|
|
joduh
|
|
|
hahaha je moet ook niet gaan denken dat je ineens alles kan he??;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 20:57 schreef joduh het volgende:als hij in zijn koppie al klaar is hiero,dan duurt het echt niet lang meer man..... en de leegloop is begonnuhhhhhhhh..lekker cashen bestuur,hebben jullie het goed gedaan en miscch sluit je zelfs wel met winst dit jaar af.........kan je weer een rijkelijk feessie bouwen onderling..........kutbestuur........ Ja, man, ze leren het gewoon niet daar op het pluche. Poen, poen, poen... Verlies wegwerken, de aandeelhouders, et cetera. En de supporters? Die moeten hun bek houden! Echt, serieus ik heb Jeroen Slop zelf horen zeggen, dat in principe het verlies weggewerkt gaat worden uit de ontvangst van gelden uit de verkoop van spelers. Urby was het begin, immers, Frank de Boer wilde hem nu nog niet laten gaan. Maar... tsja, toch wel weer 1,7 miljoen gevangen door het bestuur. En geloof me, Luis gaat ook weg en zeker niet voor die 30 of 35 miljoen. Ik gok op 15 tot maximaal 20 miljoen en dus is dat maffe bestuur ook wel tevreden. Misschien mag Frank de Boer daarvan 2 of 3 miljoen uitgeven voor een halfbakken spits. Maar misschien ook niks. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha, nee man, ik ken m'n beperkingen hoor als gepensioneerde opa ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies pietje,en wij??????wij moeten maar blijven juichen en de club steunen,want anders ben je geen echte suporter man......... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 21:34 schreef joduh het volgende:precies pietje,en wij??????wij moeten maar blijven juichen en de club steunen,want anders ben je geen echte suporter man......... Klopt, joduh. Maar toch, ondanks de vernedering van afgelopen zondag, heb ik er meer vertrouwen in met Frank de Boer, dan onder Jol. Ajax heeft altijd al problemen met fysieke ploegen gehad. Dat is niet iets van tegenwoordig. Vroeger ook al. Misschien moeten ze eens overwegen om een of andere "mental coach" aan de staf toe te voegen, iemand die die jonkies leert om de mouwen op te stropen. Soms moet de beuk erin. Dus... ik blijf juichen voor mijn cluppie! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 21:42 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt, joduh. Maar toch, ondanks de vernedering van afgelopen zondag, heb ik er meer vertrouwen in met Frank de Boer, dan onder Jol. Ajax heeft altijd al problemen met fysieke ploegen gehad. Dat is niet iets van tegenwoordig. Vroeger ook al. Misschien moeten ze eens overwegen om een of andere "mental coach" aan de staf toe te voegen, iemand die die jonkies leert om de mouwen op te stropen. Soms moet de beuk erin. Dus... ik blijf juichen voor mijn cluppie! ik voel me al jaren een jojo man.....dan blij...dan weer kut...dan weer blij ...hahahah en het blijft mijn cluppie man...het is een ziekte.....maar waarom moeite?demy kan normaal gesproken ook een tik uitdelen..en enoh,en jantje ook.,en toby ....het is de inzet pietje.....tenminste mijn idee man...en eeen spelbepaler,een echte nummer 10!!!! een seedorf dus...en een echte 9 haahahah.nee het wordt hem niet pietje! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 21:48 schreef joduh het volgende:[..] ik voel me al jaren een jojo man.....dan blij...dan weer kut...dan weer blij ...hahahah en het blijft mijn cluppie man...het is een ziekte.....maar waarom moeite?demy kan normaal gesproken ook een tik uitdelen..en enoh,en jantje ook.,en toby ....het is de inzet pietje.....tenminste mijn idee man...en eeen spelbepaler,een echte nummer 10!!!! een seedorf dus...en een echte 9 haahahah.nee het wordt hem niet pietje! Ja, ik voel me ook al jaren een jojo. Altijd aan het begin van een nieuw seizoen hoop en verwacht ik dat we nu eindelijk weer eens met die schaal kunnen gaan dansen. En steeds halverwege dat seizoen baal ik als een varken met drie oren en twee lullen. Nu alweer moeten we Twente en PSV proberen in te halen. Iedereen zegt dan hier, dat Twente en PSV zeker nog punten gaan laten liggen, maar dat gaan wij ook zeker doen. Tjonge... Het is 6 jaar geleden man! Ik kan echt niet meer wachten. En zeker, we hebben echt wel wat spelers die de beuk erin kunnen gooien, MAAR ZE DOEN HET NIET!! Ik wist echt niet wat ik zag zondagavond (samenvatting, want ik heb de wedstrijd niet "live" gezien). Mijn jongens werden compleet overlopen, overklast en vernederd... Dat deed pijn aan mijn ogen en in mijn hart en ziel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
i know.......feel the same! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Ajax verwacht een respectvol bod
Het is niet uitgesloten dat Luis Suárez alsnog naar Liverpool verkast.
Ajax heeft de directie van The Reds laten weten dat men met een respectvol bod moet komen, alvorens Ajax gaat denken over een transfer. Volgens BBC Sport bood Liverpool ruim 14,9 miljoen euro voor de Uruguayaanse aanvaller.
Maandag kwam technisch directeur Damien Comolli naar Amsterdam om met de Ajax-directie te onderhandelen over de transfersom, maar hij keerde al snel terug naar Engeland. Het verschil tussen vraag en aanbod is te groot, daar Ajax dertig miljoen euro wil innen. We moeten wachten op hen met een bod dat meer respectvol is, laat een woordvoerder van Ajax weten. We willen hem behouden, in ieder geval tot het eind van het seizoen en bij voorkeur tot het eind van zijn contract.
Als je het bod van vijftien miljoen euro van Liverpool vergelijkt met andere transfers, is het voor te stellen dat het veel te laag is voor ons, laat de zegsman weten. Luís is de laatste drie jaar onze topscorer en ook de man met de meeste assists. Hij was een van de grote jongens voor Uruguay waarmee hij vierde werd op het WK in de zomer en hij heeft nog altijd een contract bij ons voor tweeënhalf jaar.
''hier was ik al weer bang voor,weer dat kutgeld mannen word er ondertussen wel doodziek van gadverdamme''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Poot stijf houden Ajax. We zijn niet de Lidl van de Nederlandse competitie. Voor koopjes gaan ze maar naar naar de rest van de Randstad |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:14 schreef Ride het volgende:Poot stijf houden Ajax. We zijn niet de Lidl van de Nederlandse competitie. Voor koopjes gaan ze maar naar naar de rest van de Randstad godverdomme man ik voel de bui al weer hangen... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
let maar op dat hij alsnog weg gaat: Ondanks dat Ajax een serieus bod wil voor haar aanvoerder, zet Liverpool Luis Suárez nog altijd niet uit het hoofd. Maandag was er een delegatie van The Reds in Amsterdam om hier te onderhandelen met Ajax over de aanvaller.
Tijdens de gesprekken tussen beide clubs, kreeg Liverpool te horen dat Suárez zo'n dertig miljoen euro moet gaan kosten. De Engelsen wilden echter niet verder gaan dan vijftien miljoen euro. De Uruguayaan zelf is de situatie inmiddels wel zat, en hoopt op een vertrek.
Voorlopig staan de onderhandelingen stil, aangezien directeur Rik van den Boog in Zuid-Afrika zit. Hierna zullen de onderhandelingen voortgezet worden. Maandag 31 januari is de laatste dag om tot een akkoord te komen. bron: http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/8053/liverpool-zet-suarez-transfer-niet-uit-het-hoofd/
Niet handig dat een Van Den Boog net nu naar Zuid-Afrika reist, dadelijk vertrekt Suarez net voor de transferdeadline en staan wij weer met lege handen, zoals al zo vaak is gebeurd. Ook dat Suarez de situatie zat is en weg wil, zegt genoeg en aan hem heb je helaas niks meer vrees ik, is echt een Deja-Vu ten opzichte van zijn situatie bij Groningen destijds.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door dege -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Komt er dadelijk weer op neer dat ajax binnen 24 uur een vervanger moet zien aan te trekken. Ik zou hem nu helemaal niet meer verkopen dus. Mids de vervangers al klaar staan natuurlijk.
Als Suarez nog mocht vertrekken en Gudjohnson komt verkoop ik mijn kaarten voor de rest van het seizoen. Verkopen weer een superspeler en halen er een oudje ( zonder toekomst ) voor terug. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Dit is een stukje uit de VI
.....Liverpool zou daarom een speler in de deal willen betrekken en aangezien Ryan Babel naar 1899 Hoffenheim verkast, zou Dirk Kuijt zijn aangeboden bij Ajax. Vraag is echter of de voormalig Feyenoorder wel zit te wachten op een overstap naar Amsterdam....
Kijk dit zou wat mij betreft niet zo verkeerd zijn. Een kaatsende, koppende en hardwerkende spits die ook nog eens kan meeverdedigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik kan me niet voorstellen dat Dirk Kuyt dit zou willen. Ex-utrecht en ex-feyenoordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:08 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Dit is een stukje uit de VI .....Liverpool zou daarom een speler in de deal willen betrekken en aangezien Ryan Babel naar 1899 Hoffenheim verkast, zou Dirk Kuijt zijn aangeboden bij Ajax. Vraag is echter of de voormalig Feyenoorder wel zit te wachten op een overstap naar Amsterdam.... Kijk dit zou wat mij betreft niet zo verkeerd zijn. Een kaatsende, koppende en hardwerkende spits die ook nog eens kan meeverdedigen. Dat laatste idd, maar aub geen Dirk Kuyt. Overgewaarde kut-kakkerlak. Ik heb een stinkhekel aan deze gozer. Dus aub niet naar Amsterdam halen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat laatste idd, maar aub geen Dirk Kuyt. Overgewaarde kut-kakkerlak. Ik heb een stinkhekel aan deze gozer. Dus aub niet naar Amsterdam halen. eens oprotten met die lamlul...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:16 schreef amsterdammer113 het volgende:Dat laatste idd, maar aub geen Dirk Kuyt. Overgewaarde kut-kakkerlak. Ik heb een stinkhekel aan deze gozer. Dus aub niet naar Amsterdam halen. had je dat ook met El hammie? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
het bestuur gaat overstag van de week..let op me woorden die zien alleen maar euro tekens in hun ogen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Luister ik heb helemaal niks met Kuyt. Nergens in de tekst vermeld ik dat ik iets heb tegen El Hamdoei, maar als we het daar toch over hebben die zie ik liever gisteren dan vandaag weggaan. Maar dat heeft niets te maken met zijn kwaliteiten, maar met zijn instelling. Kuyt vind ik gewoon een overgewaardere kutvoetballer. En daarnaast nooit echt positief geweest over onze club, dus heb zeker een stinkhekel aan hem. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ben ook bang dat Suarez snel is vertrokken. Het bestuur is niet te vertrouwen en wanneer er met flappen gezwaaid wordt is ons bestuur zichzelf al helemaal niet meer. Ik haal pas opgelucht adem als op 1 februari Suarez nog steeds bij onze club is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha relax man!!!!! maar je hebt helemaal gelijk!!!! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kratje Hertog, dat ie blijft??? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
dat el hammie maar snel vertrekt wat heb ik een hekel aan die vent ingebeeld zelf ingenomen mannetje en aub laten we bidden dat suarez blijft want met hem wordt je kampioen en zonder hem zeker niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:22 schreef biba1970 het volgende:dat el hammie maar snel vertrekt wat heb ik een hekel aan die vent ingebeeld zelf ingenomen mannetje en aub laten we bidden dat suarez blijft want met hem wordt je kampioen en zonder hem zeker niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom hoor ik nu allemaal ineens slechte berichten over el hamdaoui. Toen ajax hem aantrok, was het allemaal super. En werd er gezegd dat we kampioen zouden worden met hem? Hij heeft er anders dit seizoen al 11 in liggen en dat in 17 wedstrijden, niet slecht!!! Maar okey, ik snap je dat hij soms wat ingebeeld overkomt, maar dat zit in je of niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb je dat woord "ingebeeld" ff snel gegoogled, zodat je wat slimmer overkomt?? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej remco als je even goed de berichten ervoor lees. Heb jij het ook gelezen, op het bericht waar ik op reageer. Beetje logisch he? van biba1970
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Als we dit moeten geloven wil Suarez toch echt graag weg nu: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/120533_suarez-met-ajax-in-gesprek-over-verlaging-transfersom De onderhandelingen tussen Luis Suarez en Liverpool zullen volgens The Telegraph opnieuw worden geopend. De Uruguayaanse aanvaller gaat in de aankomende 48 uur met algemeen directeur Rik van den Boog onderhandelen.
Doel van het gesprek is het laten kelderen van Ajax' vraagprijs van 30 miljoen pond. Liverpools eigenaar, Fenway Sports Group, wil niet verder gaan dan 20 miljoen.
Frank de Boer houdt voet bij stuk. De oefenmeester laat de spits niet op het laatste moment vertrekken. Mocht de deal alsnog doorgaan dan komen mogelijk Bas Dost of Eidur Gudjohnsen in beeld voor de Amsterdammers.
Is hij dan nog wel voldoende gemotiveerd mocht de transfer niet doorgaan, vraag me af waar dit gaat eindigen. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik ben benieuwd of er nu nog iets gaat gebeuren omtrent Suarez. Ik denk zelf dat Liverpool vanavond of morgen terugkomt om in gesprek te gaan met Ajax (van den Boog).. Aangezien vd Boog nu voor Spijkerman in Kaapstad zit! Maar Ajax moet hoe dan ook zijn poot stijf houden.. Maar het liefst zie ik Suarez gewoon blijven! :-S
Ik hoop dat het snel 31 januari 00:00 uur is! Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn..
In de tussentijd kan er nog verschrikkelijk veel gebeuren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:51 schreef dege het volgende:Als we dit moeten geloven wil Suarez toch echt graag weg nu: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/120533_suarez-met-ajax-in-gesprek-over-verlaging-transfersomDe onderhandelingen tussen Luis Suarez en Liverpool zullen volgens The Telegraph opnieuw worden geopend. De Uruguayaanse aanvaller gaat in de aankomende 48 uur met algemeen directeur Rik van den Boog onderhandelen. Doel van het gesprek is het laten kelderen van Ajax' vraagprijs van 30 miljoen pond. Liverpools eigenaar, Fenway Sports Group, wil niet verder gaan dan 20 miljoen. Frank de Boer houdt voet bij stuk. De oefenmeester laat de spits niet op het laatste moment vertrekken. Mocht de deal alsnog doorgaan dan komen mogelijk Bas Dost of Eidur Gudjohnsen in beeld voor de Amsterdammers. Is hij dan nog wel voldoende gemotiveerd mocht de transfer niet doorgaan, vraag me af waar dit gaat eindigen. Komt via een Englese roddelkrant, dit was ook de krant die als eerste melding maakte van het feit dat Jol en Ajax in de zomer rond waren met Fullham, en was ook de krant die vorig jaar melding maakte van het feit dat Suarez zou hebben getekend bij Sevilla. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:52 schreef BRW het volgende:Ik ben benieuwd of er nu nog iets gaat gebeuren omtrent Suarez. Ik denk zelf dat Liverpool vanavond of morgen terugkomt om in gesprek te gaan met Ajax (van den Boog).. Aangezien vd Boog nu voor Spijkerman in Kaapstad zit! Maar Ajax moet hoe dan ook zijn poot stijf houden.. Maar het liefst zie ik Suarez gewoon blijven! :-S Ik hoop dat het snel 31 januari 00:00 uur is! Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.. In de tussentijd kan er nog verschrikkelijk veel gebeuren.. EENS |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Zijn er geen andere clubs die hun interesse verleggen van een andere spits naar luis? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:52 schreef BRW het volgende:Ik ben benieuwd of er nu nog iets gaat gebeuren omtrent Suarez. Ik denk zelf dat Liverpool vanavond of morgen terugkomt om in gesprek te gaan met Ajax (van den Boog).. Aangezien vd Boog nu voor Spijkerman in Kaapstad zit! Maar Ajax moet hoe dan ook zijn poot stijf houden.. Maar het liefst zie ik Suarez gewoon blijven! :-S Ik hoop dat het snel 31 januari 00:00 uur is! Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.. In de tussentijd kan er nog verschrikkelijk veel gebeuren.. Je hebt hartstikke gelijk, BRW! We hebben vaker een speler verloren vij minuten voor het sluiten van de transfermarkt. En eerlijk gezegd vertrouw ik van den Boog en Slop voor geen milimeter!!! Als Liverpool met een eindbod van, pakweg 15 miljoen euro komt, wordt dat bod zonder twijfel toch geaccepteerd. "Zo", denken die gasten dan, "het verlies voor het komende boekjaar is wat teruggebracht en de aandeelhouders zijn weer tevreden. Ach, en die supporters... nou ja, ach... jammer voor hen, maar ze staan met hun rug tegen de muur, wat kunnen ze doen?" Ik geloof heilig in een dergelijk (graf)scenario, die bobo's kennende... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:59 schreef Pietje het volgende:[..] Je hebt hartstikke gelijk, BRW! We hebben vaker een speler verloren vij minuten voor het sluiten van de transfermarkt. En eerlijk gezegd vertrouw ik van den Boog en Slop voor geen milimeter!!! Als Liverpool met een eindbod van, pakweg 15 miljoen euro komt, wordt dat bod zonder twijfel toch geaccepteerd. "Zo", denken die gasten dan, "het verlies voor het komende boekjaar is wat teruggebracht en de aandeelhouders zijn weer tevreden. Ach, en die supporters... nou ja, ach... jammer voor hen, maar ze staan met hun rug tegen de muur, wat kunnen ze doen?" Ik geloof heilig in een dergelijk (graf)scenario, die bobo's kennende... Het6 bod licht nu al stukken hoger, denk niet dat dit het scenario gaat worden, maar misschien is dat ook wel ijdele hoop.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:59 schreef Pietje het volgende:[..] Je hebt hartstikke gelijk, BRW! We hebben vaker een speler verloren vij minuten voor het sluiten van de transfermarkt. En eerlijk gezegd vertrouw ik van den Boog en Slop voor geen milimeter!!! Als Liverpool met een eindbod van, pakweg 15 miljoen euro komt, wordt dat bod zonder twijfel toch geaccepteerd. "Zo", denken die gasten dan, "het verlies voor het komende boekjaar is wat teruggebracht en de aandeelhouders zijn weer tevreden. Ach, en die supporters... nou ja, ach... jammer voor hen, maar ze staan met hun rug tegen de muur, wat kunnen ze doen?" Ik geloof heilig in een dergelijk (graf)scenario, die bobo's kennende... Zo'n scenario vrees ik dus ook.
Die gasten (Boog en Slop) hebben het vaak over clubliefde (en dan met name vd Boog) maar hij weet zelf niet eens hoe hij dat woord moet spellen.. Als hij (vdBoog) liefde heeft voor de club dan houdt hij zijn poot stijf en houdt hij Suarez aan zijn contract. Alleen de speler is in dit geval ook nog een spin in het web! Ik hoop dat Suarez zich er bij neerlegt wanneer Ajax een nieuw "onrespectvol" bod in de prullenbak schuift. Als Suarez dat doet dan stijgt zijn aanzien bij de supporters gigantisch.. Ik hoop het van ganser harte!
Pff.. Kan iemand de tijd even doorspoelen? :-S Ik haat deze tijd van het jaar.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 13:01 schreef remco k het volgende:[..] Het6 bod licht nu al stukken hoger, denk niet dat dit het scenario gaat worden, maar misschien is dat ook wel ijdele hoop.. Is het al duidelijk hoe hoog dat bod nu eigenlijk ligt? Je leest zoveel verschillende dingen.. 12,7 miljoen pond heb ik ergens gelezen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
nu wordt er gesproken over een bod van 20 miljoen pond, is ongeveer 23.5 miljoen euro. Het gaat er om spannen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 13:09 schreef BRW het volgende:[..] Is het al duidelijk hoe hoog dat bod nu eigenlijk ligt? Je leest zoveel verschillende dingen.. 12,7 miljoen pond heb ik ergens gelezen.. las dat Ajax vasthoud aan een bod van 35 miljoen euro |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop dat ze dat blijven volhouden, maar ik vrees met vrezen, dat zij op 31 januari a.s. om vijf minuten voor 12 alsnog overstag gaan. Die mentaliteit hebben zij al eerder bewezen te hebben. Daarmee schofferen zij ook nog eens Frank de Boer. Nou ja, de tijd zal het leren. Ik heb dezelfde wens als BRW, namelijk dat het snel 1 februari 2011 wordt... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: Ja, klopt.. Dat had ik ook gelezen! En het hoogste bod (zoals Ronald aangeeft) is blijkbaar 23,5 miljoen euro.. Laat ze dan maar vasthouden aan 35 miljoen euro! ;-) En blijft Suarez maar lekker bij Ajax als Liverpool daar niet dichterbij wil komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 13:16 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop dat ze dat blijven volhouden, maar ik vrees met vrezen, dat zij op 31 januari a.s. om vijf minuten voor 12 alsnog overstag gaan. Die mentaliteit hebben zij al eerder bewezen te hebben. Daarmee schofferen zij ook nog eens Frank de Boer. Nou ja, de tijd zal het leren. Ik heb dezelfde wens als BRW, namelijk dat het snel 1 februari 2011 wordt... Het klinkt misschien heel raar, maar mocht dit gebeuren, dan vind ik eigenlijk dat de Boer een statement moet maken naar Ajax om dit in de toem,ost te voorkomen, en per direct zijn functie terug moet geven. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Volgens Ajaxlife op Twitter heeft Frank de Boer aangegeven dat Ajax Suarez niet meer verkoopt na de 29ste! Betekent nog iets minder dan 3 dagen onzekerheid.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Eveneens volgens Ajaxlife op Twitter, Suarez vindt Liverpool een mooie club maar kan begrijpen waarom Ajax hem niet wil laten gaan! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 13:18 schreef remco k het volgende:[..] Het klinkt misschien heel raar, maar mocht dit gebeuren, dan vind ik eigenlijk dat de Boer een statement moet maken naar Ajax om dit in de toem,ost te voorkomen, en per direct zijn functie terug moet geven. Ik denk dat dat ijdele hoop is. Natuurlijk zal Frank de Boer dan kwaad zijn en zijn stem laten horen, maar uiteindelijk zal ook hij zich er bij neerleggen... Maar ja, laten we met z'n allen hopen dat ik de plank volledig missla ;-) |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Owja, en Lukoki zit bij de selectie! (Bron: Twitter, Ajaxlife) |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Met spelers die met hun gedachten ergens anders zijn wordt het lastig
Wat is er mis met het volgende Verkoop: Suarez en El H. Koop: - een fysiek sterke spits bijv. Dost - buitenspeler bijv. Verhoek (ADO) |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Wat betreft de uitspraak van Suarez, ik denk dat de media het allemaal weer op loopt te naaien. Dat Suarez gepikeerd is en dat hij met Ajax gaat praten om de vraagprijs naar beneden te brengen.. Ik denk dat het allemaal meevalt!
Maar nogmaals, we zullen het af moeten wachten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zag net een flimpje Suarez aan het trainen gister, en was gewoon knetter fanatiek, en scherp. |
|
|
|