|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 22:34 schreef remco k het volgende:[..] Wedstrijd is hier nog lang niet voorbij man.... Whahahahaha, nee grapje man, klasse voorspelling.... Gefeliciteerd.. C.Eriksen speelde goed :p |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 22:35 schreef dege het volgende:[..] denk het ook, De Zeeuw lijkt weer een dip te hebben en als hij zo blijft doorspelen verliest hij zijn basisplaats vrees ik. yep....eens...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk niet dat je nu nog steeds vind dat ie slecht heeft gespeeld... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja, maar jij bent zelfs na deze winst nog een vervelend mannetje.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik vind dat een triest figuur man......heb een hekel aan hem en zijn manier van schrijven.....voor mij eens een pisbak,altijd een pisbak...... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Vond Enoh ook veel sterker in de 2e helft en sowieso deze wedstrijd sterker dan de afgelopen tijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 22:43 schreef joduh het volgende:[..] ik vind dat een triest figuur man......heb een hekel aan hem en zijn manier van schrijven.....voor mij eens een pisbak,altijd een pisbak...... Je vond mij ooit ook eens een pisbak..... Wil je wat zeggen joduh........LOL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond het wel onnodig veel inzakken, maar had het idee dat dit een opdracht van de Boer was om NAC op verkeerde gedachte te brengen, alleen kwam dat er niet helemaal uit... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Vond het wel onnodig veel inzakken, maar had het idee dat dit een opdracht van de Boer was om NAC op verkeerde gedachte te brengen, alleen kwam dat er niet helemaal uit... Hij verspeelde in ieder geval niet zo vaak meer de bal en had zelfs opbouwend goede passes |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 22:34 schreef remco k het volgende:[..] Wedstrijd is hier nog lang niet voorbij man.... Whahahahaha, nee grapje man, klasse voorspelling.... Gefeliciteerd.. Dankjewel, dit kan ik erg waarderen. Mijn avond kan niet meer stuk, whaha!:D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je zou maar zo granaat nodig moeten pissen dat het zelfs pijn gaat doen dan ben je erg blij dat je de pisbak ziet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tis maar dat je het weet, haha, geef niet zo maar iets weg.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Daarom voel ik me nu ook zo heerlijk:D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is niet aardig van je stuk sacherijn.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik schei er mee uit, mensen gefeliciteerd.... en Welterusten....... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Zelfde, ik ben ook weg. Zie morgen ochtend wel wie Ajax loot! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Sorry vond eriksen weer tegenvallen op 3 steekballetjes na. tuurlijk hij is jong en moet veel leren en zou het in de loop de jaren ook wel beter gaan doen maar nee ben nog steeds niet 100% overtuigd. enige wat ik wel zie is dat de linkerkant zonder Emanuelson zwaar aan voetbal te kort komt.. vdwiel overgens weer bagger, evenals dezeeuw..
MOTM sulejmani maar ook die heb ik dingen zien doen dat ik denk van uuuuhmmmm... bijv de eerste kans... en nog een keer dat hij hem zo bij de 2de paal kan leggen na een mooie sprint maar hem dan zelf gaat schieten in het zijnet... voetbal werd overgens pas beter toen anita erin kwam... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Leuk die 4-1 maar voetballend zijn we er nog lang niet tip voor frankie,snel een linksback halen daley is duidelijk te licht. Een scorende spits liefst met europeese ervaring. Enoh die echt de slechtste ballen gaf en veel bal verlies leed,de zeeuw is volgens mijn al weken ongesteld. Eriksen die liep ze eigen regelmatig voorbij en raakte bijna geen bal en leed veel onnodig balverlies. Nee dit is niet wat ik voor ogen had en denk frankie ook niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: halve finales; AJAX - RKC en twente - utrecht |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: lekker hoor whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
rkc thuis, altijd lastig ;-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
als je stil bent en goed luistert..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hoor je ze in utrecht en enschede al mopperen.... hahahahaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Leve de KNJB
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: he altijd die kut joden whahahahahaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hahahahahahaha, glazen bol dude |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
zal wel gemanuknvbpileerd zijn |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach als janssen het had getrokken had je/ga je mischien niemand gehoord |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
rutte van psv zei van de week in het ad; psv is klaar voor de finale. en dat geloof ik ook, kunne ze lekker AJAX - utrecht (hoop ik) kijken, maar het zal wel twente worden en dan de reacties aanhoren; die neuzen hadden weer een makkelijke loting. JA, EN...??? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahaha
vind het juist werelds deze loting... ff lekker narren bij iedereen die ons geen warm hart toedraagt.
Heerlijk man, gewoon 100% in de finale. Thuis tegen RKC... mwoehahahahah
geniet me suf. Net zoals het doelpunt van Suljemania |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 23:35 schreef verbrande harry het volgende:Leuk die 4-1 maar voetballend zijn we er nog lang niet tip voor frankie,snel een linksback halen daley is duidelijk te licht. Een scorende spits liefst met europeese ervaring. Enoh die echt de slechtste ballen gaf en veel bal verlies leed,de zeeuw is volgens mijn al weken ongesteld. Eriksen die liep ze eigen regelmatig voorbij en raakte bijna geen bal en leed veel onnodig balverlies. Nee dit is niet wat ik voor ogen had en denk frankie ook niet. Snap echt totaal niet wat je roept over Blind, ja hij maakt twee kleine foutjes, maar Urby maakte diefoutjes net zo hard iedere wedstrijd, en speelde er al 6 jaar. en dat gaat dan wel zonder gezeik?? Blind speelde verder gewoon een goede wedstrijd vind ik, bij veel aanvallen betrokken, en hij doseerd het nu al beter dan v/d Wiel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 23:28 schreef nummer10 het volgende:Sorry vond eriksen weer tegenvallen op 3 steekballetjes na. tuurlijk hij is jong en moet veel leren en zou het in de loop de jaren ook wel beter gaan doen maar nee ben nog steeds niet 100% overtuigd. enige wat ik wel zie is dat de linkerkant zonder Emanuelson zwaar aan voetbal te kort komt.. vdwiel overgens weer bagger, evenals dezeeuw.. MOTM sulejmani maar ook die heb ik dingen zien doen dat ik denk van uuuuhmmmm... bijv de eerste kans... en nog een keer dat hij hem zo bij de 2de paal kan leggen na een mooie sprint maar hem dan zelf gaat schieten in het zijnet... voetbal werd overgens pas beter toen anita erin kwam... Je bedoelt dat hij de eindpass geeft op ZEVEN kansen?? Kijk bij zijn balverlies ook eens naar het waarom, vaak komt het namelijk doordat er om hem heen niets gebeurt, en hij de bal dus niet kwijt kan.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:18 schreef remco k het volgende:[..] Snap echt totaal niet wat je roept over Blind, ja hij maakt twee kleine foutjes, maar Urby maakte diefoutjes net zo hard iedere wedstrijd, en speelde er al 6 jaar. en dat gaat dan wel zonder gezeik?? Blind speelde verder gewoon een goede wedstrijd vind ik, bij veel aanvallen betrokken, en hij doseerd het nu al beter dan v/d Wiel... Ik vond inderdaad Blind ook niet tegenvallen, ja af en toe foutje 1 of 2 dan. Maar voor de rest, wel redelijk....alleen vind ik dat hij net zoveel op moet komen in aanvallend opzicht als van der Wiel, dat kan hij cker. Voor de rest een redelijk goede wedstrijd gespeeld, had wel wat meer moeten zijn zeg. En wat mij opviel is dat, de Jong goed speelde vooral de eerste helft. En dat Eriksen tegenover dat hij veel balverlies leed, en af en toe wat te gemakzuchtig was...tog ook hele goede dingen heeft laten zien. van der Wiel, vond ik af en toe wat te nonchalant....die speelde naar mijn mening, onder zijn te halen niveau. En ik vond het egt storend, dat vooral de eerste helft, enoh telkens in de verdediging te vinden was, in opbouwend opzicht. Dat was egt onnodig, ook omdat Nac pas druk ging zetten als je 15 meter op hun helft zat. De zeeuw, eerste helft matig. Goede keus van f, de Boer, om Anita erin te ztten, die overigens prima inviel. Sulejmani was top deze wedstrijd, absoluut de man of the match. En stekelenburg heeft gedaan wat hij moest doen, voor de rest vond ik het allemaal wel redelijk gaan, ik geef deze wedstrijd sowiezo wel een 6,5. Niet meer, want dit ajax kan veel meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Steek zat fout bij die tegengoal, heeft daar helemaal niks te zoeken.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Morge...
ben nog een beetje schor.
Weet niet wie er allemaal in het stadion waren maar vanaf vakkie 129 was het gvd SUPER
Hulde aan VAK410.. dat ze altijd met zo'n grote club mogen komen. Wat een sfeer, zo krijg je ons op de F-SIDE ook goed mee. Enorm aanstekelijk om de hele wedstrijd te staan en te springen en te zingen en te juichen. Denk dat er weinig avondjes tegen een subtopper zo sfeervol waren. Jammer dat er geen 50.000 man was, we hadden ze allemaal meegekregen.
Kijk nu al uit naar Anderlecht, wordt een feestje als we deze sfeer vast kunnen houden.
Werelddoelpunt van Suljemania trouwens, lekkere afsluiter van de wedstrijd. Heb er totaal niet kritisch naar kunnen kijken maar geen moment gedacht dat we zouden verliezen.
En iedereen bij ons had ook al iets van RKC thuis loten.
Finale is besloten. We gaan naar Rotterdam en de tegenstander maakt niet uit. Wordt sowieso sfeer. Utreg of Twente.. maakt geen fok uit. Beker 19 is voor ons.
Hahaha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
vak 410 bedankt! ik kon er helaas niet bij zijnmaar de foto's hierboven zeggen genoeg. Hier kunnen ze in de rest van Nederland wat van leren, nogmaals bedank, super!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Remco 2de helft wat meer op hem gelet en vond hem wel beter.In ieder geval niet slecht. Baal dr alleen van dat het net niet lukt. Hij ziet het wel goed maar de balletjes die die dan geeft komen net niet aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:18 schreef remco k het volgende:[..] Snap echt totaal niet wat je roept over Blind, ja hij maakt twee kleine foutjes, maar Urby maakte diefoutjes net zo hard iedere wedstrijd, en speelde er al 6 jaar. en dat gaat dan wel zonder gezeik?? Blind speelde verder gewoon een goede wedstrijd vind ik, bij veel aanvallen betrokken, en hij doseerd het nu al beter dan v/d Wiel... ook urby was niet mijn favorite speler als daley zo doorgaat word hij het ook niet,frank gaat niet vor niks op zoek naar een linksback. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: klopt stond te ver van de goal. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: sfeer was lekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:07 schreef Guyt het volgende:[..] Remco 2de helft wat meer op hem gelet en vond hem wel beter.In ieder geval niet slecht. Baal dr alleen van dat het net niet lukt. Hij ziet het wel goed maar de balletjes die die dan geeft komen net niet aan. Hij is bij 7 eindpasses betrokken, die wel aankomen en een 100% kans opleveren, dat er ook wel een bal niet aankomt, betekent niet dat hij daardoor als voetballer minder wordt, maar misschien ook wel dat hij het meer probeert als anderen, en daardoor juist het ook vaak wel lukt..
Kijk naar SUarez, 50% van zijn acties mislukken. Maar alles wat wel lukt is heel erg goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:23 schreef verbrande harry het volgende:[..] ook urby was niet mijn favorite speler als daley zo doorgaat word hij het ook niet,frank gaat niet vor niks op zoek naar een linksback. Hij weet niet wat hij wil zei hij gister, er schijnt wel een potje voor te zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, vond echt een rare actie van hem, zoiets doet hij normaal namelijk nooit, en is dan eigenlijk heel rustig, nu absoluut niet... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: mooi snel eentje halen dan... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:03 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, vond echt een rare actie van hem, zoiets doet hij normaal namelijk nooit, en is dan eigenlijk heel rustig, nu absoluut niet... Vanuit ons vak gezien was hij er met zijn hoofd niet helemaal bij. Hij keek ook steeds naar Vak410.. was ook nog vroeg in de wedstrijd...
Toen stond hij al te ver voor het doel toen plotseling die aanval kwam... dus maakte hij een keuze voorwaarts ipv achterwaarts Althans... zo zag het eruit uit vakkie129 |
|
|
|