BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BEENHAKKER PER DIRECT WEG!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:47 schreef de.fan het volgende:
Ik ben benieuwd of Mario Been nu solidair is aan Leo!! Of wordt Mario ook op de keien gezet?
of is je achternaam misschien Beenhakker?
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

of is je achternaam misschien Beenhakker?
of Cohen?
jo3h
 jo3h - maandag 24 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
zijn hart ligt bij feyenoord zegt beenhakker het gekookt op zijn rug moeten hangen geldwolf als hij zo van feyenoord houdt waarom eist hij dan geld hij weet hoe de situatie is de schoft
sevillana
 sevillana - maandag 24 januari 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:51 schreef jo3h het volgende:
zijn hart ligt bij feyenoord zegt beenhakker het gekookt op zijn rug moeten hangen geldwolf als hij zo van feyenoord houdt waarom eist hij dan geld hij weet hoe de situatie is de schoft
pensioengat waarschijnlijk?
jo3h
 jo3h - maandag 24 januari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
ik wou dat ik zo pensioen gat had
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:51 schreef jo3h het volgende:
zijn hart ligt bij feyenoord zegt beenhakker het gekookt op zijn rug moeten hangen geldwolf als hij zo van feyenoord houdt waarom eist hij dan geld hij weet hoe de situatie is de schoft
Ik denk dat ik denk te denken dat ik weet wat je allemaal bedoelt met je zin, maar helemaal zeker ben ik er niet van
Djee
 Djee - maandag 24 januari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik denk dat ik denk te denken dat ik weet wat je allemaal bedoelt met je zin, maar helemaal zeker ben ik er niet van
Begrijp ik nou goed, dat ik snap wat jij naar voren brengt te begrijpen is voor degene die het snapt?
Dan is het duidelijk Rovert.
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:04 schreef Djee het volgende:

[..]

Begrijp ik nou goed, dat ik snap wat jij naar voren brengt te begrijpen is voor degene die het snapt?
Dan is het duidelijk Rovert.
damn, ik word langzamerhand te oud voor dit forum, ik moet alles 3 keer lezen voordat ik zinnen snap
henkie1969
 henkie1969 - maandag 24 januari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Als ik door mijn baas op non-actief wordt gesteld, dan wil ik ook gewoon betaald worden. Daar heeft iedereen recht op, dus ook Beenhakker.
Djee
 Djee - maandag 24 januari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

damn, ik word langzamerhand te oud voor dit forum, ik moet alles 3 keer lezen voordat ik zinnen snap
Hahaha, snappie??
Djee
 Djee - maandag 24 januari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:07 schreef henkie1969 het volgende:
Als ik door mijn baas op non-actief wordt gesteld, dan wil ik ook gewoon betaald worden. Daar heeft iedereen recht op, dus ook Beenhakker.
Dat wel natuurlijk.
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:08 schreef Djee het volgende:

[..]

Hahaha, snappie??
Ik ben bang dat ik een stagiaire Nederlands moet nemen om mij te helpen bij het begrijpen van sommige posts. Iemand een studente in de aanbieding?
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:09 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik een stagiaire Nederlands moet nemen om mij te helpen bij het begrijpen van sommige posts. Iemand een studente in de aanbieding?
zal is in me kelder kijken voor je...
Djee
 Djee - maandag 24 januari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:09 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik een stagiaire Nederlands moet nemen om mij te helpen bij het begrijpen van sommige posts. Iemand een studente in de aanbieding?
Zal weinig van over blijven Rovert..........van die studente natuurlijk! haha
blinde
 blinde - maandag 24 januari 2011 - 21:12   quote  deeplink  
snor is weer flink aan het zagen, er deugd nu helemaal niets meer blokland en vrienden storten een partij geld in feeynoord maar hij doet het voor de publiciteit???
jo3h
 jo3h - maandag 24 januari 2011 - 21:12   quote  deeplink  
denk het niet want geld vindt been en beenhakker belangrijker dan feyenoord clubliefde bestaat niet meer nu mogen de supporters het geld ophoesten voor onze zogenaamde feyenoorders door de seizoen kaarten te verhogen ze kunnen mijn rug op hoop dat iedereen er zo over denkt wordt eens wakker supporters
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:10 schreef Djee het volgende:

[..]

Zal weinig van over blijven Rovert..........van die studente natuurlijk! haha
och ja, daar hebben we er toch zat van

en wat die kosten aan studiefinanciering enzo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 januari 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:12 schreef blinde het volgende:
snor is weer flink aan het zagen, er deugd nu helemaal niets meer blokland en vrienden storten een partij geld in feeynoord maar hij doet het voor de publiciteit???
Van de Gijp is eigenlijk nog veel en veel erger!!!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 24 januari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
En toch hebben ze ook gelijk.
Geld storten en vervolgens onrust gaan stoken en buiten directie en iedereen van alles gaan regelen.
Dat kan dus niet. Blokland hebben we hard nodig, maar hij is geen eigenaar.
Djee
 Djee - maandag 24 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Van de Gijp is eigenlijk nog veel en veel erger!!!
Tja, Snor is alleen maar afgunstig, en die schoft van een v.d.Gijp een lutser!
Wordt steeds slechter, dat zgn. voetbalprogramma, dankzij die klojo's!
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:15 schreef henkie1969 het volgende:
En toch hebben ze ook gelijk.
Geld storten en vervolgens onrust gaan stoken en buiten directie en iedereen van alles gaan regelen.
Dat kan dus niet. Blokland hebben we hard nodig, maar hij is geen eigenaar.
Ik heb geen idee wat ze nu weer aan het reutelen zijn bij VI, maar bijzonder hoe sommige mensen (ik noem geen namen, maar hij is vermoedelijk in 1969 geboren) gelijk alles voor zoete koek aannemen en dit met ons willen delen
jo3h
 jo3h - maandag 24 januari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
beenhakker zegt dat hij een feyenoord hart heeft? maar dat hart had gekookt op zijn rug moeten hangen! de schoft begrijpen jullie het nu het is gewoon een geldwolf
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:20 schreef jo3h het volgende:
beenhakker zegt dat hij een feyenoord hart heeft? maar dat hart had gekookt op zijn rug moeten hangen! de schoft begrijpen jullie het nu het is gewoon een geldwolf
Ik denk dat ik het bijna begrijp nu
feyenoord liefhebber
 feyenoord liefhebber - maandag 24 januari 2011 - 21:21   quote  deeplink  
nou de eerste zakkenvuller is weg , het is nu afwachten op de volgende (Been)
dat zal niet lang duren, met hun grote liefde, laat me niet lachen.
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:21 schreef feyenoord liefhebber het volgende:
laat me niet lachen.
heb je een hekel aan lachen dan?
Els
 Els - maandag 24 januari 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Want nu gebeurt, is allemaal van tevoren te voorspellen geweest. De directie heeft zelf de stop van de fles gehaald, dus laten ze die geest (Gini?) er zelf maaar weer in zien te krijgen.
feyenoord liefhebber
 feyenoord liefhebber - maandag 24 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Beenhakker is een comedyant die enorm goed kan praten en verder totaal niets, hij heeft zelf nog niet een cadetje van tafel kunnen schieten, hij heeft bij zwart wit gevoetbald in het 3e, het is dat hij te oud is anders had hij alweer contacten met andere clubs , zoals destijds toen het kringetje rond was en hij naar ajax verhuisde. opgeruimd staat netjes met die zakkenvullers. been ook jij zo gauw mogelijk op rotten ga maar golf spelen met je vriendjes.
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:25 schreef Els het volgende:
Want nu gebeurt, is allemaal van tevoren te voorspellen geweest. De directie heeft zelf de stop van de fles gehaald, dus laten ze die geest (Gini?) er zelf maaar weer in zien te krijgen.
kan Gini mijn 3 wensen in vervulling laten gaan?
jo3h
 jo3h - maandag 24 januari 2011 - 21:28   quote  deeplink  
ze hebben allebei de mond vol van feyenoord maar ze menen er helemaal niks van alleen maar hoe wordt ik zo gauw mogelijk rijk over de rug van feyenoord en zijn supporters schoften zijn het allebei
feyenoord liefhebber
 feyenoord liefhebber - maandag 24 januari 2011 - 21:28   quote  deeplink  
ik lach me de penis uit de pantelon
feyenoord liefhebber
 feyenoord liefhebber - maandag 24 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
het begint bij feyenoord zachtjes aan een droevige soap te worden
Rovert
 Rovert - maandag 24 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:28 schreef jo3h het volgende:
ze hebben allebei de mond vol van feyenoord maar ze menen er helemaal niks van alleen maar hoe wordt ik zo gauw mogelijk rijk over de rug van feyenoord en zijn supporters schoften zijn het allebei
kun je dit toelichten? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:28 schreef jo3h het volgende:
ze hebben allebei de mond vol van feyenoord maar ze menen er helemaal niks van alleen maar hoe wordt ik zo gauw mogelijk rijk over de rug van feyenoord en zijn supporters schoften zijn het allebei
inderdaad!!! denk ik...
craven
 craven - maandag 24 januari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:26 schreef Rovert het volgende:

[..]

kan Gini mijn 3 wensen in vervulling laten gaan?
1 wens is al moeilijk
blinde
 blinde - maandag 24 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
vergeet niet ook achter de wolken schijnt de zon, ooooooit komt het weer goed.
zonder dalen geen pieken enz.
jo3h
 jo3h - maandag 24 januari 2011 - 21:42   quote  deeplink  
dadelijk krijg je weer een brief over je seizoen kaart alleen is die dan met 20 procent verhoogd je seizoenkaart dus terwijl je geen kloten ziet kwa voetbal de voetballers strijken een top salaris op laten hun nu eens de helft van hun salaris inleveren die geld wolfen
de flh
 de flh - maandag 24 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 20:09 schreef Els het volgende:
Schrijnend. Gudde zegt dat er respect voor elkaar moet zijn. Tja, dan houden we niet veel directieleden over. Ook nogal onsmakelijk dat de financiele afhandeling gepubliceerd wordt. Had je in het bedrijfsleven een extra afkoopsom opgeleverd. Er is dus van deze hele situatie niets geleerd.
Snap je !?! Kheb er maar ff een topic over geopend.
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:42 schreef jo3h het volgende:
dadelijk krijg je weer een brief over je seizoen kaart alleen is die dan met 20 procent verhoogd je seizoenkaart dus terwijl je geen kloten ziet kwa voetbal de voetballers strijken een top salaris op laten hun nu eens de helft van hun salaris inleveren die geld wolfen
Het zit je wel hoog he! Als je nou eens leestekens gebruikt. Dan ik het voor de rest van het forum ook te begrijpen wat je bedoelt...

Ik ben het met je eens, dat ze nou met geen mogelijkheid een verhoging op de seizoenskaart kunnen zetten. Maar ben bang dat dit wel weer gebeurt. Maar goed dan zul je wel een extra kaarten, voor de fantastische oefenwedstrijd fc schubbekuttenveen-feyenoord, gratis er bij krijgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door markw3 --
Els
 Els - maandag 24 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:26 schreef Rovert het volgende:

[..]

kan Gini mijn 3 wensen in vervulling laten gaan?
Moet je eerst die fles zien te vinden.
Maximus
 Maximus - maandag 24 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:28 schreef feyenoord liefhebber het volgende:
ik lach me de penis uit de pantelon
Dan heb je niet veel... Als tie nu al uit je pantalon kruipt... kan bij lange na niet tippen aan die 24cm zwart massief van obiku!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Maximus --
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 24 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Ben nu helemaal onpasselijk. Hoe lang moet dit nog doorgaan. Laat heel het zooitje dan opstappen, dan kunnen we tenminste helemaal opnieuw beginnen.
markw3
 markw3 - maandag 24 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Leo Beenhakker last 'totale radiostilte' in

ROTTERDAM - Voormalig technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord hult zich vooralsnog in stilzwijgen over zijn verbanning uit De Kuip. ,,Ik geef geen enkel commentaar. Ik las een totale radiostilte in. Ik laat het bij de berichten die naar buiten zijn gekomen'', zei de 68-jarige Rotterdammer, die maandagavond wegens gebrek aan vertrouwen en respect bij zijn jeugdliefde op non-actief werd gesteld.

Beenhakker wil op de ,,langere termijn'' wel zijn visie geven op de turbulente ontwikkelingen bij Feyenoord. ,,Maar deze week zeker nog niet. Of ik op vakantie ga? Nou, ik heb geen plannen. Ik zit rustig thuis. Ik maak even pas op de plaats.''

Op de vraag of hij ooit nog als voetballiefhebber terugkeert in De Kuip om Feyenoord te zien spelen, bleef het geruime tijd stil. ,,Nou, daar heb ik nu even nog geen idee van. Daar houden we het bij.'' (ANP)
de.fan
 de.fan - maandag 24 januari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 22:06 schreef markw3 het volgende:
Leo Beenhakker last 'totale radiostilte' in

ROTTERDAM - Voormalig technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord hult zich vooralsnog in stilzwijgen over zijn verbanning uit De Kuip. ,,Ik geef geen enkel commentaar. Ik las een totale radiostilte in. Ik laat het bij de berichten die naar buiten zijn gekomen'', zei de 68-jarige Rotterdammer, die maandagavond wegens gebrek aan vertrouwen en respect bij zijn jeugdliefde op non-actief werd gesteld.

Beenhakker wil op de ,,langere termijn'' wel zijn visie geven op de turbulente ontwikkelingen bij Feyenoord. ,,Maar deze week zeker nog niet. Of ik op vakantie ga? Nou, ik heb geen plannen. Ik zit rustig thuis. Ik maak even pas op de plaats.''

Op de vraag of hij ooit nog als voetballiefhebber terugkeert in De Kuip om Feyenoord te zien spelen, bleef het geruime tijd stil. ,,Nou, daar heb ik nu even nog geen idee van. Daar houden we het bij.'' (ANP)
Stilte voor de storm, gezamelijke persconferentie van Leo en Mario misschien??
feyenoord liefhebber
 feyenoord liefhebber - maandag 24 januari 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Beenhakker heeft al weer contacten met Ajax
de flh
 de flh - maandag 24 januari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 22:03 schreef Dubble O ms het volgende:
Ben nu helemaal onpasselijk. Hoe lang moet dit nog doorgaan. Laat heel het zooitje dan opstappen, dan kunnen we tenminste helemaal opnieuw beginnen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 januari 2011 - 00:55   quote  deeplink  
Leo, evengoed bedankt, maar het was niet voldoende. En doe er nu verder maar het zwijgen toe als je een echt kind van Feyenoord bent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BEENHAKKER PER DIRECT WEG!!









0.0071699