|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
kekum
|
|
|
quote: Ja weet ik, maar daar kan jij dan weer niks aan veranderen Groeten uit vakkie T |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
VA KKIE T vakkie T vakkie T vakkie T !!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
WIJNALDUM OHOOO WIJNALDUM OHOOO WIJNALDUM OHOHOOOOOOO
GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[ afbeelding ] WIJNALDUM OHOOO WIJNALDUM OHOOO WIJNALDUM OHOHOOOOOOO GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! Deze reactie staat averechts met je mening over gini nu :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[ afbeelding ] WIJNALDUM OHOOO WIJNALDUM OHOOO WIJNALDUM OHOHOOOOOOO GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! GINI///HELD!!!!!!!!!!!! niets zo veranderlijk als een Feyenoord supporter? :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
je mag als Feyenoord supporter best een speler krediet geven en steunen, . . maar er komen natuurlijk een keer ook momenten dat je best kritisch mag zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mijn geest werkt als een kompas!!! Heb ik pas nog uitgelegd... In potentie 1 van de beste spelers,maar op het moment is een plekkie op de bank erg goed voor Gini!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Lees net dat het de zwakste schakel is. Wispelturig?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Wispelturig Els? Ik zie het meer als een (komende) wisseling van de wacht! Had zondag liever hem gewisseld zien worden door Simon, heb/hadden we toch-mijnsinsziens- meer aan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee en ja ,met zijn talent in het achterhoofd en hoe hij zich tot aan de winterstop presenteerde was erg goed,alleen de doelpunten bleven uit.Nu is zelfs zijn werklust verdwenen en kijkt hij de speler na die met de bal voorbij loopt.. Hij is nu echt helemaal uit vorm en ik denk dat het voor hem beter zal zijn om beschrmt te worden op dit moment.... Op de bank met die jongen en gun hem gedwongen rust...
Wijnaldum///Held :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee en ja ,met zijn talent in het achterhoofd en hoe hij zich tot aan de winterstop presenteerde was erg goed,alleen de doelpunten bleven uit.Nu is zelfs zijn werklust verdwenen en kijkt hij de speler na die met de bal voorbij loopt.. Hij is nu echt helemaal uit vorm en ik denk dat het voor hem beter zal zijn om beschrmt te worden op dit moment.... Op de bank met die jongen en gun hem gedwongen rust... Wijnaldum///Held :) Maar stel je je eens het elftal van '93 of '94 voor. En zet dan Wijnaldum op de plek van Taument...... wat denk je dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 22:49 schreef Els het volgende:[..] Maar stel je je eens het elftal van '93 of '94 voor. En zet dan Wijnaldum op de plek van Taument...... wat denk je dan? dat ie goed uit de verf zou komen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hij is niet vergelijkbaar, maarin dat team zou hij wel draaien denk ik... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wijnaldum///HELD!, maar hij heeft het even helemaal niet dus misschien goed om eens een paar wedstrijden toe te kijken! Kan 'ie ook even rustig nadenken over dat bijtekenen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat denk ik ook. Dit soort jongens excelleren als er achter ze rust is. En helemaal als er dan vóór ze wat ruimte is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 22:49 schreef Els het volgende:[..] Maar stel je je eens het elftal van '93 of '94 voor. En zet dan Wijnaldum op de plek van Taument...... wat denk je dan? Ik vond hem vorig jaar en dat jaar daarvoor gewoon erg goed... En hij is anders dan Taument idd ,het is een echte middenvelder die ruimte nodig heeft,dus in een goed draaiend elftal. Nu speeld hij veel minder heeft wel wat ruimte maar verliest het overzicht totaal..probeert geforceerd dragend te zijn.. hij heeft het maar op dit moment ff pas op de plaats/bank!!!
Wijnaldum///HELD!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Die gozert heeft een mentaliteitsprobleem! in 94 was hij nooit doorgebroken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens! Weet niet wat knokken is, speelt niet slim en kijkt niet goed om zich heen. Taument was een voetballer vooruit, Wijnaldum draait en draait en doe maar wat. |
|
|
|
|
feyenoord23
|
|
|
wijnaldum komt er wel.. hij is 19, en nu al een veteraan qat betreft zijn negatieve ervaring. Hij is in potentie nog altijd de beste speler van Feyenoord. Gelukkig zijn er nog wat verstandige supporters hier. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Gini is idd niet van het kaarten, zuipen en stappen in de Baja.. dat was idd nog een probleem geworden.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Speciaal voor Gini ;))
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Tsja toen had je nog geen ipods en weet ik het allemaal, als je in een andere tijd opgroeit dan ga je ook anders gedragen, dus wie weet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 09:58 schreef feyenoord23 het volgende:wijnaldum komt er wel.. hij is 19, en nu al een veteraan qat betreft zijn negatieve ervaring. Hij is in potentie nog altijd de beste speler van Feyenoord. Gelukkig zijn er nog wat verstandige supporters hier. en toen werd je wakker met je vinger in je kont! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: misschien wel 2 vingers |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: of gewoon 2 vuisten, soort hand in hand
Even een kleine aanvulling na klachten van een andere forum gebruiker, dit is geenzins een toespeling op ons prachtige clublied danwel een verwijzing naar een relatie tussen homosexualiteit en onze club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door Vnny -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ik zou deze opmerking maar gewoon deleten als ik jou was.... past niet echt op een feyenoordforum. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 12:47 schreef de flh het volgende:[..] ik zou deze opmerking maar gewoon deleten als ik jou was.... past niet echt op een feyenoordforum. dat vind ik van 9 van de 10 van jouw posts ook, eerlijk oversteken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: wel even je handen wassen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ik praat regelmatig onzin.. jij combineert fist-homo-seks met ons clublied.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
We hadden het over de vingers,handen en kont van feyenoord23, ik ben alleen voor uitgaand verkeer |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ik combineer niks, dat maak jij ervan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Gini koop zwarte kicks gozer en schop er alsjeblieft 3 in tegen Twente... Tuurlijk komen er weer lachende berichten hier onder maar jij leest toch geen kranten ... PS wel bijtekenen he,anders sluit ik me aan bij die gasten.. GINI///HELD!! van pas 19 jaar oud,eigenlijk nog een klein jongetje GINI//JUDAS!!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ik heb speciaal voor jou een kleine toevoeging gedaan, zie het als een compromis |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Waar blijven die negatieve reacties? Of natuurlijk de echte kenners! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: andere topic? ... ... .... ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die heb ik 3 uur 54 min van tevoren al gegeven. Kon je gedachten lezen, he... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|