|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Is Crisismanager de broer of advocaat van Gudde? |
|
|
|
|
johnfr1908
|
|
|
Lef, brutaal? Mario? Dacht het niet, waardeloos topic. Ik breek alleen een lans voor mensen die het verdienen. Maar trainers die bijna een miljoen per jaar verdienen en alleen maar kunnen afgeven op die jonge jongens in de media en het verdomme nog vertikt om ook maar een paar keer per wedstrijd met zn luie reet uit de dug out te komen terwijl alles in het veld misgaat, moet bij mij rap wegwezen, daaaaaaaag mario.
Niks geen sentimentele bullshit, feyenoord hart, blalablabla, hij verziekt het per week erger. Waardeloze trainer. Ik was blij toe ie kwam, maar heb het nu gezien en hoop dat hij snel weer weggaat. |
|
|
|
|
johnfr1908
|
|
|
Hij vroeg na pisvee uit of hij moest vertrekken, maar als hij die vraag nu weer aan de groep stelt weet ik het antwoord wel. Zet gewoon van Gastel voor die groep met Vlemmings samen. |
|
|
|
|
johnfr1908
|
|
|
Jacobs en Gudde ook oppleuren, die zijn een nog groter kwaad. Jacobs vanwege ordinaire verbrassing van financiele middelen en Gudde omdat hij in de voetbaltak niks te zoeken heb en verschrikkelijk onrepresentatief de club vertegenwoordigd.
Zo, ik ben weer ff gelucht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:21 schreef Crisismanager het volgende:[..] Bovenaan het rechterrijtje is een puntje of 6 achter ofzo? Dat is nog haalbaar. Soms moet je ook geluk hebben, iets wat Feyenoord het hele seizoen al niet heeft. Met wat meer geluk had je misschien wel van Heracles, de Graafschap (2x), Excelsior, Roda en Heerenveen gewonnen. Heb je zo 10 a 11 punten meer en deed je nog volop mee om Europees voetbal. Heb Mario trouwens weleens zien ontkennen dat hij geen 1 miljoen verdient. Dit was in een reportage van het tv programma van VI. 6? Haha nee, het zijn al 10 punten.. 'Met wat geluk', vind ik altijd maar slap gezeik.
Nee volgens mij had hij het toen alleen over een goed doel, waar hij aan meedeed waar Johan Derksen grapjes overmaakte of ed. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:46 schreef MMM het volgende:[..] 6? Haha nee, het zijn al 10 punten.. 'Met wat geluk', vind ik altijd maar slap gezeik. Nee volgens mij had hij het toen alleen over een goed doel, waar hij aan meedeed waar Johan Derksen grapjes overmaakte of ed. klopt wel, hij heeft het toen duidelijk ontkend dat hij 1 miljoen per jaar zou krijgen |
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
quote: ja mario liegt ook in je gezicht hoor, ze zijn allemaal hetzelfde in het voetbalwereldje, liegen en zakken vullen, maar ja mario is het geld wel waard net als leo werkte ook pro deo haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:08 schreef realistisch het volgende:[..] ja mario liegt ook in je gezicht hoor, ze zijn allemaal hetzelfde in het voetbalwereldje, liegen en zakken vullen, maar ja mario is het geld wel waard net als leo werkte ook pro deo haha Waarom heet jij realistisch? |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
--------------------------------------------------------->
------------------- ------------------- ------------------> |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:08 schreef realistisch het volgende:[..] ja mario liegt ook in je gezicht hoor, ze zijn allemaal hetzelfde in het voetbalwereldje, liegen en zakken vullen, maar ja mario is het geld wel waard net als leo werkte ook pro deo haha als er iemand eerlijk is en er niet omheen draait is het Mario wel |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Ja en als iemand eigenwijs is, is het Mario wel |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: eens,mb lijkt ziczelf te verheven boven de clup,eigenbelang, daar walg ik van . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Topic word met de dag minder geloofwaardig. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote: Omdat men suggesties steeds meer gaat aannemen als feiten. Dat Mario 1 mio verdient is een suggestie, maar niemand weet het zeker, en toch word het tegen hem gebruikt. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:19 schreef Crisismanager het volgende:[..] Omdat men suggesties steeds meer gaat aannemen als feiten. Dat Mario 1 mio verdient is een suggestie, maar niemand weet het zeker, en toch word het tegen hem gebruikt. gezien het aantal punten en de plaats op de ranglijst is elke vergoeding teveel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:19 schreef Crisismanager het volgende:[..] Omdat men suggesties steeds meer gaat aannemen als feiten. Dat Mario 1 mio verdient is een suggestie, maar niemand weet het zeker, en toch word het tegen hem gebruikt. Mario moet voor de meeste mensen hier gewoon oprotten. Zelfs als hij nu 8wedstrijden op rij wint, 1 nederlaag en t begint weer.
T kan mij eigenlijk geen tyfus meer schelen dit jaar wie dr voor de groep staat of hoe t voetbalt etc. Als we maar 3clubs onder ons houden. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote: Dat is emotionele wartaal en dat weet jezelf ook |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: de feiten spreken voor zich |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Mario moet voor de meeste mensen hier gewoon oprotten. Zelfs als hij nu 8wedstrijden op rij wint, 1 nederlaag en t begint weer. T kan mij eigenlijk geen tyfus meer schelen dit jaar wie dr voor de groep staat of hoe t voetbalt etc. Als we maar 3clubs onder ons houden. Ben bang dat je daarin gelijk hebt...
Diezelfde personen staan ook vooraan als Mario bij een andere club weer laat zijn een uitermate goede oefenmeester te zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Om eerlijk te zijn: heb Mario hoog zitten, hij kwam de club helpen toe het nodig was, maar de komende 2/3 wedstrijden moet ie toch echt gaan verrassen met beter spel, anders is dit niet meer te handhaven, ook voor hemzelf niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:23 schreef Crisismanager het volgende:[..] Ben bang dat je daarin gelijk hebt... Diezelfde personen staan ook vooraan als Mario bij een andere club weer laat zijn een uitermate goede oefenmeester te zijn sommigen wel ja.
Onze selectie is gewoon net als met bloedarmoede, we komen ijzer tekort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:23 schreef Crisismanager het volgende:[..] Ben bang dat je daarin gelijk hebt... Diezelfde personen staan ook vooraan als Mario bij een andere club weer laat zijn een uitermate goede oefenmeester te zijn Kan ie Bruins meenemen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hup Mario!
Morgen een punt pakken of zelfs winnen daar in Duitsland en iedereen de mond snoeren! Hopelijk maakt Bruins de winnende! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:57 schreef JanM het volgende:Hup Mario! Morgen een punt pakken of zelfs winnen daar in Duitsland en iedereen de mond snoeren! Hopelijk maakt Bruins de winnende! Lekker blijven hopen, die nicht scoort alleen bij Mario.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Oh wat hoop ik dat 'ie morgen scoort JANKMUIL! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: Ik ben bang dat je dan lang ken gaan hopen Jan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha, ja hoor.. Diep van binnen weet je beter. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ken is de man van Barbie, maar ik hoop idd dat Feyenoord morgen wint en het zou prachtig zijn als Bruins daar een belangrijk aandeel in heeft. Al was het maar om al die ontzettende negatievelingen voor even de mond te snoeren. Dat noemt zich supporters ... SCHANDE! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bruins laat ons al jaren in de kou staan.. SCHANDE
Maar niet negatief doen jongens, Feyenoord word kampioen hoi hoi hoi, het gaat super met de club!! Dit wil JanM(ulder) horen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:10 schreef JanM het volgende:[..] Ken is de man van Barbie, maar ik hoop idd dat Feyenoord morgen wint en het zou prachtig zijn als Bruins daar een belangrijk aandeel in heeft. Al was het maar om al die ontzettende negatievelingen voor even de mond te snoeren. Dat noemt zich supporters ... SCHANDE! Negatievelingen? Je kunt niet zeggen dat Bruins het niet over zichzelf afroept, hij speelt belabberd, geen enkele inzet of lol in ze spel. Dan zijn we geen negatievelingen, maar realisten... En ik hoop dat je gelijk krijgt Jan, maar ik ben bang dat je morgen weer hetzelfde topic krijg, BRUINS OPROTTEN, of iets wat hier op lijkt. De waarheid is hard.
Edit: dit geld trouwens niet alleen voor Bruins, maar hij schiet er gewoon met een punt boven uit ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Stefan-FR-08 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:11 schreef MMM het volgende:Bruins laat ons al jaren in de kou staan.. SCHANDE Maar niet negatief doen jongens, Feyenoord word kampioen hoi hoi hoi, het gaat super met de club!! Dit wil JanM(ulder) horen.. Lul nou niet, Feyenoord wordt voorlopig geen kampioen en het gaat KUT met onze club. Maar het wordt er gvd neit beter van als we met z'n allen gaan lopen zeiken en drammen. En als we ook nog eens onze eigen spelers gaan uitfluiten en met witte zakdoekjes gaan zwaaien, trappen ze helemaal geen deuk meer in een pakje boter. Dus er is maar één optie: als één man achter ze gaan staan, doen waar Het Legioen om geroemd wordt: HUN Feyenoord door dik en dun STEUNEN, al lijkt het misschien tegen beter weten in. FEYENOORD FOREVER! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:15 schreef JanM het volgende:[..] Lul nou niet, Feyenoord wordt voorlopig geen kampioen en het gaat KUT met onze club. Maar het wordt er gvd neit beter van als we met z'n allen gaan lopen zeiken en drammen. En als we ook nog eens onze eigen spelers gaan uitfluiten en met witte zakdoekjes gaan zwaaien, trappen ze helemaal geen deuk meer in een pakje boter. Dus er is maar één optie: als één man achter ze gaan staan, doen waar Het Legioen om geroemd wordt: HUN Feyenoord door dik en dun STEUNEN, al lijkt het misschien tegen beter weten in. FEYENOORD FOREVER! JA STEUNEN, MAAR NIET GODVERDOMME MET EEN INZETLOZE KLOTE BRUINS! SNAP HET NOU IS JAN, ER ZIT GEWOON NIKS IN DIE JONGE, HOOGUIT EEN REDELIJKE LANGE BAL! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:19 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] JA STEUNEN, MAAR NIET GODVERDOMME MET EEN INZETLOZE KLOTE BRUINS! SNAP HET NOU IS JAN, ER ZIT GEWOON NIKS IN DIE JONGE, HOOGUIT EEN REDELIJKE LANGE BAL! JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN!
Bruins is in potentie de beste speler uit de selectie en zou - als 'ie vertrekt - de volgende speler zijn in het rijtje ex-Feyenoorders die elders geweldig spelen. Zijn probleem is alleen zijn uitstraling. Hoe noemen ze dat zo mooi: hij oogt flegmatiek. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:24 schreef JanM het volgende:[..] JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN! Bruins is in potentie de beste speler uit de selectie en zou - als 'ie vertrekt - de volgende speler zijn in het rijtje ex-Feyenoorders die elders geweldig spelen. Zijn probleem is alleen zijn uitstraling. Hoe noemen ze dat zo mooi: hij oogt flegmatiek. ik schreeuwde niet, had alleen caps-lock aan.. en hierover worden we het nooit eens forumvriend, gewoon een meningsverschil, kan gebeuren! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:28 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] ik schreeuwde niet, had alleen caps-lock aan.. en hierover worden we het nooit eens forumvriend, gewoon een meningsverschil, kan gebeuren! No problem, maar ik hoop natuurlijk wel dat ik morgen gelijk krijg ;-) |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: hehe, we gaan zien Jan, Ik ga slapen voor zover ik dat kan.... hopelijk krijg je morgen gelijk en toont die Luigi een keer inzet en passie en alles wat die volgens jou wel moet kunnen..:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Dit lijkt wel het love topic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:15 schreef JanM het volgende:[..] Lul nou niet, Feyenoord wordt voorlopig geen kampioen en het gaat KUT met onze club. Maar het wordt er gvd neit beter van als we met z'n allen gaan lopen zeiken en drammen. En als we ook nog eens onze eigen spelers gaan uitfluiten en met witte zakdoekjes gaan zwaaien, trappen ze helemaal geen deuk meer in een pakje boter. Dus er is maar één optie: als één man achter ze gaan staan, doen waar Het Legioen om geroemd wordt: HUN Feyenoord door dik en dun STEUNEN, al lijkt het misschien tegen beter weten in. FEYENOORD FOREVER! Al steun je Bruins, dan nog raakt ie geen pepernoot. Heb het wel gehad na een paar jaar.. Heeft genoeg steun gehad en er NIETS van gebakken, een schande voor dit shirt. De enige reden dat hij hier nog speelt is omdat z'n vriendje Mario hier coach is. Als die weg is, is het snel gedaan met Bruins.
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:24 schreef JanM het volgende:[..] JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN! Bruins is in potentie de beste speler uit de selectie en zou - als 'ie vertrekt - de volgende speler zijn in het rijtje ex-Feyenoorders die elders geweldig spelen. Zijn probleem is alleen zijn uitstraling. Hoe noemen ze dat zo mooi: hij oogt flegmatiek. Misschien bij een korfbal club in de Eredivisie maar niet als voetballer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanmiddag na de wedstrijd een interview met Mario met de volgende teksten:
- Ik blijf een vechter. - Deze ploeg kan niet beter. - Geen balans. - Bij NEC is het mij ook gelukt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hun waren gewoon beter
meer hoef je niet te zeggen dit keer. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hé, 't is Cruijff niet. Hij kan gewoon zeggen: Zij waren gewoon beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tis toch een trainer, dat volk praat allemaal t zelfde. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ze lijken wel hun eigen dialect te hebben. Ik ben ook benieuwd waar NSB'er voor staat. In trainerstaal is dat vast iets heel normaals.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Els -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
nederlandse sichumse blindeninstituut |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Net een 1,5 uur thuis na die lange reis vanuit Enschede. Vandaag werden wij in het uitvak verrast. Feyenoord speelde lef, brutaal en dat gecombineerd met een goede werklust. Daarmee hebben wij gezien dat Feyenoord het FC Twente heel erg lastig heeft gemaakt, FC Twente die nog steeds landskampioen is en een heel goede kans maakt op prolongatie hiervan. Feyenoord heeft gewoon tegen een heel goede ploeg, zelf heel goed gespeeld. Ja op een gegeven moment komt Ruiz erin, voetballer van een buitencategorie en die nam Twente bij de hand. En niet te vergeten: Duitsers zijn in de slotfase het sterkst.
Dit allemaal onder leiding van Mario Been, de man die weer een hele selectie kon motiveren na het ongelukkige verlies tegen de Graafschap en met name de week erna. Daarom al: MARIO///HELD |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:07 schreef Crisismanager het volgende:Net een 1,5 uur thuis na die lange reis vanuit Enschede. Vandaag werden wij in het uitvak verrast. Feyenoord speelde lef, brutaal en dat gecombineerd met een goede werklust. Daarmee hebben wij gezien dat Feyenoord het FC Twente heel erg lastig heeft gemaakt, FC Twente die nog steeds landskampioen is en een heel goede kans maakt op prolongatie hiervan. Feyenoord heeft gewoon tegen een heel goede ploeg, zelf heel goed gespeeld. Ja op een gegeven moment komt Ruiz erin, voetballer van een buitencategorie en die nam Twente bij de hand. En niet te vergeten: Duitsers zijn in de slotfase het sterkst. Dit allemaal onder leiding van Mario Been, de man die weer een hele selectie kon motiveren na het ongelukkige verlies tegen de Graafschap en met name de week erna. Daarom al: MARIO///HELD + 1 |
|
|
|