BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - NAC Breda (KNVB Beker - do 27-01-2011 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:13 schreef Ride het volgende:

[..]

Vanuit ons vak gezien was hij er met zijn hoofd niet helemaal bij. Hij keek ook steeds naar Vak410.. was ook nog vroeg in de wedstrijd...

Toen stond hij al te ver voor het doel toen plotseling die aanval kwam... dus maakte hij een keuze voorwaarts ipv achterwaarts
Althans... zo zag het eruit uit vakkie129
MAW een slechte actie dus van hem....
Erg jammer, gelukkig was NAC zwak, anders had zoiets ons zomaar de wedstrijd kunnen kosten...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
alderweireld stapte VEEL te laat... waardoor het geen buitenspel was.. dan moet je kiezen als keeper gaan of niet... was hij niet gegaan was hij er waarschijnlijk ook gewoon in gegaan aangezien het een 1 tegen 1 situatie betrof.. dus gewoon een fout van Vertonghen/alderweireld.

nog ff terugkomend op Eriksen... 7 eindpasses ? weet niet wat jij hebt gezien maar heb wel getelt 3 steekballen gezien die aankwamen.. voor de rest loopt hij alles dicht en wacht en draait veel te lang met de bal... nee ik zie het talent niet en ik ben echt niet de enige.. en nog ff terugkomend op blind. zie jij zelf ook niet dat het voetballend over links velemalen minder is geworden dan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door nummer10 --
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 28 januari 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 12:17 schreef nummer10 het volgende:
alderweireld stapte VEEL te laat... waardoor het geen buitenspel was.. dan moet je kiezen als keeper gaan of niet... was hij niet gegaan was hij er waarschijnlijk ook gewoon in gegaan aangezien het een 1 tegen 1 situatie betrof.. dus gewoon een fout van Vertonghen/alderweireld.

nog ff terugkomend op Eriksen... 7 eindpasses ? weet niet wat jij hebt gezien maar heb wel getelt 3 steekballen gezien die aankwamen.. voor de rest loopt hij alles dicht en wacht en draait veel te lang met de bal... nee ik zie het talent niet en ik ben echt niet de enige.. en nog ff terugkomend op blind. zie jij zelf ook niet dat het voetballend over links velemalen minder is geworden dan ?
eens...
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:

Wat zie het talent niet zitten hij is nog maar 18 jaar he?
Ik ken niet veel spelers van 18 jaar die bijna elke wedstrijd van ajax 1 op nummer 10 mag spelen, en dan er gewoon 90 minuten staat.
Die championsleague heeft gevoetbald, en daarin zelfs interesses wekt, bij topclubs. (ac milan) En die al international is, en verkozen word tot deens talent van het jaar.
Sorry hoor, maar daar zit genoeg talent in die jongen.
Natuurlijk, maakt hij fouten.......maar dat doen de anderen ook. Van fouten leer je, dat zal frank de boer hem ook sowiezo wel vertellen. Btw, ik vind het erg goed van f. de boer dat hij hem telkens maar weer vertrouwen geeft. Dat si goed voor zo'n jongen op die leeftijd.
Ik snap niet, dat er nu zoveel negatief over hem word gedaan.
Guyt
 Guyt - vrijdag 28 januari 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:

Ben het toch wel met jou eens wat Eriksen betreft kijk hij ziet het wel maar komt er 9 van de 10 keer niet uit.Ik ben ook nog niet overtuigd van zn talent. Aan de andere kant is hij wel jong hopelijk komt het goed.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
dat had ik ook al eerder gezegt dat hij natuurlijk nog jong is.. maar ik zie het simpel weg gewoon niet.. en Eriksen dat hij elke week in de basis staat komt volgens mij ook omdat we verder geen echte 10 hebben.. Lodeiro is geblesseerd jammer genoeg en we hebben geen echte spits en daarom staat de jong daar... er zijn natuurlijk weinig alternatieven en ik denk dat dat ook de reden is dat Eriksen er staat...
Guyt
 Guyt - vrijdag 28 januari 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:
dat had ik ook al eerder gezegt dat hij natuurlijk nog jong is.. maar ik zie het simpel weg gewoon niet.. en Eriksen dat hij elke week in de basis staat komt volgens mij ook omdat we verder geen echte 10 hebben.. Lodeiro is geblesseerd jammer genoeg en we hebben geen echte spits en daarom staat de jong daar... er zijn natuurlijk weinig alternatieven en ik denk dat dat ook de reden is dat Eriksen er staat...
Ben het met je eens heb me gister ook vreselijk aan hem geirriteerd. 2de helft ging het wat beter maar ik ben ook niet kapot van die jongen.
Ik vind dat er meer mis gaat dan goed.Het merendeel mislukt wat hij doet en daar baal ik van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Guyt --
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 28 januari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Zo, nog even nagenieten van de loting.
Heerlijk, ben nu in Barendrecht.
Heb ze al mede gedeeld dat Ajax protest aantekent tegen die badkuip en de Arena als betere neutrale finale plek voorstelt.

Hebben ze ook geen last van ongeregeldheden in de omgeving van dat stinkgat
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:

Ga de pot nog maar nakijken, 7 eindpasses die aankwamen..Hij loopt juist alles open, en als bij hem iets te lang duurt met de bal, dan komt dit doordat er niemand vrij staat, en er dus te weinig beweging om hem heen is.

de Boer is trouwens ook extreem positief over hem.

En over links hebben we een complete nieuwe linie, ook ebecilio was gisetr niet goed.
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga de pot nog maar nakijken, 7 eindpasses die aankwamen..Hij loopt juist alles open, en als bij hem iets te lang duurt met de bal, dan komt dit doordat er niemand vrij staat, en er dus te weinig beweging om hem heen is.

En over links hebben we een complete nieuwe linie, ook ebecilio was gisetr niet goed.
Eriksen speelt officieel op 10,
maar ik zie hem meer op links half spelen , dan aan de rechterkant. Hoe zou dat komen dan?
Ik denk zelf dat van der wiel de ruimte op het middenveld goed oppakt als back,
en dat blind dat ook moet doen, zodat eriksen meer met zijn positie aan de slag kan.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 januari 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

wie was er gistervaond eigenlijk wel echt goed dan?
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:08 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Vertonghen, Sulejmani. :P
Ride
 Ride - vrijdag 28 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Vond Lorry geweldig.. mag die gozer wel

En Enoh... zolang hij niet als nr.10 denkt te opereren gaat het super
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Ja tweede helft dagt hij dat cker.
Eerste helft dagt hij dat hij laatste man was
Guyt
 Guyt - vrijdag 28 januari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

De Jong, Ebicillio.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 januari 2011 - 14:53   quote  deeplink  
ok dan, redelijk goed, maar niet super toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Ronald 1960 --
AFCA!
 AFCA! - vrijdag 28 januari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Vond Enoh ook gewoon goed spelen hoor gisteren
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:07 schreef AFCA! het volgende:
Vond Enoh ook gewoon goed spelen hoor gisteren
vooral de 1e helft te ver naar achteren, maar wel aardig opkomend.
dege
 dege - vrijdag 28 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

zeg het niet vaak, maar Sulejmani vond ik sterk spelen, eindelijk. Weet dat ik vaak kritisch over hem ben en ben geweest, maar gisteren vond ik hem erg goed.
Tevens vond ik De Jong gisteren sterk spelen.
Over het tegendoelpunt, was niet Steek zijn fout, je zag goed dat het spelen op buitenspel ontzettend fout ging, Steek maakte een keus maar ik denk ook dat als hij in de goal was gebleven het ook een doelpunt was geworden.
Maar niettemin, AJAX heeft gewonnen en laten we hopen dat ze van zulk soort fouten alleen maar beter worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 januari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:44 schreef dege het volgende:

[..]

zeg het niet vaak, maar Sulejmani vond ik sterk spelen, eindelijk. Weet dat ik vaak kritisch over hem ben en ben geweest, maar gisteren vond ik hem erg goed.
Over het tegendoelpunt, was niet Steek zijn fout, je zag goed dat het spelen op buitenspel ontzettend fout ging, Steek maakte een keus maar ik denk ook dat als hij in de goal was gebleven het ook een doelpunt was geworden.
Maar niettemin, AJAX heeft gewonnen en laten we hopen dat ze van zulk soort fouten alleen maar beter worden.
eens
joduh
 joduh - vrijdag 28 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
ook eens man....
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik vond niemand echt heel goed, maar het slaat nergens op om Eriksen gewoon slecht te noemen, het is niet z'n beste wedstrijd, maar ik ben wel van mening, dat je bij balverlies van een speler, wel verder moet kijken, en dan zie je ook waarom, maar goed sommige mensen schijnen dat niet te snappen...
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:00 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Eriksen speelt officieel op 10,
maar ik zie hem meer op links half spelen , dan aan de rechterkant. Hoe zou dat komen dan?
Ik denk zelf dat van der wiel de ruimte op het middenveld goed oppakt als back,
en dat blind dat ook moet doen, zodat eriksen meer met zijn positie aan de slag kan.
Slaat echt kant nog wal.
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat wat je zegt over Steek klopt inderdaad, dat was niet alleen zijn fout, maar hij zat er wel fout, het was een verkeerde keuze om zo vroeg al zover uit te komen, maar inderdaad de verdediging inclusief de Zeeuw en Enoh zagen er daar ook niet best uit...
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wat je zegt over Steek klopt inderdaad, dat was niet alleen zijn fout, maar hij zat er wel fout, het was een verkeerde keuze om zo vroeg al zover uit te komen, maar inderdaad de verdediging inclusief de Zeeuw en Enoh zagen er daar ook niet best uit...
Maar bij die tegengoal, was dat niet een communicatiefout tussen vertonghen en alderweireld?
Dat ze verkeerd stapten? om de buitenspelval open te gooien?
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 19:05   quote  deeplink  
DIe bal mag nooit gegeven worden, en Ajax heeft de buitenspelval gewoon nog niet goed onder de knie
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:05 schreef remco k het volgende:
DIe bal mag nooit gegeven worden, en Ajax heeft de buitenspelval gewoon nog niet goed onder de knie
Owkey, dus daarom snapte ik ook niet. Waarom er word gezegd dat het stekelenburg zijn fout was. Dan zou het aan de zeeuw moeten liggen(of enoh)
Want die mag propper die bal niet laten geven. Tog?
Ja, best wel jammer dat de verdedigers van ajax dat niet onder de knie hebben, zal veel schelen denk ik.
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 19:16   quote  deeplink  
Meer dan 1 persoon kunnen fouten maken bij een tegengoal....
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:16 schreef remco k het volgende:
Meer dan 1 persoon kunnen fouten maken bij een tegengoal....
Dus aan wie zou het dan gelegen hebben?
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
LEZEN, dat heb ik al gepost..
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Jij zegt maarten stekelenburg!
Maar dat vind ik niet reeël.
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:21 schreef C. Eriksen het volgende:
Jij zegt maarten stekelenburg!
Maar dat vind ik niet reeël.
BETER LEZEN
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 28 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:31 schreef remco k het volgende:
Steek zat fout bij die tegengoal, heeft daar helemaal niks te zoeken..
Hee remco wat zeg jij hierzelf dan?
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:05 schreef remco k het volgende:
En wat zeg ik hier dan SUKKEL... LEZEN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat zeg ik hier dan SUKKEL............... LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:57 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hee remco wat zeg jij hierzelf dan?
Zie bovenstaande berichten... LEZEN IS OOK EEN VAK..........
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 januari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:
Ik ben het niet met je eens nummer10. Eriksen is een geweldig talent en je moet die jongen gewoon de tijd gunnen. Eriksen is een echte 10 en word alleen nog maar beter. Ik denk dat hij nu op 60/70% van zijn kunnen zit. Hij moet alleen nog slimmer worden in hetgeen wat hij doet, want af en toe lopen zijn benen te snel door zijn enthousiasme. Hij heeft gewoon pech in zijn afwerking en wanneer hij er een paar inschiet, gaan we dit seizoen al echt van hem genieten!
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Sulejmani is echt goed bezig, maar hij kan 40% beter. Hij is nu bezig om echt fit te worden en om uit een gigantische dip te komen, moet je hard werken. Geestelijk word hij sterker en als het geestelijke en het lichamelijke bij mekaar komen bij Sulejmani, is ie terug zoals in zijn tijd bij Heerenveen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 30 januari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:59 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens nummer10. Eriksen is een geweldig talent en je moet die jongen gewoon de tijd gunnen. Eriksen is een echte 10 en word alleen nog maar beter. Ik denk dat hij nu op 60/70% van zijn kunnen zit. Hij moet alleen nog slimmer worden in hetgeen wat hij doet, want af en toe lopen zijn benen te snel door zijn enthousiasme. Hij heeft gewoon pech in zijn afwerking en wanneer hij er een paar inschiet, gaan we dit seizoen al echt van hem genieten!
En hij is pas 18! laten we dat niet vergeten...
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 00:18 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En hij is pas 18! laten we dat niet vergeten...
Yep!
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 00:05 schreef alibabba het volgende:

[..]

Sulejmani is echt goed bezig, maar hij kan 40% beter. Hij is nu bezig om echt fit te worden en om uit een gigantische dip te komen, moet je hard werken. Geestelijk word hij sterker en als het geestelijke en het lichamelijke bij mekaar komen bij Sulejmani, is ie terug zoals in zijn tijd bij Heerenveen.
Ik weet ook niet of het je is opgevallen, maar een jaar geleden, zag je hem 1 keer vooruit sprinten per wedstrijd, en dat was het dan vaak wel.
Als je tegen NAC kijkt, dan loopt hij een speler voorbij zeg, ik denk dat ik het niet heel vaak sneller heb gezien dan dat, maar ook vrijwel de gehele wedstrijd door blijven bewegen, sprinten waar nodig , en niet geheel onbelangrijk, Sulejmani verdedigt keihard mee terug, en toch energie overhouden om aanvallend iets te proberen..
Ook hij is nog lang niet gelukkig in zijn afwerking, maar als Sulejmani en Eriksen dat wel gaan worden, dan gaat dat nog heel erg mooi worden...
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:59 schreef alibabba het volgende:

[..]

EENS.

En wat men ook eens moet bekijken, is wat er gebeurt bij balverlies, is dat namelijk altijd omdat hij zich vastloopt, of is hij voetbaltactisch verder dan andere spelers, en verwacht mensen op plaatsen die daar zelf niet eens bij nadenken, en staan te kijken wat hij met de bal doet, i.p.v. vrij te lopen.
Zijn bewegelijkheid is echt opmerkelijk te noemen, en mening speler bij Ajax mag daan een voorbeeld aan nemen, hij is constant aan het lopen om zichzelf vrij te bewegen...
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens over beide spelers. Sulejmani geeft zich 100% en dat is goed om te zien, maar nu doet ie teveel verdedigend werk, waardoor ie aanvallend nog wel eens tekort komt. Die afwisseling moet ie beter afstemmen, want aanvallend kan en moet ie meer brengen. Eriksen is 18 jaar en hij is nog te onrustig in zijn hoofd, maar dat is niets dan normaal. Hij heeft basiskwaliteiten, die niet velen bezitten en dat komt er vroeg of laat 100% uit. Ook bij hem moet de afstemming beter, maar dat is de taak van de trainer en Frank gaat Eriksen begeleiden naar het niveau wat wij Ajacieden voor ogen hebben.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 12:20 schreef alibabba het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens over beide spelers. Sulejmani geeft zich 100% en dat is goed om te zien, maar nu doet ie teveel verdedigend werk, waardoor ie aanvallend nog wel eens tekort komt. Die afwisseling moet ie beter afstemmen, want aanvallend kan en moet ie meer brengen. Eriksen is 18 jaar en hij is nog te onrustig in zijn hoofd, maar dat is niets dan normaal. Hij heeft basiskwaliteiten, die niet velen bezitten en dat komt er vroeg of laat 100% uit. Ook bij hem moet de afstemming beter, maar dat is de taak van de trainer en Frank gaat Eriksen begeleiden naar het niveau wat wij Ajacieden voor ogen hebben.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - NAC Breda (KNVB Beker - do 27-01-2011 , 20:45)

0.0109391