|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:27 schreef joduh het volgende:hoe is de druk dan?en verhouding en controle?kut man ,er niet zijn......en heb geen eredvisie live...hahah kutzooi ik ook niet! Kut heh!!! Ik dacht je kan wel 1 wedstrijd kopen voor 6eurie ofzow.. Maar zelfs dat kan niet... ZUCHT! Dacht dat het op veronica zou komen.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:27 schreef joduh het volgende:hoe is de druk dan?en verhouding en controle?kut man ,er niet zijn......en heb geen eredvisie live...hahah kutzooi denk 65% ajax balbezit, geen enkele tweede kans voor NAC, aantal mogelijkheden Ajax. Eigenlijk vind ik Enoh, de Zeeuw en Ebecilio iets onder de maat spelen, tempo mag wel omhoog.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
key,thanks....dus totaal weer omgedraaide van afgelopen weekend.....man man man,hoe ken dat nou verdomme?????? zo blijf ik jojo-en man....... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Bij mij doen die links het niet.. verdorriee!!!..:( |
|
|
|
|
Piet de Visser
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:30 schreef remco k het volgende:[..] denk 65% ajax balbezit, geen enkele tweede kans voor NAC, aantal mogelijkheden Ajax. Eigenlijk vind ik Enoh, de Zeeuw en Ebecilio iets onder de maat spelen, tempo mag wel omhoog.. Ik vind de Zeeuw ook zeer tegenvallen, hij is totaal niet fel.. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Enoh valt nog mee en Ebecilio heeft gewoon nog geen actie kunnen maken op links maar speelt niet onder de maat vind ik. De Zeeuw speelt wel beneden zijn niveau, precies wat Piet de Visser zegt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
de zeeuw zit in een hele lange dip man........vanaf dat hij een schop op zijn kanis heeft gekregen is het niks meer met hem....bang geworden denk ik hahaahah |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Wat is die Eriksen bar en bar slecht.Sorry maar daar heb je echt niets aan. Sulejmanie had de 1ste kans er ook wel in mogen schieten. Gelukkig 2-1. Hopelijk krijgen we mooie 2de helft te zien. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Wat is de Zeeuw allemaal aan het doen. Hij loopt erbij alsof hij geen zin heeft en is de bal liever kwijt dan rijk. Volgens mij heeft die gast maar 10 stappen gezet. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:36 schreef joduh het volgende:de zeeuw zit in een hele lange dip man........vanaf dat hij een schop op zijn kanis heeft gekregen is het niks meer met hem....bang geworden denk ik hahaahah Eens. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Sulejmani speelt daarentegen wel heerlijk :) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
optvu networks welke zender ikketik? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:36 schreef Guyt het volgende:Wat is die Eriksen bar en bar slecht.Sorry maar daar heb je echt niets aan. Sulejmanie had de 1ste kans er ook wel in mogen schieten. Gelukkig 2-1. Hopelijk krijgen we mooie 2de helft te zien. Wat ben jij in godsnaam aan het kijken zeg. Eriksen is de enige middenveler die voldoende speelt, jij kijkt alleen maar naar balverlies, maar niet naar het waarom. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:36 schreef joduh het volgende:de zeeuw zit in een hele lange dip man........vanaf dat hij een schop op zijn kanis heeft gekregen is het niks meer met hem....bang geworden denk ik hahaahah toch ook wel een paar goede wedstrijden gespeeld dit seizoen, vandaag inderdaad slecht.. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:36 schreef Guyt het volgende:Wat is die Eriksen bar en bar slecht.Sorry maar daar heb je echt niets aan. Sulejmanie had de 1ste kans er ook wel in mogen schieten. Gelukkig 2-1. Hopelijk krijgen we mooie 2de helft te zien. Eriksen juist niet. Die jongen beweegt heel veel en heeft een karrenvracht aan inzicht. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: firstrow even opzoeken joey |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] Wat ben jij in godsnaam aan het kijken zeg. Eriksen is de enige middenveler die voldoende speelt, jij kijkt alleen maar naar balverlies, maar niet naar het waarom. Eriksen verliest vaak in fysiek opzicht, verder ben ik het met je eens dat hij wel gewoon goed speelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: realtime installeren volgens mij.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik irriteer me vreselijk aan die jongen. Siem doet het wel goed is de beste na mij idee. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dat is het nadeel van eriksen man...hij is nog te iel denk ik,of de leeftijd...maar dat hij lekker kan ballen is op zeker man....en komt met paar jaar helemaal goed met hem man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, ik snap het ook niet helemaal, ja hij lijdt balveries, maar Guyt ziet denk ik niet, dat dit mede komt, omdat hij en het iig durft in te spelen waar een ander het niet eens ziet, en omdat er soms gewoon niet bewogen wordt waardoor Eriksen klem staat.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
i gotta feelinG!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:38 schreef AFCA! het volgende:[..] Eriksen verliest vaak in fysiek opzicht, verder ben ik het met je eens dat hij wel gewoon goed speelt maar dan is alles al weer een stap te ver, die bal moet eigenlijk al weer een persoon verder zijn, maar Ajax speelt vrij statisch, terwijl je juist met Eriksen in de ploeg heel Dynamisch moet spelen. Tegen Az was dat wel echt heel goed, maar daarna heb ik dat niet veel meer terug gezien.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] Wat ben jij in godsnaam aan het kijken zeg. Eriksen is de enige middenveler die voldoende speelt, jij kijkt alleen maar naar balverlies, maar niet naar het waarom. Dezelfde wedstrijd als jou maar ik vind het niks wat hij laat zien. Zelfs mn zoon van 7 zegt het hahaha. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] maar dan is alles al weer een stap te ver, die bal moet eigenlijk al weer een persoon verder zijn, maar Ajax speelt vrij statisch, terwijl je juist met Eriksen in de ploeg heel Dynamisch moet spelen. Tegen Az was dat wel echt heel goed, maar daarna heb ik dat niet veel meer terug gezien.. Dit ben ik met je eens ja, Eriksen zou geen duel hoeven aangaan als ze wat sneller rondspelen en niet zoveel stil staan. Maar ik zie toch dat Ebecilio wel alle duels wint op kracht, dat mist Eriksen eigenlijk een beetje.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:39 schreef joduh het volgende:dat is het nadeel van eriksen man...hij is nog te iel denk ik,of de leeftijd...maar dat hij lekker kan ballen is op zeker man....en komt met paar jaar helemaal goed met hem man.... Heeft hij ook niet nodig, zelfde verhaal als Snijder, de bal moet gewoon meer snelheid maken, en dus moeten andere spelers veel meer bewegen, als dat niet gebeurt, kan Eriksen die bal niet kwijt, en loopt zich dus vast... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:42 schreef AFCA! het volgende:[..] Dit ben ik met je eens ja, Eriksen zou geen duel hoeven aangaan als ze wat sneller rondspelen en niet zoveel stil staan. Maar ik zie toch dat Ebecilio wel alle duels wint op kracht, dat mist Eriksen eigenlijk een beetje.. Het is maar net wat voor type speler je bent.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Als Eriksen net nog iets sterker is zou hij ook nog de duels winnen, alleen maar in zijn voordeel natuurlijk. Vurnon Anita heeft trouwens zijn trainingspak uitgetrokken hoor ik net.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Heeft hij ook niet nodig, zelfde verhaal als Snijder, de bal moet gewoon meer snelheid maken, en dus moeten andere spelers veel meer bewegen, als dat niet gebeurt, kan Eriksen die bal niet kwijt, en loopt zich dus vast... eens,want volgens mij is dit een speler die al 2 stappen vooruit denkt nl..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:44 schreef AFCA! het volgende:Als Eriksen net nog iets sterker is zou hij ook nog de duels winnen, alleen maar in zijn voordeel natuurlijk. Vurnon Anita heeft trouwens zijn trainingspak uitgetrokken hoor ik net.. voor daley? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoe is die eigenlijk,hoor ik noppes van.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik ga weer kijken mensen. Veel kijk plezier jullie. Hoop op een leuke 2de helft. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb de eerste helft niet gezien. Heb bijna alles gelezen, maar kan iemand het voor mij samenvatten als het kan? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Hoop dat Enoh deruit gaat... Wil Anita ook wel eens zien op die plek. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Anita komt erin voor de Zeeuw |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:46 schreef Hasjkoph het volgende:Heb de eerste helft niet gezien. Heb bijna alles gelezen, maar kan iemand het voor mij samenvatten als het kan? ik niet man,ik moet ook alles vragen,2e helft kan ik kijken via firstrow |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: kijken hoe die smurf het daar doet man.... |
|
|
|