|
|
Royaal
|
|
|
Zou het niet mooi zijn...
Dudek Fernandez - Vrij - Vlaar - Gio Mokotjo/Fer - Guzman - Drenthe Kuyt - v Persie - S. Kalou
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tsja een team samenstellen uit oud-Feyenoorders blijft verleidelijk.
even uit mijn hoofd.
Dudek Emerton-Vlaar-Loovens-Gio Kuyt-Fer-De Guzman-Bastos Van Persie-Kalou |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 00:23 schreef Royaal het volgende:Zou het niet mooi zijn... Mulder Fernandez - Vrij - Vlaar - Gio Mokotjo - Guzman - Drenthe Kuyt - v Persie - S. Kalou Kuyt en Van Persie zijn haalbaar, Drenthe ook wel.
Maar Kalou en De Guzman zijn veel te duur. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Nja Dudek is inderdaad ook een goede.. was ik even vergeten Kalou is inderdaad pas over 4/5jaar haalbaar, de Guzman is inderdaad pas over 10jaar wellicht een optie |
|
|
|
|
ted
|
|
|
behalve Mulder dan ! iedereen heeft het dan wel over de sprongkracht en lengte van wijnaldum .Mulder deed toch helemaal niets .Dit is echt de slechtste keeper ooit |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 00:38 schreef ted het volgende:behalve Mulder dan ! iedereen heeft het dan wel over de sprongkracht en lengte van wijnaldum .Mulder deed toch helemaal niets .Dit is echt de slechtste keeper ooit heb hem ook ff aangepast ahah |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 00:23 schreef Royaal het volgende:Zou het niet mooi zijn... Dudek Fernandez - Vrij - Vlaar - Gio Mokotjo/Fer - Guzman - Drenthe Kuyt - v Persie - S. Kalou heeeerlijk. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Dudek was geweldig goeie keus . |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik mis fraser, de wolf, heus, v gastel, koeman, pierre, enz enz. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Mulder
fernandez - bahia- bruno- leonard
leerdam - babovic- bruins
slorry- charisteas- biseswar |
|
|
|
|
Feyenoord-ultras
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 09:07 schreef gekzat het volgende:Mulder fernandez - bahia- bruno- leonard leerdam - babovic- bruins slorry- charisteas- biseswar Slory en Charisteas ?!?!? Ben jij wel heleaal lekker ??? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 00:23 schreef Royaal het volgende:Zou het niet mooi zijn... Dudek Fernandez - Vrij - Vlaar - Gio Mokotjo/Fer - Guzman - Drenthe Kuyt - v Persie - S. Kalou Sorry hoor, maar moeten wij niet bij de realiteit blijven?!? Is al erg genoeg! Dromen doen we weer, als alles weer op de rails staat. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
nee mulder en leonard babovic bruins en de rest zijn wel toppers |
|
|
|
|
janu8s
|
|
|
LEUK ALLEMAAL,MAAR ALS DIT ZO DOORGAAT DAN GAAN WE NAAR DE KLOTEN,ZIE NOG NIET ZITTEN DAT DE EERSTE WEDSTRIJDEN PUNTEN GEPAKT WORDEN,BEENHAKKER WEG,DE SPITS MISSCHIEN EL DRAMI WEG WE HOUDEN NIX MEER OVER,TOCH MAAR VERTROUWEN HOUDEN AL VALT DAT NIET MEE.GR |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 09:28 schreef janu8s het volgende:LEUK ALLEMAAL,MAAR ALS DIT ZO DOORGAAT DAN GAAN WE NAAR DE KLOTEN,ZIE NOG NIET ZITTEN DAT DE EERSTE WEDSTRIJDEN PUNTEN GEPAKT WORDEN,BEENHAKKER WEG,DE SPITS MISSCHIEN EL DRAMI WEG WE HOUDEN NIX MEER OVER,TOCH MAAR VERTROUWEN HOUDEN AL VALT DAT NIET MEE.GR Toetsenbord overnemen? Zit ook caps Lock op, maar die kun je uitzetten, handig joh! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ideale opstelling???? met onze mogelijkheden???
De Vrij, Vlaar (mits hij snel bij tekent!), Mokotjo, Castaignos, Swerts, Simon, Cabral en de rest A-jeugd!!
p.s De Beuk mag er bij blijven voor de bank. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 00:23 schreef Royaal het volgende:Zou het niet mooi zijn... Dudek Fernandez - Vrij - Vlaar - Gio Mokotjo/Fer - Guzman - Drenthe Kuyt - v Persie - S. Kalou De Guzman? Die jongen die we opgeleid hebben en gratis de deur uit is gelopen? Judas de Guzman??? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ideale opstelling???? met onze mogelijkheden??? De Vrij, Vlaar (mits hij snel bij tekent!), Mokotjo, Castaignos, Swerts, Simon, Cabral en de rest A-jeugd!! p.s De Beuk mag er bij blijven voor de bank. FTID: zit wat in! Vind wel dat de Beuk ook gewoon opgesteld mag worden, is niet consequent, maar zeker wel bruikbaar in de huidige bezetting! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Doe ik er ook nog maar één voor volgend seizoen als iederéén weer fit is
-----------------------Mulder--------------------- Fernandez - De Vrij - Martins Indi - Swerts -----Mokotjo - van Haaren - Bruins---------- Simon---------- de Beuk ----------- Cabral
Vlaar gaat naar Wigan Wijnaldum naar Mallorca Fer naar Stuttgart |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:48 schreef hotjumper het volgende:Doe ik er ook nog maar één voor volgend seizoen als iederéén weer fit is -----------------------Mulder--------------------- Fernandez - De Vrij - Martins Indi - Swerts -----Mokotjo - van Haaren - Bruins---------- Simon---------- de Beuk ----------- Cabral Vlaar gaat naar Wigan Wijnaldum naar Mallorca Fer naar Stuttgart dan houden we 12 miljoen over ,voor wat?schulden aflossen zeker he? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Vanzelfsprekend en voor de portokosten van de brief waarin een nieuwe verhoging van de seizoenskaarten wordt aan gekondigd. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:48 schreef hotjumper het volgende:Doe ik er ook nog maar één voor volgend seizoen als iederéén weer fit is -----------------------Mulder--------------------- Fernandez - De Vrij - Martins Indi - Swerts -----Mokotjo - van Haaren - Bruins---------- Simon---------- de Beuk ----------- Cabral Vlaar gaat naar Wigan Wijnaldum naar Mallorca Fer naar Stuttgart Bruins erin??? Als eerste in tunnel zaterdag!! JODEN LOPEN ALTIJD WEG!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:53 schreef hotjumper het volgende:[..] Vanzelfsprekend en voor de portokosten van de brief waarin een nieuwe verhoging van de seizoenskaarten wordt aan gekondigd. hahahahahahaha |
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
Dudek UliHoolie-Keesie Wonderboy-de Haan-Paauwe Paultje 4 ever-JPvG Jon Dahl Bona-CruzCruzCruz-Igor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Oude Garde VAK T -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:02 schreef Oude Garde VAK T het volgende:Dudek UliHoolie-Keesie Wonderboy-de Haan-Paauwe Paultje 4 ever-JPvG Jon Dahl Bona-CruzCruzCruz-Igor een mooie ,ik ging voor deze....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:48 schreef hotjumper het volgende:Doe ik er ook nog maar één voor volgend seizoen als iederéén weer fit is -----------------------Mulder--------------------- Fernandez - De Vrij - Martins Indi - Swerts -----Mokotjo - van Haaren - Bruins---------- Simon---------- de Beuk ----------- Cabral Vlaar gaat naar Wigan Wijnaldum naar Mallorca Fer naar Stuttgart Wat een vreselijke opstelling, met mietjes als Mulder, van Haaren en Bruins.. En ook nog Beuk in de spits.. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
Timmer ,De Cler,Scholten,Ronald Koeman,Keje Molenaar,Cruijff,Sno,Rob Witschge,Leonardo,Gorre,Charisteas. |
|
|
|
|
Feyenoord9
|
|
|
Mulder De vrij Swerts Vlaar M. Indi
Bruins Fer V. Haaren
Wijnaldum? Simon Cabral |
|
|
|
|
GT5
|
|
|
--------------Valdes---------------- ----Alves--Puyol---Pique---Abidal---- ------------Macherano-------------- ---------Xavi------Iniesta----------- -----Messi----------------Pedro----- ---------------Villa------------------
heel even dromen.. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
niet slecht GT5 zo'n basis opstelling,allen betwijfel ik of Iniesta en Xavi wel beter zijn dan Bruins??????!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Ik droom ervan dat de bezem door de selectie gaat en we allemaal gasten van een jaar of 25 met eredivisie ervaring ervoor terughalen.
Doel: Mulder mag blijven, nieuwe keeper erbij, eventueel van Dijk nog een jaar. Verdediging: Martins Indi, de Vrij, Fernandez, Vlaar + 2 of 3 nieuwe spelers Midden: van Haaren, Mokotjo, Auassar (backup), KOOLWIJK + 2 of 3 nieuwe spelers Voor: Cabral, Cisse, Schaken (backup) + 2 of 3 nieuwe spelers
De rest zoals Fer, el Ahmadi, Wijnaldum, Castaignos, Biseswar en Bahia verkopen en laat Mario met behulp van Willem een nieuwe selectie samenstellen met een gedeelte van dat geld. Aanvullen met jongens van Arsenal en ik heb er weer het volste vertrouwen in! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:02 schreef Oude Garde VAK T het volgende:Dudek UliHoolie-Keesie Wonderboy-de Haan-Paauwe Paultje 4 ever-JPvG Jon Dahl Bona-CruzCruzCruz-Igor de haan word de wolf trouwens,cruz word kiprich,bona word taument later werk ik m verder bij... |
|
|
|
|
piet
|
|
|
---------------Mulder------- ---ernandez-de Vrij-Vlaar-Indi/Swerts --------------Koolwijk-Mokotjo-------- Cabral-------------------Cisse -------------Bellamy-Luc |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
--------- Hiele --------
Zuidam - De Wolf - De Vrij - Heus
Bosvelt - Tomasson - Van Hanegem
Kuijt - Van Hooijdonk - Van Persie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Maximus -- |
|
|
|