BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum staat niet achter gedrag van supporters

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gfvp1
 gfvp1 - maandag 24 januari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/8030/wijnaldum-ik-sta-niet-achter-het-gedrag-van-de-fans/

Beste Giorgino,

wij staan niet achter de laakbare wedstrijdmentaliteit van jullie, de verwende spelers, die dit seizoen ONZE club(immers spelers en trainers zijn tegenwoordig slechts passanten) naar de klote helpen en ons pijn doen. Jullie hebben niet eens het karakter(en dan druk ik me nog zacht uit)om tijdens de wedstrijd van afgelopen zaterdag waar wij de grootste speler uit de clubhistorie eerden om je het schompes te werken en niet eens de wil toonden om te winnen!! Het was allemaal ongeorganisserd, onoverzichtelijk, zonder strijd en passie en gewoon 3 tot 4 versnellingen te langzaam! En dan heb jij het lef om te zeggen dat je niet achter het gedrag van de supporters staat als wij ons irriteren aan jullie. vergeet niet dat wij met zijn allen ons zuur verdiende geld betalen waarmee oa. ook jouw riante salaris wordt betaald om onze club te zien winnen en spelers te zien die door het vuur gaan voor het shirt. Jullie zouden je nog meer moeten schamen als je ziet wat FC Utrecht voor elkaar krijgt tegen ajax! Iets wat na de periode Kuijt en Kalou nooit meer gezien is in de Kuip, namelijk een wil om te winnen. En dan durf jij, snotneus zo'n uitspraak te doen.

Zoals we allen zongen afgelopen zaterdag avond:
Je moet je dood schamen en je bent ONS shirt niet waard!!

Zorg er maar eerst voor dat je zelf beter voetbalt met je maatjes alvorens het legioen dat ondanks alle ellende jullie bleef steunen de afgelopen periode gaat vertellen hoe wij ons moeten gedragen, immers het geduld raakt/is op en wij pikken het niet meer!!

GFVP

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door gfvp1 --
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Beste gfvp1,

ik sta niet achter jou

hannes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 12:50 schreef Rovert het volgende:
Beste gfvp1,

ik sta niet achter jou

hannes
+1
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 12:53   quote  deeplink  
hmmm..zit toch ook wat in...
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 24 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Gini, moet eens naar z'n eigen gedrag kijken en zijn instelling verbeteren en prestaties leveren voordat hij kritiek kan/ mag uiten.
kekum
 kekum - maandag 24 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Wijnaldum wat ben jij een kneus, ga je staan beweren dat het legioen bij 0-0 al negatief was, hoor nu eens wat je zeg wat wil je dan dat we met z'n allen trots zijn op 0-0 thuis tegen fucking de Graafschap, het feit dat je dit roept,zegt genoeg over hoe jij er over denkt, nee jij beschikt vast wel over een winnaarsmentaliteit, SUKKEL
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:59 schreef kekum het volgende:
Wijnaldum wat ben jij een kneus, ga je staan beweren dat het legioen bij 0-0 al negatief was, hoor nu eens wat je zeg wat wil je dan dat we met z'n allen trots zijn op 0-0 thuis tegen fucking de Graafschap, het feit dat je dit roept,zegt genoeg over hoe jij er over denkt, nee jij beschikt vast wel over een winnaarsmentaliteit, SUKKEL
Fucking hell,nu weten we het wel..
Ik kan rijmen en dichten zonder me plasser op te ligten..
Dieren
 Dieren - maandag 24 januari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Bij elke andere club had je al lang spreekkoren gehad, jullie hebben echt veel krediet gehad. Maar jullie laten echt niks zien, geen passie geen inzet. Dat is het enige wat je ons moet laten zien en de rest telt volgens mij niet. Mooi voetbal hoef je niet laten zien. Alleen inzet en passie, is dat teveel gevraagd Piem.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 24 januari 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:59 schreef kekum het volgende:
Wijnaldum wat ben jij een kneus, ga je staan beweren dat het legioen bij 0-0 al negatief was, hoor nu eens wat je zeg wat wil je dan dat we met z'n allen trots zijn op 0-0 thuis tegen fucking de Graafschap, het feit dat je dit roept,zegt genoeg over hoe jij er over denkt, nee jij beschikt vast wel over een winnaarsmentaliteit, SUKKEL
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 24 januari 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:59 schreef kekum het volgende:
Wijnaldum wat ben jij een kneus, ga je staan beweren dat het legioen bij 0-0 al negatief was, hoor nu eens wat je zeg wat wil je dan dat we met z'n allen trots zijn op 0-0 thuis tegen fucking de Graafschap, het feit dat je dit roept,zegt genoeg over hoe jij er over denkt, nee jij beschikt vast wel over een winnaarsmentaliteit, SUKKEL
+1
Quiroz
 Quiroz - maandag 24 januari 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Wijnaldum mag lekker oprotten! We moeten hem en zijn ploegmaten steunen terwijl ze over een half jaar met een middelvinger De Kuip transfervrij verlaten, ons met lege handen achterlaten á la Drenthe en dan beweren dat ze Feyenoorder zijn? Me reet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Quiroz --
Terminator
 Terminator - maandag 24 januari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Wees maar blij dat ik niet achter jouw sta halfbloed bananenvreter!je moet je bril opzetten als je niks ziet blinde oeroeboeroe hahahaha (ja vind mezelf altijd wel grappig uhum)
Quiroz
 Quiroz - maandag 24 januari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:08 schreef Terminator het volgende:
Wees maar blij dat ik niet achter jouw sta halfbloed bananenvreter!je moet je bril opzetten als je niks ziet blinde oeroeboeroe hahahaha (ja vind mezelf altijd wel grappig uhum)
Haha, ondanks dat ik zelf onder de woestijn heb gelegen vind ik je wel grappig! Daten?
Djee
 Djee - maandag 24 januari 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Hahahaha
Terminator
 Terminator - maandag 24 januari 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:10 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Haha, ondanks dat ik zelf onder de woestijn heb gelegen vind ik je wel grappig! Daten?
altijd!met jouw wel uiteraard..........jij maakt tenminste niet van die stomme opmerkingen!ze moeten hun kop vooral niet opendoen nu!maar zelfs dat begrijpen ze niet....lol
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 januari 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:05 schreef Quiroz het volgende:
Wijnaldum mag lekker oprotten! We moeten hem en zijn ploegmaten steunen terwijl ze over een half jaar met een middelvinger De Kuip transfervrij verlaten, ons met lege handen achterlaten á la Drenthe en dan beweren dat ze Feyenoorder zijn? Me reet!
De Guzman bedoel je? Drenthe hebben we volgens mij wel wat pegels voor ontvangen..
De Spot
 De Spot - maandag 24 januari 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 12:23 schreef gfvp1 het volgende:
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/8030/wijnaldum-ik-sta-niet-achter-het-gedrag-van-de-fans/

Beste Giorgino,

wij staan niet achter de laakbare wedstrijdmentaliteit van jullie, de verwende spelers, die dit seizoen ONZE club(immers spelers en trainers zijn tegenwoordig slechts passanten) naar de klote helpen en ons pijn doen. Jullie hebben niet eens het karakter(en dan druk ik me nog zacht uit)om tijdens de wedstrijd van afgelopen zaterdag waar wij de grootste speler uit de clubhistorie eerden om je het schompes te werken en niet eens de wil toonden om te winnen!! Het was allemaal ongeorganisserd, onoverzichtelijk, zonder strijd en passie en gewoon 3 tot 4 versnellingen te langzaam! En dan heb jij het lef om te zeggen dat je niet achter het gedrag van de supporters staat als wij ons irriteren aan jullie. vergeet niet dat wij met zijn allen ons zuur verdiende geld betalen waarmee oa. ook jouw riante salaris wordt betaald om onze club te zien winnen en spelers te zien die door het vuur gaan voor het shirt. Jullie zouden je nog meer moeten schamen als je ziet wat FC Utrecht voor elkaar krijgt tegen ajax! Iets wat na de periode Kuijt en Kalou nooit meer gezien is in de Kuip, namelijk een wil om te winnen. En dan durf jij, snotneus zo'n uitspraak te doen.

Zoals we allen zongen afgelopen zaterdag avond:
Je moet je dood schamen en je bent ONS shirt niet waard!!

Zorg er maar eerst voor dat je zelf beter voetbalt met je maatjes alvorens het legioen dat ondanks alle ellende jullie bleef steunen de afgelopen periode gaat vertellen hoe wij ons moeten gedragen, immers het geduld raakt/is op en wij pikken het niet meer!!

GFVP
Ik vind dat je wel een punt hebt!!
Red
 Red - maandag 24 januari 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 12:23 schreef gfvp1 het volgende:
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/8030/wijnaldum-ik-sta-niet-achter-het-gedrag-van-de-fans/

Beste Giorgino,

wij staan niet achter de laakbare wedstrijdmentaliteit van jullie, de verwende spelers, die dit seizoen ONZE club(immers spelers en trainers zijn tegenwoordig slechts passanten) naar de klote helpen en ons pijn doen. Jullie hebben niet eens het karakter(en dan druk ik me nog zacht uit)om tijdens de wedstrijd van afgelopen zaterdag waar wij de grootste speler uit de clubhistorie eerden om je het schompes te werken en niet eens de wil toonden om te winnen!! Het was allemaal ongeorganisserd, onoverzichtelijk, zonder strijd en passie en gewoon 3 tot 4 versnellingen te langzaam! En dan heb jij het lef om te zeggen dat je niet achter het gedrag van de supporters staat als wij ons irriteren aan jullie. vergeet niet dat wij met zijn allen ons zuur verdiende geld betalen waarmee oa. ook jouw riante salaris wordt betaald om onze club te zien winnen en spelers te zien die door het vuur gaan voor het shirt. Jullie zouden je nog meer moeten schamen als je ziet wat FC Utrecht voor elkaar krijgt tegen ajax! Iets wat na de periode Kuijt en Kalou nooit meer gezien is in de Kuip, namelijk een wil om te winnen. En dan durf jij, snotneus zo'n uitspraak te doen.

Zoals we allen zongen afgelopen zaterdag avond:
Je moet je dood schamen en je bent ONS shirt niet waard!!

Zorg er maar eerst voor dat je zelf beter voetbalt met je maatjes alvorens het legioen dat ondanks alle ellende jullie bleef steunen de afgelopen periode gaat vertellen hoe wij ons moeten gedragen, immers het geduld raakt/is op en wij pikken het niet meer!!

GFVP
Spijker op z'n kop! BAM! en nu voetballen gvd!!!
wim de ruit
 wim de ruit - maandag 24 januari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Terecht punt gfvp1, met name hij moet zich diep schamen, eeuwig bal verlies, nooit doel gericht, tikkie terug (naar tegenstander), slecht mee verdedigen....waardeloze mentaliteit..met zijn oranje schoentjes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:26 schreef wim de ruit het volgende:
Terecht punt gfvp1, met name hij moet zich diep schamen, eeuwig bal verlies, nooit doel gericht, tikkie terug (naar tegenstander), slecht mee verdedigen....waardeloze mentaliteit..met zijn oranje schoentjes
Wim ik hou van je kerel .echtwaar!!!
MMM
 MMM - maandag 24 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Ik luister nu naar Rijnmond, supporters over Feyenoord. Hahaha, fantastisch!
MMM
 MMM - maandag 24 januari 2011 - 18:50   quote  deeplink  
En nu een idioot die vind dat de supporters te kritisch zijn, gaap.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:50 schreef MMM het volgende:
En nu een idioot die vind dat de supporters te kritisch zijn, gaap.
Tim de Cler uit Leiden aan de telefoon!!
Maximus
 Maximus - maandag 24 januari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:45 schreef MMM het volgende:
Ik luister nu naar Rijnmond, supporters over Feyenoord. Hahaha, fantastisch!
Mooi he!
Maximus
 Maximus - maandag 24 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Dit ook! http://link.marktplaats.nl/415097172 gouden tijden... zucht...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
anton anton anton
MMM
 MMM - maandag 24 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Vooral heel veel mensen die negatief zijn over Been.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:58 schreef MMM het volgende:
Vooral heel veel mensen die negatief zijn over Been.
kan je wel zeggen idd!!!
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:05 schreef Quiroz het volgende:
Wijnaldum mag lekker oprotten! We moeten hem en zijn ploegmaten steunen terwijl ze over een half jaar met een middelvinger De Kuip transfervrij verlaten, ons met lege handen achterlaten á la Drenthe en dan beweren dat ze Feyenoorder zijn? Me reet!
à la Drenthe? . . . . . was het maar zo'n feest!!!
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 18:15 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

De Guzman bedoel je? Drenthe hebben we volgens mij wel wat pegels voor ontvangen..
idd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum staat niet achter gedrag van supporters









0.0056169