BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET PAROOL: Transfer Suarez afgeketst..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
BRW
 BRW - maandag 24 januari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Een delegatie van Liverpool die in Amsterdam was om met Ajax over een transfer van Luis Suarez te onderhandelen, is vanochtend onverrichter zake teruggekeerd naar Engeland.

De afgevaardigden van beide clubs, onder wie Ajax algemeen directeur Rik van den Boog en Damien Comolli, technisch directeur van Liverpool, spraken elkaar vanochtend op Schiphol. Er is voorlopig een onoverbrugbaar verschil tussen het bedrag dat Ajax voor zijn spits wil ontvangen de club heeft naar verluidt ingezet op 35 miljoen euro en dat wat Liverpool wil betalen.

Het verschil is dusdanig groot dat er ook geen afspraken zijn gemaakt over verdere onderhandelingen. Tussen Ajax en Liverpool was de laatste weken louter telefonisch contact. De partijen zaten vandaag voor het eerst bij elkaar. Van het kamp-Suarez was niemand aanwezig. Om tot een transfer te komen, moeten eerst de clubs tot overeenstemming komen.

Suarez, die vandaag zijn 24ste verjaardag viert, staat nog tot medio 2013 bij Ajax onder contract. Als Liverpool toch zijn zinnen zet op de komst van de Uruguayaan, heeft de club nog een week de tijd om Ajax met een hoger bod terug te krijgen aan de onderhandelingstafel. De transfertermijn sluit op 31 januari.

Bron: Parool
BRW
 BRW - maandag 24 januari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Het bedrag is niet reeel maar ik vind het echt super dat Ajax zijn poot stijf houdt! Zo lijkt het althans.. Mij benieuwen wat er de komende dagen gaat gebeuren.. Ik heb liever niet dat ie vertrekt! Laat hem van de zomer maar vertrekken.. Ik hoop alleen dat Suarez niet moeilijk gaat lopen doen want ze kop is wel gek gemaakt nu..

Probeer dan El Hamdaoui te verkopen dan kan je daar een spits voor terug halen en kan die samen met Ebecilio en Suarez in de voorhoede spelen..
Rogier
 Rogier - maandag 24 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Bedrag is misschien niet reeel, maar waarom zou Ajax zijn beste speler in de winterstop moeten verkopen voor 20 miljoen ? Willen ze echt onze beste speler hebben in de winter dan de absolute topprijs.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 24 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Ik vind dit ook een goed signaal van Ajax, Als Suarez bij een laaggenoteerde club uit Engeland of bij een club als Wolfsburg speelde leverde hij ook makkelijk dit bedrag op. In de Eredivisie komen dit soort bedragen niet voor! Blijft vreemd!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 24 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Dit is mooi om te horen, echter blijf ik in spanning tot 31 januari om 24:00 uur. De directie van Ajax heeft wel vaker uiteindelijk roet in het eten gegooid door biedingen op het allerlaatste moment te accepteren. Denk hierbij aan Sneijder en Zlatan. Wanneer Suarez op 1 februari nog bij onze club is haal ik opgelucht adem en gaan we een tweede mooie seizoenshelft met hem tegemoet.

Ik las ook ergens dat Babel inmiddels Hoffenheim heeft afgezegd en nog steeds hoopt op Ajax.
fanjazztic
 fanjazztic - maandag 24 januari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Vind het bedrag juist wel reeel,top spelers in nederland moeten altijd voor een prikkie verkocht worden, en in t buitenland maakt t niet uit wat er voor gevraagd wordt. Daar leggen ze gerust 20-40mil voor een onbekend talent. Laat die buitenlandse clubs nu maar eens de hoofdprijs betalen voor iemand die zijn waarde heeft bewezen.
BRW
 BRW - maandag 24 januari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 12:49 schreef Rogier het volgende:
Bedrag is misschien niet reeel, maar waarom zou Ajax zijn beste speler in de winterstop moeten verkopen voor 20 miljoen ? Willen ze echt onze beste speler hebben in de winter dan de absolute topprijs.
Rogier, dat hoor je mij ook niet zeggen. Ze moeten hem ook zeker niet voor 20 miljoen of minder laten gaan.. Maar we kunnen het er wel over eens zijn dat 35 miljoen wat teveel van het goede is! Geen enkele club gaat dat betalen tenzij hij echt van uitzonderlijke klasse is.. 25 - 26 miljoen is wat mij betreft een mooi bedrag. Voor ongeveer die prijs gingen Sneijder en Huntelaar ook weg!

Het contrast verschil (qua transferprijs) is erg groot tussen Suarez en Dzeko. Maar je moet niet vergeten dat de duitse competitie hoger staat aangeschreven dan onze Eredivisie. Er wonen veel meer mensen in Duitsland als in Nederland omdat het gewoon simpelweg groter is. Ik heb altijd begrepen dat er bij transferprijzen rekening wordt gehouden met verschillende soorten aspecten zoals shirt verkoop (van die betreffende speler), salaris, looptijd contract enzovoorts..

Het is Ajax zijn goed recht om een mooi en goed bedrag voor Suarez te vragen.. Maar 35 miljoen is overdreven! Maarja, hoe hoger je inzet, hoe mooier je vaak uit komt. Alleen de kans is ook dat clubs weglopen.. En dan moet je ze ook gewoon lekker uitzwaaien! ;-)

Ik vind het uberhaupt belachelijk dat er zo verschrikkelijk veel geld in omgaat..
Maar goed, zo is het nou eenmaal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door BRW --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 januari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Luis Suarez is vandaag jarig en dan trakteer je meestal! Ik zou zeggen Luis; ik trakteer AJAX vandaag op mijn woord en blijf in ieder geval tot het eind van het seizoen bij AJAX!!!

Hij heeft al eerder gezegd bij AJAX te blijven, doe het dan nog 1x..., voor ons, voor AJAX en voor jezelf, dan blijf je geloofwaardig!!!

AJAX FOREVER!!!
Rogier
 Rogier - maandag 24 januari 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Ja klopt BRW, maar we hebben Suarez gewoon nodig. Ik denk dat als we gisteren met 2 vingers in de neus bij Utrecht gewonnen hadden dat ze dan wel wat lager zouden gaan zitten.
Brandje
 Brandje - maandag 24 januari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:01 schreef BRW het volgende:

[..]

Rogier, dat hoor je mij ook niet zeggen. Ze moeten hem ook zeker niet voor 20 miljoen of minder laten gaan.. Maar we kunnen het er wel over eens zijn dat 35 miljoen wat teveel van het goede is! Geen enkele club gaat dat betalen tenzij hij echt van uitzonderlijke klasse is.. 25 - 26 miljoen is wat mij betreft een mooi bedrag. Voor ongeveer die prijs gingen Sneijder en Huntelaar ook weg!

Het contrast verschil (qua transferprijs) is erg groot tussen Suarez en Dzeko. Maar je moet niet vergeten dat de duitse competitie hoger staat aangeschreven dan onze Eredivisie. Er wonen veel meer mensen in Duitsland als in Nederland omdat het gewoon simpelweg groter is. Ik heb altijd begrepen dat er bij transferprijzen rekening wordt gehouden met verschillende soorten aspecten zoals shirt verkoop (van die betreffende speler), salaris, looptijd contract enzovoorts..

Het is Ajax zijn goed recht om een mooi en goed bedrag voor Suarez te vragen.. Maar 35 miljoen is overdreven! Maarja, hoe hoger je inzet, hoe mooier je vaak uit komt. Alleen de kans is ook dat clubs weglopen.. En dan moet je ze ook gewoon lekker uitzwaaien! ;-)

Ik vind het uberhaupt belachelijk dat er zo verschrikkelijk veel geld in omgaat..
Maar goed, zo is het nou eenmaal!
Als Ajax zo'n 25 miljoen verlang dan is het juist heel goed dat ze met een vraagprijs komen van 35 miljoen. Je kan namelijk ten alle tijde je vraagprijs laten zakken maar NOOIT meer verhogen. dat is zo'n beetje les 1 van het zaken doen.
Liverpool dacht Luis voor zo'n 15 tot 18 miljoen te kunnen ophalen en dat valt dus mooi tegen.
Hulde aan Van den Boog want ze lijken eindelijk te leren!!
thomASS
 thomASS - maandag 24 januari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Geweldig nieuws! Niet reeel? Nou als Dzeko voor 30 miljoen naar ManCity gaat, dan vind ik dit zeeer reeel. Liverpool wilt tot 25 miljoen betalen en Ajax wilt zelf 35. Ze zullen wel uitkomen op 30 miljoen.
bird
 bird - maandag 24 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
beter suarez moet blijven
remco k
 remco k - maandag 24 januari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
97 miljoen euro voor Ronaldo was ook niet reeel, 64 miljoen voor Kaka was ook niet reeel, ajax vraag inderdaad een bod dat niet geheel reeel is, maar dat lijkt mij ook niet meer dan normaal, waarom zouden wij onze spelers voor matsprijsjes de deur uit doen??
dege
 dege - maandag 24 januari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
denk dat er straks een bod gaat komen en Babel, dat Liverpool op die manier AJAX gaat proberen over te halen, mocht dat niet zo zijn blijf ik hopen dat Suarez bij AJAX blijft, gister is uitermate duidelijk geworden hoe zeer we hem missen in de voorhoede.
dege
 dege - maandag 24 januari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:28 schreef remco k het volgende:
97 miljoen euro voor Ronaldo was ook niet reeel, 64 miljoen voor Kaka was ook niet reeel, ajax vraag inderdaad een bod dat niet geheel reeel is, maar dat lijkt mij ook niet meer dan normaal, waarom zouden wij onze spelers voor matsprijsjes de deur uit doen??
helemaal mee eens!
Robinho
 Robinho - maandag 24 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Als Suarez blijft worden we misschien nog kampioen, als ie weggaat zekers niet.
Robinho
 Robinho - maandag 24 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
27 miljoen plus Babel, minimaal.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 24 januari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:33 schreef Robinho het volgende:
27 miljoen plus Babel, minimaal.
27 miljoen zonder Babel
nora
 nora - maandag 24 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Het zou mooi zijn als hij toch weg gaat voor zo,n 25 miljoen (liever niet natuurlijk)dat wij dan Babel krijgen zonder bijbetaling zo dat hij in de spits kan spelen heeft hij in de jeugd ook gedaan en met succes.Een spits hebben we zeker nodig als Suarez weg gaat.
Frank V.
 Frank V. - maandag 24 januari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
wat een kutclub is dat liverpool zeg....daar wil je toch niet spelen....stelletje kneuzen daar
Frank V.
 Frank V. - maandag 24 januari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
behalve babel dan.....
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 24 januari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:46 schreef nora het volgende:
Een spits hebben we zeker nodig als Suarez weg gaat.
Precies je zegt het goed. Een spits hebben we nodig. Krijgen we dadelijk weer zo'n omgebouwde spits. Daar hebben we er al één van. En die scoort ook nog niet al te veel.
Babel heeft zich nog niet bewezen in de spits, en als buitenspeler wordt ik ook niet warm van. Dus als het aan mij zou liggen: zonder Babel.
1nummer14
 1nummer14 - maandag 24 januari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Dit is een eerdere post van mij:

quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:23 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Huntelaar en Sneijder waren al 27 miljoen, da is suarez zeker rond de 35 mln waard. Veel gescoord en een goed WK en nog maar 23 jaar dus arsenal of wie ook zou hem door kunnen verkopen. Zelfs 35 mln lijkt mij nog aan de lage kant. Arsenal kan wel een pure spits gebruiken, tottenham heeft al crouch/defoe/pavluchenko en robbie keane.
Misschien heeft het bestuur geluisterd... En vergeet niet dat Dzeko geen 35 goals maakte in Duitsland maar 22/26 ook al is die competitie sterker hij maakte dus ook minder goals.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 24 januari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
De Telegraaf: Suarez beraad zich"....nou dan weten we het wel.....dat wordt een stakinkje om een transfer te forceren
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:37 schreef echte ajaxfan! het volgende:
De Telegraaf: Suarez beraad zich"....nou dan weten we het wel.....dat wordt een stakinkje om een transfer te forceren
Yep... die gaat... nu maar hopen dat het met een 20 begint...
Benno
 Benno - maandag 24 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Let maar op het wordt 19,3 miljoen plus babel. We komen er op terug;-p
ajacied
 ajacied - maandag 24 januari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
diit is zeker geweldig nieuws , al hoewel 24 miljoen een fors bedrag is na die vervelende bijtincident! misschen dat dat nu ons ajaxcieden ten goede komt ??? anders had liverpool misschien wel zo 30 35 miloen betaald denk ik. maar al bij al ik vind het klasse dat ze 24 miljoen afwijzen!
Rogier
 Rogier - maandag 24 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Kan me dat (stakinkje) niet voorstellen....kan me ook niet voorstellen dat een Suaez weg wil op de manier dat hij dreigt te gaan. Zonder titel, als laatste 'daad' een bijt in een tegenstanders' schouder en een 'arbitragezaak' ?? Dat kan gewoonweg niet waar zijn....of beter....laat dit niet waar zijn !!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
heerlijk om dit te horen afca cbs...haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door verbrande harry --
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:03 schreef Rogier het volgende:
Kan me dat (stakinkje) niet voorstellen....kan me ook niet voorstellen dat een Suaez weg wil op de manier dat hij dreigt te gaan. Zonder titel, als laatste 'daad' een bijt in een tegenstanders' schouder en een 'arbitragezaak' ?? Dat kan gewoonweg niet waar zijn....of beter....laat dit niet waar zijn !!
Zal eerder zijn dat hij zich niet meer gewenst voelt op de nederlandse velden.
Bij de tegenstanders niet en zeker bij de scheidsrechters niet.

Ik snap zijn keuze wel, hier wordt je overal uitgekots en daar ben je een nieuwe held.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 24 januari 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:11 schreef Ride het volgende:

[..]

Zal eerder zijn dat hij zich niet meer gewenst voelt op de nederlandse velden.
Bij de tegenstanders niet en zeker bij de scheidsrechters niet.

Ik snap zijn keuze wel, hier wordt je overal uitgekots en daar ben je een nieuwe held.
Hij lijkt me niet de speler die daar wakker van ligt. Hij kan in Engeland het dubbele verdienen en gaf eerder aan uitgeleerd te zijn in Nederland.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Hij heeft al eerder gezegd bij AJAX te blijven, doe het dan nog 1x..., voor ons, voor AJAX en voor jezelf, dan blijf je geloofwaardig!!!

en anders alleen weg voor de echte hoofdprijs; 30 Miljoen!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
maar let op!! Als Suarez gaat, is el Hamdaoui straks de (derde) ster
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
35 miljoen, anders niet!

Klasse Ajax!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
35 miljoen, anders niet!

Klasse Ajax!
ik hoop dat ajax voet bij stuk houd en niet zwicht door druk(arbitragezaak wat ik niet hoop)van suarez zelf en dus als nog naar liverpool vertrekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door verbrande harry --
BRW
 BRW - maandag 24 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als Ajax zo'n 25 miljoen verlang dan is het juist heel goed dat ze met een vraagprijs komen van 35 miljoen. Je kan namelijk ten alle tijde je vraagprijs laten zakken maar NOOIT meer verhogen. dat is zo'n beetje les 1 van het zaken doen.
Liverpool dacht Luis voor zo'n 15 tot 18 miljoen te kunnen ophalen en dat valt dus mooi tegen.
Hulde aan Van den Boog want ze lijken eindelijk te leren!!
Dat is dus wat ik zeg in mijn eenerlaatste alinea! ;-)
BRW
 BRW - maandag 24 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Precies, zie mijn laatste alinea in mijn reactie op Rogier.. Absurd!

Ook ik ben blij dat Ajax ze niet meer weg doet voor een prikkie.
Die tijd moet achter de rug zijn! Laat ze maar dokken voor spelers..
Als Ajax langs komt bij Heerenveen of Groningen doen ze precies hetzelfde..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:46 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik hoop dat ajax voet bij stuk houd en niet zwicht door druk(arbitragezaak wat ik niet hoop)van suarez zelf en dus als nog naar liverpool vertrekt.
6503d1234020854-keine-administratorrechte-nach-sp2-installation-smilies_19.gif AJAXXX!!
Brandje
 Brandje - maandag 24 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Klopt iki zag het later ook. Mijn fout!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 januari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
jij begrijpt het Remco K!!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 24 januari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Krijgt Groningen eigenlijk ook nog een percentage, als het op een transfer aankomt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
BRW
 BRW - maandag 24 januari 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:03 schreef Rogier het volgende:
Dat kan mag idd niet waar zijn!

Dan zijn Luis zijn woorden (van de afgelopen tijd) ook niet geloofwaardig meer..

Maarja, dat is het nadeel van die grote clubs die maken die spelers helemaal gek!
En geld is in deze tijd veel belangrijker dan andere zaken.. (Dat is ook wel weer gebleken!)
bird
 bird - maandag 24 januari 2011 - 15:59   quote  deeplink  
van mij hebbe ze gelijk liverpool heeft geld zat laat ze maar betalen.maar hopen dat suarez wel normaal blijft doen en niet op arbrtragezaak laat aankomen net als bij groningen toen
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:16 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij lijkt me niet de speler die daar wakker van ligt. Hij kan in Engeland het dubbele verdienen en gaf eerder aan uitgeleerd te zijn in Nederland.
Mwoah... is mede een verklaring voor zijn vorm en gedrag de laatste maanden.
In mijn optiek is hij vele malen onterecht benadeeld bij zijn aanvallende akties.
Vele trappen en klappen en schoppen en eenzijdig getreiter was zijn deel.
Ik weet verdomd goed dat hij het er ook wel een beetje naar gemaakt heeft maar scheidsrechters moeten dat beter oordelen.
Ook zij kijken t.v. mag ik aannemen of worden beoordeeld op hun fouten.
Iedere simpele ziel kan dan terugzien hoe een speler neergetrapt wordt en dat dan (bewust of niet) onbestraft blijft.

Ik ben er van overtuigd dat hij dit seizoen meer is benadeeld dan een ander.
Met als toppunt de wedstrijd tegen PSV in de Arena waar hij continu opgezocht werd en fysiek aangevallen werd waaronder de meest smerige een knietje in het gezicht was van Bakkal toen Suarez zijn veters strikte.
En als je daarna in een scrimage om een speler nog ff op je tenen getrapt wordt knakt er iets blijkbaar.
Praat het niet goed maar Suarez is klaar hier. Die wil en gaat weg.
Pietje
 Pietje - maandag 24 januari 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
De spijker op z'n kop, Remco!
Ik hoop dat Ajax zijn poot stijf houdt. Aan de andere kant... Het zal mij niet verbazen, dat Suárez een arbitragezaak zal aanspannen tegen Ajax.
Daar heeft hij wel ervaring mee ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 24 januari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
.
Hier ging wat mis...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Pietje --
joduh
 joduh - maandag 24 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
als hij in zijn koppie al klaar is hiero,dan duurt het echt niet lang meer man.....
en de leegloop is begonnuhhhhhhhh..lekker cashen bestuur,hebben jullie het goed gedaan en miscch sluit je zelfs wel met winst dit jaar af.........kan je weer een rijkelijk feessie bouwen onderling..........kutbestuur........
joduh
 joduh - maandag 24 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 16:06 schreef Pietje het volgende:
.
Hier ging wat mis...
waar pietje?????
thomASS
 thomASS - maandag 24 januari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Ajax overweegt een aanklacht bij de FIFA in te dienen over de handelwijze van Liverpool. De Engelse club onderhandelde begin deze maand met Pere Guardiola, de zaakwaarnemer van Luis Suarez (24), zonder dat Ajax op de hoogte was. Volgens de Amsterdammers meldde Liverpool zich pas daarna, op vrijdag 14 januari, officieel bij de clubleiding.

De FIFA-reglementen schrijven voor dat een club toestemming moet verlenen om met een speler te onderhandelen wiens contract langer dan een half jaar doorloopt. De verbintenis van Suarez met Ajax duurt tot medio 2013.

Liverpool wil de Uruguyaanse aanvaller per direct inlijven en voerde daartoe vorige week dinsdag in Engeland opnieuw een gesprek met Guardiola, de broer van Barcelona-trainer Pep. Maandag kwam technisch directeur Damien Comolli naar Amsterdam om met de Ajax-directie te onderhandelen over de transfersom.

Liverpool biedt vijftien miljoen euro, waar de Amsterdammers hun vraagprijs rond de dertig miljoen bepaald hebben. De club van Dirk Kuijt wil Suarez voor minimaal drieënhalf jaar vastleggen, tegen een jaarsalaris van naar verluidt 4,2 miljoen euro.

Trainer Frank de Boer hoopt dat de aanvaller bij Ajax blijft, maar verklaarde vorige week een scenario klaar te hebben voor het geval Suarez alsnog vertrekt. SC Heerenveen-spits Bas Dost is een van de namen op de lijst, terwijl Stoke City-aanvaller Eidur Gudjohnson door voetbalmakelaars is aangeboden bij Ajax.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/194045/Ajax-ontstemd-over-contact-tussen-Suarez-en-Liverpool.htm
Pietje
 Pietje - maandag 24 januari 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:57 schreef joduh het volgende:

[..]

waar pietje?????
Hahaha, nou daar! Nee, joduh, ik wilde een bewegende smiley plaatsen, maar dat bleek een wat verouderd ding te zijn. Het werkte iig niet en dus heb ik dat wanproduct maar weer weggehaald.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET PAROOL: Transfer Suarez afgeketst..

0.0096580