|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Contractverlenging en verhuur Zeegelaar (Officiële Ajax Clubsite)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Verhuur en verlenging contract Zeegelaar |
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax en Marvin Zeegelaar hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2011. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2012. Daarnaast hebben Ajax en SBV Excelsior overeenstemming bereikt over directe verhuur van de speler, tot 30 juni 2011. Zeegelaar werd op 12 augustus 1990 geboren in Amsterdam. De aanvaller maakte op 12 november 2008 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de bekerwedstrijd FC Volendam - Ajax (1-0). In totaal speelde hij 6 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax. |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
mooi zo, heb veel vertrouwen in marvin, iemand die acties kan maken. Marvin is een echte goede vleugelspeler. Het is misschien wel goed dat die is verhuurd naar excelsior daar krijgt die tenminste speelminuten. Jammer dat die het niet bij ajax kreeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vond het altijd een heel groot talent, toch heeft hij me in heteerste absoluut niet van zijn kwaliteiten kunnen overtuigen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hè???? Excelsior???? Dat is toch een filiaal van Feyenoord??? Verhuren, oké, maar aan Feyenoord B?? Dat vind ik echt bizar! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 17:17 schreef Pietje het volgende:Hè???? Excelsior???? Dat is toch een filiaal van Feyenoord??? Verhuren, oké, maar aan Feyenoord B?? Dat vind ik echt bizar! Als die jongen maar ervaring op kan doen. Als Feyenoord B ons helpt met het ontwikkelen van een talent, waarom niet ? =) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 17:17 schreef Pietje het volgende:Hè???? Excelsior???? Dat is toch een filiaal van Feyenoord??? Verhuren, oké, maar aan Feyenoord B?? Dat vind ik echt bizar! NIet eens over nagedacht, dacht dat we wat met Almere hadden.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, Remco. Ik begrijp heel goed, dat Almere nou niet bepaald een uitdaging is en Excelsior (nog) eredivisie. Maar toch... Verhuren aan Feyenoord B vind ik echt heel erg vreemd! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Ajax ziet dit niet zozeer als Feyenoord B denk ik, en ze willen Zeegelaar verder ontwikkelen. Verder is het toch niet zo'n probleem als hij eens een doelpuntje maakt voor Excelsior? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 17:30 schreef AFCA! het volgende:Ajax ziet dit niet zozeer als Feyenoord B denk ik, en ze willen Zeegelaar verder ontwikkelen. Verder is het toch niet zo'n probleem als hij eens een doelpuntje maakt voor Excelsior? Nee, op zich vind ik het niet zo'n probleem. Als hij maar niet tegen Ajax gaat scoren ;-) Maar ik vind het gewoon een beetje vreemd. Waarom geen andere eredivisie club? Excelsior speelt nu een soort degradatie-voetbal. Puur lijfsbehoud. Ik hoop niet dat Marvin zich daarin hoeft te bekwamen... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 17:39 schreef Pietje het volgende:[..] Nee, op zich vind ik het niet zo'n probleem. Als hij maar niet tegen Ajax gaat scoren ;-) Maar ik vind het gewoon een beetje vreemd. Waarom geen andere eredivisie club? Excelsior speelt nu een soort degradatie-voetbal. Puur lijfsbehoud. Ik hoop niet dat Marvin zich daarin hoeft te bekwamen... Nou misschien wel goed als hij daar een beetje leert 'vechten'. Ik snap ook wel dat je het raar vindt dat het juist Excelsior moet zijn.. maar hopen dat hij daar wat kan laten zien. (vooral tegen twente, psv en feyenoord als ze die nog krijgen) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 17:43 schreef AFCA! het volgende:[..] Nou misschien wel goed als hij daar een beetje leert 'vechten'. Ik snap ook wel dat je het raar vindt dat het juist Excelsior moet zijn.. maar hopen dat hij daar wat kan laten zien. (vooral tegen twente, psv en feyenoord als ze die nog krijgen) Nou, vooruit... Met dat laatste heb je natuurlijk wel gelijk ;-) Hahaha, zo kan hij Ajax ook helpen! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Kan ie daar met feyenoord B z'n doelpuntje meepikken tegen feyenoordt, twente en psv |
|
|
|