BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Agenda van Gudde: Been eruit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaap.. Je bent echt zo slaapverwekkend met je domme gelul.
Het enige wat jij kunt is Feyenoordspelers en medesupporters afzeiken en smeken om de terugkeer van een middelmatige speler met een grote bek. Applausje voor jezelf!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Robbie///Bestekeepervande3
Robbie///Oudstekeepervande3
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie? Die vent die het bij Utrecht zo fantastisch gedaan heeft bedoel je? Schei toh uit man. Het enige dat Willem (en jij trouwens ook) vanaf de zijlijn kunnen is de boel afzeiken. Applaus!
onzin, willem is een club icoon met inzicht in het spelletje...
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:15 schreef craven het volgende:

[..]

Dat bestrijd ik ook zeker niet, maar geef hem geen rol als hoofdtrainer. Lekker in de luwte laten meedenken en die jonge gasten vertrouwen inpraten!
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:15 schreef craven het volgende:

[..]

Maar dan moet 'ie wel kappen met dat gezeik in zijn columns!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door JanM --
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Moet ie ook niet doen, maar zo trok die wel de aandacht...
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:18 schreef craven het volgende:
Moet ie ook niet doen, maar zo trok die wel de aandacht...
Er wordt bij Feyenoord teveel via de media gecommuniceerd. Zeker als het minder gaat moet je de rijen gesloten houden en de vuile was niet buiten hangen!
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 23:36   quote  deeplink  
vertel dat maar aan Gudde en Co..Willem zit (nog) niet bij feyenoord, dus deze kan gewoon zijn mening geven. tuurlijk is het makkelijk vanuit een ivoren toren, alleen met dit verschil: hij wil wat voor feyenoord betekenen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:36 schreef craven het volgende:
vertel dat maar aan Gudde en Co..Willem zit (nog) niet bij feyenoord, dus deze kan gewoon zijn mening geven. tuurlijk is het makkelijk vanuit een ivoren toren, alleen met dit verschil: hij wil wat voor feyenoord betekenen
En liever niet gratis, zeker?
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Voor niets gaat de zon op ...
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk dat weet ik niet, ik denk dat Marianne in willem zijn portomonee kijkt..Maar aangezien leo ook 7 ton aan beltegoed krijgt, kunnen we wel wat aan willem kwijt ook
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 januari 2011 - 23:47   quote  deeplink  
Okee. Vind je hem dat dan ook waard?
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:06 schreef JanM het volgende:

[..]

Het enige wat jij kunt is Feyenoordspelers en medesupporters afzeiken en smeken om de terugkeer van een middelmatige speler met een grote bek. Applausje voor jezelf!
Feyenoordspelers zullen echt dit forum lezen ja.. Laat mij lekker zeiken op spelers die er NIKS van kunnen. Of supporters zoals jou, die er niks van snappen.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Feyenoordspelers zullen echt dit forum lezen ja.. Laat mij lekker zeiken op spelers die er NIKS van kunnen. Of supporters zoals jou, die er niks van snappen.
ha vriend MMM. probeer te onthouden dat we op een love missie zijn. er worden zelfs door andere love topics gestart. we zijn op de goede weg. nu vleminx halen en de baab. dan begint vlaar ook weer te strijden en wil hij niet meer weg. denk trouwens echt dat vleminx en de baab door hun inzet nu echt iets zouden kunnen laten gebeuren.
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:37 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ha vriend MMM. probeer te onthouden dat we op een love missie zijn. er worden zelfs door andere love topics gestart. we zijn op de goede weg. nu vleminx halen en de baab. dan begint vlaar ook weer te strijden en wil hij niet meer weg. denk trouwens echt dat vleminx en de baab door hun inzet nu echt iets zouden kunnen laten gebeuren.
Obiku///HELD!

Ja jammer dat het love topic alweer gesloten is, knapte er een beetje van op! Vleminckx doet het zeker niet verkeerd bij NEC maar is niet haalbaar denk ik, de Baab sowieso halen! Die betaald als het moet zijn eigen transfersom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door MMM --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - woensdag 26 januari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:32 schreef MMM het volgende:

[..]

er moet toch iemand ze vertellen dat het bagger gaat? Mario zeg alleen dat ie pluspuntjes heeft gezien...
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:39 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

er moet toch iemand ze vertellen dat het bagger gaat? Mario zeg alleen dat ie pluspuntjes heeft gezien...
Precies. Maar zelfs als we 18e staan willen mensen als JanM(ulder) positief blijven..
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - woensdag 26 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Precies. Maar zelfs als we 18e staan willen mensen als JanM(ulder) positief blijven..
En dat is de grootste fout die we nu kunnen/gaan maken, denken dat het zo wel goed komt.
Geloof me, als Willem er had gestaan, dan had bruins wel een stuk harder gelopen, gini had wel eerder gepast, en gudde had van burkerking nooit gecontracteerd...
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:48 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

En dat is de grootste fout die we nu kunnen/gaan maken, denken dat het zo wel goed komt.
Geloof me, als Willem er had gestaan, dan had bruins wel een stuk harder gelopen, gini had wel eerder gepast, en gudde had van burkerking nooit gecontracteerd...
+1
fredje
 fredje - woensdag 26 januari 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:
Het bestuur tegen de muur!
Met hun broek naar beneden, dan sturen we de paters op hun af.
JanM
 JanM - woensdag 26 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Obiku///HELD!

Ja jammer dat het love topic alweer gesloten is, knapte er een beetje van op! Vleminckx doet het zeker niet verkeerd bij NEC maar is niet haalbaar denk ik, de Baab sowieso halen! Die betaald als het moet zijn eigen transfersom.
Laat me niet lachen. Dan was Babovic toch nooit weggegaan man. Maar bel 'm anders even en vraag 'm die transfersom vast over te maken. Wat een gelul.

En ik ben ook zwaar teleurgesteld in de resultaten en een aantal spelers, alleen ben ik er van overtuigd dat het elftal niet beter gaat draaien als Het Legioen zich tegen hen keert. Daarnaast word ik soms ziek van de negatieve posts. Daarop reageer ik dan met een 'tegengeluid'. En Been wegsturen, tja ... zoals Wijnaldum aangegeven heeft ligt het niet aan de trainer en daarnaast kost ontslag geld en dat heeft Feyenoord niet. Been nog een kans geven (b)lijkt dan dus de enige optie! Mooier kan ik het ook niet maken, sorry.
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Laat me niet lachen. Dan was Babovic toch nooit weggegaan man. Maar bel 'm anders even en vraag 'm die transfersom vast over te maken. Wat een gelul.
Mario wilde hem gewoon niet.. Al betaal je dan 10 miljoen, dan heb je er nog niks aan als de trainer het niet in je ziet zitten. Mario ziet liever z'n nicht Bruins speler dan een strijder als de Baab. Onbegrijpelijk en zielig tegelijk.

quote:
En ik ben ook zwaar teleurgesteld in de resultaten en een aantal spelers, alleen ben ik er van overtuigd dat het elftal niet beter gaat draaien als Het Legioen zich tegen hen keert. Daarnaast word ik soms ziek van de negatieve posts. Daarop reageer ik dan met een 'tegengeluid'. En Been wegsturen, tja ... zoals Wijnaldum aangegeven heeft ligt het niet aan de trainer en daarnaast kost ontslag geld en dat heeft Feyenoord niet. Been nog een kans geven (b)lijkt dan dus de enige optie! Mooier kan ik het ook niet maken, sorry.
De steun is er lang genoeg geweest, sommige spelers lopen de kantjes ervan af. Werken voor je centen! Wijnaldum kan moeilijk zeggen dat het WEL aan de trainer ligt.

Mario is te lief, tactisch zeer slecht en heeft geen ene speler beter gemaakt, 7 miljoen weggegooid aan spelers.. Nee, natuurlijk kan je op den duur geen spelers meer halen als je 7(!!!!) miljoen verspild. Om over die transfervrij spelers maar te zwijgen.

Het einde van Mario is in zicht.
JanM
 JanM - woensdag 26 januari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Mario wilde hem gewoon niet.. Al betaal je dan 10 miljoen, dan heb je er nog niks aan als de trainer het niet in je ziet zitten. Mario ziet liever z'n nicht Bruins speler dan een strijder als de Baab. Onbegrijpelijk en zielig tegelijk.

[..]

De steun is er lang genoeg geweest, sommige spelers lopen de kantjes ervan af. Werken voor je centen! Wijnaldum kan moeilijk zeggen dat het WEL aan de trainer ligt.

Mario is te lief, tactisch zeer slecht en heeft geen ene speler beter gemaakt, 7 miljoen weggegooid aan spelers.. Nee, natuurlijk kan je op den duur geen spelers meer halen als je 7(!!!!) miljoen verspild. Om over die transfervrij spelers maar te zwijgen.

Het einde van Mario is in zicht.
Moet 'ie zelf opstappen, want anders KAN Feyenoord 'm niet eens ontslaan!
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Moet 'ie zelf opstappen, want anders KAN Feyenoord 'm niet eens ontslaan!
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Mario een echte Feyenoorder is ziet hij af van z'n geld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Agenda van Gudde: Been eruit

0.0156550