|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Wat te doen met 58 miljoen? |
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ik hoor iedereen het maar hebben over een nieuwe spits, maar ik vind dat er over het hele elftal gezien, wel hier en daar voor weinig geld goede versterkingen gekocht of gehuurd kunnen worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Geef wat namen op, en als het kan met info of een filmpje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
heb je een topic geopend om met jezelf te praten? Kan je beter naar een zieleknijper gaan lijkt me!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik zou eerst die Gudjhonson halen. Prima spits voor Ajax voor dit half jaar. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, maar gudjohson is gewoon te oud voor ajax, en ik denk dat zijn loon ook niet echt weinig zal zijn. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Wat wil je dan , met allemaal kleuters gaan voetballen ? Beetje ervaring en ruggegraat mag best...en iemand die oorlog maakt in de het strafschopgebied.
En als je had opgelet dan had je gelezen dat hij salaris wil inleveren om hier te kunnen voetballen. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Suarez is nog niet weg. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, dan kan je net zo goed een type als Vagner Love halen |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: ??? Waarom niet Messi ??
Wat een antwoord....heeft Vagner Love aangegeven graag naar Ajax te willen ?? NEE. Heeft Ajax aangegeven graag V. Love te halen ? NEE ! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
van Pantelic waren de meesten in 1e instantie ook niet zo gecharmeerd en toen hij weg was waren we (bijna) allemaal teleurgesteld. Dus waarom niet (als Suarez echt weg gaat) zo een ervaren jongen in de spits met Mounir El Hamdaoui daarom heen? Hij wil ook best salaris inleveren zegt hij (wordt geschreven) en hij mag gratis weg. dus niet te duur lijkt mij....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, ik snap ook wel dat vagner love niet komt. Maar ik vind dat als luis weg gaat dat ajax geen echte orginele afmaker heeft. al hoewel luis niet egt een afmaker was. Ajax heeft in de jeugd wel genoeg afmakers, maar die zijn er nog niet klaar voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Haha, gaat goed nu of niet? met ajax zonder versterkingen....(not) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jawhoor, ga gelijk na 1 wedstrijd janken over nieuwe spelers etc. Wat maakt het nou uit als je deze wedstrijd verliest, ieder team verliest wel een keer. Dus gewoon houden zo en hopen dat dit die ene keer is en dat we de rest gewoon winnen en kampioen worden. Team behouden! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Jonge ja ze winnen, maar moet je het niet hebben over hoe ze voetballen. man ik weet zeker dat als ze zo door blijven voetballen, ze kampioen worden |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:06 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Jawhoor, ga gelijk na 1 wedstrijd janken over nieuwe spelers etc. Wat maakt het nou uit als je deze wedstrijd verliest, ieder team verliest wel een keer. Dus gewoon houden zo en hopen dat dit die ene keer is en dat we de rest gewoon winnen en kampioen worden. Team behouden! En anders draaien we er eentje van je kop... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Hahaha
Hasj Kop
mafketel ;) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha LOL, ik snapte er geen fuck van :P |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Matavz van groningen lijkt me een goede optie als we el hamdaoui verkopen. Matavz scoort veel en is in mijn ogen de beste speler bij groningen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, matavz die kan op dit moment kiezen uit betere clubs dan ajax, al zeg ik dat als ajacied. En dan verdient hij nog meer ook. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:28 schreef C. Eriksen het volgende:Ja, matavz die kan op dit moment kiezen uit betere clubs dan ajax, al zeg ik dat als ajacied. En dan verdient hij nog meer ook. Jij bent geen Ajacied, je bent een muppet met een grote mond ;) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Oke, het liefst vlieg ik nu uit mijn vel, maar ik heb beloofd me normaal te gaan gedragen.
Als ik vooor mezelf weet dat ik een ajacied ben dan ben ikdat en als ik dat in jouw ogen dat niet ben, nou dan ben ik het tog niet? Ik ben swso elke thuiswedstrijd van ajax aanwezig, swso wel een ajacied he? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, of Miss Piggy??? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Jij bent zeker moeders leukste thuis....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, je kent me? En niet alleen thuis, maar ook uit... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
jongens luister ajax mist weldegelijk n afmaker als luis weggaat en dan zal je toch n speler moeten halen die dat wel in zich heeft de jeugd is daar nog niet aan toe maar laten we hopen dat het niet nodig zal zijn en dat suarez gewoon blijft |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 18:24 schreef corvermeer het volgende:jongens luister ajax mist weldegelijk n afmaker als luis weggaat en dan zal je toch n speler moeten halen die dat wel in zich heeft de jeugd is daar nog niet aan toe maar laten we hopen dat het niet nodig zal zijn en dat suarez gewoon blijft Ja dat zou het beste zijn, als ie maar wel blijft dan!! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Luis mag van mij pas weg als er een club is bereid minimaal 30 miljoen te geven. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahahah.key man!!!!!wat een kafmees is dat zeg? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Denk dat ze wel naar jou luisteren hoor, ik ben het met je eens.....maar dan 45 miljoen.
pijpkonijn ben je! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 00:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Denk dat ze wel naar jou luisteren hoor, ik ben het met je eens.....maar dan 45 miljoen. pijpkonijn ben je! Jajajaja, Als je eerlijk ben weet jij ook dat er geen enkele club zal zijn die 45 miljoen vcor luis suarez geeft. Luis fabiano mag weg voor 10 a 12 miljoen bij sevilla weg bijvoorbeeld. Ja of manchester city, moet weer zin hebben om met geld te smijten? Maar die hebben nu wel genoeg spitsen daar rondlopen. Dus neej, dat word hem niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej, vind ik niet Hij mag dan bij redelijke clubs hebben gevoetbald, maar scoort te weinig voor een echte spits. In 134 wedstrijden, scoort hij maar 25x. Nu bij west ham united heeft hij er dit seizoen maar 1 in liggen en dat in 17 wedstrijden. En hij is officieel nog van Inter milaan, west ham huurt hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het is ook geen echte spits, en speelt voornamlijk vanaf de zijkanten, in Italie heeft hij als tweede spits gespeeld, en bij een club als Chievo, is een gemiddelde van 0,25 per pot helemaal niet slecht als tweede spits...
kan me een aantal wedstrijden in Engeland herinneren dat hij vrij veel sneheid heeft, en een zeer goede balbehandeling.. Misschien dus best een optie..
Was deze speler eigenlijk helemaal vergeten.... |
|
|
|
|
Ajax10
|
|
|
Gewoon Bendtner halen in de spits Dan heb je aanval zo El Hamdaoui Bendtner Sulejmani |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hammie niet als buitenspeler liever, Ebecilio is iemand die je nu moet laten staan en mickey ook! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 18:13 schreef C. Eriksen het volgende:Oke, het liefst vlieg ik nu uit mijn vel, maar ik heb beloofd me normaal te gaan gedragen. Als ik vooor mezelf weet dat ik een ajacied ben dan ben ikdat en als ik dat in jouw ogen dat niet ben, nou dan ben ik het tog niet?Ik ben swso elke thuiswedstrijd van ajax aanwezig, swso wel een ajacied he? dan ben je het dus niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bendtner heeft aangegeven niet naar Ajax te willen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
maar wel een mooie club vond... :D |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: en toch het liefst in londen bleef... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, wel jammer, want dat is wel een echte Ajax spits.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 06:54 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Neej, vind ik niet Hij mag dan bij redelijke clubs hebben gevoetbald, maar scoort te weinig voor een echte spits. In 134 wedstrijden, scoort hij maar 25x. Nu bij west ham united heeft hij er dit seizoen maar 1 in liggen en dat in 17 wedstrijden. En hij is officieel nog van Inter milaan, west ham huurt hem. Nee, want JOSY ALTIDORE is wel een topspits... |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ik hoop dat het sarcasme is :). Persoonlijk zou ik Zigic graag bij Ajax gezien, of die Lacina Traoré. 2 spitsen die moeilijk/niet te kloppen zijn in de lucht. Van die 2 scoort Traoré wat meer dan Zigic, al heeft Zigic wel in competities gespeeld die vele malen zwaarder zijn dan de Roemeense competitie. Perfecte aanspeelpunt,ideaal, en die gast kan koppen, dat wil je niet weten...:D |
|
|
|