BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Met dit elftal kom je er niet, dat is duidelijk...wat nu?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
melrdam010
 melrdam010 - maandag 24 januari 2011 - 19:16   quote  deeplink  
Ik zou het echt allemaal niet weten als ik in mario zn schoenen stond.. ik heb dan ook echt respect voor die man, want niemand zou het beter doen met dit spelersmateriaal.

ik vind dat het hele teringzooitje verkocht moet worden behalve vlaar, wijnaldum, fer, de vrij, en castaignos
Vnny
 Vnny - maandag 24 januari 2011 - 19:18   quote  deeplink  
lekker realistisch
FR-Han
 FR-Han - maandag 24 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
en alleen de vrij is geen twijfel geval. die blijft wel. wat een snavel opmerking. slotje!!!!
Kees010
 Kees010 - maandag 24 januari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Je zou iig. al kunnen beginnen door de opstelling om te gooien.
Je hebt vleugelspelers die als ze al hun mannetje langskomen bijna geen kopbare passes afleveren.
En dan staat daar een spitsje van 18 te wachten die het niet van koppen moet hebben, enz. enz.

Dus begin met een andere opstelling.
(Hij hij al moeten doen toen we ook nog Makaay etc. hadden)
el-loco
 el-loco - maandag 24 januari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
nou van mij mogen wijnaldum en fer ook opbokken!
dennis
 dennis - maandag 24 januari 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Van Dijk
Swerts-De Vrij-Vlaar-De Cler
------Fer------Mokotjo--
--------Wijnaldum----
Simon-Van Beukering-Cabral

dat lijkt me toto nu toe de beste opstelling met die materiaal
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
gelul in de ruimte noem ik dat van die melrdam010. dit spelersmateriaal is in principe zeker niet minder als dat van andere clubs zoals nu op de ranglijst vermeld staat vanaf nr. 8 t/m nr. 13, het is gewoon een kwestie van vertrouwen. doordat de druk met de week groter wordt verminderd het vertrouwen in eigen kunnen bij de spelersgroep. volgens mij is Willem het juiste type om de broodnodige rust en het vertrouwen weer in de groep te krijgen. dus exit van Noortwijk en Willem als elftalbegeleider aanstellen. En wel het liefst zo spoedig mogelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door sevillana --
el-loco
 el-loco - maandag 24 januari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
van beukering beter dan castignos? waarom stel je wijnaldum op? over fer heb ik ook vraagtekens!
Kees010
 Kees010 - maandag 24 januari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Hoe krijg je vertouwen als je wat je doet toch gedoemt is te mislukken.
Hij moet gewoon van z'n 4-3-3 afstappen.
Inmiddels zou 't allang duidelijk moeten zijn dat deze speelwijze niet werkt
+ aansluit op je spelersgroep.
dennie
 dennie - maandag 24 januari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 19:16 schreef melrdam010 het volgende:
Ik zou het echt allemaal niet weten als ik in mario zn schoenen stond.. ik heb dan ook echt respect voor die man, want niemand zou het beter doen met dit spelersmateriaal.

ik vind dat het hele teringzooitje verkocht moet worden behalve vlaar, wijnaldum, fer, de vrij, en castaignos
Als ik Mario was had ik al voor het seizoen aangedrongen op ervaring, zou ik niet hebben geaccepteerd dat Hofland werd verhuurd, had ik meer gewaardeerd wat ik hád, hij heeft zelf ook z'n aandeel hierin.. Onze super Mario heeft het talent van onze talenten zwaar overschat en de invloed van de routiniers zwaarrr onderschat.
dennis
 dennis - maandag 24 januari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
misschien hebben we castaignos over een paar weken niet meer en wie dan spits?
ja Van Beukering.
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 19:29 schreef Kees010 het volgende:
Hoe krijg je vertouwen als je wat je doet toch gedoemt is te mislukken.
Hij moet gewoon van z'n 4-3-3 afstappen.
Inmiddels zou 't allang duidelijk moeten zijn dat deze speelwijze niet werkt
+ aansluit op je spelersgroep.
heb ook al meerdere malen gepleit voor 4-4-2 op dit forum, . . 't heeft alleen Mario niet bereikt vrees ik
Alexi
 Alexi - maandag 24 januari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Dit seizoen overleven,lering...,ik bedoel heel veel lering uit trekken en vooruit denken voor het volgend seizoen,want men weet nu hoe het ZEKER NIET!meer moet.
Nooit meer moet gaan!!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 24 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Wil die kop van Mario even niet zien en al helemaal zijn gladde, steeds terugkerende praatjes niet horen
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Las dat iemand ergens voorstelde om deze week weinig fysieke training te doen maar de jongens meer op het mentale aspect te richten.

Uiteraard, ik sta ze ook af te zeiken zaterdag, maar laat ze niet in de steek. Gewoon schouders eronder en weer gaan. Ondanks dat Twente wel heel op een ongelukkig moment komt, maar ach, de bal is rond zeggen ze dan.
rob bie de bobbie
 rob bie de bobbie - maandag 24 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:04 schreef Bosifyable het volgende:
Las dat iemand ergens voorstelde om deze week weinig fysieke training te doen maar de jongens meer op het mentale aspect te richten.

Uiteraard, ik sta ze ook af te zeiken zaterdag, maar laat ze niet in de steek. Gewoon schouders eronder en weer gaan. Ondanks dat Twente wel heel op een ongelukkig moment komt, maar ach, de bal is rond zeggen ze dan.
Let op Na Twente gaat de zon weer schijnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door rob bie de bobbie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Met dit elftal kom je er niet, dat is duidelijk...wat nu?









0.0064489