BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET PAROOL: Transfer Suarez afgeketst..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
BRW
 BRW - woensdag 26 januari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
wo 26 jan 2011, 13:16 | 0 reacties
DE BOER STELT L'POOL DEADLINE Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax-trainer Frank de Boer wil uiterlijk 29 januari uitsluitsel van Liverpool over de mogelijk transfer van Luis Suarez. Volgens De Boer moeten de Engelsen voor die datum met de door Ajax gewenste transfersom over de brug komen. "Voor elke dag langer komt er vijf miljoen euro bij", aldus een lachende De Boer in aanloop naar het duel met NAC Breda.

Luis Suarez Foto: ANP De Boer liet weten dat Suarez hem heeft gezegd graag naar Liverpool te vertrekken. Of De Boer bang is of Suarez bij het niet doorgaan van de transfer onrust gaat veroorzaken? "Laten we hopen van niet, maar dat is natuurlijk aan de speler. Ajax is standvastig, we weten wat we willen. Als Luis hier nog een half jaar langer blijft, hebben we meer tijd om ons voor te bereiden op zijn vertrek. Je haalt niet zomaar iemand die 25 goals maakt", aldus De Boer.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 26 januari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Weet iemand of Groningen ook nog een deel van de eventuele transfersom krijgt?
BRW
 BRW - woensdag 26 januari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:37 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Vast wel! Dat zal wel afgesproken zijn bij de overgang..
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:37 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Alleen opleidingskosten. dat gaat over 6 jaar, en is dacht ik totaal 5% van de transfersom.
BRW
 BRW - woensdag 26 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen opleidingskosten. dat gaat over 6 jaar, en is dacht ik totaal 5% van de transfersom.
Is hij daar opgeleid dan? Volgens mij heeft Groningen hem ook weggekocht uit Uruguay!
BRW
 BRW - woensdag 26 januari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Of ben je standaard "opgeleid" als je onder een bepaalde leeftijd bent?
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:46 schreef BRW het volgende:

[..]

Is hij daar opgeleid dan? Volgens mij heeft Groningen hem ook weggekocht uit Uruguay!
Opgeleid, gaat geloof ik over alle clubs, waar je van je 16e tot je 21e hebt gespeeld...
BRW
 BRW - woensdag 26 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Opgeleid, gaat geloof ik over alle clubs, waar je van je 16e tot je 21e hebt gespeeld...
Oke, duidelijk! :-D
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Ajax wil voor het weekeinde duidelijkheid over de toekomst van Luis Suarez. Liverpool wil de topschutter met onmiddellijke ingang aan de selectie toevoegen.

De Engelse club legde maandag een bod van 15 miljoen euro bij de huidige nummer drie van de eredivisie neer. Ajax lijkt niet van plan om Suarez voor minder dan 25 miljoen te laten vertrekken.

,,We willen hem niet kwijt'', herhaalde trainer Frank de Boer woensdag na de laatste training voor het bekerduel met NAC. ,,Liverpool weet wat ze moeten betalen. En wij houden voet bij stuk. Vanaf 29 januari (zaterdag) gebeurt er helemaal niets meer. Want dan wordt het voor ons wel heel kort dag om zelf nog in actie te komen. De transfermarkt is dinsdag namelijk alweer gesloten.''
BRW
 BRW - woensdag 26 januari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 14:06 schreef remco k het volgende:
Ajax wil voor het weekeinde duidelijkheid over de toekomst van Luis Suarez. Liverpool wil de topschutter met onmiddellijke ingang aan de selectie toevoegen.

De Engelse club legde maandag een bod van 15 miljoen euro bij de huidige nummer drie van de eredivisie neer. Ajax lijkt niet van plan om Suarez voor minder dan 25 miljoen te laten vertrekken.

,,We willen hem niet kwijt'', herhaalde trainer Frank de Boer woensdag na de laatste training voor het bekerduel met NAC. ,,Liverpool weet wat ze moeten betalen. En wij houden voet bij stuk. Vanaf 29 januari (zaterdag) gebeurt er helemaal niets meer. Want dan wordt het voor ons wel heel kort dag om zelf nog in actie te komen. De transfermarkt is dinsdag namelijk alweer gesloten.''
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat er morgen een bod ligt van rond de 25 miljoen en dat ie gewoon weg is.. :-S
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 26 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 12:51 schreef dege het volgende:
Als we dit moeten geloven wil Suarez toch echt graag weg nu:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/120533_suarez-met-ajax-in-gesprek-over-verlaging-transfersom
De onderhandelingen tussen Luis Suarez en Liverpool zullen volgens The Telegraph opnieuw worden geopend. De Uruguayaanse aanvaller gaat in de aankomende 48 uur met algemeen directeur Rik van den Boog onderhandelen.

Doel van het gesprek is het laten kelderen van Ajax' vraagprijs van 30 miljoen pond. Liverpools eigenaar, Fenway Sports Group, wil niet verder gaan dan 20 miljoen.

Frank de Boer houdt voet bij stuk. De oefenmeester laat de spits niet op het laatste moment vertrekken. Mocht de deal alsnog doorgaan dan komen mogelijk Bas Dost of Eidur Gudjohnsen in beeld voor de Amsterdammers.

Is hij dan nog wel voldoende gemotiveerd mocht de transfer niet doorgaan, vraag me af waar dit gaat eindigen.
tuurlijk is die weg straks hij doet er alles aan om te vertrekken...
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 26 januari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
De Boer stelt Liverpool deadline

Amsterdam, Bron: De Telegraaf Ajax-trainer Frank de Boer wil uiterlijk 29 januari uitsluitsel van Liverpool over de mogelijk transfer van Luis Suarez.

Volgens De Boer moeten de Engelsen voor die datum met de door Ajax gewenste transfersom over de brug komen. "Voor elke dag langer komt er vijf miljoen euro bij", aldus een lachende De Boer in aanloop naar het duel met NAC Breda. De Boer liet weten dat Suarez hem heeft gezegd graag naar Liverpool te vertrekken.

ik zeg grote klasse frankie '' big ore small fuck em all ''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door verbrande harry --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET PAROOL: Transfer Suarez afgeketst..

0.0062680