|
|
just-me
|
|
|
De zaakwaarnemer van Luc Castaignos sluit een directe transfer naar Inter niet meer uit. 'Er zijn ontwikkelingen gaande. De clubs zijn in gesprek en er ligt een bod van Inter. Er zijn aanwijzingen om een directe overgang niet uit te sluiten. Ik hoop dat de deal in de komende twee dagen wordt afgerond aangezien er al acht tot negen weken gesproken wordt. Het idee is om nog in Nederland te blijven, maar in het voetbal weet je het nooit. Luc zou er geen probleem mee hebben om een nieuwe uitdaging aan te gaan, wanneer de clubs tot een akkoord zouden komen.' |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Oh. die zaakwaarnemer roept altijd wel wat. inmiddels al weer een paar jaar. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: hij ruikt een zak geld en een kilo coke |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Arie Treffers, de grootste golddigger en flapdrol van alle NLse zaakwaarnemer.. de hoer van de euro. |
|
|
|
|
FRulez
|
|
|
Castaignos, het grootste niet-talent van Nederland. Heeft nog 0 % van zijn klasse laten zien in Feyenoord 1. Alleen op die ruktoernooitjes tegen slappe verdedigers en in de jeugd.
Verkopen die gozer per direct, want hij zal zich niet meer ontwikkelen met die pauper spelers om hem heen. 4 miljoen, doei. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:27 schreef FRulez het volgende:Castaignos, het grootste niet-talent van Nederland. Heeft nog 0 % van zijn klasse laten zien in Feyenoord 1. Alleen op die ruktoernooitjes tegen slappe verdedigers en in de jeugd. Verkopen die gozer per direct, want hij zal zich niet meer ontwikkelen met die pauper spelers om hem heen. 4 miljoen, doei. Ruktoernooitjes???? ??? EK's en WK's jeugd tegen oudere spelers en leeftijdsgenoten? |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
Castaignos out Dost in,lijkt me niet gek... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: alleen als je financieel er op vooruit gaat. |
|
|
|
|
FRulez
|
|
|
quote: Ja dat zijn RUKtoernooitjes, waarom? Omdat je met een paar leuke acties gelijk the men bent voor de scouts. Dat zijn gewoon parasieten die ieder leuk spelend ventje meepikken.
Hij laat helemaal niks van talent zien. Komt door de matige spelers om hem heen en gewoon omdat hij zelfs het niveau van Fey 1 niet aankan. Het zijn de feiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:33 schreef FRulez het volgende:[..] Ja dat zijn RUKtoernooitjes, waarom? Omdat je met een paar leuke acties gelijk the men bent voor de scouts. Dat zijn gewoon parasieten die ieder leuk spelend ventje meepikken. Hij laat helemaal niks van talent zien. Komt door de matige spelers om hem heen en gewoon omdat hij zelfs het niveau van Fey 1 niet aankan. Het zijn de feiten. We hebben m.. de nieuwe coach! Koester m. Hou van m. Deze man gaat Feyenoord weer groot maken!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 15:27 schreef FRulez het volgende:Castaignos, het grootste niet-talent van Nederland. Heeft nog 0 % van zijn klasse laten zien in Feyenoord 1. Alleen op die ruktoernooitjes tegen slappe verdedigers en in de jeugd. Verkopen die gozer per direct, want hij zal zich niet meer ontwikkelen met die pauper spelers om hem heen. 4 miljoen, doei. Toch denk ik dat die gozer echt wel talent heeft, zet hem naast een ervaren spits en de juiste toevoer en hij ramt ze erin |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wat had je dan gewild dat ie op z'n 16e topscorer zou worden van de eredivisie. Jij denkt dat als het hele seizoen het zwaar kut gaat met een piepjongteam, dat een 18-jarig ventje opstaat en er even 20 inschopt?
Jij wil feiten, hier: CarrièreSeizoen Club Competitie Wedstrijden Doelpunten 2009/10 Feyenoord Eredivisie 3 0 2010/11 Feyenoord Eredivisie 18 6
2009/2010 Nederlands voetbalelftal Nederland -17 17 13 2009/2010 Nederlands voetbalelftal Nederland -19 4 2 Totaal 42 21
[bewerken] ErelijstNederlands Kampioen A-Junioren: 2009, 2010 (Feyenoord A1) Nederlands Kampioen B-Junioren: 2009 (Feyenoord B1)
Van die 18 wedstrijden zitten er nog een hele rits aan invalbeurten bij, want Smolov speelde in de basis aan het begin van het seizoen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
worden steeds minder miljoenen voor luc... eerst 3 en daarna nog onderhandelen,nu 2 miljoen dat misschien doormiddel van bonusen kan oplopen naar 3 miljoen... feyenoord houd daar zelf 5 ton van over min de 4 ton van de afkoopsom van beenhakker. dan houden we nog een ton over voor een goede spits,ik zeg kijk op de velden van deltasport of Barendrecht..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:01 schreef Leon FR1908 het volgende:worden steeds minder miljoenen voor luc... eerst 3 en daarna nog onderhandelen,nu 2 miljoen dat misschien doormiddel van bonusen kan oplopen naar 3 miljoen... feyenoord houd daar zelf 5 ton van over min de 4 ton van de afkoopsom van beenhakker. dan houden we nog een ton over voor een goede spits,ik zeg kijk op de velden van deltasport of Barendrecht.. Obiku010 schopt er regelmatig een balletje in, is groot en heeft in ieder geval een Feyenoord hart |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:02 schreef Vnny het volgende:[..] Obiku010 schopt er regelmatig een balletje in, is groot en heeft in ieder geval een Feyenoord hart Oke dan gaan we voor Obiku010 in de spits... ik denk dat we dan nog 25.000 rooitjes overhouden.. daar wil hij z`n Feyenoord love party van gaan geven!!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Oke dan gaan we voor Obiku010 in de spits... ik denk dat we dan nog 25.000 rooitjes overhouden.. daar wil hij z`n Feyenoord love party van gaan geven!!! haha ik stem voor! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je moet die jongen nooit direct laten gaan. De supporters hebben er zelf aan bij gedragen bij het maasgebouw dat hij dat nu wel zou willen!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat hoort er bij als je bij een club als Feyenoord speelt. Hij heeft toch ook geen moeite het bij behorende salaris op te strijken? Als Feyenoorder begrijp je de emotie die nu loskomt bij het legioen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Was je erbij Jumpertje?? Wat daar gebeurde was schaamteloos!!! Ik zei er wat van en stonden gelijk 4 apen van FIIIR om me heen!! Dat zijn zulke kansloze gasten. er liepen drie man van de SCF met hem mee naar de auto die ook helemaal los gingen op de supporters die zo tekeer gingen. De SCF heeft tenminste verstand en dat hebben die jongerenkernen niet!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:Was je erbij Jumpertje?? Wat daar gebeurde was schaamteloos!!! Ik zei er wat van en stonden gelijk 4 apen van FIIIR om me heen!! Dat zijn zulke kansloze gasten. er liepen drie man van de SCF met hem mee naar de auto die ook helemaal los gingen op de supporters die zo tekeer gingen. De SCF heeft tenminste verstand en dat hebben die jongerenkernen niet!! Dan heeftie toch ook gezien dat er een deel van de supporters nog achter hem staat? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat klopt, maar relativeer maar eens als knulletje van 18!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
Luc wegdoen voor 3-4 milj , doe je het niet heb je een ontevreden speler die aan het eind van het seizoen gratis de deur uit loopt . En ik vraag mij af of luc wel zo goed is als sommige denken ??? oké hij is jong en onervaren maar komt fisiek veel tekort tegen de meeste verdedigers . Ik zie liever dost , is fisiek sterker en kopsterk . Misschien kunnen ze van het geld van luc dost kopen en plaatsen in de talenten pool waar luc in zit , als evt de inversteerders daarmee akkoord gaan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nogmaals, als het om hun geld gaan relativeren ze ook niet. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nou ik blijf ervan uitgaan dat die jongen net als ignjatovic is gescout en beoordeelt door een stel dvd'tjes. Ik bedoel al die 6 doelpuntjes van m waren stuk voor stuk intikkertjes die zelfs tomasson en cisse hadden gemaakt in hun huidige vorm. Maarja laat m maar weggaan met z'n blije bakkus want bijtekenen zou die toch nooit meer doen. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Feyenoord laat een echt talent lopen 3 miljoen euro maximaal Gudde neem eens een vb aan Joop Munsterman. Die sluit goede deals af |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 12:15 schreef RedDevil1990 het volgende:Nou ik blijf ervan uitgaan dat die jongen net als ignjatovic is gescout en beoordeelt door een stel dvd'tjes. HAHAHAHAHAHHAH |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Door het waardeloze contract dat ze hem hebben gegeven kan je niet meer verwachten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 12:15 schreef RedDevil1990 het volgende:Nou ik blijf ervan uitgaan dat die jongen net als ignjatovic is gescout en beoordeelt door een stel dvd'tjes. Ik bedoel al die 6 doelpuntjes van m waren stuk voor stuk intikkertjes die zelfs tomasson en cisse hadden gemaakt in hun huidige vorm. Maarja laat m maar weggaan met z'n blije bakkus want bijtekenen zou die toch nooit meer doen. onzin.... |
|
|
|
|
Morpheus
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 13:51 schreef Ronnie W het volgende:Feyenoord laat een echt talent lopen 3 miljoen euro maximaal Gudde neem eens een vb aan Joop Munsterman. Die sluit goede deals af Het contract van Castaignos loopt komende zomer af en hij weigert te verlengen. Wat moet Gudde daaraan veranderen? Munsterman sluit goede deals af omdat de spelers die worden verkocht nog langdurig onder contract staan. Bij Feyenoord wil geen speler verlengen, hetzelfde probleem doet zich dadelijk voor met Wijnaldum, Fer en Vlaar. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
luc heeft de plicht om te blijven! hij moet gewoon zeggen ik blijf tot het einde van het seizoen! zo niet is het een weglopert! en alleen joden lopen weg! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:08 schreef Milo het volgende:luc heeft de plicht om te blijven! hij moet gewoon zeggen ik blijf tot het einde van het seizoen! zo niet is het een weglopert! en alleen joden lopen weg! aankomende tijd zullen we bij deze selectie zien wie er joods zijn en niet... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Yep de gele ster euh ik bedoel de ware aard zal naar boven komen |
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
quote: ja precies net zoals fer over het veld loopt, dacht dat het een feyenoorder was maar tekent ook niet bij let maar op, geen steun meer geven die gasten maken feyenoord kapot weglopers |
|
|
|