kant in een moeilijke situatie. Dat wist iedereen van tevoren. Mario heeft de ballen gehad om die uitdaging aan te pakken. Verdeint 'ie ook de kans om de klus af te maken. En dit jaar is de klus inmiddels geherformuleerd tot "niet degraderen". Like it or not! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:35 schreef MMM het volgende:[..] Als je faalt tijdens de klus, je het niet meer op de rit krijgt en altijd maar aangeeft dat hij zo'n echte Feyenoorder is zeg je: 'Jongens, ik heb het geprobeerd maar ik krijg het niet meer aan de praat, daarbij zie ik af van mijn geld'. Meneer verdiend nog bijna 1 miljoen ook, schandalig hoog.. Blijkbaar is hij dus niet zo'n grote Feyenoorder. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sorry hoor, ik denk dat het makkelijker is om op te geven dan ondanks alle tegenslagen door te blijven vechten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:38 schreef JanM het volgende:[..] Heeft gewoon een rechtsgeldig arbeidscontract dat jij en ik ook zouden uitdienen. Hij heeft altijd gedroomd van deze job en hij kwam aan de vroege kant in een moeilijke situatie. Dat wist iedereen van tevoren. Mario heeft de ballen gehad om die uitdaging aan te pakken. Verdeint 'ie ook de kans om de klus af te maken. En dit jaar is de klus inmiddels geherformuleerd tot "niet degraderen". Like it or not! Ik verdien veel minder en heb verder helemaal niks met mijn bedrijf. Mario verdiend bijna een miljoen en zegt altijd dat hij houd van deze club..
Met deze selectie hoor je minimaal bovenaan in het rechterrijtje te staan, wat hij dit jaar presteert is een schande. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:43 schreef MMM het volgende:[..] Ik verdien veel minder en heb verder helemaal niks met mijn bedrijf. Mario verdiend bijna een miljoen en zegt altijd dat hij houd van deze club.. Met deze selectie hoor je minimaal bovenaan in het rechterrijtje te staan, wat hij dit jaar presteert is een schande. Het tij gaat keren, dat MOET gewoon! En ik ga nu ff wat anders doen, dus ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
@ MMM
Mario heeft aangegeven dat als er iemand komt die Feyenoord weer naar de top kan brengen hij meteen het stokje overgeeft. Dat betekend dat hij dus zelf op zou stappen en dan word die ook niet doorbetaald. Het is gewoon niet eerlijk zoals jij hem probeert weg te zetten als geldwolf. Daarbij heb ik nog nooit hard copy gezien dat Been 1.000.000 euro verdient. Johan Derksen zegt dit wel steeds, maar die brult wel vaker wat. Die vind bijv ook Blokland mediageil, terwijl die alleen maar 1x in DWDD heeft gezeten...
Vandaag staat het overigens ook in de VI! Martijn Krabbendam zegt dat het probleem niet dieper in de club zit, nu er al diverse toptrainers gesneuveld zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 21:28 schreef Crisismanager het volgende:@ MMM Mario heeft aangegeven dat als er iemand komt die Feyenoord weer naar de top kan brengen hij meteen het stokje overgeeft. Dat betekend dat hij dus zelf op zou stappen en dan word die ook niet doorbetaald. Het is gewoon niet eerlijk zoals jij hem probeert weg te zetten als geldwolf. Daarbij heb ik nog nooit hard copy gezien dat Been 1.000.000 euro verdient. Johan Derksen zegt dit wel steeds, maar die brult wel vaker wat. Die vind bijv ook Blokland mediageil, terwijl die alleen maar 1x in DWDD heeft gezeten... Vandaag staat het overigens ook in de VI! Martijn Krabbendam zegt dat het probleem niet dieper in de club zit, nu er al diverse toptrainers gesneuveld zijn. Niemand kan Feyenoord met dit materiaal naar de TOP brengen maar wel naar een hogere positie op de ranglijst, onderaan linkerrijtje of bovenaan in het rechterrijtje.. Mario moet nu ook gewoon opstappen omdat het onder zijn leiding niet beter zal worden, ik vrees echt voor nacompetitie.
Mario verdiend echt wel rond de miljoen en Beenhakker rond de 5 ton, geloof Derksen daar wel in. Heb Mario het ook nooit horen ontkennen? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Om in de termen van Mario te blijven: Nogmaals...
Hoe jammer het ook is, de druk is op dit moment gewoon te groot. Zowel op de groep als op Mario. Ongeacht dat het waarschijnlijk niets doet aan de kwaliteit van zowel de groep als de technische staff an sich, moet er een 'reset' plaatsvinden om de vrije val te stoppen. En het is een heel stuk makkelijker om dat met een nieuwe vooral ervaren man te doen, dan met Mario.
Die spelers hebben nu al een keer of 10 van Mario gehoord dat het allemaal wel goed komt als ze hard blijven werken. Dat werkt niet meer. Hoe ziek het in principe ook is, het werkt een stuk beter als iemand anders dat nu komt vertellen. En bij voorkeur iemand die ze liever niet willen. Een boze groep is een stuk beter dan een apatische groep. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 21:43 schreef Alexmem het volgende:Om in de termen van Mario te blijven: Nogmaals... Hoe jammer het ook is, de druk is op dit moment gewoon te groot. Zowel op de groep als op Mario. Ongeacht dat het waarschijnlijk niets doet aan de kwaliteit van zowel de groep als de technische staff an sich, moet er een 'reset' plaatsvinden om de vrije val te stoppen. En het is een heel stuk makkelijker om dat met een nieuwe vooral ervaren man te doen, dan met Mario. Die spelers hebben nu al een keer of 10 van Mario gehoord dat het allemaal wel goed komt als ze hard blijven werken. Dat werkt niet meer. Hoe ziek het in principe ook is, het werkt een stuk beter als iemand anders dat nu komt vertellen. En bij voorkeur iemand die ze liever niet willen. Een boze groep is een stuk beter dan een apatische groep. goeie post!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Germen
|
|
|
wat denken jullie van Joachim Löw laat hem samen met Mario het afmaken!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Nee man, geen Duitse nicht voor de groep, krijgt Bruins weer een zekere basisplaats |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: daar denken wij niet over |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vorig jaar deed ie het gewoon goed! Jammer dat velen hier hun korte termijn geheugen aan gort hebben gezopen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 11:05 schreef hotjumper het volgende:Vorig jaar deed ie het gewoon goed! Jammer dat velen hier hun korte termijn geheugen aan gort hebben gezopen. tja.. een beetje nichterig gedrag vind ik dat. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ofwel crisismanager is Mario zelf, ofwel hij is Emile Ratelband... Ik ben er nog niet helemaal uit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 21:37 schreef MMM het volgende:[..] Niemand kan Feyenoord met dit materiaal naar de TOP brengen maar wel naar een hogere positie op de ranglijst, onderaan linkerrijtje of bovenaan in het rechterrijtje.. Mario moet nu ook gewoon opstappen omdat het onder zijn leiding niet beter zal worden, ik vrees echt voor nacompetitie. Mario verdiend echt wel rond de miljoen en Beenhakker rond de 5 ton, geloof Derksen daar wel in. Heb Mario het ook nooit horen ontkennen? Bovenaan het rechterrijtje is een puntje of 6 achter ofzo? Dat is nog haalbaar. Soms moet je ook geluk hebben, iets wat Feyenoord het hele seizoen al niet heeft. Met wat meer geluk had je misschien wel van Heracles, de Graafschap (2x), Excelsior, Roda en Heerenveen gewonnen. Heb je zo 10 a 11 punten meer en deed je nog volop mee om Europees voetbal.
Heb Mario trouwens weleens zien ontkennen dat hij geen 1 miljoen verdient. Dit was in een reportage van het tv programma van VI. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Laten we om de beurt een naam hier neerzetten (het liefst eric, Mario, Willem, Leo of Onno) en dat we dan met zijn allen +1 gaan doen of +2 of -3
en dat doen we dan in elk topic weer opnieuw |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:33 schreef Rovert het volgende:Laten we om de beurt een naam hier neerzetten (het liefst eric, Mario, Willem, Leo of Onno) en dat we dan met zijn allen +1 gaan doen of +2 of -3 en dat doen we dan in elk topic weer opnieuw +1
jij begint ok?! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|