BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BEENHAKKER PER DIRECT WEG!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 20:05   quote  deeplink  
BEENHAKKER PER DIRECT WEG!!

Feyenoord heeft technisch directeur Leo Beenhakker per direct vrijgesteld van werkzaamheden. Volgens algemeen directeur Eric Gudde was deze stap onontkoombaar. Dit aangezien er sprake is van een vertrouwensbreuk tussen Beenhakker en de clubleiding, na de persconferentie van vorige week waarin Beenhakker een dag voor de klassieker tegen Ajax fel uithaalde naar de clubleiding nadat hem was verteld dat zijn aan het einde van dit seizoen aflopende contract niet zou worden verlengd.

'We zitten met de club in een uiterst turbulente periode waarin blind vertrouwen en volledig respect naar elkaar toe cruciaal zijn', aldus algemeen directeur Eric Gudde. 'Het is door alle uitlatingen die Leo Beenhakker de laatste dagen heeft gedaan duidelijk dat hiervan geen sprake meer is. In het belang van de club hebben we hem daarom vandaag verteld dat zijn werkzaamheden per direct stoppen. Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde 'minnelijke regeling' wat hem betreft niet aan de orde is. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract.'

Volgens Gudde is de club inmiddels druk in de weer om een vervanger te vinden. Zolang die er niet is, neemt de directie de werkzaamheden van Beenhakker voorlopig waar. 'Waarbij', volgens Gudde, 'uiteraard voortdurend zal worden overlegd met de technische staf.'

'Voor alles is het de komende weken zaak er met zijn allen voor te zorgen dat we op alle mogelijke manieren zorgen dat Feyenoord punten gaat pakken. Dat lukt alleen nee, dat gáát lukken door er met de spelers, technische staf, clubleiding en supporters eensgezind de schouders onder te zetten en alles te geven wat in ons vermogen ligt.'

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20110124_beenhakker_weg_bij_feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Boudewijn --
Xapter
 Xapter - maandag 24 januari 2011 - 20:06   quote  deeplink  
snelle jelle
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Nou ga van je ouwe dag genieten ouwe !!
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 24 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Ja en dan zijn mooie clubgevoel.... de minnerlijke regeling werd keurig van tafel geveegd en eist de volle mep!!
Klasse Leo je bent een echte "club"man!!! en nou oprotten met je jankmuil....
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Nou, zie het net staan. Maar is nog lege pagina... Beetje vreemd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
hahahahaha
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Huh? Mooi fotootje, geen tekst en uitleg?

Ondanks dat Beenhakker een icoon is, is dat wel het beste voor nu denk ik. Zag 'm zaterdagavond wegrijden, hij wist niet hoe gauw 'ie weg moest zodra een paar gasten hem opmerkten!
D-010
 D-010 - maandag 24 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
krijg je van geel straks
Vnny
 Vnny - maandag 24 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Dag judas! Toch nog even niet akkoord gaan met de minnelijke regeling en lekker Feyenoord de laatste centen uit de zak kloppen.

Niks Feyenoord supporter, niks jongen van Rotterdam, gewoon een enge, hele enge geldwolf en bovenal een rasechte jood!

Van mij mag hij stoppen met ademen
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Ja nou inderdaad, dat vindt ik dus ook. Of zit iemand de site van Feyenoord te hacken... Staat nog steeds niets.
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:07 schreef markw3 het volgende:
Nou, zie het net staan. Maar is nog lege pagina... Beetje vreemd.
okay, dan ligt het dus niet aan of m'n pc
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Jammer dat het zo allemaal is gelopen. Maar goed, Leo bedankt voor je inzet, maar het is tijd voor een nieuw gezicht.

Logisch dat hij alsnog per direct vertrekt. Was natuurlijk een onwerkbare situatie ontstaan.
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

okay, dan ligt het dus niet aan of m'n pc
haha ja dat dacht ik dus ook al. Dacht dat het aan mijn pc lag...
Vnny
 Vnny - maandag 24 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Feyenoord heeft technisch directeur Leo Beenhakker per direct vrijgesteld van werkzaamheden. Volgens algemeen directeur Eric Gudde was deze stap onontkoombaar. Dit aangezien er sprake is van een vertrouwensbreuk tussen Beenhakker en de clubleiding, na de persconferentie van vorige week waarin Beenhakker twee dagen voor de klassieker tegen Ajax fel uithaalde naar de clubleiding nadat hem was verteld dat zijn aan het einde van dit seizoen aflopende contract niet zou worden verlengd.

We zitten met de club in een uiterst turbulente periode waarin blind vertrouwen en volledig respect naar elkaar toe cruciaal zijn', aldus algemeen directeur Eric Gudde. 'Het is door alle uitlatingen die Leo Beenhakker de laatste dagen heeft gedaan duidelijk dat hiervan geen sprake meer is. In het belang van de club hebben we hem daarom vandaag verteld dat zijn werkzaamheden per direct stoppen. Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde minnelijke regeling wat hem betreft niet aan de orde is. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract.

Volgens Gudde is de club inmiddels druk in de weer om een vervanger te vinden. Zolang die er niet is, neemt de directie de werkzaamheden van Beenhakker voorlopig waar. Waarbij, volgens Gudde, uiteraard voortdurend zal worden overlegd met de technische staf.

Voor alles is het de komende weken zaak er met zijn allen voor te zorgen dat we op alle mogelijke manieren zorgen dat Feyenoord punten gaat pakken. Dat lukt alleen nee, dat gáát lukken door er met de spelers, technische staf, clubleiding en supporters eensgezind de schouders onder te zetten en alles te geven wat in ons vermogen ligt.
Els
 Els - maandag 24 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Schrijnend. Gudde zegt dat er respect voor elkaar moet zijn. Tja, dan houden we niet veel directieleden over. Ook nogal onsmakelijk dat de financiele afhandeling gepubliceerd wordt. Had je in het bedrijfsleven een extra afkoopsom opgeleverd. Er is dus van deze hele situatie niets geleerd.
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
nu dan toch maar 'n belletje naar WvH plegen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Dit is de goede link.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000037836-999-10010000000003.aspx
MMM
 MMM - maandag 24 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Goed nieuws, situatie was onwerkbaar.
blinde
 blinde - maandag 24 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Is logisch moet wel al zijn geld hebben ondanks dat hij het allemaal voor Feyenoord doet, ja ja.
daag gj
 daag gj - maandag 24 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Nu MariGo nog weg dan komt het goed!
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Is bij mij nog steeds leeg hoor...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door markw3 --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 januari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Toch niet, ik zie niets :P
just-me
 just-me - maandag 24 januari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
In de telegraaf staat:
Leo Beenhakker is met onmiddellijke ingang vertrokken bij Feyenoord. De technisch directeur en de top van de Rotterdamse club kwamen gisteravond tot een akkoord over een vertrekregeling.
De positie van Don Leo in de Kuip was onhoudbaar geworden door zijn tirade van afgelopen week. In kringen van investeerders en binnen de raad van commissarissen bestond grote verontwaardiging over het feit dat een goed betaalde werknemer zich zo tegen de club Feyenoord durfde te keren en voor ongewenste druk zorgde op een jong elftal dat toch al in de problemen zat.

Binnen Feyenoord vond men dat er daardoor een onwerkbare situatie was ontstaan. Feyenoord stelde Beenhakker voor de zaak samen financieel op te lossen. De club heeft nauwelijks geld en dat beetje wat er is, moet worden besteed aan versterking voor het eerste elftal. Maar Beenhakker wilde zijn geld tot de laatste dag uitbetaald krijgen. Dat betekent dat Feyenoord hem tot 1 juli moet doorbetalen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 januari 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Toch niet, ik zie niets :P
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:12 schreef markw3 het volgende:

[..]

Is bij mij nog steeds leeg hoor...
bij mijn doet ie het anders prima. anders moet je effe naar Feyenoord.nl gaan en dan het nieuwsbericht opzoeken.
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Ja ook al gedaan, maar blijft leeg... Heel vreemd. Nou ja goed zal het zo nog ff weer proberen.
Vnny
 Vnny - maandag 24 januari 2011 - 20:15   quote  deeplink  
of je kijkt gewoon een paar berichten omhoog ;-)
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
haha ja dat had ik al gedaan, maar is raar dat hij daar niet te zien is... :-D
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:13 schreef just-me het volgende:
In de telegraaf staat:
Leo Beenhakker is met onmiddellijke ingang vertrokken bij Feyenoord. De technisch directeur en de top van de Rotterdamse club kwamen gisteravond tot een akkoord over een vertrekregeling.
De positie van Don Leo in de Kuip was onhoudbaar geworden door zijn tirade van afgelopen week. In kringen van investeerders en binnen de raad van commissarissen bestond grote verontwaardiging over het feit dat een goed betaalde werknemer zich zo tegen de club Feyenoord durfde te keren en voor ongewenste druk zorgde op een jong elftal dat toch al in de problemen zat.

Binnen Feyenoord vond men dat er daardoor een onwerkbare situatie was ontstaan. Feyenoord stelde Beenhakker voor de zaak samen financieel op te lossen. De club heeft nauwelijks geld en dat beetje wat er is, moet worden besteed aan versterking voor het eerste elftal. Maar Beenhakker wilde zijn geld tot de laatste dag uitbetaald krijgen. Dat betekent dat Feyenoord hem tot 1 juli moet doorbetalen.
zoals hotjumper eerder heeft verkondigd: . . . . . . LEO, J U D A S ! ! !
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Leo//LUL!!!!!!!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 januari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

bij mijn doet ie het anders prima. anders moet je effe naar Feyenoord.nl gaan en dan het nieuwsbericht opzoeken.
Instructies gevolgd enne.. Leeg? Maar op de startpagina berichten ze er wel over. Dus ik geloof het wel hoor ;)
blinde
 blinde - maandag 24 januari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
wachten tot eind van het seizoen voor een opvolger of nu iemand aanstellen.
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 24 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Er zijn maar weinig.. juist
Vnny
 Vnny - maandag 24 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:19 schreef blinde het volgende:
wachten tot eind van het seizoen voor een opvolger of nu iemand aanstellen.
jij ziet zeker ook niks op de feyenoord pagina?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Instructies gevolgd enne.. Leeg? Maar op de startpagina berichten ze er wel over. Dus ik geloof het wel hoor ;)
haha, ok. dan ligt het ergens anders aan
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Ja, we gaan nog 5,5 maand door zonder technisch directeur. Wie gaat het opvangen? Niemand die ook maar verstand heeft van voetbal in de staf van Feyenoord op dit moment.
D-010
 D-010 - maandag 24 januari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:20 schreef Bosifyable het volgende:
Ja, we gaan nog 5,5 maand door zonder technisch directeur. Wie gaat het opvangen? Niemand die ook maar verstand heeft van voetbal in de staf van Feyenoord op dit moment.
Niemand helaas, Beenhakker word tot einde van het seizoen betaald, dus denk niet dat er geld is voor een ander.
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Tja inderdaad, maar het kost Feyenoord een klerehoop geld om nou van Geel te halen... En dubbele loonkosten op die functie zal ook geen optie zijn denk ik...
Wtje
 Wtje - maandag 24 januari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Misschien was een combinatie Been Beenhakker op het veld wel een idee geweest voor de rest van het seizoen. Als ik de lijst kijk van Leo van gewonnen landstitels, dan zeg ik well done, maar als technisch directeur verder gaan voor de rest van het seizoen was natuurlijk zinloos.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 januari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

zoals hotjumper eerder heeft verkondigd: . . . . . . LEO, J U D A S ! ! !
vond eerst ook dat Leo niet helemaal netjes was behandeld, maar tis wel een jodenstreek om nog effe te cashen. als ie echt zo'n grote Feyenoorder is als hij pretendeerd te zijn dan had ie gezegd, laat maar zitten, Feyenoord heeft het meer nodig dan ik...
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

vond eerst ook dat Leo niet helemaal netjes was behandeld, maar tis wel een jodenstreek om nog effe te cashen. als ie echt zo'n grote Feyenoorder is als hij pretendeerd te zijn dan had ie gezegd, laat maar zitten, Feyenoord heeft het meer nodig dan ik...
Precies
joop zuid
 joop zuid - maandag 24 januari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
JA EN NU DIE GUDDE NOG OOK OPPLUREN HIJ MAAK FEYENOORD KAPOT
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

zoals hotjumper eerder heeft verkondigd: . . . . . . LEO, J U D A S ! ! !
oke maar het was niet netjes om al maanden geleden te zeggen (Beenhakker staat een niet mooi weer gesprek te wachten) ....Er zit toch minimaal nog een rotte appel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Leon FR1908 --
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 20:30   quote  deeplink  
ja meerdere, maar die komen nooit"thuis"of hun cirkel is niet rond...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:30 schreef craven het volgende:
ja meerdere, maar die komen nooit"thuis"of hun cirkel is niet rond...
whahahahahahahahahaha
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:30 schreef craven het volgende:
ja meerdere, maar die komen nooit"thuis"of hun cirkel is niet rond...
that makes the difference
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 20:35   quote  deeplink  
leo komt thuis

zakken-geld.JPG
Djee
 Djee - maandag 24 januari 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Kun je toch appelmoes van maken?
Valt het niet zo op!
de.fan
 de.fan - maandag 24 januari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Gudde nieuwe TD hahahahaha dat is lachen.................. jammer dat Leo zo wordt behandeld. Hij heeft het toch maar aangedurft om bij Feyenoord in te stappen terwijl er geen geld is!! Wat ik minder vind is dat ie zijn volle salaris opeis aan de andere kant wel begrijpelijk vanwege het feit hoe hij is afgeserveerd door de directie en RvC !! Zou ik ook voor de volle pond ongeacht de financiele situatie.
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:42 schreef de.fan het volgende:
Gudde nieuwe TD hahahahaha dat is lachen.................. jammer dat Leo zo wordt behandeld. Hij heeft het toch maar aangedurft om bij Feyenoord in te stappen terwijl er geen geld is!! Wat ik minder vind is dat ie zijn volle salaris opeis aan de andere kant wel begrijpelijk vanwege het feit hoe hij is afgeserveerd door de directie en RvC !! Zou ik ook voor de volle pond ongeacht de financiele situatie.
heet jij toevallig ook Judas?
de.fan
 de.fan - maandag 24 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of Mario Been nu solidair is aan Leo!! Of wordt Mario ook op de keien gezet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BEENHAKKER PER DIRECT WEG!!









0.0068080