|
|
bird
|
|
|
word 3-0 hoop sulejmani een keer scoord wat denken jullie |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Veel plezier wie er gaat, zal een spektakel worden hoor ik via via. Vak410 gaat dan uit hun dak
Als we maar winnen en dan loten tegen de winnaar van RKC - Noordwijk. Hahahahahahaha |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Maakt mij niet uit tegen wie we loten, als het maar thuis is. En NAC thuis moet geen probleem zijn. 3-0! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 17:24 schreef FsideVak129 het volgende:Veel plezier wie er gaat, zal een spektakel worden hoor ik via via. Vak410 gaat dan uit hun dak Als we maar winnen en dan loten tegen de winnaar van RKC - Noordwijk. Hahahahahahaha Ik hoop op Utrecht en dat we ze dan maar flink afslachten. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: die zie ik liever in de finale terug. En dan weer een Wamberto...dan zijn die 2 overwinningen gelijk niks meer waard voor ze... Enige prijs die ze kunnen halen, hahahahahahahahahaahahahahaha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hahahaha
Wambie... mooi buitenspeldoelpunt was dat.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: EXTRA KAARTEN BESCHIKBAAR AJAX - NAC January 25th, 2011 Vanmiddag, dinsdag, om 15:00 uur gaan er 250 extra kaarten in de verkoop voor vak 427 voor de wedstrijd van aanstaande donderdag. Deze kaarten zijn alleen te koop voor seizoenkaarthouders, maximaal 4 kaarten per seizoenkaart.
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:De verkoop voor Ajax-NAC is gestopt. Om 15.00u werd de laatste kaart voor bus nummer 14 verkocht. Aangezien er de laatste dagen nog slechts enkele kaarten verkocht zijn, wordt niet meer aan een 15e bus begonnen.
In totaal zullen 710 supporters donderdag NAC proberen naar de volgende ronde te schreeuwen.
Kom op... die moeten we niet horen a.s. donderdag |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Balen dat ik er niet kan zijn... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Pff kaartjes zijn 15 euro en nog zijn er pas 20.000 kaartjes verkocht. matig |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Oh, ik betaal € 10.00.. vak 129 |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ik betaal 15 euro, en zit dan in vak 424 Lange zijde is 15 euro Korte zijde is 10 euro |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Morgenavond neemt Ajax het op tegen Nac Breda in de kwartfinales van de KNVB Beker. In de Amsterdam ArenA zal om 20.45 uur worden afgetrapt en de winnaar zal zich plaatsen voor de halve finales. Eerder dit seizoen wist Ajax al met 3-0 te winnen van de Brabanders in competitieverband. Frank de Boer gaat er vanuit dat het verlies van afgelopen zondag tegen FC Utrecht een incident was en geen doorwerking heeft voor het bekerduel. "Het was een gezamenlijke offday", blikt de oefenmeester nog even terug. "Natuurlijk was Utrecht zondag goed, maar we hadden onder die druk uit kunnen komen. Dat het ons niet lukte kwam omdat we veel te veel balverlies leden. Daardoor zijn we nooit aan ons eigen spel toegekomen", aldus de hoofdtrainer tijdens de persconferentie.
Ik heb de boeken er bij gehaald en bij mijn weten word morgenavond de 7e keer dat AJAX tegen Nac uitkomt in het Nederlandse Bekertoernooi. De 1e maal was in de finale op 14-06-1961. Op het terrein van Ado werd het maar liefst 3-0 voor Ons Aller AJAX. Het was Henk Groot die een kwartier voor tijd alle treffers voor zijn rekening nam.
Op 07-06-1967 betrof het weer een finale tussen beide, die weer door Ajax gewonnen werd in Amsterdam ( 2-1 na verlenging ). Cruijff 1-0 ('64), Karel Vesters ( oud-Ajacied ) 1-1 ('86), Klaas Nuninga 2-1 ('106).
In het seizoen 72'73 moesten Ajax en Nac tegen mekaar in de 2e ronde en dit keer in Breda. Het werd na verlenging 2-2; Arnold Mühren 0-1 ('17), Frans Bouwmeester 1-1 ('41), Arie Haan 1-2 ('108), Ad Bakker 2-2 ('120). De strafschoppen moesten de beslissing brengen en helaas werden die door de Bredanaars beter genomen ( 3-0 ).
Op 13-11-1982 nam Ajax in Breda revanche in de 2e ronde destijds. Jesper Olsen, Frank Rijkaard en Dick Schoenaker besliste voor rust al het duel. AJAX zou later dat toernooi winnen, doordat Nec in de finale met 3-1 opzij werd gezet. De man die de score destijds opende was een Deen. Hij had rugnummer 7, was klein, snel en tenger. Hier zie je een prachtig filmpje van Jesper Olsen, bijgenaamd De Vlo en die bijnaam had ie niet voor niets...
In het seizoen 2003'2004 kwam Ajax in de achtste finales wederom tegen Nac, om precies te zijn op 17-12-2003. Helaas moest Ajax het toernooi verlaten, omdat in Amsterdam met 0-1 werd verloren door het enige doelpunt van Ali Boussaboun in de 54e minuut.
De laatste clash tussen beide kemphanen voor de Beker was op 16-01-2008 in Breda en deze werd met 4-2 verloren in de achtste finales. Suarez scoorde voor AJAX de 2 doelpunten, maar dat werd teniet gedaan door 4 vervelende gasten...
Na 6 bekerwedstrijden staat de teller dus op 3-3 en omdat Ajax de laatste 2 potjes tussen beide heeft verloren, verwacht ik nu een overwinning. Ik verwacht dat Frankie deze elf het veld instuurd; Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Enoh; Sulejmani, De Jong en Ebecilio. Mijn voorspelling voor morgen is een 3-1 overwinning!
Zijn jullie tevreden als dit uitkomt? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
om ff warm te worden alvast... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En mag deze ook meedoen? Voor een NOG grotere overwinning op NAC ;-)
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laat Santa maar komen zou ik zeggen:) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, volgens mij heeft Santa ingebroken!! Whahahahaha. En weg zijn die schuddende melkvaten... Whahahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 21:19 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha, volgens mij heeft Santa ingebroken!! Whahahahaha. En weg zijn die schuddende melkvaten... Whahahaha Ik heb ze wel gezien Tietje uhhhhh Pietje.... Die schuddende melkvaten.....hahahahahaha... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 21:22 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb ze wel gezien Tietje uhhhhh Pietje.... Die schuddende melkvaten.....hahahahahaha... Oeps.... olie
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mooi stukkie alibabba.je huiswerk weer goed gedaan man!!!en ik ga niet met je mee hahahah 1-3 vriend!!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 22:20 schreef joduh het volgende:mooi stukkie alibabba.je huiswerk weer goed gedaan man!!!en ik ga niet met je mee hahahah 1-3 vriend!!!!! WTF moet je om lachen...
Sinds wanneer voorspel jij een verlies? of denk je dat ze het op een akkoordje gooien. Wij de beker verliezen en hun a.s. zondag... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Glijd er lekker in, net als mijn... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 22:20 schreef joduh het volgende:mooi stukkie alibabba.je huiswerk weer goed gedaan man!!!en ik ga niet met je mee hahahah 1-3 vriend!!!!! 1-3? Ajax speelt thuis Joduh.... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Wordt vanavond een gala voorstelling, ik voel het! Thuis in de Arena, groot spektakel vanuit Vak 410! Ebicillio wordt de man van de wedstrijd! Het wordt 4-1! Als dit gebeurt kan mijn avond niet meer stuk! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 17:19 schreef ThomasAjacied het volgende:Wordt vanavond een gala voorstelling, ik voel het! Thuis in de Arena, groot spektakel vanuit Vak 410! Ebicillio wordt de man van de wedstrijd! Het wordt 4-1! Als dit gebeurt kan mijn avond niet meer stuk! Geen tegendoelpunten zou nog lekkerder zijn, en het dan nog een keer overdoen in het weekend in Breda =) |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ajax-nac breda 3-0 1-0 (Sulejmani) assist: Ebecilio 2-0 (Vertonghen) assist: C. Eriksen 3-0 (De Jong) assist: Ebecilio
Man of the match: Ebecilio
Ik denk het wel zo ja ongeveer! We zullen zien. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Naar nu blijkt heb ik een Knvb-Beker wedstrijd over het hoofd gezien tussen AJAX en Nac. In het seizoen 97'98 speelde we in de kwartfinale in Amsterdam ook tegen de Brabanders. Op 11-03-1998 opende Frank de Boer de score in de 28e minuut. Dean Gorré scoorde in de 41e minuut 2-0. Rade Bogdanovic deed in de 63e minuut iets terug, maar daar bleef het ook bij. AJAX zou dat seizoen de Beker winnen, doordat het in de finale Psv verpletterde ( 5-0 ). Kijk, luister en geniet mensen;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Dit gaat Ajax makkelijk winnen. 2-0. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bedankt voor je vertrouwen, als je het niet cynisch bedoelt:-)
Wat is er trouwens bij jullie met Berg aan de hand. Echt geen enkele schim van zichzelf... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:00 schreef Ride het volgende:[..] WTF moet je om lachen... Sinds wanneer voorspel jij een verlies? of denk je dat ze het op een akkoordje gooien. Wij de beker verliezen en hun a.s. zondag... kut ride!!!ik heb totaal geen vertrouwen man!!!!!!ik ga niet eens naar stadion zo.....ik ga niet kijken en ik lees hier wel wat er gebeurt......heb het ff gehad man...ik voel me een jojo......sollie man.... ik geloof echt 1-3....hoop dat ik er mega naast zit man!succes |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahha ja?vertel??????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: sorrie vriend........;-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:15 schreef joduh het volgende:[..] kut ride!!!ik heb totaal geen vertrouwen man!!!!!!ik ga niet eens naar stadion zo.....ik ga niet kijken en ik lees hier wel wat er gebeurt......heb het ff gehad man...ik voel me een jojo......sollie man.... ik geloof echt 1-3....hoop dat ik er mega naast zit man!succes hoe komt dat dan??? Alles onder de Boer heel goed gevoetbald, maar 1 keer niet. KOm op man, dacht dat jij een echte was..... had ik niet verwacht kerel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:18 schreef remco k het volgende:[..] hoe komt dat dan??? Alles onder de Boer heel goed gevoetbald, maar 1 keer niet. KOm op man, dacht dat jij een echte was..... had ik niet verwacht kerel.. ik zeg al sorrie,en heb heel wat smsjes gehad ook....hahah ik wordt voor alles uitgemaakt...nee maar heb ff probleempie vanavond en kan niet weg...ik sta wel in contact met ze hoor,dont worry!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar pipo de clown????je kan ook zeggen:::::he gezellig joduh!leuk dat je eens hier ben..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahaha, je moet ff de topics doorkijken, ik heb een heel nieuw beleid geschreven voor Ajax, jij komt er ook in voor... Whahahahahahaha.
Joduh de uitsmijter. alle minukkels die er niet horen, worden door jou uit de Arena geflikkerd, en als bestuur, zitten we verwijderen wij de bobo tribune, en zitten tussen het "klootjesvolk" .... Interesse?? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:10 schreef remco k het volgende:[..] Bedankt voor je vertrouwen, als je het niet cynisch bedoelt:-) Wat is er trouwens bij jullie met Berg aan de hand. Echt geen enkele schim van zichzelf... Nee, zeker niet cynisch. NAC is uit zeer matig en Ajax zal zich willen revancheren voor de oorwassing bij Utrecht.
Berg speelde zeer matig. Geen één combinatie lukte, het zag er niet goed uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:23 schreef PSVMocro het volgende:[..] Nee, zeker niet cynisch. NAC is uit zeer matig en Ajax zal zich willen revancheren voor de oorwassing bij Utrecht. Berg speelde zeer matig. Geen één combinatie lukte, het zag er niet goed uit. Vind dat eigenlijk het hele seizoen al het geval.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahaha, je moet ff de topics doorkijken, ik heb een heel nieuw beleid geschreven voor Ajax, jij komt er ook in voor... Whahahahahahaha. Joduh de uitsmijter. alle minukkels die er niet horen, worden door jou uit de Arena geflikkerd, en als bestuur, zitten we verwijderen wij de bobo tribune, en zitten tussen het "klootjesvolk" .... Interesse?? natuurlijk man!!ik ben je man hoor...en?krijg je geen spijt van!!!!!!en dan moet ik dus ook fouilleren?????hahahahen als de kop mij niet aanstaat pof ik gelijk een ajaxlogo op zijn neusie...wat denk je daarvan dan????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:26 schreef joduh het volgende:[..] natuurlijk man!!ik ben je man hoor...en?krijg je geen spijt van!!!!!!en dan moet ik dus ook fouilleren?????hahahahen als de kop mij niet aanstaat pof ik gelijk een ajaxlogo op zijn neusie...wat denk je daarvan dan????? FF een Ajax ring voor jou regelen dus Whahahahahaha. Maareh voor dat Fouilleren hebben we eigenlijk Pietje al man, die gaat de vrouwtjes uittesten, maar je mag tijdens doordeweekse dagen wel met Pietje mee als "assistent".... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Hij heeft in de combinatie met Toivonen wel leuke dingen laten zien, maar ik werd er ook niet echt warm van. Ik dacht dat het te maken had met Reis, maar dat kan geen excuus meer zijn. Hij krijgt het vertrouwen en betaald het niet terug. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:29 schreef PSVMocro het volgende:[..] Hij heeft in de combinatie met Toivonen wel leuke dingen laten zien, maar ik werd er ook niet echt warm van. Ik dacht dat het te maken had met Reis, maar dat kan geen excuus meer zijn. Hij krijgt het vertrouwen en betaald het niet terug. had echt veel meer van hem verwacht, vond het ook erg jammer dat hij naar jullie ging, en niet naar ons... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die ring draag ik al man!!!en met pietje regel ik wel wat.....ik zag ook dat ik keihard mocht bammen van altijd prijs!!hahahah en jij?wat ging jij doen dan man? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:30 schreef remco k het volgende:[..] had echt veel meer van hem verwacht, vond het ook erg jammer dat hij naar jullie ging, en niet naar ons... Ja, hij zou denk wel een egte ajax spits zijn. marja |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:30 schreef joduh het volgende:die ring draag ik al man!!!en met pietje regel ik wel wat.....ik zag ook dat ik keihard mocht bammen van altijd prijs!!hahahah en jij?wat ging jij doen dan man? TD, ik houd jullie een beetje in de gaten, en help mee waar ik het leuk vind....:-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahah ,jij bent de slimme rakker dus van ons......maar is ok man!!!gun ik je wel,als je maar niet TE vaak pietje helpt.......;-) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
waar is het op te zien dan!? |
|
|
|