|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Mario dit ook komende twee/drie weken voort zet:
EENS! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:07 schreef Crisismanager het volgende:Net een 1,5 uur thuis na die lange reis vanuit Enschede. Vandaag werden wij in het uitvak verrast. Feyenoord speelde lef, brutaal en dat gecombineerd met een goede werklust. Daarmee hebben wij gezien dat Feyenoord het FC Twente heel erg lastig heeft gemaakt, FC Twente die nog steeds landskampioen is en een heel goede kans maakt op prolongatie hiervan. Feyenoord heeft gewoon tegen een heel goede ploeg, zelf heel goed gespeeld. Ja op een gegeven moment komt Ruiz erin, voetballer van een buitencategorie en die nam Twente bij de hand. En niet te vergeten: Duitsers zijn in de slotfase het sterkst. Dit allemaal onder leiding van Mario Been, de man die weer een hele selectie kon motiveren na het ongelukkige verlies tegen de Graafschap en met name de week erna. Daarom al: MARIO///HELD respect. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
kweet niet wat ik hiervan moet denken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: gewoon 'eens' zeggen, joh. En over een maand een lange neus trekken naar al die opportunisten die Mario al weken op willen hangen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] gewoon 'eens' zeggen, joh. En over een maand een lange neus trekken naar al die opportunisten die Mario al weken op willen hangen. O.K doe ik bedankt voor de tip |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Feyenoord heeft het vandaag gewoon goed gedaan en dat gebeurdt onder leiding van Mario, dus Been///PRIMA GEDAAN! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoor ik daar toch weer Leo B.? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Hahaha |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:25 schreef JanM het volgende:Feyenoord heeft het vandaag gewoon goed gedaan en dat gebeurdt onder leiding van Mario, dus Been///PRIMA GEDAAN! Lekker bezig JanM!!!
Mario for president |
|
|
|
|
Morpheus
|
|
|
Ja Mario for president! We staan op een keurige 15e plaats met vier punten voorsprong op een promotie/degradatie plaats. 20 punten uit 21 wedstrijden, de grootste nederlaag ooit, het slechtste begin van een jaar ooit en een doelsaldo van -14 is helemaal niet verkeerd. Kom op Mario ga zo door!!! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: hahaha beetje overdreven nietwaar? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:56 schreef Morpheus het volgende:Ja Mario for president! We staan op een keurige 15e plaats met vier punten voorsprong op een promotie/degradatie plaats. 20 punten uit 21 wedstrijden, de grootste nederlaag ooit, het slechtste begin van een jaar ooit en een doelsaldo van -14 is helemaal niet verkeerd. Kom op Mario ga zo door!!! hehehehehe |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:56 schreef Morpheus het volgende:Ja Mario for president! We staan op een keurige 15e plaats met vier punten voorsprong op een promotie/degradatie plaats. 20 punten uit 21 wedstrijden, de grootste nederlaag ooit, het slechtste begin van een jaar ooit en een doelsaldo van -14 is helemaal niet verkeerd. Kom op Mario ga zo door!!! Klopt, voeg er alleen aan toe: de slechtste spelersgroep die Feyenoord ooit heeft gehad en je verhaaltje klopt als een bus |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 16:47 schreef Crisismanager het volgende:[..] Klopt, voeg er alleen aan toe: de slechtste spelersgroep die Feyenoord ooit heeft gehad en je verhaaltje klopt als een bus Slechtste weet ik niet, en ben ik ws niet met je eens. Maar wel de meest labiele. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 15:56 schreef Morpheus het volgende:Ja Mario for president! We staan op een keurige 15e plaats met vier punten voorsprong op een promotie/degradatie plaats. 20 punten uit 21 wedstrijden, de grootste nederlaag ooit, het slechtste begin van een jaar ooit en een doelsaldo van -14 is helemaal niet verkeerd. Kom op Mario ga zo door!!! Hahaha +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 16:47 schreef Crisismanager het volgende:[..] Klopt, voeg er alleen aan toe: de slechtste spelersgroep die Feyenoord ooit heeft gehad en je verhaaltje klopt als een bus Wat een onzin.. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
daarom!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Omdat onderaan 't linkerrijtje/bovenaan 't rechterrijtje haalbaar is met deze groep in plaats van te strijden tegen degradatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het komt allemaal goed, zelfs MET Been, Mulder en Bruins! Have a little faith! |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:34 schreef MMM het volgende:[..] Omdat onderaan 't linkerrijtje/bovenaan 't rechterrijtje haalbaar is met deze groep in plaats van te strijden tegen degradatie. Onderbouwing???
Mulder? Matige keeper met weinig ervaring van Dijk? Die is al 43? de Vrij? Enorm goed maar is pas 18 en fysiek nog niet top de Cler? houten klaas? Bahia? Middelmaat el Ahmadi? postbode Bruins? amateur Leerdam? amateur Wijnaldum? ego Luc- te jong Cabral- te jong Van Haaren- te jong Mokotjo- te jong Martins Indi- te jong Simon- ook behoorlijk jong
Tomasson, Cisse, Fer en Fernandez zijn geblesseerd...
Been moet het doen met jongetjes van 18 of 19 jaar. En de spelers met een beetje ervaring laten het afweten. Nee ik kan mij bijna geen slechtere spelersgroep herinneren MMM... Niet in potentie, want al die jonge gasten kunnen stuk voor stuk heel ver komen. Maar op het moment valt het nog niet mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te jong vind ik altijd zo'n onzin..
Van Dijk - Aardige keeper. Vlaar - Duidelijk Swerts - Niet de beste voetballer, werkt wel hard. Fer - Zoals vorig seizoen (op de slaapmomentjes na) zeer sterk De Vrij - Geen probleem De Cler - Redelijk El Ahmadi - Goede voetballer, helaas niet altijd gebracht van wat hij in zich had. Bruins - Eens, kan er niks van. Wijnaldum - In vorm een buitenspeler die moeilijk af te stoppen is Luc - Zet hem 34 wedstrijden neer en hij maakt er nu al minimaal 15. Cabral - Goeie buitenspeler, kan passeren en heeft een goede trap Mokotjo - Heerser op het middenveld, schande dat Mario hem er niet inzet.
Nu Meeuwis erbij! Over Miyaichi en Larsen kan ik nog niet oordelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
MMM, doordat ze jong zijn, zijn ze wisselvallig. Cabral is idd een goede speler, maar tegen Twente vond ik hem maar matig spelen. Luc tegen 020 en de Graafschap... ook niet veel soeps. Net als Mokotjo, de ene keer denk ik dat hij in potentie een topper is, een wedstrijd later is hij gewoon een 13 in een dozijn voetballer. Blijven er een stuk of 8 spelers over die een normaal niveau moeten kunnen halen, maar daar zitten ook al twijfelgevallen/geblesseerdeh bij. Uiteraard is dit Feyenoord verplicht een paar plekken hoger te staan. Maar de ploeg die 3 plaatsen boven ons staat heeft misschien ook maar 4/5 punten meer... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 22:38 schreef Crisismanager het volgende:MMM, doordat ze jong zijn, zijn ze wisselvallig. Cabral is idd een goede speler, maar tegen Twente vond ik hem maar matig spelen. Luc tegen 020 en de Graafschap... ook niet veel soeps. Net als Mokotjo, de ene keer denk ik dat hij in potentie een topper is, een wedstrijd later is hij gewoon een 13 in een dozijn voetballer. Blijven er een stuk of 8 spelers over die een normaal niveau moeten kunnen halen, maar daar zitten ook al twijfelgevallen/geblesseerdeh bij. Uiteraard is dit Feyenoord verplicht een paar plekken hoger te staan. Maar de ploeg die 3 plaatsen boven ons staat heeft misschien ook maar 4/5 punten meer... Vind je het gek met zo'n coach? Neem Mokotjo (goede middenvelder) als voorbeeld: Tegen 020 de beste aan onze kant en mag de wedstrijd erna op de bank zitten. Cabral heeft dit ook al een paar keer gehad..
En de slechtste speler laat hij maar staan..
Zelfs met dit team (zonder de geblesseerde spelers) hoor je gewoon onderaan het linkerrijtje/bovenaan het rechterrijtje te staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mokotjo wordt nu gebracht zoals een talent gebracht dient te worden. Je ziet bij Wijnaldum bijvoorbeeld dat hij nu begint te wankelen onder de druk van het doorlopend moeten presenteren op jongevleeftijd. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 00:54 schreef hotjumper het volgende:Mokotjo wordt nu gebracht zoals een talent gebracht dient te worden. Je ziet bij Wijnaldum bijvoorbeeld dat hij nu begint te wankelen onder de druk van het doorlopend moeten presenteren op jongevleeftijd. Idd. 'Te jong' is bij dit Feyenoord niet overdreven. Het gaat daarbij niet alleen om hun leeftijd, maar vooral om gebrek aan volwassenheid in het veld.. de speelwijze en mentale weerbaarheid.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
je bent niet te jong als je 350.000 aan salaris krijgt! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: eens! komt bij dat de meesten hunzelf ook al hele kerels vinden dus ze moeten het maar eens laten zien. |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
Ik vind dat Mario het spel goed neerzet en uitvoert. Je moet je eens indenken dat met het tactische spel van Mario, spelers van Real Madrid het spel uitvoeren. Tegen Twente bijvoorbeeld, kwam Feyenoord gewoon tekort door indiviuele klasse. Wijnaldum die in de 9e minuut net weer die pass verkeerd aangeeft, wat een 90% goal was geweest. Cristiano Ronaldo of zelfs al Toivonen had dat iets beter gedaan denk ik. Dan de goal van Twente, iedereen zegt: Ja, da's Mario die Mulder opstelt. Zou je 's iets eerder moeten kijken in de 74e minuut. Die bal van Ola John op Brama. Lopen precies tegelijk de Cler en Cabral van hun man af, om Ola John aan te pakken. Dan staat Brama helemaal vrij. Fout van Cabral!! Zoals ik al zei individuele klasse. Als je vingers wilt wijzen, dan naar het bestuur dat te veel verkeerde en foute transfers en het beleid totaal verkeerd hebben gedaan. Wanneer is voor de laatste keer een echte jonge spits/goalgetter met potentie a la Suarez, Berg, Reis, Huntelaar, van Wolfswinkel, Matavz, aangekocht. Volgens mij was Larsson of Cruz de laatste. Halen ze de uitgerangeerd Makaay (met alle respect) die ze 2 miljoen per jaar betalen. En dus na 2 jaar een spits voor 4 miljoen hadden kunnen halen. Feyenoord had op het moment inderdaad wat hoger kunnen staan, maar de wedstrijden de Graafschap, Excelsior, Twente en nog een paar hadden ze punten kunnen pakken. Er wordt gewoon niet afgemaakt en domme foutjes gemaakt. Dat is kwaliteit en onervarenheid, het begint wel te komen. Maar dat stamp je er niet in een week in bij onervaren, jonge spelers. Het spel begint al wat beter te worden, maar zolang er geen kwaliteit en ervaring bij komt, zal het heel langzaam aan verbeteren, maar dan ook heel langzaam. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 14:05 schreef fey12 het volgende:Ik vind dat Mario het spel goed neerzet en uitvoert. Je moet je eens indenken dat met het tactische spel van Mario, spelers van Real Madrid het spel uitvoeren. Tegen Twente bijvoorbeeld, kwam Feyenoord gewoon tekort door indiviuele klasse. Wijnaldum die in de 9e minuut net weer die pass verkeerd aangeeft, wat een 90% goal was geweest. Cristiano Ronaldo of zelfs al Toivonen had dat iets beter gedaan denk ik. Dan de goal van Twente, iedereen zegt: Ja, da's Mario die Mulder opstelt. Zou je 's iets eerder moeten kijken in de 74e minuut. Die bal van Ola John op Brama. Lopen precies tegelijk de Cler en Cabral van hun man af, om Ola John aan te pakken. Dan staat Brama helemaal vrij. Fout van Cabral!! Zoals ik al zei individuele klasse. Als je vingers wilt wijzen, dan naar het bestuur dat te veel verkeerde en foute transfers en het beleid totaal verkeerd hebben gedaan. Wanneer is voor de laatste keer een echte jonge spits/goalgetter met potentie a la Suarez, Berg, Reis, Huntelaar, van Wolfswinkel, Matavz, aangekocht. Volgens mij was Larsson of Cruz de laatste. Halen ze de uitgerangeerd Makaay (met alle respect) die ze 2 miljoen per jaar betalen. En dus na 2 jaar een spits voor 4 miljoen hadden kunnen halen. Feyenoord had op het moment inderdaad wat hoger kunnen staan, maar de wedstrijden de Graafschap, Excelsior, Twente en nog een paar hadden ze punten kunnen pakken. Er wordt gewoon niet afgemaakt en domme foutjes gemaakt. Dat is kwaliteit en onervarenheid, het begint wel te komen. Maar dat stamp je er niet in een week in bij onervaren, jonge spelers. Het spel begint al wat beter te worden, maar zolang er geen kwaliteit en ervaring bij komt, zal het heel langzaam aan verbeteren, maar dan ook heel langzaam. Bedankt fey12, goed verwoord.
Veel Feyenoord supporters geven liever meteen de trainer de schuld, das namelijk lekker makkelijk. Dat de laatste jaren geen enkele trainer is geslaagd (terwijl ze stuk voor stuk bij andere clubs bewijzen prima oefenmeesters te zijn), ligt volgens deze supporters nooit aan het wanbeleid maar gewoon aan de trainer.
Kortzichtigheid heet dat |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 14:05 schreef fey12 het volgende:Ik vind dat Mario het spel goed neerzet en uitvoert. Je moet je eens indenken dat met het tactische spel van Mario, spelers van Real Madrid het spel uitvoeren. Tegen Twente bijvoorbeeld, kwam Feyenoord gewoon tekort door indiviuele klasse. Wijnaldum die in de 9e minuut net weer die pass verkeerd aangeeft, wat een 90% goal was geweest. Cristiano Ronaldo of zelfs al Toivonen had dat iets beter gedaan denk ik. Dan de goal van Twente, iedereen zegt: Ja, da's Mario die Mulder opstelt. Zou je 's iets eerder moeten kijken in de 74e minuut. Die bal van Ola John op Brama. Lopen precies tegelijk de Cler en Cabral van hun man af, om Ola John aan te pakken. Dan staat Brama helemaal vrij. Fout van Cabral!! Zoals ik al zei individuele klasse. Als je vingers wilt wijzen, dan naar het bestuur dat te veel verkeerde en foute transfers en het beleid totaal verkeerd hebben gedaan. Wanneer is voor de laatste keer een echte jonge spits/goalgetter met potentie a la Suarez, Berg, Reis, Huntelaar, van Wolfswinkel, Matavz, aangekocht. Volgens mij was Larsson of Cruz de laatste. Halen ze de uitgerangeerd Makaay (met alle respect) die ze 2 miljoen per jaar betalen. En dus na 2 jaar een spits voor 4 miljoen hadden kunnen halen. Feyenoord had op het moment inderdaad wat hoger kunnen staan, maar de wedstrijden de Graafschap, Excelsior, Twente en nog een paar hadden ze punten kunnen pakken. Er wordt gewoon niet afgemaakt en domme foutjes gemaakt. Dat is kwaliteit en onervarenheid, het begint wel te komen. Maar dat stamp je er niet in een week in bij onervaren, jonge spelers. Het spel begint al wat beter te worden, maar zolang er geen kwaliteit en ervaring bij komt, zal het heel langzaam aan verbeteren, maar dan ook heel langzaam. Nuchtere rake analyse. Kuyt was natuurlijk de laatste wereldspits die we gehaald hebben. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Zit idd een hoop waarheid in je stukje; Een hoop dingen die je als trainer wil bereiken hangen af van de kwaliteit van je spelers. Daarnaast heeft de coach toch zeker ook invloed op het spelbeeld.
Bijv. als je middenveld overlopen wordt verzwaar je je middenveld. (Maakt dan niet ui of het overlopen wordt op basis van kwaliteit of een te aanvallende bezetting) Als coach reageer je op zoiets door bijv. je opstelling aan te passen en een extra middenvelder in te brengen. (Zie bijv. 020 uit waar dit gebeurde) Lijkt mij allemaal vrij logisch.
Maar Mario lijkt af en toe die dingen gewoon niet te zien gezien zijn tactische wissels, opstelling, etc.
Daarnaast vind ik dat hij zich ook vaak dom profileert in de media, door zelfvertrouwen van het team of individuen te ondermijnen.
Dus met andere woorden; de punten waar Mario wel!! op kan scoren. (Ondanks de beperkingen van zijn team) scoort hij niet, gewoon in de meest simpele dingen.
En aan dat soort signalen geeft Mario aan mij een brevet van onvermogen af. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
De opstelling verbaasd mij ook nog es (erg vaak) en dat komt omdat bruins de laatste tijd weer in de basis start. En ik ben toch niet de enige die zich ergert aan deze speler .En ik vind mario ook opgefokt overkomen dat geleuter over een uitsmijter /broodje kroket .maar laten we hopen dat het goed gaat komen en dat we hem weer kunnen toezingen/bedanken . |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
@ Kees010
Tegen 020 bracht Been een Leerdam in voor Castaingos (of Wijnaldum weet niet zeker). Vlak na de 2-0, om meer tegengoals te voorkomen, dat zei hij voor de camera.
Je zou kunnen zeggen dat zoiets te laat is, maar brengt Been bij 1-0 of 0-0 een middenvelder extra, dan gillen hier de meeste dat hij een lafaard is. In dat kader is het voor sommige nooit goed. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 14:05 schreef fey12 het volgende:Ik vind dat Mario het spel goed neerzet en uitvoert. Je moet je eens indenken dat met het tactische spel van Mario, spelers van Real Madrid het spel uitvoeren. Tegen Twente bijvoorbeeld, kwam Feyenoord gewoon tekort door indiviuele klasse. Wijnaldum die in de 9e minuut net weer die pass verkeerd aangeeft, wat een 90% goal was geweest. Cristiano Ronaldo of zelfs al Toivonen had dat iets beter gedaan denk ik. Dan de goal van Twente, iedereen zegt: Ja, da's Mario die Mulder opstelt. Zou je 's iets eerder moeten kijken in de 74e minuut. Die bal van Ola John op Brama. Lopen precies tegelijk de Cler en Cabral van hun man af, om Ola John aan te pakken. Dan staat Brama helemaal vrij. Fout van Cabral!! Zoals ik al zei individuele klasse. Als je vingers wilt wijzen, dan naar het bestuur dat te veel verkeerde en foute transfers en het beleid totaal verkeerd hebben gedaan. Wanneer is voor de laatste keer een echte jonge spits/goalgetter met potentie a la Suarez, Berg, Reis, Huntelaar, van Wolfswinkel, Matavz, aangekocht. Volgens mij was Larsson of Cruz de laatste. Halen ze de uitgerangeerd Makaay (met alle respect) die ze 2 miljoen per jaar betalen. En dus na 2 jaar een spits voor 4 miljoen hadden kunnen halen. Feyenoord had op het moment inderdaad wat hoger kunnen staan, maar de wedstrijden de Graafschap, Excelsior, Twente en nog een paar hadden ze punten kunnen pakken. Er wordt gewoon niet afgemaakt en domme foutjes gemaakt. Dat is kwaliteit en onervarenheid, het begint wel te komen. Maar dat stamp je er niet in een week in bij onervaren, jonge spelers. Het spel begint al wat beter te worden, maar zolang er geen kwaliteit en ervaring bij komt, zal het heel langzaam aan verbeteren, maar dan ook heel langzaam. Je hebt gelijk, maar dan nog vind ik dat er geen schuldige hoeft te zijn. Ook het bestuur niet. Als je hoort dat Feyenoord ook dezelfde spelers op het oog had, de toppers die er nu bij andere clubs rond lopen, dan weet je dat er niets mis is met de scouting en het oog voor talent. Alleen Feyenoord mist dan net dat ene puntje wat een speler doet beslissen om naar ons te komen. Twente, 020 en 040 hebben dan gewoon het voordeel dat ze stabiel bovenin mee doen en financieel er een stuk beter voor stonden dan Feyenoord. Dus kiezen die spelers in dit geval niet voor Feyenoord.
Het is altijd makkelijk om een schuldige aan te wijzen. Typisch Nederlands ook, want iemand moet het zwarte schaap zijn. Het lijkt wel of we niet kunnen accepteren dat iets gewoon is omdat het is zonder dat er een persoon schuldig aan is.
Ik vind daarentegen wel dat Mario zich anders moet opstellen. Hij si vaak te negatief over zijn eigen spelersgroep in de media. Dat is wel zijn fout. Hij zou die jongens moeten beschermen en de fouten van hen intern aanpakken. Naar buiten toe moet hij te allen tijde zijn team voor trekken en in bescherming nemen. Wat hij nu vaak doet maakt ze alleen maar onnodig onzekerder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Volgens mij voor Mokotjo. Maaar, ik kan het verkeerd hebben.. En misschien is dit ook niet het meest geschikte voorbeeld.
Maar je kunt van je 4-3-3 ook een 4-4-2 maken als je overlopen wordt. Wat zowiezo beter zou aansluiten op je spelersgroep. (Dit had trouwens ook een aantal aankopen/ huur overbodig gemaakt. Maar dat is weer een ander verhaal.)
Het gaat mij erom dat Mario in dit soort dingen op mij niet bijster intelligent overkomt. En miss. moet ik de volgende x beter nadenken over een passender voorbeeld die zijn er nl. genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door Kees010 -- |
|
|
|
|
|