|
|
verbrande harry
|
|
|
Ajax overweegt een aanklacht bij de FIFA in te dienen over de handelwijze van Liverpool. De Engelse club onderhandelde begin deze maand met Pere Guardiola, de zaakwaarnemer van Luis Suarez (24), zonder dat Ajax op de hoogte was. Volgens de Amsterdammers meldde Liverpool zich pas daarna, op vrijdag 14 januari, officieel bij de clubleiding.
De FIFA-reglementen schrijven voor dat een club toestemming moet verlenen om met een speler te onderhandelen wiens contract langer dan een half jaar doorloopt. De verbintenis van Suarez met Ajax duurt tot medio 2013.
Liverpool wil de Uruguyaanse aanvaller per direct inlijven en voerde daartoe vorige week dinsdag in Engeland opnieuw een gesprek met Guardiola, de broer van Barcelona-trainer Pep. Maandag kwam technisch directeur Damien Comolli naar Amsterdam om met de Ajax-directie te onderhandelen over de transfersom.
Liverpool biedt vijftien miljoen euro, waar de Amsterdammers hun vraagprijs rond de dertig miljoen bepaald hebben. De club van Dirk Kuijt wil Suarez voor minimaal drieƫnhalf jaar vastleggen, tegen een jaarsalaris van naar verluidt 4,2 miljoen euro.
Trainer Frank de Boer hoopt dat de aanvaller bij Ajax blijft, maar verklaarde vorige week een scenario klaar te hebben voor het geval Suarez alsnog vertrekt. SC Heerenveen-spits Bas Dost is een van de namen op de lijst, terwijl Stoke City-aanvaller Eidur Gudjohnson door voetbalmakelaars is aangeboden bij Ajax.
Bron: VI
http://ajax1.nl/archief/ajax-niet-blij-met-handelswijze-liverpool/#more-1968 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vraagprijs is nu 45 miljoen + een jaarabbonement op de playboy!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: precies laat ze nu maar helemaal de pleuris krijgen...uch ik heb gesproken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet niet zo zeuren, we deden namelijk precies hetzelfde bij Groningen, en met Elia bij twente En in dit soort zaken valt helemaal niks te bewijzen, als de zaakwaarnemer zegt dat het om een andere client ging. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Pfff heb zolangzamerhand zoiets van: verkoop hem alsjeblieft. Het wordt tijd voor rust en opbouw van een nieuw maar stevig fundament. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maar niet beneden de 25 miljoen Benno... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dan moet je iedere transferwindow je halve selectie verkopen, er wordt namelijk altijd aan spelers van ons getrokken. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Maar zie jij hier nog een minnelijke oplossing uitkomen dan? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk nog steeds dat hij niet naar Liverpool gaat, maar het seizoen hier afmaakt en daarna toch voor een spaanse club kiest. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:11 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik denk nog steeds dat hij niet naar Liverpool gaat, maar het seizoen hier afmaakt en daarna toch voor een spaanse club kiest. dan hopen we samen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zijn droom was altijd een mooie spaanse club,maar een salaris van meer als 4 miljoen dan vergeet je alle spaanse zonnetjes,en kies je denk ik voor een laag geklasseerde club in Engeland,nou in iedergeval niet onder de 25 miljoen verkopen aan the Beatles. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Doe ik ook mee met hopen burning harry |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: gewoon voor ajax spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Burned Harry dan he! ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Owkey, jij zit nooit op dumpert |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Nee, dus! Owja ik zou me gedragen...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: + een heel groot getal, dat niet overtroffen kan worden ;) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Jajajaja ga ff normaal over voetbal praten joh. Als je dat kan tenminste |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
rene
|
|
|
de topclubs denken altijd alles voor nop is lekker goedkoop shoppen en de kleine clubs kleiner en kleiner maken de uefa moet die groote clubs eens aanpakken die meer dan 60 mil schuld hebben neem real eens 300 mil schuld en gewoon kopen moet ajax eens doen dan kloppen ze aan dat kan en mag niet |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 00:24 schreef rene het volgende:de topclubs denken altijd alles voor nop is lekker goedkoop shoppen en de kleine clubs kleiner en kleiner maken de uefa moet die groote clubs eens aanpakken die meer dan 60 mil schuld hebben neem real eens 300 mil schuld en gewoon kopen moet ajax eens doen dan kloppen ze aan dat kan en mag niet Eens! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 00:24 schreef rene het volgende:de topclubs denken altijd alles voor nop is lekker goedkoop shoppen en de kleine clubs kleiner en kleiner maken de uefa moet die groote clubs eens aanpakken die meer dan 60 mil schuld hebben neem real eens 300 mil schuld en gewoon kopen moet ajax eens doen dan kloppen ze aan dat kan en mag niet Watishetleukomzotepratenzonderpuntenenkommasmoetjevakerdoendatisnamelijkheelleukomtelezen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahaha het koste me wat moeite op de vroege ochtend, maar ik heb het kunnen ontleden ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 09:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahaha het koste me wat moeite op de vroege ochtend, maar ik heb het kunnen ontleden ;-) Hahahahaaha XD |
|
|
|